Известие

Collapse
No announcement yet.

Карайте внимателно !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ми като не знаете какво да карате - http://men.hotnews.bg/n/najsigurnata...ada.21964.html
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #47
      А, кое е по-опасно? Добър шофьор с надеждна кола, който кара извън града със 120 или слаб шофьор с бангия каращ с ограничението? Ще ми кажете, най-добре добър шофьор с добра кола и да спазва ограниченията.. Ама въпроса ми не е такъв.. Искам да кажа, че от ситуация до ситуация има голяма разлика.
      Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
      ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

      Comment


      • #48
        Разликата между добрия и слабия шофьор е в това, че добрият шофьор може и да наруши ограничението, но никога няма да кара с несъобразена скорост.

        Слабият шофьор може и да спазва ограниченията, но пак да направи много поразии.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Точно това исках да кажа и аз. Понеже има хора, на които света им е крив и все търсят под вола теле.
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

          Comment


          • #50
            Лошото е в това, че личната преценка затова, каква е съобразената скорост за всяка ситуация идва с дългогодишната практика и поради това младите шофьори често попадат в неприятни ситуации.

            Много полезно би било в хода на курсовете за шофоьори да има примерно кормуване на хлъзгав участък, за да са наясно за какво иде реч, вместо да разбират това при първия дъжд/сняг след придобиванто на тефтер.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              Според мен, най-опасния момент за млад шофьор е непосредствено след като завали дъжд. Тогава пътя става много лигав и на практика всяко по-рязко движение може да се окаже проблем. Та няма да е излишно кормуване на хлъзгав участък, дори и нарочно поднасяне, за да се научи човек какво се прави в такъв екстремен момент.
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
              ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                Според мен, най-опасния момент за млад шофьор е непосредствено след като завали дъжд. Тогава пътя става много лигав и на практика всяко по-рязко движение може да се окаже проблем. Та няма да е излишно кормуване на хлъзгав участък, дори и нарочно поднасяне, за да се научи човек какво се прави в такъв екстремен момент.

                Да, в Германия например си имат полигони, които имитират движение по сняг.
                Тук, има шофьорски курсове за по 300-400 лв, как да стане това на тази цена, като те дори в школите не дават всички задължителни 31 часа.
                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                  Иван Димитров е прав.Много идиоти се нароиха напоследък, суйни буйни по "асфалта", а когато "направят белята" гледат и блеят като агнета в съда...

                  Аз лично предпочитам и ми харесва в населени места да шофирам бавно.Някак си удоволствието е по-голямо, а пък и по-дълго шофирам алфата.

                  Не мога да се съглася, че "на всеки може да се случи".Случва се само на недостатъчно умните.

                  Може да ти се случи да те блъснат ако си умен, но не може да се случи ти да блъснеш.

                  Някои от вас изписаха и една камара глупости.Случаят описан от Ферариста е действителност, с разликата че съдят този с джипа който е "изтласкал" или блъснал от пътя другият автомобил, който пък се е качил върху тротоара и е "помел" двама пешеходци. Има и други такива случаи и при тях съдят първият автомобил който е "изблъскал" или ударил автомобила блъснал пешеходци/друг автомобил.

                  Сега може да се случи това което описва Ферариста, само ако никой не е видял и запомнил номера на джипа(изблъскал /изтласкал или блъснал извън пътя) блъснал другият автомобил и на ченгетата не им се работи.Дори и тогава обаче при дори един свидетел или боя от другият автомобил оставена от сблъсъка/изтласкването(избутването) от пътя или следи от няколко различни гуми по асфалта ще търсят другият автомобил.

                  На мен лично ми се е случвало дали когато ме изпреварват, дали когато някой в насрещното предприема изпреварване и не прецени добре разстоянието и мощността на автомобила си да създава опасност от челен удар с насрещно движещ се автомобил, тъй като не е успал да изпревари.
                  Случвали са ми се и двете.Като го видя че се "пъне" не може да изпревари бързо и да си влезе в лентата и отсреща приближава към мен или при другия случай- той не може да ме изпревари и се пъне, ама нещо не му достига разстояние до насрещно движещият се и в двата случая убивам превантивно скоростта, първо "отнемам газта" още както видя, че някой започва да ме изпреварва или изпреварва в насрещното идвайки срещу мен, ако не помогне това със спирачка веднага му "осигурявам" някакво пространство допълнително преди да се разминем или да дойде отсреща друг автомобил.
                  За последно един от насрещното ми благодари присветвайки, като видя че отдалече убих скоростта, за да може да изпревари.


                  По-добре при опасност от ПТП да не си ползваш предимството и да не стане ПТП, отколкото да го ползваш и да стане ПТП.


                  И да знаете че напоследък се случват доста нелепи катастрофи с пешеходци по вина на самите пешеходци.Имам предвид от ромски произход и то деца.Нямат създадена съответната култура на поведение и както си стоят на тротоара изведнъж се "стрелват" буквално пред теб ни в клин, ни в ръкав без да са на пешеходна пътека и без какъвто и да е знак или сигнал или каквато и да е индикация че ще пресичат.Тоест все едно ти се мятат под колата...
                  Има и случаи когато ромски деца гледат скрити в храстите и изведнъж скачат бягайки на пътното платно на път от първокласната пътна мрежа в опит да "изпреварят" приближаващият автомобил опитвайки се да пресекат преди него пътя...
                  Видя ли деца винаги намалявам дори да стоят на тротоара далече от пътното за движение на леки автомобили или пък дори да съм видял, че са там, а след това да не се виждат/ги няма.
                  Някои са доста импулсивни и не знаете какво им е на акъла, като понякога забравят дори да се огледат...
                  Тия ламарини около един тон, с които се придвиждваме,и които управляваме са машини, които във всеки един момент, а може и доста неподходящ да се потрошат. От единия ми дядо, вече покоен, но бил цял живот инструктор знам, че колкото и да поддържаш даден автомобил в изправност ВИНАГИ може да се прояви някава неизправност и то в най-важните елементи. Дали в ходовата част, дали в спирачките, дали в двигателя докато изпреварваш. Да не дава Господ. Това може да е много малко вероятно, но е факт.

                  Така че, недей да казваш "Случва се само на недостатъчно умните"

                  Абсолютно не съм съгласен, че ако си достатъчно умен, няма да удариш някой, а може само теб да те ударят. И най-умния може да се разсея за миг, да му прилошее, или да не прецени дадена ситуация. Мисля, че няма нужда да даваме примери, до безкрай.

                  От дядо ми знам и друго - в момента, в който си повярваш, и се помислиш за страшно добър водач, който не може да причини ПТП, просто си скъсай книжката!!!
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #54
                    Преди известно време се прибирах с автобус към Холандия, и бях седнал до шофьорите.Ебати профисионалистите, те елементарни не знаят..............като от сорта че някой като иска да се включи в движението по аутобана трябва ако има възможност да му освободи крайната дясна лента, при положение че са 5 платна.Особенно както в Германия лентите за включване в движението са много къси.Да избягва с машина над три тона и половина да кара в крайна лява лента.Като завива на кръстовище на 1-ва не на 2-ра това не му е лека кола.Да ги еба в профисионалистите...........
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • #55
                      Това за освобождаване на лентата къде го пише!?


                      Sent from my XT1032 using Tapatalk
                      Sport Wagon 2.0TS|LPG

                      Comment


                      • #56
                        Щот о някои си мислят че като вземат книжка за професионален шофер става професионалист.За опит и дума не става.....то не само в тази сфера е така.

                        ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:16 ----------

                        Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                        Това за освобождаване на лентата къде го пише!?


                        Sent from my XT1032 using Tapatalk
                        В колегиалния кодекс, ма той е само за посветените.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                          Точно това исках да кажа и аз. Понеже има хора, на които света им е крив и все търсят под вола теле.
                          Телето го изядохме миналата година, няма нужда да се издирва.
                          Човек може да си търси и намира всякакви оправдания за неспазването на правилата. Това не променя фактът че те са създадени за удобство и безопасност на всички.

                          Един казак качва на стоп руснак.
                          Газ до ламарините, гумите пушат....
                          След 10 мин. вече са в градът
                          насреща кръстовище, свети червено
                          гаааазз - и през крастовището
                          руснакът(пребледнял) - абе...сетеше червено бре! Що мина!?
                          казакът - щото съм джигит
                          на следващото кръстовище - зелено
                          кучки, та чак АБС се задейства
                          руснакът(изумен) - зелено бе! Що спираш сега!?
                          казакът - А-а-а...знаеш ли колко джигити има.....
                          джигит
                          Дано си разбрал посланието правилно.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                            Това за освобождаване на лентата къде го пише!?


                            Sent from my XT1032 using Tapatalk


                            Ех то ако всичко което трябва да направиш на пътя го пише в правилника...............щеше да е повече томове от тези на Балзак.............Тука любителите задължително го учат в часовете по практика и в това се убеждавам като карам и виждам как всеки ми прави път когато искам да са включа в движението.
                            Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 21:33.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #59
                              Заминал Василий Иванович Чапаев в Англия, опит да обменя. Връща се, на летището го посреща Петка. А Василий Иванович излиза от самолета в смокинг, след него 20 броя куфари носят, от багажния отсек Мерцедес подкарват...
                              - Откъде толкова пари, Василий Иванович?!
                              - Виждаш ли, Петка, седнахме с техните лордове покер да играем. Един ми вика: "Каре аса!". А аз: "Покажи!". А той ми вика: "Ех, Василий Иванович, ние все пак тук всички сме джентълмени!".
                              И като ми тръгна една карта...


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                                Ех то ако всичко което трябва да направиш на пътя го пише в правилника..............
                                Виж какъв ми е доводът, защото съм имал случаи ( мн.ч), типове дето се включват на магистралата от бензиностанция и навлиза пред мен със скорост 30-40км/ч, буквално без да ускори, повярвай ми намалих до неговата скорост, защото избора ми беше или пред "ниско летящ" в лявата лента или на риск в аварийната, което си е предпоставка за ПТП. И този при разминаването после ми вика можеше да мръднеш в ляво, ама не видял, че някой карал там бързо.

                                А колегиално ли е , че подаваш сигнал, че ще изпреварваш и този зад теб рязко да настъпи газта без мигач и да те затвори.

                                Та колегиалност, добре, ама да се преценява и ситуацията, в която може да си толерантен, да дадеш предимство.
                                Last edited by Friday; d.m.y г., 22:45.
                                Sport Wagon 2.0TS|LPG

                                Comment

                                Working...
                                X