Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво мислите за Saab 9-5 2.0 turbo автоматик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първо аз говорих за Аеро модела с 2.3 мотор и съвсем друго турбо спирачки и.т.н който е 230 к.с (обикновеният 2.3 е 170 к.с ако несе лъжа) и прасчо ме изкара че лъжа . Второ когато видя снимка на 156 на крузконтрол с 230 тогава ще го повярвам (с моята 145 веднъж вдигнах 190 км/ч за 20 секунди и май видях дядо господ тогава . А тука си беше колата на круиз и си рових из телефона да снимам километража.
    Просто се издразних сори Оставям прасчо с фантазиите че неговият 1.8 TS е най бързият мотор.
    А колата е наистина нещо особено за парите които плащазш за нея.

    ---------- Post added at 07:21 ---------- Previous post was at 07:14 ----------

    Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
    Според мен си се ориентирал добре колега. Колата е адски здрава и за тях се знае, че не могат да си износят купетата. 2.0 мотора го дават по - сполучлив, защото 2,3 има склонност да криви коляновия вал. Отделно от това в BG разликата за гражданска и данъците между двата модела не е за подценяване. 150 кончета са си малко за този параход, но с малко софтуерна намеса си стават 200-210 к.с. за секунди. До тази мощност и турбината си държи без проблеми. За по - нагоре си трябва Аеровска турбинка (Mitsubishi) и си вървиш наравно с Аерото. За интериора на колата според мен си е малко скучен, но все пак не може да се сравнява италиански дизайн със северняшки. Другия съществен минус е управлението - не е директно и ти липсва усещането като при алфата. Това обаче може да се предположи, предвид че окачването на СААБ-а си е Вектра Б, което пък не е и толкова лошо, защото е много опростено и адски здраво. Единствената му болка са тампоните на магарето, които срещу 250 лв. 6-те броя си решаваш грижите за следващите 200-300 хил.км. и биалетките, които са на цената на кутия цигари. Като цени не смятам че е нещо фрапиращо - колкото 166-ца, някои неща са малко по - скъпи, други по- евтини. За мен големия и плюс е комфорта на пътуване. На около 100 хил.км. се предава касетата с бубините. Хубавото е, че ако колата не запали имаш три варианта- касета, датчик на коляновия вал или дебитомер. Няма хвърляне на боб и кое, какво...
    Надявам се, че съм ти бил полезен - успех.
    Всичко е така освен, може би че като й пипнат софта колата става като аеро-то, поне от това което съм виждал. А и като я направиш от 150 на 210 к.с ще трябва и да спираш някак нали . А , и колянов вал не съм кривил
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

    Comment


    • #32
      Човека говореше за 150 коня кола, как ги виждаш тия 230 на круиз?? Колата си е доволно грозна - вътре и вън, но щом му харесва, познавам и други хора, за които няма друга марка. Пак се започна NFS... тунинг, спирачки, ароматизатор борче...
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
        Човека говореше за 150 коня кола, как ги виждаш тия 230 на круиз?? Колата си е доволно грозна - вътре и вън, но щом му харесва, познавам и други хора, за които няма друга марка. Пак се започна NFS... тунинг, спирачки, ароматизатор борче...
        Да , човека говореше за 150 коня аз му отговорих че съм имал 230 кс, след което ме обвиниха че лъжа.

        P.S - Щеше да е странно в автомобилен форум да говорим за брачните танци на комодския варан
        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

        Comment


        • #34
          Имал съм Аеро 230к.с. с ръчни скорости, карал съм и 2,0Т 150к.с.
          Тва е все едно да сравняваш 145 1.4 и QV... нищо общо между двата автомобила.
          При аерото освен целия екстериорен кит има промени по спирачната система, съединителят и притескателят са други, интеркулера е на различно място, отзаде е с мулти линк окачване, но и с всичките тези промени директноста на управление си остава като на Вектра Б... както казаха колегите. Този автомобил не трябва да се сравнява като дизайн с италиянските, ами да се разбере като негов собствен... ако не ти хареса колата от първият път едва ли ще ти хареса в последствие.
          Аз лично не се сещам Алфа която сток или само с ремап ще може да мине Аеро-то примерно от 50 до 200. Това изчадие 230к.с. върви адски много за сток автомобил.
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • #35
            Колега Ian благодаря за инфото. Наистина ще ми е полезно.


            Само искам да кажа по темата, батки че пълно щастие няма Нямам намерение да са пенсионирвам с нея Най-много 2г. ще я карам и после моргата Няма да я обслужвам първите 6 месеца с верига е, има гуми, има спирачки, ще хвърля едно око на въздушния Маслото на скоро е сменяно отбелязано е от сервиза в сервизната книжка Климатици еднозонови, двузонови всичко работи на шест Музика Харман Кардон Газова инсталация с течна фаза Виале, пали директно на газ хората които си имат хабер от тая система знаят за какво иде реч.Тия дни минава и чисто нов преглед и като знам за какви смешни пари ще я взема Тука газта е 0,50 цента Ще си карам по Холандските и немските аутобани и ще си слушам Фики Стораро
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • #36
              Даже сега разговарях с главния механик на Сааб дилъра в града понеже четох в Сааб форума че веригата се сменя на 200 000км, човека ми каза че ако не дрънчи няма нужда от смяна и е доживот Вика ако имаш съмнения завърти едно кръгче покрай нас да я преслушаме
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                Аз лично не се сещам Алфа която сток или само с ремап ще може да мине Аеро-то примерно от 50 до 200. Това изчадие 230к.с. върви адски много за сток автомобил.
                Да, като се има в предвид, че нямат 4 цилиндров турбо бензин... 3.2 аресе е отговора на твоя казус.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                  Да, като се има в предвид, че нямат 4 цилиндров турбо бензин... 3.2 аресе е отговора на твоя казус.
                  Нямам впечатления от 3,2, единствено съм карал 3,0 на 916 спайдър с 6 ск. и честно казано сааба ще го сгъне.
                  С Gta ще е интересно сравнението, даже бях пускал тема, но така и не се намери никой около Варна за да направим сверяване.
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                    Нямам впечатления от 3,2, единствено съм карал 3,0 на 916 спайдър с 6 ск. и честно казано сааба ще го сгъне.
                    С Gta ще е интересно сравнението, даже бях пускал тема, но така и не се намери никой около Варна за да направим сверяване.
                    Преди месец и малко видях как върви гт 3.2 с мап и гърнета отдолу и не вярвах как върви колата.

                    Comment


                    • #40
                      На шведите мога да им кажа само евала.Е това е автомобил един път.Това немци, японци, талянци имат още много боб да ядат, не само боб а и леща Само кат му скивах двигатела разбрах че това и 1000000км не го бърка Бензиновите алфи 300-350000км и е покойник, еле пък туин пийкса
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                        На шведите мога да им кажа само евала.Е това е автомобил един път.Това немци, японци, талянци имат още много боб да ядат, не само боб а и леща Само кат му скивах двигатела разбрах че това и 1000000км не го бърка Бензиновите алфи 300-350000км и е покойник, еле пък туин пийкса
                        Не ме разбирай погрешно, колата е страхотна ама прословутия туин спарк, който всички хранят та дори и 8в водещ се за по-здрав, еми в 155 на 25 години гарантирано е навъртял 1 млн км, моя в 146 от 1995 година сигурно е на поне 400к.. А и си има причина за здравината, този мотор в Сааба се върти в 5500 оборота, старите спаркове 16в в 7250, японци не мисля, че има смисъл да намесваме като става дума за здравина на двигател, моторите им, които са измислени с цел вървеж и даване на газ, няма кой да ги надмине по здравина. За Сааб-а бих казъл, че е скука доста само като го видя и ми става скучно.. Да не намесваме цената на колата докато е нова, талянците пестат пари и за това се троши све... Успех с покупката!

                        ---------- Post added at 13:43 ---------- Previous post was at 13:38 ----------

                        Силно се надявам в крайна сметка да не си купиш някой мерцедес или бмв..

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                          Всичко е така освен, може би че като й пипнат софта колата става като аеро-то, поне от това което съм виждал. А и като я направиш от 150 на 210 к.с ще трябва и да спираш някак нали . А , и колянов вал не съм кривил
                          С 210 к.с. няма как да бориш Аеро-то, при това че е и по - малка турбинката. Тя се развърта по - рано от аеро-вската, но и по - рано умира. Заводски 150 к.с. работи на 0,4 или 0,5 бара налягане, което си е смешно.
                          Правиш я на 1.3-1,4 налягане и вече си на 200-210 к.с. По-нагоре Garrett-а не издържа. Като ти омалее и това си поръчваш аеро-вската турбинка и в момента вървя огледало в огледало с 260 к.с. аеро.
                          Колата си е подготвена за ъпгрейдите - сменяш челюстите и дисковете и са ти вече като на аеро, апаратите са едни и същи. Разликата между стандартния съединител и аеровския е около 40-50 лв., маховика е същия. Всичко това го казвам от опит, моята също беше 150 к.с. до първата вечер.
                          За валовете не е казано, че всички 2,3 ги кривят. Води се, че са склонни към това.
                          Успех на колегата.
                          sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                            Не ме разбирай погрешно, колата е страхотна ама прословутия туин спарк, който всички хранят та дори и 8в водещ се за по-здрав, еми в 155 на 25 години гарантирано е навъртял 1 млн км, моя в 146 от 1995 година сигурно е на поне 400к.. А и си има причина за здравината, този мотор в Сааба се върти в 5500 оборота, старите спаркове 16в в 7250, японци не мисля, че има смисъл да намесваме като става дума за здравина на двигател, моторите им, които са измислени с цел вървеж и даване на газ, няма кой да ги надмине по здравина. За Сааб-а бих казъл, че е скука доста само като го видя и ми става скучно.. Да не намесваме цената на колата докато е нова, талянците пестат пари и за това се троши све... Успех с покупката!
                            Верно е скука..... друго си е да си видял всякая една част на колата и след година каране да си станал майстор по двигатели с вътрешно горене
                            Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                              Верно е скука..... друго си е да си видял всякая една част на колата и след година каране да си станал майстор по двигатели с вътрешно горене
                              Евтиното излиза скъпо..

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                                Не ме разбирай погрешно, колата е страхотна ама прословутия туин спарк, който всички хранят та дори и 8в водещ се за по-здрав, еми в 155 на 25 години гарантирано е навъртял 1 млн км, моя в 146 от 1995 година сигурно е на поне 400к.. А и си има причина за здравината, този мотор в Сааба се върти в 5500 оборота, старите спаркове 16в в 7250, японци не мисля, че има смисъл да намесваме като става дума за здравина на двигател, моторите им, които са измислени с цел вървеж и даване на газ, няма кой да ги надмине по здравина. За Сааб-а бих казъл, че е скука доста само като го видя и ми става скучно.. Да не намесваме цената на колата докато е нова, талянците пестат пари и за това се троши све... Успех с покупката!

                                ---------- Post added at 13:43 ---------- Previous post was at 13:38 ----------

                                Силно се надявам в крайна сметка да не си купиш някой мерцедес или бмв..


                                Пиле имах предвит 156 ТС. Като бях за моя в една морга да си търся челюст за спирачките имаше поне 25 туинспарка 156 които не бяха катастрофирали Даже повечето бяха с ключовете на таблото По външния им вид не им давах повече от 350 000км.
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X