Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia отвя и BMW M5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нали ти си ги постнал данните бе. Аз какво да съм премълчавал? Просто ти разяснявам данните, които ти си дал, щото не ги разбираш.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
      Най бързите коли са със задно, НО не са ежедневки !
      БМВ не минава на предно защото е евтино а защото пазара го изисква ! И ако не става за нищо, защо започват производство ?
      Ако Алфа мине изцяло на задно, аз лично ще си търся друга алтернатива .
      В коя игра да се върне ? БМВ серия М, колко такива коли има на пътя ? 99% от баварците на пътя са 1.6,1.8,2.0 л. , вътре с тапицерия все едно си съблякъл някой циганин и си облякъл седалките, а да не говорим че ако имат клима са върха на сладоледа !
      Всеки има право сам да си чука главата !
      http://m.vbox7.com/play:e12fb12440
      И отново се изказваш неподготвен от личностни и то грешни представи за марката.
      Като преди със 159-ката, че били по-богато оборудвани от БМВ и за това били по-добри.
      И там те поправих (по спомен беше ти), като ти показах колко от 159-ките са с кожа на пазара, колко с ксенон, колко с ел. седалки и т.н., като разликата беше брутална в това отношение в полза на БМВ.
      Ама както винаги съм казвал срещу цифрите трудно се спори.
      И за това още веднъж ще ти го направя, за да ти докажа, че отново не си прав. И спориш с идеята само за спора, а не за това да се види кой крив, кой прав.

      Та хващам едно средно БМВ 3-ка, произведено между 2005-та и 2010-та година. Стандартната "мечта" на българина.
      В момента на пазара има (статистика от известен сайт за продажба на автомобили):
      - 21210 3-ки.
      От които:
      - до 320 (186 к.с.) - 15602 = 74%
      - над 320 - 5608 = 26%

      Което както и да го гледам малките БМВ-та не са 99% от пазара.

      Сега да видим при алтернативата 159-ка как стоят нещата по същия филтър:
      - 3355 бр. 159-ки
      - до 186 к.с. - 2750 = 82%
      - над 186 к.с. - 605 = 18%

      Демек е по-вероятно да намериш убита Алфа на пътя, вместо убито БМВ.

      И накрая да видим това:
      3-ки над 270 коня = 6%
      159-ка над 270 коня = 0%

      Или дори истинско вървящите БМВ-та са 6 процента от всички на пазара.
      А в тази категория Алфа има точно 0%. Страхотно.
      Last edited by BO; d.m.y г., 10:09.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • Срещу цифрите трудно се спори, когато знаеш как да ги талкуваш, а ти определено не знаеш как.
        В последното ти мнение, почваш да говориш коя кола с какво оборудване е, и доказваш какво процентно съотношение има на автомобилите спрямо някаква граница, която ти сам си я измисляш (естествено в полза на бмв) и накрая от дадената статистика, която първоначално беше за да покажеш екстрите - накрая правиш извод за "убита алфа" и "истинско вървящите БМВ-та".

        Ти сам не можеш да навържеш ТВОЯТА мисъл и логика в едно мнение, а си тръгнал да спориш и да изкарваш цифри, като не знаеш как да ги използваш и за КАКВО да ги използваш.

        п.с.
        Първоначално публикувано от ecotronic
        Умният човек наблюдава и си прави заключения.
        За глупавият човек морето винаги е до колената.
        Ей това важи с пълният смисъл за теб! Време е да спреш да пишеш и да си направиш някои заключения
        Last edited by italfen; d.m.y г., 11:06.
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
          ...А и като гледам 155 как е дялкано от напушен китаец в час по трудово,сигурно комфорта му е малко по зле от на опел Астра...
          Не знам дали говориш за интериора или за екстериора на 155, ама след тоя хит не мога да не вметна малко отклонение.

          Алфа 155 е дизайн на Ерколе Спада - човек който дълги години е бил един от водещите дизайнери на Загато. Автор е на Aston Martin DB4 GT Zagato, според много хора може би най-красивата кола правена някога, BMW E28 и още редица емблематични коли.

          Според много хора, които разбират повече и от мен и от теб от автомобилен, индустриален, продуктов и всякакъв вид дизайн, Алфа 155 е един от най-добрите и авантгардни дизайни, на тоя човек, който и без това е велик дизайнер.

          Сега, всеки има право на лош вкус, дори и самият Спада, дори и ние феновете на Алфа, ама де да знам все ми се струва, че някои изказвания по някои теми без достатъчно предварително премисляне малко прекрачват границата на смислените и градивни изказвания на лично мнение
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            Срещу цифрите трудно се спори, когато знаеш как да ги талкуваш, а ти определено не знаеш как.
            В последното ти мнение, почваш да говориш коя кола с какво оборудване е, и доказваш какво процентно съотношение има на автомобилите спрямо някаква граница, която ти сам си я измисляш (естествено в полза на бмв) и накрая от дадената статистика, която първоначално беше за да покажеш екстрите - накрая правиш извод за "убита алфа" и "истинско вървящите БМВ-та".

            Ти сам не можеш да навържеш ТВОЯТА мисъл и логика в едно мнение, а си тръгнал да спориш и да изкарваш цифри, като не знаеш как да ги използваш и за КАКВО да ги използваш.

            п.с.

            Ей това важи с пълният смисъл за теб! Време е да спреш да пишеш и да си направиш някои заключения
            Я пък ти, пак ли се появи?
            Нещо имаш ли да добавиш?
            А случайно да виждаш, че не аз съм сложил границата?
            Аз само се съобразявам със зададените параметри от колегата и гледам какъв е резултата.
            И като не ти изнасят цифрите, накрая пак аз виновен.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
              И пропусна да споменеш че алфата е с 14 коня повече от беенвето............Което е така доста ,,удобно,, сравнение...........+което е една кола не е само обороти и вървеж........ а и комфорт и рентабилност.Тоя умерляк 129 коня лапа 6.8 тунджа извънградско.Ба то 328 лапа толкоз.Ама 328 и като комфорт,вървеж,опции го отвява тоя варел като куцо пиле домат.А и като гледам 155 как е дялкано от напушен китаец в час по трудово,сигурно комфорта му е малко по зле от на опел Астра.Явно става само за в квартала малко да дигнеш излишен шум с него и да покажеш колко ти е ,,голяма,, гегата
              Кефи ме железната ти логика 1.8 т.с. харчело колкото 328 Хахаха. Виж за 318IS, с/у 1.8 ТС беше по-убедителен, макар че там бмв двигателят е 1.9, а не 1.8, а алфовият също не е 1.8, а 1.75 Много обичат да послъгват от бмв, за да изглеждат по-вървежни
              '05 166 V6
              '98 156 2.0 TS ex ...

              Comment


              • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                Кефи ме железната ти логика 1.8 т.с. харчело колкото 328 Хахаха. Виж за 318IS, с/у 1.8 ТС беше по-убедителен, макар че там бмв двигателят е 1.9, а не 1.8, а алфовият също не е 1.8, а 1.75 Много обичат да послъгват от бмв, за да изглеждат по-вървежни
                Яка логика.
                Значи ако на 318 сложиш 1.9 двигател послъгват, за да изглеждали по-вървежни.
                Я ми отговори тогава каква е логиката на 550 да сложат 3 литров двигател?
                За да изглеждат умрели ли?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • Извадка от правилата на БМВ форума:
                  14. Ако сте фен на друга автомобилна марка, имайте предвид, че това е BMW форум и постинги, свързани с други марки, може да не бъдат приети равнодушно. Не влизайте в конфликти или спорове на тема коя марка е по-добра. Помнете къде се намирате!
                  Ех, и ние да имахме подобни провила
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                    Не знам дали говориш за интериора или за екстериора на 155, ама след тоя хит не мога да не вметна малко отклонение.

                    Алфа 155 е дизайн на Ерколе Спада - човек който дълги години е бил един от водещите дизайнери на Загато. Автор е на Aston Martin DB4 GT Zagato, според много хора може би най-красивата кола правена някога, BMW E28 и още редица емблематични коли.

                    Според много хора, които разбират повече и от мен и от теб от автомобилен, индустриален, продуктов и всякакъв вид дизайн, Алфа 155 е един от най-добрите и авантгардни дизайни, на тоя човек, който и без това е велик дизайнер.

                    Сега, всеки има право на лош вкус, дори и самият Спада, дори и ние феновете на Алфа, ама де да знам все ми се струва, че някои изказвания по някои теми без достатъчно предварително премисляне малко прекрачват границата на смислените и градивни изказвания на лично мнение
                    Човека си купи Сааб. Сигурен ли си че искаш да водите дискусия на тема дизаин?!

                    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                    Извадка от правилата на БМВ форума:


                    Ех, и ние да имахме подобни провила
                    И защо!? Нима мнението ти за марката, зависи от мнението на фенове на конкурентна марка? Хората са различни, ако не бяха, всички щяхме да караме...Алфа.
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 13:19.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Я пък ти, пак ли се появи?
                      Нещо имаш ли да добавиш?
                      А случайно да виждаш, че не аз съм сложил границата?
                      Аз само се съобразявам със зададените параметри от колегата и гледам какъв е резултата.
                      И като не ти изнасят цифрите, накрая пак аз виновен.
                      Не се притеснявай не си виновен, след като никой не те приема на сериозно, но пък като изнасяш цифрите продължаваш да си интересен и забавен

                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                        Не се притеснявай не си виновен, след като никой не те приема на сериозно, но пък като изнасяш цифрите продължаваш да си интересен и забавен

                        Кофти ти е, че виждаш реалността, ама не може да я приемеш. И на мен би ми било кофти, най-вероятно.
                        Да вземем най-най-убитите коли от БМВ и АР пак за статистика:

                        159 до 120 к.с. = общ брой 3353 от които 518 са с най-малкия двигател, което прави 15,5% от всички продавани екземпляри.
                        3-ка до 120 к.с. = общ брой 21187 от които 652 са с най-малкия двигател, което прави 3,1% от всички продавани екземпляри.

                        В крайна смета е точно 5 пъти по-вероятно да срещнеш Алфа Ромео с най-тъпия двигател от колкото да срещнеш такова БМВ.

                        Отделно - най-елементарното да хванем един прост кожен салон предвид, че колегата явно се опита да засегне и тази тема:

                        159 общ брой 3353 от които 583 са с с кожен салон, което прави 17,4% от всички продавани екземпляри.
                        3-ка общ брой 21187 от които 5802 са с с кожен салон, което прави 27,4% от всички продавани екземпляри.

                        Та не разбрах - повече Алфи ли има с грозен платнен салон, или БМВ-та от продаваните на пазара.
                        Май феновете на АР си купуват повече текстил ми се струва. Пък нека били ексклузивни си избора си.

                        Кофти а? Хайде слагай още 3 човечета, защото друго няма да ти остане.

                        п.п. Най-якото, което сега виждам е, че за това време от предишния ми пост, са продадени 23 БМВ-та и 2 Алфи от съпоставим модел.
                        Last edited by BO; d.m.y г., 14:37.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • Точно до 3-тия ред ти прочетох мнението и спрях щото няма смисъл да продължавам и директно ти отговарям....
                          Не ме забърквай с измислените ти спорове и статистики... пита за високо оборотните двигатели - отговорих ти!
                          Следователно не можа да си докажеш тезата за последните 2 десетилетия и се опита да обърнеш спора - типично по женски!

                          Изчислявай си процентите , изкарвай си комплексите и се надявай някой тук да обърне внимание на изводите ти!
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • Това е егати и стъкмистиката. Айде да видим локалните пазари на производителите и после да говорим за проценти.
                            Щото, като стане въпрос за бройки в сервизите, бързичко се сещате за бройките продадени автомобили. Не че не нормално при по вече продадени коли, по вече да киснат за ремонт, няма нищо вечно.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                              Човека си купи Сааб. Сигурен ли си че искаш да водите дискусия на тема дизаин?!
                              Не, напротив - сигурен съм, че не искам да водя такава дискусия.
                              Просто споделих някои факти за модела, в дискусия нямам никакво намерение да влизам

                              Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                              Извадка от правилата на БМВ форума:...Ех, и ние да имахме подобни провила
                              Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                              И защо!? Нима мнението ти за марката, зависи от мнението на фенове на конкурентна марка? Хората са различни, ако не бяха, всички щяхме да караме...Алфа.
                              Моето мнение лично и това коя марка и кой модел смятам, че ми пасва на мен лично не зависи от никого, ако ще и 120 човека като БО и кученцетоОги да имаше тука да вдигат аларма как БМВ са най-велики.
                              Аз съм фен на автомобилите и харесвам много и всякакви коли, включително и някои марки, които тук се защитават доста колоритно от някои хора. Нямам нищо против, всеки да си каже мнението за дадена марка, че смята че е по-добра от Алфа, но все пак да се прави в рамките на добрия тон нали.
                              Тук малко добрия тон в споровете за БМВ напоследък взе да се поизгубва, за това съм съгласен с Вовата, че не е лошо някакви мерки по тоя въпрос да се вземат. Напоследък стана нетърпимо с тия постоянни конфликти в които няколко души влизат и то все на една и съща тема.
                              В правилото, което Вовата цитира ясно е записано да не се влиза в конфликти на такава тема, а не да не си казваш мнението въобще. И подобно правило е съвсем нормално да има, не е репресия, не е цензура - в интернет от край време подобно поведение, като на нашите скъпи колеги и прятели фенове на БМВ си има име - казва се умишлен флейминг и повечето форуми не се смята за приемливо.
                              Last edited by Sm0k; d.m.y г., 15:25.
                              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                                Това е егати и стъкмистиката. Айде да видим локалните пазари на производителите и после да говорим за проценти.
                                Щото, като стане въпрос за бройки в сервизите, бързичко се сещате за бройките продадени автомобили. Не че не нормално при по вече продадени коли, по вече да киснат за ремонт, няма нищо вечно.
                                А на теб каква ти е логиката за сервизите?
                                Значи викаш ако продадеш 100 коли и 50 от тях са в сервиза е добре.
                                Ако продадеш 1000 коли и 100 от тях са в сервиза, значи вторите се чупят двойно повече от първите, така ли?
                                Да засегнем и тази тема в процентно отношение спрямо статистиката на Декра да речем.

                                Средно за класа:
                                Без нередности - 72,7%
                                Леки нередности - 7,9%
                                Големи нередности - 19.4%

                                Резултат за 159:
                                Без нередности - 68,3%
                                Леки нередности - 9,6%
                                Големи нередности - 22%

                                Резултат за Е90:
                                Без нередности - 79,1%
                                Леки нередности - 6,6%
                                Големи нередности - 14.3%

                                Демек както и да го гледаш, то винаги Алфата е в червеното, а БМВ-то е в зеленото в сравнение със средностатистическото за класа.

                                Както казах - статистиката не е моя, а е официална такава на база брой прегледи върху минимум 1000 автомобила от модел, а не на 1-2 такива!
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X