Известие

Collapse
No announcement yet.

Лада 2102 с по-модерен привкус

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
    Я ми кажете друго, имах една вектра умряла 1.6 моно инжекция. Та 2 пъти късах ремъка сменях си го и продължавах, на 3-ия път смених няква ролка (или водна помпа не се сещам сега) и всичко се оправи. Та, щом може да се направи така че при скъсан ремък клапаните да нямат среща с буталата , защо масово се прави така че след скъсан ремък да си изхвърляш двигателя?
    Щото тоя мотор е бил 8 клапанов и доста разреден. И не повече от 75 коня. Сега искат хората от 1.6 да извадят минимум 110 коня. Няма друг начин. Новите коли са направени нарочно да се чупят. Автопроизводителите нямат сметка да правят вечни коли.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #47
      За съжаление преди 2 месеца ми се изхлузи от ролките ангренажен ремък, който беше на 2г. и 7-8 000км.
      За съжаление това стана в Стара Загора и се случи, докато я караше синът ми.
      Колата стоя един уикенд - два дена на пътя в кв.Железник.
      Мислех или да търся Ники/Ферариста/ или да си я прибера с колесар в Плевен, но се доверих на едни специалисти от някакъв измислен Бош-Сервиз от този квартал.
      Резултатът от всичко сменено в главата е, че сега няма мощност, пуши и гори масло и не знам към кой да се обърна да ми оправи колата.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
        Я ми кажете друго, имах една вектра умряла 1.6 моно инжекция. Та 2 пъти късах ремъка сменях си го и продължавах, на 3-ия път смених няква ролка (или водна помпа не се сещам сега) и всичко се оправи. Та, щом може да се направи така че при скъсан ремък клапаните да нямат среща с буталата , защо масово се прави така че след скъсан ремък да си изхвърляш двигателя?
        Ами то при ладата немаше такива щети за клапаните при скъсан ремък...иде реч за 2105 ...имаше некви легла у буталата.....ама инжинерно, явно не са ефективни...

        ---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:13 ----------

        Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
        Бъркаш са......... Тракторите вървят на нафта не на бензин
        )))...говоря за веригите бе....омръзна ми, сам да си превеждам)
        Last edited by Бобби; d.m.y г., 22:18.
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
          )))...говоря за веригите бе....омръзна ми сам да си превеждам)


          Ми аз точно това ти казвам бе..........че тракторите са на нафта
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Новите коли са направени нарочно да се чупят. Автопроизводителите нямат сметка да правят вечни коли.
            А, ето я единствената истина
            Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              Не знам колко ще ми струва, но дали може някой да ми трансплантира този двигател от Жигулката на 166-цата.
              Принципно мога да ти го трансплантирам и на спалнята ти ако успееш да ме навиеш........ В тия неща вече не считам нещо за невъзможно......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                За съжаление преди 2 месеца ми се изхлузи от ролките ангренажен ремък, който беше на 2г. и 7-8 000км.
                За съжаление това стана в Стара Загора и се случи, докато я караше синът ми.
                Колата стоя един уикенд - два дена на пътя в кв.Железник.
                Мислех или да търся Ники/Ферариста/ или да си я прибера с колесар в Плевен, но се доверих на едни специалисти от някакъв измислен Бош-Сервиз от този квартал.
                Резултатът от всичко сменено в главата е, че сега няма мощност, пуши и гори масло и не знам към кой да се обърна да ми оправи колата.
                100% главата е за сваляне отново. И вероятно моторът не зацепен.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #53
                  Стига ретро спомени...бъдете в крак с времето.....иска ви се бързи, икономични коли със всички екстри дет да ви чешат ташаците....а па сега не били и здрави.....капризи))
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Новите коли са направени нарочно да се чупят. Автопроизводителите нямат сметка да правят вечни коли.
                    Аз затва се запасих с резервна 156 и за нова кола не бих мислил доста време.......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Аз затва се запасих с резервна 156 и за нова кола не бих мислил доста време.......
                      Аз също не съм навит да инвестирам много пари в нова пластмасова скрап, та и аз като теб.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Аз затва се запасих с резервна 156 и за нова кола не бих мислил доста време.......
                        Требва се върнеш малко по назад...155...75 или 33...ама без ръжда......))
                        А бе гледайте напред бе момчета.....Джулия, ала бала въздушни възглавници.....коли без шофер.......возене без трепет и т.н...
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                          Требва се върнеш малко по назад...155...75 или 33...ама без ръжда......))
                          А бе гледайте напред бе момчета.....Джулия, ала бала въздушни възглавници.....коли без шофер.......возене без трепет и т.н...
                          Аз чакам да им сложат крила и да се движат във въздуха, иначе няма смисъл да сменям засега. Така поне няма да ме притесняват пешаходци.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                            Ми аз точно това ти казвам бе..........че тракторите са на нафта
                            Пиенето ти е в повече по празниците, не ме разбираш.....говорихме за вериги, а не за гориво...

                            ---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 20:38 ----------

                            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Аз чакам да им сложат крила и да се движат във въздуха, иначе няма смисъл да сменям засега. Така поне няма да ме притесняват пешаходци.
                            ))...е па гледай междузвездни войни адаш...сега последният епизод е актуален)
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              Стига ретро спомени...бъдете в крак с времето.....иска ви се бързи, икономични коли със всички екстри дет да ви чешат ташаците....а па сега не били и здрави.....капризи))



                              Икомична бърза кола винаги е била=боклук Сегашните автомобили се проектират с максимален експлоатоционен живот макс до 8 години...............И кво да дам 40 хил. евро за некав голф и до като го изплатя и трябва да го засилвам към моргата.............аз за тия пари ще си купя апартамент в Санто Доминго където млади доминиканки ще ми чешат ташаците до като съм жив бре алоооооооо
                              Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 22:47.
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                                Я ми кажете друго, имах една вектра умряла 1.6 моно инжекция. Та 2 пъти късах ремъка сменях си го и продължавах, на 3-ия път смених няква ролка (или водна помпа не се сещам сега) и всичко се оправи. Та, щом може да се направи така че при скъсан ремък клапаните да нямат среща с буталата , защо масово се прави така че след скъсан ремък да си изхвърляш двигателя?
                                C16NZ е бил двигателя. Два хвърлени ремъка,първия път дори я дърпахме да запали,бая време.
                                Накрая се оказа,че ремъка се опъва с водната помпа,прецакваше фи защото бяха хлабави. Беше клеасала и "майсторите незнам как са ги сменяли ремъците но и двата пъти ги прецака. Накрая нов ремък и водна помпа елементарен монтаж. Шодландски боец,не успяхме да го блокираме този двигатвл,като се има в предвид,че това беше първата кола след изкарване на книжка.

                                Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                                Comment

                                Working...
                                X