Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia отвя и BMW M5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Кайо Покажи съобщение
    За историята ще се съглася,мъ и ти земи се съгласи,истинска Алфа не си карал.



    Батка,аз когато съм карал истинска алфа с немски номера в България още се внасяше само форд ескорд и опел кадет

    ---------- Post added at 00:52 ---------- Previous post was at 00:48 ----------

    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
    Сега си отговори на въпроса - защо при равни други условия, дизелът харчи почти 2 пъти по малко гориво.
    Има двигатели които въртят генератори, те работят на 1500 об/м, работната им температура е същата като на автомобилни двигатели с номинални обороти м/у 4 и 7 хиляди. Как става това? Защо термостатът се казва така?
    п.п. Вероярно трябва да напомня, че мощноста при двг е произведение на обороти и въртящ момент.



    Добре направи си следния експеримент.Започни да си търкаш ръцете една в друга около 10 минути със средно темпо,след това ги търкай пак 10 минути но 3 пъти по бързо.И виж да ли има разлика в температурата на дланите ти между първия път със средно темпо,и втория път с 3 пъти по бързо темпо?
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
      Начи имал съм и свински парк 16 волта 140 коня,имал съм и бима 16 волта 140 коня.Свинския парк във високите издиша някъде след 4500-5000 почва да тъпче на едно място и само арчи тунджа,а бимата след тия обороти излита.Свинския парк съм го засичал зимата с чисто нов термостат,не може да вдигне повече от 84 градуса Каква оборотна кола,кви пет лева,ква централна гара,къв кауфлан
      Това само още един път доказва, че единствената алфа която си имал е била пълен ГРОБ. Ама така де....не се учудвам изобщо че не си успял да си купиш читава кола...
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • Еми той бюджета му като е 500 евро от 10 години насам... ква Алфа да кара?
        Взема си бими от сирийските приятели в Холандия и избива комплексчетата в Алфа форума...
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
          Добре направи си следния експеримент.Започни да си търкаш ръцете една в друга около 10 минути със средно темпо,след това ги търкай пак 10 минути но 3 пъти по бързо.И виж да ли има разлика в температурата на дланите ти между първия път със средно темпо,и втория път с 3 пъти по бързо темпо?
          Нищо няма да си търкам. Преведе ли си думичката термостат? Термо - стат....термостат.

          http://rechnik.info/термостат
          Запитай се - защо аджеба си играят да монтират водни помпи, радиатори, термостати......
          Припомни си уроците по физика от началните класове, когато са ти "наливали" в главата че металите имат гадното свойство да се разширяват при загряване.
          След като си падаш по елементарни експерименти - търкай си ръцете бързичко, но без да ги натискаш една в друга. След това същото време, но бавно и със натиск.
          Какво стана!?
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            Всички TS 8v/16v и техните аналогични на BMW.

            ---------- Post added at 09:33 ---------- Previous post was at 09:24 ----------

            + 1.75 Turbo с аналогичните 4 цилиндрови турбо бенз. двигатели на BMW
            Аха. Не хванах историята тука, че говориш за най-мършавите двигатели при БМВ, в които те не са силни. Ама пък от Алфа гледна точка това е чудо невиждано.
            Но пък да не навлизаме в тази тема.
            Ето ти конкурент на първите умрели ТС-си от гледна точка на БМВ:
            - 2 литра - N43B20 - 6700 оборота. Тук коя аналогия от Алфа изкарваш, че ми е чудно?
            - Алтернативата на 1.8тби е N26B20 - 6500 оборота. Та тби-то до колко се развърта по спецификация? Да не говорим, че при този двигател максимума от сила му идва още при 5000 оборота, където при тби-то му е доооста сложно от към мощност в тези обороти.

            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Мойто боксерче си върти до 8000 без ваноси, без вариатори и тем подобни. Трактористите от Мюнхен не могат да помиришат тия честоти, ако не е нещо с М отпред. А боксерчето си е дъртичко по принцип.
            И не говоря за обороти, в които мотора тъпче, а си върви. И говоря за мотора ми, който е със стоковви карантии. Нестоково е само това, че вместо инжекцион има карбуратори.
            Ти и едното ми Типо, което беше двувалка-моно на газ си се развърташе до 8к без да тъпче въобще, ако го познаваш този двигател. Тук не споменаваме какво може твоята кола, а това какво казва производителя.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • Типо 1.6 DOHC фиатския говнарски мотор .. какъвто съм имал 2 пъти .., от които едната кола беше купувана нова навремето с дигиталните уреди доколкото си спомням и идваше макс силата към 6000 и малко .. до малко преди 7 приключваше. Иначе торка беше около 4 и нещо оборота на макс .. като за нема и 90 коня. Тааа не знам кви 8000 иляди оборота ви гонат тука .. , а не говорим, че 1.6 Темпра карбураторна вървеше наравно с него .., че малко и отгоре даже. Сега ако на дигиталния оборотомер е показвал 8000, в което пак се съмнявам .. аз лично не бих му вервал. По-скоро е бил развален.
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                Аха. Не хванах историята тука, че говориш за най-мършавите двигатели при БМВ, в които те не са силни. Ама пък от Алфа гледна точка това е чудо невиждано.
                Но пък да не навлизаме в тази тема.
                Ето ти конкурент на първите умрели ТС-си от гледна точка на БМВ:
                - 2 литра - N43B20 - 6700 оборота. Тук коя аналогия от Алфа изкарваш, че ми е чудно?
                - Алтернативата на 1.8тби е N26B20 - 6500 оборота. Та тби-то до колко се развърта по спецификация? Да не говорим, че при този двигател максимума от сила му идва още при 5000 оборота, където при тби-то му е доооста сложно от към мощност в тези обороти.
                Можеш да напишеш кой двигател с каква кубатура и мощност е, защото тук не сме БМВ форума и не всеки втори знае кодовете на двигателите.
                И като високооборотен мотор разбирам, че произвежда най-голямата си мощност възможно на най-високи обороти, не знам какво общо има, че бмв-то му идва мощноста още толкова рано или просто не аргументираш въпроса който си задал, ами пак се опитваш да докажеш колко са велики баварците...

                От това, което прочетох за N43B20 е че се произвежда между 2007 и 2011 година... кажи кой ТС двигател се произвежда тогава?
                Затова писах аналогични!
                От къде вземаш информацията?
                На кои модели се слага този двигател?
                Коя година излиза този двигател? Защото ти е ясно колко бързо се развиват технологиите в днешно време и разлика в 1-2 години от пускането на сравняваните двигатели от какво значение...

                бтв, мършави или не, факт е, че 90% от бмв-тата, които се движат по улиците са оборудвани с тях. И ако сметнем средностатестически двигателите на BMW vs средностатистически двигателите на Alfa е ясно защо всеки знае, че БМВ на драг е умряла работа!
                Или сега трябва да говорим и за 8C, TZ3, 155GTAz?
                Last edited by italfen; d.m.y г., 13:54.
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                  Можеш да напишеш кой двигател с каква кубатура и мощност е, защото тук не сме БМВ форума и не всеки втори знае кодовете на двигателите.
                  И като високооборотен мотор разбирам, че произвежда най-голямата си мощност възможно на най-високи обороти, не знам какво общо има, че бмв-то му идва мощноста още толкова рано или просто не аргументираш въпроса който си задал, ами пак се опитваш да докажеш колко са велики баварците...

                  От това, което прочетох за N43B20 е че се произвежда между 2007 и 2011 година... кажи кой ТС двигател се произвежда тогава?
                  Затова писах аналогични!
                  От къде вземаш информацията?
                  На кои модели се слага този двигател?
                  Коя година излиза този двигател? Защото ти е ясно колко бързо се развиват технологиите в днешно време и разлика в 1-2 години от пускането на сравняваните двигатели от какво значение...

                  бтв, мършави или не, факт е, че 90% от бмв-тата, които се движат по улиците са оборудвани с тях. И ако сметнем средностатестически двигателите на BMW vs средностатистически двигателите на Alfa е ясно защо всеки знае, че БМВ на драг е умряла работа!
                  Или сега трябва да говорим и за 8C, TZ3, 155GTAz?
                  Намесвай 2ц 8ц и ги умножи по две, че много цифри излизат и звучат мощно.
                  Дадох ти конкретни примери с модели на двигатели, които се произвеждат от БМВ. Ако няма какво да кажеш, за да си докажеш тезата, то просто подмини и не пиши.

                  Точно на темата двигатели при Алфа е толкова зле положението, че не е истина. И БМВ имат ниски двигатели, но имат и средно и отгоре на всичко и високо производителни такива.
                  Грей се на хубавия дизайн при Алфите и не намесвай двигателите, че там е труден терен.
                  Дано с Джулията се променят малко нещата.
                  Last edited by BO; d.m.y г., 14:26.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • Дадох ти конкретни примери с модели на двигатели, които се произвеждат от БМВ. Ако няма какво да кажеш, за да си докажеш тезата, то просто подмини и не пиши.
                    Това най-добре за теб приляга, не само за последното ти мнение, ами за половината ти във форума. И ти давам пак примера за 5-те хиляди оборота за които те питах какво общо има? Явно тези неща които ги виждаш в теб се опитваш да ги намираш в други.

                    Първо даваш пример за конкретен двигател, после слагаш всички под общ знаменател и не конкретизираш.

                    И моделите си ги забравил да ги напишеш, въпреки, че те питах .... но явно няма какво да напишеш...

                    Нормално за хейтър и дразнител
                    Last edited by italfen; d.m.y г., 15:52.
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • Успех
                      Attached Files
                      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                        Това най-добре за теб приляга, не само за последното ти мнение, ами за половината ти във форума. И ти давам пак примера за 5-те хиляди оборота за които те питах какво общо има? Явно тези неща които ги виждаш в теб се опитваш да ги намираш в други.

                        Първо даваш пример за конкретен двигател, после слагаш всички под общ знаменател и не конкретизираш.

                        И моделите си ги забравил да ги напишеш, въпреки, че те питах .... но явно няма какво да напишеш...

                        Нормално за хейтър и дразнител
                        Хайде пак се пробвай.
                        Ще ти го кажа сега, макар, че го пропуснах миналия път и си замълчах тактично, за да не се обидиш.
                        С човек, който уж ника му е italfen, а ме пита през 2007-ма година дали се произвеждал twin spark двигател, то какво се буташ пак между шамарите да те питам?

                        Показах ти 2 литров двигател на БМВ, който се развърта до по-високи обороти от такъв на Алфа, който ти даде за пример, нали?
                        Отделно, че даде за пример и ТБИ двигателя, който отново ти поставих БМВ аналогичен двигател, който отново се развърта до по-високи обороти.
                        Отделно, че БМВ имат и двигател, който се развърта до 8300 оборота. Ама там Алфа не играе грам, защото не е дорасла за такива двигатели.
                        Друго имаш ли да кажеш? Имаш ли друг двигател, който да дадеш за пример? Ако нямаш просто си замълчи. Не е трудно.

                        Това кой двигател на коя кола се слага няма значение. Това от къде си взимам информацията отново няма значение.
                        Също така ако не знаеш защо е по-добре да си достигне максималната мощност при по-ниски обороти и да я задържи тази мощност до достигане на високи обороти, то няма да съм човека, който ще те учи на това. Главно заради отношението ти. Ако искаш да разбереш, чети, питай. Свободата и избора да го направиш си е изцяло твоя.
                        Last edited by BO; d.m.y г., 17:09.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Хайде пак се пробвай.
                          Ще ти го кажа сега, макар, че го пропуснах миналия път и си замълчах тактично, за да не се обидиш.
                          С човек, който уж ника му е italfen, а ме пита през 2007-ма година дали се произвеждал twin spark двигател, то какво се буташ пак между шамарите да те питам?

                          Показах ти 2 литров двигател на БМВ, който се развърта до по-високи обороти от такъв на Алфа, който ти даде за пример? Друго имаш ли да кажеш? Имаш ли друг двигател, който да дадеш за пример? Ако нямаш просто си замълчи. Не е трудно.

                          Това кой двигател на коя кола се слага няма значение. Това от къде си взимам информацията отново няма значение.
                          Също така ако не знаеш защо е по-добре да си достигне максималната мощност при по-ниски обороти и да я задържи тази мощност до достигане на високи обороти, то няма да съм човека, който ще те учи на това. Главно заради отношението ти. Ако искаш да разбереш, чети, питай. Свободата и избора да го направиш си е изцяло твоя.
                          Няма какво да си мълча, защото ми даваш пример с двигател 2007ма година, а аз ти отговорих:

                          Всички TS 8v/16v и техните аналогични на BMW.
                          Ако ти е трудна думата" аналог" може да е провериш какво означава

                          И защото докато ти се върти поредната глупост в главата пропускаш доста редове... а може и четенето, да не ти се отдава или просто логиката да не ти е сила, затова пак ще ти цитирам и се надявам този път да направиш връзлата с въпроса ми който съм ти задал за ТС двигателите кога се произвеждат.
                          Коя година излиза този двигател? Защото ти е ясно колко бързо се развиват технологиите в днешно време и разлика в 1-2 години от пускането на сравняваните двигатели от какво значение...
                          И сега вместо пак да се правиш на остроумен, ти давам пример как да си конструираш мнението, за да стане някаква нормална дискусия, а не от тема да ми скачаш в друга.

                          Модел Алфа, година, двигател, мощност@обороти VS Модел БМВ, година, двигател, мощност@обороти

                          Ето например:

                          156 1998г. 1.8TS , 144к.с.@6500 VS 318i 2000г. 143к.с.@6000

                          И знам, че паметта ти е кратичка, затова пак ще ти напомня какво написах преди 2 страници.

                          Всички TS 8v/16v и техните аналогични на BMW.

                          + 1.75 Turbo с аналогичните 4 цилиндрови турбо бенз. двигатели на BMW
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • ОК, ето ти конкретно сравнение, щом искаш така:

                            Алфа Ромео 147, 2007-ма година, 2.0 ТС, 150 кс. при 6300 оборота.
                            BMW 1, 2007-ма година, 2.0 бензин, 170 кс. при 6700 оборота.

                            ======

                            Алфа Ромео 4Ц, 2014-та година, 1.8ТБМ - 240 кс. при 6000 оборота
                            БМВ 4, 2014-та година, 2.0 бензин - 245 кс. при 6500 оборота.
                            И най-якото между двата двигателя:
                            Максимален въртящ момент от 350Нм при:
                            1. Алфа - при 4000 оборота
                            2. БМВ - от 1250 оборота.

                            Нали се сещаш каква е разликата в двата двигателя? Сега може и сам да си отговориш и защо единия двигател тегли брутално и си достига максималната мощност още при 5000 оборота и я задържа равна до 6500 оборота.

                            ====

                            И да отидем при големите двигатели:
                            Алфа Ромео 8Ц, 2010-ма година, 4,7 литра, 450 коня при 7000 оборота
                            БМВ 3-ка, 2008-ма година, 4.4 литра, 444 коня при 8300 оборота.

                            Тук развъртането е направо брутално ми се струва. Даже много от Фераритата отстъпват. И викаш Алфовите двигатели по принцип се "въртели" много. Якоо.

                            В крайна сметка такова сравнение е малоумно, защото е важна каква е кривата на разгръщане на мощността. Ако теб те кефи да въртиш до 10к за 200 коня, аз предпочитам да карам двигател, който тези коне ще си ги изкара още на 5к оборота. И пак не ме питай защо.
                            Last edited by BO; d.m.y г., 18:11.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • 1. 2.0TS 16V излезе 1995г. и сигурно до 2007г. когато N43B20 излиза, БМВ нямат по-високо оборотен двигател от тъпия TS16V като изключим М-ките, които са 5-10% от общия брой двигатели произвеждани от любимците ти ... Това са почти 12г. от периода ->
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              От последните две десетилетия кой двигател на Фиат/Алфа минава по обороти такъв произведен от БМВ?
                              Браво, много добро сравнение даде!

                              2. и 3. Ок, да кажем, че съм се подвел с инфото за БМВ-то понеже гледам, че почти навсякъде пишат най-ниските обороти при пълна мощност, а не целият диапазон. Моя грешка е тук. Алфа 8С не излиза 2010, а 2007 и от тогава е двигателя който споделя с Гран туризмо и Куатропорте. Да го приемем за моя грешка, както споменах по-горе М-ките са наистина едни от най-добрите атмосферки, но това не прави двигателите на баварците като цяло по-високо оборотните и пак, ако сравним за първото десетилетие (до 2005г.) Италианците имат по-високо оборотните двигатели.

                              Това за развъртането и Ферари-тата го пишеш щото друго няма какво да кажеш ли?
                              Знам, че много хора тук се питатаха на какъв двигател и как се кефиш да разгръща мощноста... а и това мислех да те питам, ама ме изпревари!
                              Now: 156 2.5 V6 24V
                              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                              Comment


                              • Абе да говориш за икона в автомобилния спорт, че двигателя и е по-зле ... некак си много ... и аз не знам как звучи ..

                                Ма то винаги се цитират данни от нет-а .. нали тука сите сме интернет-инжинерчета ..

                                Alfa Romeo 8C - The Heart of a Ferrari

                                Така историйката е дълга ма нема да я обеснявам тука щото повечето я знаят. Ма този матор е от 360 Modena реално - демек си е бая дърт. Да не говорим, че 2010 година - годината, която е НАПИСАЛ - изобщо па не е верна .. Ма то така става - копи/пейст от некой сайт .. интернет-инженеринг
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                                Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                                Comment

                                Working...
                                X