Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво мислите за Saab 9-5 2.0 turbo автоматик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Е хубу де, като те кефи Саапа скачай и се радвай, какво му мислиш толкова? Аз лично си избирам колите на сърце, не слушам никой и нищо, еле пък като ми кажат "недей".
    Автоматика трудно се продава, всичко е много хубаво докато не решиш да го продаваш в България, тук тези неща са огромен минус за всяка една кола. Ако беше някой малък бръмбар ще го продадеш на някой кифла от ряз, ама Саапа не е за лелки. Аз бих го купил ако много ме кефи, а тъй като те гледам как пишеш вече си преброил кинтите...

    И за да не е само спам, от мойта 156ца по-Убава нЕма



    Апсолютно подкрепям всичко което казваш и аз съм така,хареса ли ми нещо ако трябва после с ремонти ще го купя още два пъти,но ще е мое Човек трябва да слуша сърцето си Братовчетката ми от Враца си търси шлеп автоматик Та се чудя дали въобще да ходя до това уникално място с уникални хора Враца Но пък там ми е хвърлен пъпа,и ако трябва ще жертвам шлепа
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
      Апсолютно подкрепям всичко което казваш и аз съм така,хареса ли ми нещо ако трябва после с ремонти ще го купя още два пъти,но ще е мое Човек трябва да слуша сърцето си Братовчетката ми от Враца си търси шлеп автоматик Та се чудя дали въобще да ходя до това уникално място с уникални хора Враца Но пък там ми е хвърлен пъпа,и ако трябва ще жертвам шлепа
      Ти като ходиш у Враца се запознай с модератора на раздел 156.....много готин човек.....за да те върне у правата вяра....
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
        Ти като ходиш у Враца се запознай с модератора на раздел 156.....много готин човек.....за да те върне у правата вяра....



        Кой от двамата,Тонов или Дъ Клинъра? Те и двамата са пичове
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
          Кой от двамата,Тонов или Дъ Клинъра? Те и двамата са пичове
          Тонов...другото момче не го знам...
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            Тонов...другото момче не го знам...
            Амммм, а се запознаеме тогава
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Амммм, а се запознаеме тогава
              Ей...пиенето ми е в повече тая вечер.))...Извинявай...изобщо не включих, че иде реч за теб.....ебати па требва да те черпим за неуважение))

              ---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:13 ----------

              Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
              Кой от двамата,Тонов или Дъ Клинъра? Те и двамата са пичове
              .той Радко е състезател и скоро ми прай колата....по късно се опознах с него...иначе се дърляхме.....едно време... но е мъжко момче...
              Last edited by Бобби; d.m.y г., 01:18.
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #67
                Я издай ся колко са тез аджеба смешните пари за тоз Саап ?
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #68
                  Ба му майката, вие ме убивате ве. Може ли такъв цирк да се разиграва зарад някъв Саааб 9-5 150 коня, произведен горе долу около годините в които Деймън Хил още беше пилот от Ф1, а Ицата Стоичков беше гол-майстор на световното
                  Ся ОгиДоги кат толкоз го кефи, да я зема там шибаната кола и да бръмчи, ама како има да я коментираме се едно ше земаме ЛаФерари, или по-лошо, се едно е преди 35 години по комунизма и никой тука не е карал друго освен москвич и жигула и ся кат я виждаме, се едно за сефте виждаме западна кола

                  Тоя път надминахте очакванията ми Усетих се, че на сяко второ мнение цъкам "включи в цитат" и зех да се отказвам

                  Само няколко неща да вметна: 1. Ако Сааб бяха на светлинни години пред БМВ, нямаше да стане така, че пръвите да са фалирали, а вторите да са в топ 3 на най-големите производители на коли в света. 2. Самолети, изтребители, ако ще да правят и космически ракети, тука ше купуваме кола, не самолет. Освен това Saab Automobile AB от бая години е напълно отделна компания и няма нищо общо с компанията, която прави самолети освен че едно време са били заедно. 3. За изпреварвания на спортни мотори, с коли под 300-400 коня е несериозно да се говори, така че най-добре да не обиждаме другите че не знаят не разбират и стават смешни 5. За 300-та хиляди - мойта е със 16v туин спарк, на 360 000 км. Мотора работи перфе. 4. 156-цата за времето си е автомобил, който комплексно е сред клас-лидерите, очеизвадно. Не случайно е кола на годината и най-продавания модел Алфа за последните 30 и повече години. 6. Като видиш колко 156 срещаш по светофарите и колко СааБ-а, сам ще разбереш, що ги няма по моргите


                  Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                  ...когато видя снимка на 156 на крузконтрол с 230... (с моята 145 веднъж вдигнах 190 км/ч за 20 секундимай видях дядо господ тогава
                  От кога 145-цата има нещо общо със 156

                  Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                  Абе не съм привърженик на автоматика, това е единствения му минус.Ще пътувам с него за България, и ако ма остаи на НикелсдорФФ ще го паля първо преносно после и буквално
                  Кат те остай на Никелсдорф - продаваш на бежанците и палиш.

                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  ...Щот купувате скраб, подържате, го със скраб и после чупели са.Чупят са щото ги и карате като скраб, тръгвам от светофара на 8000об ръгам втора пак на 8000 ръгам 3-4-5 зъбчатка...
                  Евала за туй мнение

                  Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  Той Радко е състезател и скоро ми прай колата....по късно се опознах с него...иначе се дърляхме.....едно време... но е мъжко момче...
                  Казваш, другото момче от Враца е мъжко момче
                  Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                  Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    Я издай ся колко са тез аджеба смешните пари за тоз Саап ?


                    За тия неща брато,ще ти светна лампите като излезеш с нас на кръчма и към 5 и половина сутринта след обилно количество жИн като си кажем ,,Ти мен уважаваш ли ме,,

                    ---------- Post added at 01:58 ---------- Previous post was at 01:39 ----------

                    Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                    Ба му майката, вие ме убивате ве. Може ли такъв цирк да се разиграва зарад някъв Саааб 9-5 150 коня, произведен горе долу около годините в които Деймън Хил още беше пилот от Ф1, а Ицата Стоичков беше гол-майстор на световното
                    Ся ОгиДоги кат толкоз го кефи, да я зема там шибаната кола и да бръмчи, ама како има да я коментираме се едно ше земаме ЛаФерари, или по-лошо, се едно е преди 35 години по комунизма и никой тука не е карал друго освен москвич и жигула и ся кат я виждаме, се едно за сефте виждаме западна кола

                    Тоя път надминахте очакванията ми Усетих се, че на сяко второ мнение цъкам "включи в цитат" и зех да се отказвам

                    Само няколко неща да вметна: 1. Ако Сааб бяха на светлинни години пред БМВ, нямаше да стане така, че пръвите да са фалирали, а вторите да са в топ 3 на най-големите производители на коли в света. 2. Самолети, изтребители, ако ще да правят и космически ракети, тука ше купуваме кола, не самолет. Освен това Saab Automobile AB от бая години е напълно отделна компания и няма нищо общо с компанията, която прави самолети освен че едно време са били заедно. 3. За изпреварвания на спортни мотори, с коли под 300-400 коня е несериозно да се говори, така че най-добре да не обиждаме другите че не знаят не разбират и стават смешни 5. За 300-та хиляди - мойта е със 16v туин спарк, на 360 000 км. Мотора работи перфе. 4. 156-цата за времето си е автомобил, който комплексно е сред клас-лидерите, очеизвадно. Не случайно е кола на годината и най-продавания модел Алфа за последните 30 и повече години. 6. Като видиш колко 156 срещаш по светофарите и колко СааБ-а, сам ще разбереш, що ги няма по моргите




                    От кога 145-цата има нещо общо със 156



                    Кат те остай на Никелсдорф - продаваш на бежанците и палиш.



                    Евала за туй мнение



                    Казваш, другото момче от Враца е мъжко момче



                    Колега аз нямам информация че Саап са фалирали.Но ще чета тези дни по въпроса.Колкото за БМВ,всичко е въпрос на маркетинг.Един продукт ако на всяка крачка чуваш за него суперлативи подсъзнателно и ти ще се зарибиш на него дори и без да си запознал в дълбочина с него.Но когато си е*бал много курви,квартилни разни, и такива по селата и в един момент Чучулина ти дойде на крака си казваш ,,Аха,,
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • #70
                      Много ме кефят хората дето са прочели 2 статийки в нета от някой "професор" и вече раздават правосъдие по форумите. И най важното е че знаят всичко и за всички.

                      ---------- Post added at 02:27 ---------- Previous post was at 02:15 ----------

                      Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                      За изпреварвания на спортни мотори, с коли под 300-400 коня е несериозно да се говори, така че най-добре да не обиждаме другите че не знаят не разбират и ставатъс
                      Като се качиш на нещо което може да вдигне и да поддържа повече от 160 км/ч , може и да забележиш че не всички мотористи са камикадзета хвърчащи минимум с 300
                      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                      Comment


                      • #71
                        Из ония ден видях един Саап 1.9ТеДеПеДеЦеДеИ (фиатовия мотор жтд 150кс), уникалнен червен цвят, кожи вътре, очите ми останаха. Никога не съм ги смятал за нещо особено но тая ме грабна някакси, а и е с италянско сърце все пак.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #72
                          Saab 9-5 i Alfa 156,нямат много общо като концепция,казвам го от позицията на собственик и на двата автомобила в момента,макар че Сааб-а ми е дизел а не бензин като цитирания в темата.Шведското возило е по добрата кола каквото и да си говорим,още повече че и не са в един и същи сегмент.Но ако колата не е била подържана и е накрая на ресурса си(турбо,ск.кутия,съединител,маховици)и се наложи ти да ги правиш нещата,повярвай много е болезнено във финансово отношение.За ръчна ск,кутия при дизела,съединител комплект с демпферен маховик цената е около и повече отколкото 156-ца на старо,турбото може и да мине с едни 500лв рециклиране,запалителната касета която е консуматив е около 1000лв нова и държи около 100/150 000км.Друг недостатък е че са малко хората които НАИСТИНА знаят в детайли как какво и що, относно ремонтите на СААБ в България,а и в Европа.Ако колата е технически изправна тези 150к.с лесно стават на 220 без да се налага никаква подмяна на железария,като ъпгрейда е съвсем безопасен за двигателя понеже е наистина с много голям ресурс.Сааб 9-5 не е спортна кола,не е предвидена да е такава но се държи много добре с конкурентите си и наистина навървява сериозно.Дори и 2,5 V6 на 156 ще и дишат праха ако бъда обективен,а за ТС въобще да не става дума.Удовоствието да шофираш е голямо,но и много боли ако е съсипан и трябва да го съживяваш.Това е от мен,дано колата която си избрал е читава.
                          Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                            Да беше написал от самото начало че не разбираш от коли ..или изобщо да не бе писал ато не разбираш.

                            Тези шведски катафалки (говорим за Аеро-то) правят 90% от колите които се карат в Бг смешни, включително една голяма част от S-класи , 7-ци , X5-ци и подобни. Следващият път като видиш Saab на пътя се опитай да се заиграеш да видиш колко всъщност си далеч от истината

                            ---------- Post added at 19:42 ---------- Previous post was at 19:41 ----------





                            За кой тигър говориш? Ако е за онзи за който си мисля те изкарват макс по 20-30 К километри ...ако не и по малко
                            Да бе, шведския флагман е нещо като нокиа, хубаво, но "УМРЕ".
                            Сега пък с S класа да го сравняваме вече ми идва много.))))))
                            Като видя сааб на пътя дори не се обръщам.
                            Съвсем обикновена кола!

                            ---------- Post added at 08:02 ---------- Previous post was at 08:00 ----------

                            [QUOTE=кученцетоОгиитаткоДоги;1438633]
                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение




                            Прасчо това че си карал некЪфф прогнил опел,който като се прибереш на село си го покривал с одеяло на двора не те прави компетенция в автомобилостроенето.Такъв сааб като на колегата Оrm ако те захапи на пътя с тоя варел Омега или диярията Туинс скРаПП,ще те изрине като фадрома конска фашкия.От къде на къде ти правиш сравнение между сааб 9-5 бмв и 156,ти въобще докосвал ли си се до сааб 9-5???Аз съм имал две беенвета,една алфа 1.8тс и сега се докоснах до сааб 9-5,и за това права сравнения.Само за твое инфо че беннветата от 98 е36 и е46 дори и 6 цилиндровите базовите модели са голи като пушки от към екстри, излизат от завода на 15-ки железарки и дори и климатик нямат,още са с врътките все едно си пускам пералнята Което е срам и резил за такава скъпа марка автомовили.А сааб 9-5 98г. базовия модел има толкова екстри колкото най-луксозните модели на гореспоменатите беенвета,даже повече понеже имат и чистачки на фаровете Моя туинс парка исках да се отърва от него и исках да го оставя в някоя морга тука,че не ми се занимаваше да го карам към бг и да се занимавам с български купувачи,и във всички морги а те са около 20 в града ме отрязаха директно по телефона с думите: ,,Абе стига с тия алфи 156 туинс парк,че няма къде да ги държим вече,, Смятай за каква диария става на въпрос
                            Споменах опела единствено и само, за да го сравня с "извънземния" шведски изтребител пълен с иновации и високи технологии.
                            С вграден двигател от изтребител и налични две стюардеси вътре кат екстра.

                            ---------- Post added at 08:03 ---------- Previous post was at 08:02 ----------

                            [QUOTE=DiStefano;1438641]
                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение

                            Мамицата ти свинска смръдлива .. пак ли си преял с говна бе ? .. Нищо Коледа е скоро ..
                            Да, и за мен е приятно отново да си разменям постове с теб.
                            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                            К.М.

                            Comment


                            • #74
                              Кученце още ли не си го помъкнал тоя шлепер? Кво му мислиш толкова. ..
                              Грабнал те е много-вижда се от мненията ти,пали директно на течна газ,има вечна верига...и е без пари-какво го бавиш още??

                              Аз моя швед Т5 ако ти кажа как го купих.....

                              Видях го на обява-и риших да се разходя да видя що за кола е на живо. Тъй като грам не ми е позната тая марка.
                              След като влязох вътре и я запалих ми стана повече от ясно,че ще се прибера с тая кола
                              Без да пускам теми,и да съм прочел нито едно форумно мнение за Волво

                              Иначе Т5 нз дали е със същия мотор на Аеро,по-мощен е по данни...но не съм забелязал да нагъва асфалта,да кърти павета и бордюри дейба
                              П.с Даже в началото беше по-бавна от 146-та
                              Last edited by abart_; d.m.y г., 12:05.
                              146 Turbo

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                                Колега аз нямам информация че Саап са фалирали...Колкото за БМВ,всичко е въпрос на маркетинг...
                                Продукта е част от маркетинга. Освен добра реклама трябва да имаш и добър продукт. Ако ти липсва едното, което и да е, потъваш. Иначе казано, добрия продукт не е гаранция, че ще оцелееш, но лошия е гаранция че няма да прокопсаш

                                За историята на фалита и изтребителите. Оригиналната компания СааБ произвежда самолети. В края на втората световна, търсенето на изтребители намалява и започват да произвеждат леки автомобили. През 1969 се събират със Сканиа и произвеждат коли, камиони, самолети. През 1989 леките автомобили на Сааб-Сканиа стават самостоятелна компания - Saab Automobile AB. От тук нататък производството на леки коли СааБ няма общо нито с камионите Сканиа, нито с изтребителите В тоя период СааБ леки коли са собствреност на General Motors + шведски инвеститори. Тогава е произведена и колата дето ше си купуваш. За тва вместо с окачване от изтребител е с окачване от Опел Вектра... които са на General Motors После General Motors, които по едно време го закъсват тръгват да продават СааБ, намесват се някви китайци, после Кьонигсек, СааБ пред фалит и т.н. Накрая компанията се озовава собственост на Спайкър.

                                Тука става интресно. През 2011 в СааБ свършват парите и не могат да плащат на доставчиците. Спайкър не могат да покрият загубите. Производството в завода спира, а СааБ е в дефакто банкрут. Пак се намесват руснаци, китайци, Спайкър се опитва да продадат СааБ, ама тогава General Motors, казват че ако се продаде на китайците спират правата на СааБ да ползват техни патенти и блокират продажбата. Почват се някви съдебни дела между Спайкър и General Motors и в цялата патаклама на 16-ти Април 2012 SAAB са обявени от шведския съд официално в банкрут и са в ликвидация.

                                Юни 2012 останките ги купуват китайци с компания наречена National Electric Vehicle Sweden с план да правят изцяло електрически коли с марката СааБ. Споровете с патентите на GM, запазените марки на Saab и Scania продължават и накрая и тия китайците фалират в Швеция и в момента в шведския завод на Сааб производство няма .

                                А главния механик с който си говорил, най-вероятно е главен механик в официалния сервиз на Saab, а не в дилър, щото те в момента дилъри дефакто нямат, щото нямат кво да продават. Можеш да видиш кво пише на http://www.saab.bg/ - сайта на Сандинавия Моторос, официалния вносител за БГ. Сайта е прекъстен на Сааб Сервизна Мрежа и има качено едно текстче от преди 2-3 години в което обясняват за светлото бъдеще с китайците и гаранционното обслужване на колите от преди фалита.

                                Сега предполагам сам разбираш, че цялата тая съдба, няма как да се сполети БМВ, за квито и маркетинги да си говорим. Но като оставим това, СааБ и като цяло шведските коли, са чудесни автомобили, аз лично ги уважавам, така че като толкоз те кефи отнасай шлепа, пали, гаси и тръгвай и квото сабя покаже

                                Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                                Като се качиш на нещо което може да вдигне и да поддържа повече от 160 км/ч , може и да забележиш че не всички мотористи са камикадзета хвърчащи минимум с 300
                                Извинявай брато. Аз по принцип съм карал само един Трабант дето си купих с парите от закуски като студент и едно време на дядо Жигулата. Тая Алфа дето имам не я карам, щот не излиза от сервиза, а кола над 103 коня съм виждал само на картинка, камо ли па да я карам. Няма да мога да я удържа в пътя Освен това моторист като видя, му се радвам като дете на жираф в зоологическата градина и не ги знаех че могат да се движат с по-малко от 300

                                Иначе единия от двата пъти в които си изкарах Алфата от сервиза минах набримчен с цялата газ покрай един Mercedes S500, ама сигурно щото човека вътре си пушеше пурата и бараше жена си по баджака докат аз се мислех за Шумахер Ся след като се оказва, че не всички с S500 са камикадзета дето фърчат с по 300, предполагам значи, че Алфата ми е по-бърза от тях. Макар и да не се движи
                                Last edited by Sm0k; d.m.y г., 12:51.
                                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                                Comment

                                Working...
                                X