Известие

Collapse
No announcement yet.

Тоя харч нормален ли е ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Абе вие в кой век живеете,че вярвате на разход на хартия бе,миналата година ви доказаха хората,че всички лъжат точно там в разхода и мощността на автомобилите,включително и вездесъщото БМВ !!!! Корейските марки ги разцепиха от дела,Тойота също,БМВ,Вагините !!!!!
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #92
      На всички е ясно, че на хартия разхода е различен от действителноста, но това не засяга само един производител, ами дори всички. Темата е колко са икономични JTD-тата, които ако се сравнят с аналогични двигатели на други производители, излиза, че не са въобще икономични за това което предлагат. Същото важи и за бензиновите Алфи. Всеки уважаващ себе си истински Алфист много добре знае, че Алфа-та не е нито най-бързата нито най-икономичната кола, нито най-здравата. Друг е въпроса, че удоволствието от шофиране което ни дават, няма да го намерим в нито един друг производител и това е достатъчно да забравим за недостатъците им.
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
        На всички е ясно, че на хартия разхода е различен от действителноста, но това не засяга само един производител, ами дори всички. Темата е колко са икономични JTD-тата, които ако се сравнят с аналогични двигатели на други производители, излиза, че не са въобще икономични за това което предлагат. Същото важи и за бензиновите Алфи. Всеки уважаващ себе си истински Алфист много добре знае, че Алфа-та не е нито най-бързата нито най-икономичната кола, нито най-здравата. Друг е въпроса, че удоволствието от шофиране което ни дават, няма да го намерим в нито един друг производител и това е достатъчно да забравим за недостатъците им.
        Хубаво беше някой да ми го обясни
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Хубаво беше някой да ми го обясни
          От любов към марката, не заради теб
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Абе вие в кой век живеете,че вярвате на разход на хартия бе...
            Аз лично живея в този век, знам как да карам автомобилите си и винаги си постигам разходите, които ги пише в книжката.
            Пример за последните ми 4 автомобила. Статистиката задължително е на база двете посоки по един маршрут и зареждане на една и съща колонка. Никога не споменавам разход от само едната посока на движение, защото отново има много фактори, които могат да допринесат както до много нисък разход, така и до много висок такъв. Също така не споменавам и разход по борд. Само изчислено на принципа пълно до гърловината и смятане с калкулатор.
            Между другото от приблизително 10 години нямам нито едно зареждане на мой автомобил, който да не е бил зареден по този начин и на който да не съм записал съответно разхода за съответното пълнене!
            1. Разход по книжка -> 4,2 - реално постигнат -> 3.52
            2. 5.4 -> 5.35 (глупав автомат)
            3. 4.7 -> 4.34
            4. 6.2 -> 5.79
            Last edited by BO; d.m.y г., 17:03.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Аз лично живея в този век, знам как да карам автомобилите си и винаги си постигам разходите, които ги пише в книжката.
              Пример за последните ми 4 автомобила. Статистиката задължително е на база двете посоки по един маршрут и зареждане на една и съща колонка. Никога не споменавам разход от само едната посока на движение, защото отново има много фактори, които могат да допринесат както до много нисък разход, така и до много висок такъв. Също така не споменавам и разход по борд. Само изчислено на принципа пълно до гърловината и смятане с калкулатор.
              Между другото от приблизително 10 години нямам нито едно зареждане на мой автомобил, който да не е бил зареден по този начин и на който да не съм записал съответно разхода за съответното пълнене!
              1. Разход по книжка -> 4,2 - реално постигнат -> 3.52
              2. 5.4 -> 5.35 (глупав автомат)
              3. 4.7 -> 4.34
              4. 6.2 -> 5.79
              Очевидно ти е много леко дясното стъпало


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                Аз съм се изказал по темата, а работата е там, че ти дори не можа да си защитиш тезата:



                Изкараха ти се цифри от официални източници, а ти без да отговориш пак остана с пръст в уста, пренебрегвайки ги почна да обиждаш с махленските лафчета от ерата на комунизма. А и си толкова плитък с изказванията ти, че дори не можеш да се сетиш, че JTD няма нищо общо с Алфа, както адаша ти каза по-нагоре. Да беше интересувал малко повече, щеше да разбереш, че Алфа нямат сериен дизелов двигател в историята си, за да ги сравняваш с БМВ и да пишеш поредното ти не смислено мнение.
                Тия цифри от официални източници дето Бо ги вади от нета са "Емека"... много мека, но при реални тестове се къса)....образно казано тоалетна хартия...те и колегите се изказаха....ама ти първо официални източници, след няколко поста, ама не са верни....а, следи си мисълта..... иначе се оказва, че нямаш собствено мнение.....и адаша каза, че истинските Алфи са преди да мине фирмата под шапката на Фиат, то и обръщението му беше към друг колега...но както и да е.....
                Ходи се прегледай, за да може лекарите да ти насочат лечение, докато му е време. и не се занимавай с мен....
                Хайде повече да не ми коментираш не смислените мнения. а се отдай на твоите смислени....., който аз занапред няма да цитирам, защото за пореден път разбирам, че е излишно....

                ---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:20 ----------

                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                Аз лично живея в този век, знам как да карам автомобилите си и винаги си постигам разходите, които ги пише в книжката.
                Пример за последните ми 4 автомобила. Статистиката задължително е на база двете посоки по един маршрут и зареждане на една и съща колонка. Никога не споменавам разход от само едната посока на движение, защото отново има много фактори, които могат да допринесат както до много нисък разход, така и до много висок такъв. Също така не споменавам и разход по борд. Само изчислено на принципа пълно до гърловината и смятане с калкулатор.
                Между другото от приблизително 10 години нямам нито едно зареждане на мой автомобил, който да не е бил зареден по този начин и на който да не съм записал съответно разхода за съответното пълнене!
                1. Разход по книжка -> 4,2 - реално постигнат -> 3.52
                2. 5.4 -> 5.35 (глупав автомат)
                3. 4.7 -> 4.34
                4. 6.2 -> 5.79
                Според мен, имаш богата теория(виртуална)....хубаво е, че четеш....но слаба реална практика....
                Евала за личната статистика дет си правиш...тебе трябва да те наемат в някоя транспортна фирма, за да объркаш мисленето на шоферите...
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  Хайде повече да не ми коментираш не смислените мнения. а се отдай на твоите смислени....., който аз занапред няма да цитирам, защото за пореден път разбирам, че е излишно....
                  хахах запомни добре какво си написал
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #99
                    И само да вметна че сравнението на 3 литров дизел на BMW по-скоро трябва да се прави не с 2,4 JTD а с A 630 DOHC
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                      И само да вметна че сравнението на 3 литров дизел на BMW по-скоро трябва да се прави не с 2,4 JTD а с A 630 DOHC
                      Аха, ясно. И къде в този случай отива ФПТ, за които толкова милееше, че изведнъж така ги изкара от играта? Нали разработвали мега моторите, без конкуренция.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Аха, ясно. И къде в този случай отива ФПТ, за които толкова милееше, че изведнъж така ги изкара от играта? Нали разработвали мега моторите, без конкуренция.
                        Ами пак на същото място. Защото VM Motori S.p.A са собственост на Fiat Group Automobiles S.p.A. Тия същите дето ползвали технологии от миналото хилядолетие
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                          Ами пак на същото място. Защото VM Motori S.p.A са собственост на Fiat Group Automobiles S.p.A. Тия същите дето ползвали технологии от миналото хилядолетие
                          Аха, ясно. Значи ФПТ знаят как да правят двигатели, ама чрез придобиване на чужди фирми. Страхотна логика, признавам.
                          Да те питам тогава за напредналите им двигатели.
                          Я дай 2 литров дизел, който развива над 230кс или 3 литров с над 380 коня, евро-6, че ми стана интересно колко са им развити технологиите.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Аха, ясно. Значи ФПТ знаят как да правят двигатели, ама чрез придобиване на чужди фирми. Страхотна логика, признавам.
                            Да те питам тогава за напредналите им двигатели.
                            Я дай 2 литров дизел, който развива над 230кс или 3 литров с над 380 коня, евро-6, че ми стана интересно колко са им развити технологиите.
                            Отговорът ти в стил "Ама вие защо биете негрите" е най-малкото несериозен. Иначе тук всички са на ясно че "кой, колко коня вади" до голяма степен е функция на това какъв софтуер е заложен и колко време искаме да ги "вади". За еконормите от ВАГ групата показаха как се покриват. Иначе ако ти се чете ще ти оставя един PDF. Но пък всеки си има право на пристрастия в крайна сметка
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • Аха. Разбрах те отново. Значи всичко е софтуер и има огромна конспирация срещу ФПТ, иначе пак - тия от БМВ не знаят как се прави технологични двигатели, а тия от ФПТ са номер едно. Конспирация яка. Добре, че има софтуерни гении, които да правят тия чудеса.
                              Хайде бегай във форума на "Бразди" и си пиши там на воля.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                Я дай 2 литров дизел, който развива над 230кс или 3 литров с над 380 коня, евро-6, че ми стана интересно колко са им развити технологиите.
                                Този същият с трите турбини в М550 от Дортмунд до Варна средно 7.5/100 с доста обикаляне градско... А това е 380к.с. кола която набира по-добре от Ауди R8... А тук някои заблудени се опитват да изкарат колко високотехнологични и икономични са JTD-тата.
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X