Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia отвя и BMW M5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • [QUOTE=кученцетоОгиитаткоДоги;1446370]
    Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение



    Аз коментирах 1.8тс vs e36 318i ........сложи ли си очилата?
    Ми ти си сложи очилата, ако не си чувал за 1.8TS 8V си е твой проблем! Явно хал-хабер си нямаш от тези коли ама се напъваш много!
    Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

    Comment


    • [QUOTE=Събев;1446403]
      Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение

      Ми ти си сложи очилата, ако не си чувал за 1.8TS 8V си е твой проблем! Явно хал-хабер си нямаш от тези коли ама се напъваш много!



      Малко справки от ауто дата http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=10027


      http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1362




      Това което аз виждам е че беенве 318 8 клапана при 5500 оборота,вади по голяма въртящ момент от алфа 1.8тс 8 клапана при 6000 оборота.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение




        Малко справки от ауто дата http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=10027


        http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1362




        Това което аз виждам е че беенве 318 8 клапана при 5500 оборота,вади по голяма въртящ момент от алфа 1.8тс 8 клапана при 6000 оборота.
        Добре е преди да спориш, да си изясниш що е то максимален въртящ момент и максимална мощност.

        Жокер:

        Максималният въртящ момент далеч не е при максималните оботори на един мотор.

        За разлика от това, максималната мощност се отдава близо до максималните обороти.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Добре е преди да спориш, да си изясниш що е то максимален въртящ момент и максимална мощност.

          Жокер:

          Максималният въртящ момент далеч не е при максималните оботори на един мотор.

          За разлика от това, максималната мощност се отдава близо до максималните обороти.



          Е нема кой да ти повярва че 318и върви до 5500 оборота,но щом при 5500 оборота има по голям въртящ момент от алфата при 6000, смятай при 6000 хептем ще я сдуха от всякъде.А алфата след 6000 според мен най-вероятно ще роди.



          П.С. Но дори и бимата да върви до 5500 оборота,алфата в същите обороти ще върви по малко,което доказва че бимата върви във високите повече от тоя жмел.
          Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 00:16.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
            Е нема кой да ти повярва че 318и върви до 5500 оборота,но щом при 5500 оборота има по голям въртящ момент от алфата при 6000, смятай при 6000 хептем ще я сдуха от всякъде.А алфата след 6000 според мен най-вероятно ще роди.



            П.С. Но дори и бимата да върви до 5500 оборота,алфата в същите обороти ще върви по малко,което доказва че бимата върви във високите повече от тоя жмел.
            Ама ти вярваш ли си като ги пишеш тези неща? От къде си?
            Дай да ти организираме един такъв старт и да не ти се вярва какво ще стане! 318I 113-115коня със 155-ца 1.8TS 8v 129 коня! Ама ако ти стиска да сложим по нещо.......
            Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

            Comment


            • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
              Е нема кой да ти повярва че 318и върви до 5500 оборота,но щом при 5500 оборота има по голям въртящ момент от алфата при 6000, смятай при 6000 хептем ще я сдуха от всякъде.А алфата след 6000 според мен най-вероятно ще роди.



              П.С. Но дори и бимата да върви до 5500 оборота,алфата в същите обороти ще върви по малко,което доказва че бимата върви във високите повече от тоя жмел.
              Трудно вдяваш, но аз съм упорит човек и ще ти обясня, какво гласят данните, които си постнал по-горе:

              BMW - то има максимален въртящ момент от 168 N.m при 3900 оборота а не при максималните посочени (5500).

              Връзката между мощност, въртящ момент и обороти е следната:

              Мощност (kW) = Въртящ момент (N.m) x обороти (RPM) / 9.5488

              От тук следва, че при оборотите при които бмв - то има максимален въртящ момент, мощността му е 92,56 к.с.

              При максималната му мощност не е посочен, какъв е въртящият момент, но той може да се пресметне, ако се приеме, че максималната мощност се отдава при максималните обороти.

              Така се получава, че въртящият момент при максималните обороти е 148.88 N.m

              Виждаш, че той е с около 20 N.m по-малък от обявения максимален.

              При Алфата не са посочени оборотите при които моторът развива посоченият максимален въртящ момент.

              Другите сметки можеш и сам да си ги направиш по аналогия.

              Накратко - по-големият въртящ момент нищо не означава.

              Важна е максималната посочена мощност на мотора.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 00:37.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Начи викаш ако туря на едно GTA 250 коня снегорин, нема разлика с тоя тая фадрома 210 к.с.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...44673761777780 че и по добре ще рине.Пасат 126 коня дизел дърпа повече на баира от моята 144 коня щота има по голям въртящ момент.Не е съвсем без значение.

                Веско отде си сигурен че ще роди.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Начи викаш ако туря на едно GTA 250 коня снегорин, нема разлика с тоя тая фадрома 210 к.с.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...44673761777780 че и по добре ще рине.Пасат 126 коня дизел дърпа повече на баира от моята 144 коня щота има по голям въртящ момент.Не е съвсем без значение.

                  Веско отде си сигурен че ще роди.
                  Въртящият момент се трансформира от трансмисията. Поради това ако пасатът дърпа повече от теб на една и съща предавка, означава просто, че ако свалиш една предавка надолу, ще го издухаш.

                  Ако не вярваш на друго, гледай времената за ускорение от 0 до 100 те са най-показателни.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Предпочитам двигател който достига макс мощност на по ниски обороти, по дълготраен е, що трее карам на 6000 като мога да карам на 4500.Кво мерим изобщо не ми е ясно.Така като чета форума на бемве не виждам нещо по различно освен че там не плюят по алфата, тачат си задното предаване даже има хора сето казват че ако ще си вземат кола с предно това ще е алфа.Не видях там някой с алфа в подписа си да плюе по бмветата.Това че сами си признават недостатъците е друго.Ма не видех един да се прехласва чак толкова, по обективни са от нас.То верно че не съм им изчел целия форум, ма на пъро четене е по комфортен от нашия.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Предпочитам двигател който достига макс мощност на по ниски обороти, по дълготраен е, що трее карам на 6000 като мога да карам на 4500.Кво мерим изобщо не ми е ясно.Така като чета форума на бемве не виждам нещо по различно освен че там не плюят по алфата, тачат си задното предаване даже има хора сето казват че ако ще си вземат кола с предно това ще е алфа.Не видях там някой с алфа в подписа си да плюе по бмветата.Това че сами си признават недостатъците е друго.Ма не видех един да се прехласва чак толкова, по обективни са от нас.То верно че не съм им изчел целия форум, ма на пъро четене е по комфортен от нашия.
                      Нещо не мерим. Само изясняваме проста физика, която много хора очевидно не разбират.

                      Основният минус при високооборотните мотори е в това, че при тях загубите в трансмисиите са по-големи.

                      Поради това обикновено един дизелов автомобил си вади приблизително мощността на мотора на колела а при един бензинов има около 20% загуби.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Факт е че бемве имат по богата гама от двигатели и модели, не са за пренебрегваме, уважавам ги като коли и не ме боли като ме издуха бемеве, но бих си купил само заради задното предаване иначе втората алфа ще е 166 фейслифт, с уговорки 159 на която централната конзола ще бъде преработена или 156 GTA ако остане читав екземпляр до тогава.Засега превеса е на 166 фейслифт.Тъй че като си купувам кола физиката не ме интересува, има си инженери за нея аз само се възползвам от продукта който ми задоволява изискванията.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Факт е че бемве имат по богата гама от двигатели и модели, не са за пренебрегваме, уважавам ги като коли и не ме боли като ме издуха бемеве, но бих си купил само заради задното предаване иначе втората алфа ще е 166 фейслифт, с уговорки 159 на която централната конзола ще бъде преработена или 156 GTA ако остане читав екземпляр до тогава.Засега превеса е на 166 фейслифт.Тъй че като си купувам кола физиката не ме интересува, има си инженери за нея аз само се възползвам от продукта който ми задоволява изискванията.
                          Щом си фен на тяга при ниски обороти, 166 FL JTD 20V e твоята кола.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Е не чак толкоз ниски де...
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              Е не чак толкоз ниски де...
                              Нвремето имах вземане даване покрай едни локомотиви.
                              Веднъж машинистът тича, че нещо станало с мотора и вдигнал свръх обороти. Питам аз после, колко са му свръх оборотите а той казва - 950.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Трудно вдяваш, но аз съм упорит човек и ще ти обясня, какво гласят данните, които си постнал по-горе:

                                BMW - то има максимален въртящ момент от 168 N.m при 3900 оборота а не при максималните посочени (5500).

                                Връзката между мощност, въртящ момент и обороти е следната:

                                Мощност (kW) = Въртящ момент (N.m) x обороти (RPM) / 9.5488

                                От тук следва, че при оборотите при които бмв - то има максимален въртящ момент, мощността му е 92,56 к.с.

                                При максималната му мощност не е посочен, какъв е въртящият момент, но той може да се пресметне, ако се приеме, че максималната мощност се отдава при максималните обороти.

                                Така се получава, че въртящият момент при максималните обороти е 148.88 N.m

                                Виждаш, че той е с около 20 N.m по-малък от обявения максимален.

                                При Алфата не са посочени оборотите при които моторът развива посоченият максимален въртящ момент.

                                Другите сметки можеш и сам да си ги направиш по аналогия.

                                Накратко - по-големият въртящ момент нищо не означава.

                                Важна е максималната посочена мощност на мотора.




                                И пропусна да споменеш че алфата е с 14 коня повече от беенвето............Което е така доста ,,удобно,, сравнение...........+което е една кола не е само обороти и вървеж........ а и комфорт и рентабилност.Тоя умерляк 129 коня лапа 6.8 тунджа извънградско.Ба то 328 лапа толкоз.Ама 328 и като комфорт,вървеж,опции го отвява тоя варел като куцо пиле домат.А и като гледам 155 как е дялкано от напушен китаец в час по трудово,сигурно комфорта му е малко по зле от на опел Астра.Явно става само за в квартала малко да дигнеш излишен шум с него и да покажеш колко ти е ,,голяма,, гегата
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X