Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia отвя и BMW M5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
    Начи имал съм и свински парк 16 волта 140 коня,имал съм и бима 16 волта 140 коня.Свинския парк във високите издиша някъде след 4500-5000 почва да тъпче на едно място и само арчи тунджа,а бимата след тия обороти излита.Свинския парк съм го засичал зимата с чисто нов термостат,не може да вдигне повече от 84 градуса Каква оборотна кола,кви пет лева,ква централна гара,къв кауфлан
    Когато зле проектираното охлаждане, стане показател за това - колко са номиналните обототи на един двигател, тогава пляскай тия доводи тук. За измерване на обороти се ползва оборотомер. Термометъра показва температура на охлаждащата течност. Работната температура на двигателя е тая, при която термостатът започва да отваря, всичко над нея е недостатък. Инак, да, по висока работна температура е признак на по добра технология, но пряко отношение към оборотите няма.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • За мен бимата е номер 1 Не случайно има и филм посветен на тази марка и то в две части Що няма за алфа?
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
        Що няма за алфа?
        Алфа няма нужда от реклама, тя има история!
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
          Когато зле проектираното охлаждане, стане показател за това - колко са номиналните обототи на един двигател, тогава пляскай тия доводи тук. За измерване на обороти се ползва оборотомер. Термометъра показва температура на охлаждащата течност. Работната температура на двигателя е тая, при която термостатът започва да отваря, всичко над нея е недостатък. Инак, да, по висока работна температура е признак на по добра технология, но пряко отношение към оборотите няма.



          Е какво и зле проектирано на тая охладителна система?По нищо не са различава от на другите коли произведени през 90-те.На крива ракета,космоса и пречи.Я си задай въпроса защо дизела загрява доста по бавно,и си отговори,и после ми пляскай такива доводи.

          ---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

          Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
          Алфа няма нужда от реклама, тя има история!



          Абе то и България има история,ама сме последната дупка на сиренето
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
            Я си задай въпроса защо дизела загрява доста по бавно,и си отговори,
            Зная отговорът. Ти знаеш ли го?
            А , сега си задай въпроса - защо като стоиш на място, на минимални обороти, температурата се вдига, та чак и вентилатори се включват. Помисли малко, виж кои елементи са част от охладителната уредба, разбери как работи. Като намериш връзка м/у работната температура и оборотите - заповядай пак, да поспорим.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
              Начи имал съм и свински парк 16 волта 140 коня,имал съм и бима 16 волта 140 коня.Свинския парк във високите издиша някъде след 4500-5000 почва да тъпче на едно място и само арчи тунджа,а бимата след тия обороти излита.Свинския парк съм го засичал зимата с чисто нов термостат,не може да вдигне повече от 84 градуса Каква оборотна кола,кви пет лева,ква централна гара,къв кауфлан
              Твоя издиша ма не и моя.Ма щот сигурно е 144 коня...от там ще да е.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                Зная отговорът. Ти знаеш ли го?
                А , сега си задай въпроса - защо като стоиш на място, на минимални обороти, температурата се вдига, та чак и вентилатори се включват. Помисли малко, виж кои елементи са част от охладителната уредба, разбери как работи. Като намериш връзка м/у работната температура и оборотите - заповядай пак, да поспорим.



                Не ми казвай че проблема на свинския парк му е въздушния поток,защото и с кора да е отдуло и картон от пред на решетката,ще е същата работа
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                  Не ми казвай че проблема на свинския парк му е въздушния поток,защото и с кора да е отдуло и картон от пред на решетката,ще е същата работа
                  Тотално грешни схващания имаш младежо. Не двуискровия мотор имах предвид. Колкото по стабилна е температурата, толкова по добре е проектирано охлаждането. Като сложиш картон пред радиатора и водата заври на 120гр, моторът мигар вдига 15000 об/м!?
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    Тотално грешни схващания имаш младежо. Не двуискровия мотор имах предвид. Колкото по стабилна е температурата, толкова по добре е проектирано охлаждането. Като сложиш картон пред радиатора и водата заври на 120гр, моторът мигар вдига 15000 об/м!?



                    Не не вдига 15000 оборота.Но ти ме питаш защо на място се включват перките?Еми щото няма въздушен поток.Те и на дизела се включват на място.Иде реч обаче не за двигатели в покой,а в движение батка.Защо дизела загрява по бавно от бензина?Причините са две.Едната е че кюмюра е по слабо оборотен.
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                      Не не вдига 15000 оборота.Но ти ме питаш защо на място се включват перките?Еми щото няма въздушен поток.Те и на дизела се включват на място.Иде реч обаче не за двигатели в покой,а в движение батка.Защо дизела загрява по бавно от бензина?Причините са две.Едната е че кюмюра е по слабо оборотен.
                      Всъщност тотално не. Температурата на на горене на банзина е почти 2 пъти по-висока от тази при нафтата. Според теб дали не идва разликата оттам?
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Всъщност тотално не. Температурата на на горене на банзина е почти 2 пъти по-висока от тази при нафтата. Според теб дали не идва разликата оттам?



                        Това е главната причина че бензина отделя повече топлина,но не единствената Щото аз дизела мога да го загрея от 0 до 90 градуса много бързо,просто тръгвам,карам го 6-7 минути между 4-5хил. оборота и стрелката вече е на 90 градуса.Но говорим за нормална експлатация на двата двигатела..................
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                          Е какво и зле проектирано на тая охладителна система?По нищо не са различава от на другите коли произведени през 90-те.На крива ракета,космоса и пречи.Я си задай въпроса защо дизела загрява доста по бавно,и си отговори,и после ми пляскай такива доводи.

                          ---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------






                          Абе то и България има история,ама сме последната дупка на сиренето
                          За историята ще се съглася,мъ и ти земи се съгласи,истинска Алфа не си карал.
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                            Това е главната причина че бензина отделя повече топлина,но не единствената Щото аз дизела мога да го загрея от 0 до 90 градуса много бързо,просто тръгвам,карам го 6-7 минути между 4-5хил. оборота и стрелката вече е на 90 градуса.Но говорим за нормална експлатация на двата двигатела..................
                            Сега си отговори на въпроса - защо при равни други условия, дизелът харчи почти 2 пъти по малко гориво.
                            Има двигатели които въртят генератори, те работят на 1500 об/м, работната им температура е същата като на автомобилни двигатели с номинални обороти м/у 4 и 7 хиляди. Как става това? Защо термостатът се казва така?
                            п.п. Вероярно трябва да напомня, че мощноста при двг е произведение на обороти и въртящ момент.
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 00:35.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                              Сега си отговори на въпроса - защо при равни други условия, дизелът харчи почти 2 пъти по малко гориво.
                              Има двигатели които въртят генератори, те работят на 1500 об/м, работната им температура е същата като на автомобилни двигатели с номинални обороти м/у 4 и 7 хиляди. Как става това? Защо термостатът се казва така?
                              Тва е пичи капан,зелен,марсиански въпрос....

                              ---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:23 ----------

                              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                              Всъщност тотално не. Температурата на на горене на банзина е почти 2 пъти по-висока от тази при нафтата. Според теб дали не идва разликата оттам?
                              И що се фръляш,мяташ,раздаваш и обясняваш?
                              Ти ко отбираш от коли?
                              Влациииии!!!!!
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment


                              • А оставете го ...то е мое момче.....малко кутре...още лае...не се е на играло.....бемве, ауди, сааб...но като види алфа си извива врътлето ...ако ме рабирате...
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X