Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia отвя и BMW M5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
    Еми той бюджета му като е 500 евро от 10 години насам... ква Алфа да кара?
    Взема си бими от сирийските приятели в Холандия и избива комплексчетата в Алфа форума...



    Абе аланколуу,аз тая бима за 500 евро си я купих да ходя за риба по блатата на село с нея в момента е на 600 000км без нието един основен ремонт Бензинова алфа и с два основни ремонти на двигатела не може да я надживее Първо погледни цените на алфите,после на беенветата и тогава ще видиш че бюджета ти можеш да си го мериш само с любителите на Фият По пазарна цената де Иначе по ремонти и скъпи части определено Алфистите са баравовци Освен ако не си от тия дето алфата му е събирана от 4 града 7 мазета и 16 други алфи А и нали знаеш нарицателното за ефтина рацерска кола.........? Алфа 156 2.0 Туинс парк

    Сега отивам да запаля един холандец И да един пия Хайникен тъмно стъкло
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • Аз па гледам по пътищата фърчат едни бемвета на 8000 оборота отляво отдясно отгоре отдолу...мани, мани.

      ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:39 ----------

      Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
      Абе аланколуу,аз тая бима за 500 евро си я купих да ходя за риба по блатата на село с нея в момента е на 600 000км без нието един основен ремонт Бензинова алфа и с два основни ремонти на двигатела не може да я надживее Първо погледни цените на алфите,после на беенветата и тогава ще видиш че бюджета ти можеш да си го мериш само с любителите на Фият По пазарна цената де Иначе по ремонти и скъпи части определено Алфистите са баравовци Освен ако не си от тия дето алфата му е събирана от 4 града 7 мазета и 16 други алфи А и нали знаеш нарицателното за ефтина рацерска кола.........? Алфа 156 2.0 Туинс парк

      Сега отивам да запаля един холандец И да един пия Хайникен тъмно стъкло
      Я пак....че нещо нашия сервиз е пълен с бемвета щото на авера му искаха 400+ за разширителен съд на 3-ката, пък у нашия му взеха 120 лв с труда.Абе Веско, я земи влезни у форумо на бемветата и попрочети да видиш не са ли същите кошници.Тука по блатата ходим с жипки не с бима за 500 евра, или си объркал градския шадраван със златни рибки с блато.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        Аз па гледам по пътищата фърчат едни бемвета на 8000 оборота отляво отдясно отгоре отдолу...мани, мани.
        Нда уее ...

        Да даваш пример за БМВ с 8C .. е се едно да го даваш със Сесто Елементо .. оуууу

        А тва, че 8Ц е целата въглерод - нема никво значение .. важното е само прекъсвача да оди до 8 иляди и да има торк от 2 иляди .. гледат се конье и разврътанье .. другото е сглобка
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Аз па гледам по пътищата фърчат едни бемвета на 8000 оборота отляво отдясно отгоре отдолу...мани, мани.

          ---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:39 ----------


          Я пак....че нещо нашия сервиз е пълен с бемвета щото на авера му искаха 400+ за разширителен съд на 3-ката, пък у нашия му взеха 120 лв с труда.Абе Веско, я земи влезни у форумо на бемветата и попрочети да видиш не са ли същите кошници.Тука по блатата ходим с жипки не с бима за 500 евра, или си объркал градския шадраван със златни рибки с блато.


          Абе Митак,на мен за това беенве в Плевен в сервиз на Бош ми искахаза тоя маркуч,че се беше нацепил, който е от въздучния към двигатела 200лв за нов оригинален и 100лв за нов имитация.Тука нов оригинален от официлния вностител на беенве за Холандия го взех за 20 евро В България често цените на частите са ,,дръж ма да не падна,, Начи нормално сервизите да са пълни с бумери,все пак всяка трета кола в бг е бумер И най- вероятно повечето са за обслужване,а не за ремонти Иначе аз не понасям жипките,за туй ходя за риба с бумер Днес за пръв път опитах пържени кебапчета Уникални са а бях скептик по въпроса
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • Вервай ми не са само за обслужване.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
              Знам, че много хора тук се питатаха на какъв двигател и как се кефиш да разгръща мощноста... а и това мислех да те питам, ама ме изпревари!
              Поне си видя, че не БМВ-тата са умрели, както си ги представяш.
              Я погледни малко и тук. Най-отдолу, статистиката. Когато Алфа стигне половината от сегашния резултат на БМВ, тогава може и да споделиш нещо друго.
              И накрая да отговоря на този въпрос, който зададе.
              Кефя се на двигатели, които имат мощ от 0 оборота. Демек електричарките.
              И за това една Тесла ще ми легне най-добре.
              Пък ти развъртай ТС-те и до 20к оборота ако щеш.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Вервай ми не са само за обслужване.



                Вервам тиПреди месец при моя човек в сервиза дойде един арменец с бензинка бумер 3-ка 2003 фейслиф,с течна фаза Виале беше хвърлило верига,ама натокано батка,джанти мотор спорт,начумерено,начумерено ритнато отзад,черен металик,тъмни стъкла,мислех аз да го взимам да го управа,обаче до кат кажа добър ден и дойдоха едни поляци с една платформа,и го отнесоха като трудовак количка
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  Поне си видя, че не БМВ-тата са умрели, както си ги представяш.
                  Я погледни малко и тук. Най-отдолу, статистиката. Когато Алфа стигне половината от сегашния резултат на БМВ, тогава може и да споделиш нещо друго.
                  И накрая да отговоря на този въпрос, който зададе.
                  Кефя се на двигатели, които имат мощ от 0 оборота. Демек електричарките.
                  И за това една Тесла ще ми легне най-добре.
                  Пък ти развъртай ТС-те и до 20к оборота ако щеш.
                  Слабичък ще дойдеш.

                  Никъде не съм писал или споменал, че БМВ-тата са умрели или как съм си ги представял.

                  И сега като не можа да си докажеш тезата, че BMW имат по-високо оборотните двигатели, искаш да обърнеш на кой е по-добрият...

                  За въпроса който съм ти задал, вземи си направи тема.
                  А тези батерии дето ще ти прилягат, никога няма да имат характера и звука, който един двигател с вътрешно горене придава, ама затова, че никога си нямал Алфа и си тук само за да доказваш БМВ колко са велики, никога няма да го разбереш

                  А и да не ме разбираш погрешно - аз не слугувам на марки, ами гледам да съм на принципа възможно най-доброто според бюджета и това не означава, че в даден момент, като имам възможност няма да си купя М3, но също не означава, че и нямам любима марка.
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                    ама затова, че никога си нямал Алфа и си тук само за да доказваш БМВ колко са велики, никога няма да го разбереш
                    Хайде кажи ми това как го реши?
                    Случайно познаваме ли се, за да го знаеш това?

                    Да те попитам обратното - дадох ти пример с 3 двигателя:
                    2-ка атмосферен с обороти до 6700
                    2-ка турбиниран с обороти до 6500
                    и голям двигател с обороти до 8300

                    Дай алтернативата на Алфата с тези обороти в този клас.

                    И накрая да не дойдеш като държавните институции, които правят изискване, за да спечели само един.
                    Ако сложиш точна кубатура с +/- 1см3, произведен в точен месец на определена година, то може и да излезеш начело с тази твоя логика.

                    И пак да те попитам, научи ли, че се произвежда ТС двигател и след 2007-ма година? Италфенчо.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Хайде кажи ми това как го реши?
                      Случайно познаваме ли се, за да го знаеш това?

                      Да те попитам обратното - дадох ти пример с 3 двигателя:
                      2-ка атмосферен с обороти до 6700
                      2-ка турбиниран с обороти до 6500
                      и голям двигател с обороти до 8300

                      Дай алтернативата на Алфата с тези обороти в този клас.

                      И накрая да не дойдеш като държавните институции, които правят изискване, за да спечели само един.
                      Ако сложиш точна кубатура с +/- 1см3, произведен в точен месец на определена година, то може и да излезеш начело с тази твоя логика.

                      И пак да те попитам, научи ли, че се произвежда ТС двигател и след 2007-ма година? Италфенчо.
                      Нещо май се засегна, не те познавам, но беше станало на въпрос в други теми и така съм запомнил, може да греша - ти ще кажеш.

                      Аз да те попитам - давам ти пример с 1 двигател
                      V6 атмосферен с обороти до 11000

                      Това за Twin Sparka, нямам намерение да го коментирам 100 пъти, става смешно да сравняваш двигатели от различни поколения. Ако бе помислил малко повече, имаше вероятност да се сетиш, че JTS-ите са конкуренцията на n43b20, най-малкото защото и двата са с директно впръскване. Или май този който е с многоточково и се слага в 3ката е до 6200 ти научи ли разбирачо?
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • направо ме чупите от смех
                        sigpic 155ex 159ex 530new

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                          Аз да те попитам - давам ти пример с 1 двигател
                          V6 атмосферен с обороти до 11000
                          И щом отидохме при истинските двигатели, то аз ти дава пример и ми кажи някой двигател, произвеждан някога от Алфа, който да се развърта до 11500 оборота и да прави 1500 к.с. Това е творението на БМВ.
                          Дай да видим кой двигател е конкурент, че ми е много интересно.

                          п.п. Да ти върна примера - двигател на БМВ, V8 до 21000 оборота. Просто за сведения, че с тия 11к където излезе, все едно Трабанче изкара.
                          Last edited by BO; d.m.y г., 14:43.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            И щом отидохме при истинските двигатели, то аз ти дава пример и ми кажи някой двигател, произвеждан някога от Алфа, който да се развърта до 11500 оборота и да прави 1500 к.с. Това е творението на БМВ.
                            Дай да видим кой двигател е конкурент, че ми е много интересно.

                            п.п. Да ти върна примера - двигател на БМВ, V8 до 21000 оборота. Просто за сведения, че с тия 11к където излезе, все едно Трабанче изкара.
                            Това го казах да те иронизирам, споко не съм 4ти клас да споря кой мотор е по-добрия и кой по-бързия.
                            Пита ме кои двигатели от последните 2 десетилетия са по-високо оборотни и се оказа, че са повечето са на Алфа. След това само обръщаш темата в други посоки. И за всичките тези 20 години изкара 3 двигателя...забавееен

                            И май стана вместо аз да развъртвам ТС-то до 12хил, ти да си ги фантазираш до 21хил.

                            Споко разбрахме, че БМВ са най-велики не ме занимавай повече.

                            p.s. разбрахме, че и кучето има по-голям опит с Алфите от теб
                            Last edited by italfen; d.m.y г., 15:13.
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                              Абе аланколуу,аз тая бима за 500 евро си я купих да ходя за риба по блатата на село с нея в момента е на 600 000км без нието един основен ремонт Бензинова алфа и с два основни ремонти на двигатела не може да я надживее Първо погледни цените на алфите,после на беенветата и тогава ще видиш че бюджета ти можеш да си го мериш само с любителите на Фият По пазарна цената де Иначе по ремонти и скъпи части определено Алфистите са баравовци Освен ако не си от тия дето алфата му е събирана от 4 града 7 мазета и 16 други алфи А и нали знаеш нарицателното за ефтина рацерска кола.........? Алфа 156 2.0 Туинс парк

                              Сега отивам да запаля един холандец И да един пия Хайникен тъмно стъкло
                              Викаш: по блатата за риба !?!?
                              http://vbox7.com/play:1187924471
                              Май рибата от магазина ще я купуваш !
                              Като почне да вали и на Ихтиман става като БМВ гробище !
                              Но всеки има право да се радва на живота както намери за добре !
                              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                                ...И хората в рейсърските среди никога не са взимали алфа ромео за рейсърски автомобил...
                                Батка,аз когато съм карал истинска алфа с немски номера...Започни да си търкаш ръцете една в друга...
                                Брато не знам под "никога" какъв период визираш, но без останалите подробности за "немалките" традиции и история на Алфа в моторния спорт, ще отбележа че това е марката спечелила първите две шампионски титли в историята на Формула 1 с огромно предимство.

                                Може би хората, които се занимават с професионален моторен спорт не спадат към "рейсърските" среди В средите само тия дето пърдят с 318-ката на светофара и се опитват да я забият в най-близката улична лампа учейки се на дрифт на булеварда. Тва са истински мъже и всичко знаят за колите. А ония другите не са в рейсърските среди, щото са аматьори - нужна им е цяла затворена писта за да карат

                                Не разбрах немските номера колко точно коня бонус ти даваха, но се надявам че и сам не вярваш, че механизма по който се загряват твоите длани е съвсем същия по който се загрява двигателя

                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                ...- 2 литра - N43B20 - 6700 оборота. Тук коя аналогия от Алфа изкарваш, че ми е чудно?
                                В целия тоя спор имам чувството, че малко се обърка за какво спорите - за оборотите при които мотора дава максималната си мощност или за оборотите на които заводски е прекъсвача. Щото на повечето места гледам, че цитирате числа които са за максималната мощност, ама това не са максималните обороти на мотора
                                А ако няма прекъсвач става спора става съвсем относителен, щото тогава на всеки мотор максималните му обороти ще са там където гръмва от зор, което е доста над обротите на които е смислено да се кара за максимална производителност

                                Така или иначе тоя спор е тотално безмислен - това колко високоборотен е мотора има отношения основно към това колко ще те кефи как звучи докато караш За производителността макс оборотите нямат такова значение, оборотите при които е максималната мощност също, най-важно е как изглежда кривата на мощността

                                Е тия мотори дето се въртят до 12 хиляди оборота обикновено имат по-добра производителност, ама все пак спора не беше за Ферари и Ламбо
                                Last edited by Sm0k; d.m.y г., 15:19.
                                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                                Comment

                                Working...
                                X