Известие

Collapse
No announcement yet.

Инструменти - от къде?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Райб се ползва на доста места.
    До момента само за пробката на картера ми е трябвал райб, но става и със шестостен.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      До момента само за пробката на картера ми е трябвал райб, но става и със шестостен.
      Става, ама е направено за райб, инбуса може да превърти.
      С инбуса може да си развиеш например капаците на ангренажа.
      Захвата с райб е изключително стабилен.
      На пробката ми се струва, че е нещо друг, моите са разбити от неправилни ключове и не мога да определя.
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:49.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Благоря ви, колеги.
        Досега ми беше лесно с на бащата инструментите, където са половин гардероб, но сме в различни градове и няма как да ги ползвам, пък не искам за всякакви дребни и не толкова дребни работи да търся майстор.
        Ex ALFA 156 1.8TS
        Now ALFA 159 1.9JTDm
        "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

        Comment


        • #19
          Аз мога ли само да попитам, кой от тук написалите, по-назад, работи професионално с изброените инструменти? Щото меродавното мнение може да даде човек, който работи професионално и го ползва инструментите 5 или 6 дни в седмицата.

          Другото си чист спамец......
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #20
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:38.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Аз мога ли само да попитам, кой от тук написалите, по-назад, работи професионално с изброените инструменти? Щото меродавното мнение може да даде човек, който работи професионално и го ползва инструментите 5 или 6 дни в седмицата.

              Другото си чист спамец......
              Аз ползвам понякога инструменти, ако ти кажа цените им ще ти падне шапката, никога няма да имаш такива инструменти.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Колега Боби33. Ремонтирам си собственоръчно автомобилите отпреди годината в която ти си се появил на бял свят.

                Така че макар понастоящем и да не си вадя хляба с този занаят, бая железа са ми минали през ръцете.

                Конкретно:

                Да не би да твърдиш, че инструментите, които препоръчах по-горе (Rico) не стават?

                PS: Като стана дума за спам, твоят пост, какво е? На мен ми се чини, че той е единственият спам в темата.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:41.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Колега, отиваш на битака и си купуваш един комплект, дето има камъни 1/4" и 1/2" от 4 до 14 мм за 1/4" и от 10 до 32 мм за 1/2". Вътре трябва да има всякакви накрайници за отверки, торксове и шестограми до 12 мм. Освен това и дълги камъни. Особено много ще внимаваш, дългият удължител да е с накрайник за камъните. И не трябва да е скъп. Сега стомана всеки знае да прави. По-високата цена е заради марката.
                  Купуваш си свездогаечни: 7,8,10, 13, 14, 15, 17, 19, 22, 24 мм.
                  Гаечни: 8-10, 12-13, 14-15, 16-17, .... Тоест един комплект.
                  В Баумакс имаше 36 мм камък за 1/2". Това е за главините ни.
                  Като екстра можеш да потърсиш 3/8", 7/16" , 9/16" и 5/8".
                  Първият и последният са за гъзария, но другите.... Уж е 11 мм, ама не влиза, защото е 7/16, а 9/16 е 14,2 мм. Има ги доста по газовите .
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Колега Боби33. Ремонтирам си собственоръчно автомобилите отпреди годината в която ти си се появил на бял свят.

                    Така че макар понастоящем и да не си вадя хляба с този занаят, бая железа са ми минали през ръцете.

                    Конкретно:

                    Да не би да твърдиш, че инструментите, които препоръчах по-горе (Rico) не стават?

                    PS: Като стана дума за спам, твоят пост, какво е? На мен ми се чини, че той е единственият спам в темата.
                    Абе не знам кога си почнал да работиш, ма не ти подхожда на годините да обръщаш историята на пишкомер в случая.
                    Иначе Рико не стават. От няколко години насам. В началото, когато се появиха, бяха страхотни за парите си. Сега не стават. Сега, означава в момента. Именно затова помисли какъв съвет си дал. Без да ми обясняваш, колко си врял и кипял. Никой не го интересува. Мен още по-малко. Ако имаш поглед върху инструментите на пазара сега, тогава пиши, ако не, замълчи. Явно се имаш за гуру тук във форума, обаче това е така, защото форума е мъртъв и отдавна не пишат хората които могат и знаят. Зарадди индивиди като теб , именно. Това е реалността, но ти няма как да я разбереш.
                    Иманно затова казвам, че Рико в момента не става. В момента най-доброто на паара от евтините инструменти е Force. Има естествено и по--качествен инструмент, но на него цената му рязко отива нагоре. Това е към автора на темата.

                    ---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:51 ----------

                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Колега, отиваш на битака и си купуваш един комплект, дето има камъни 1/4" и 1/2" от 4 до 14 мм за 1/4" и от 10 до 32 мм за 1/2". Вътре трябва да има всякакви накрайници за отверки, торксове и шестограми до 12 мм. Освен това и дълги камъни. Особено много ще внимаваш, дългият удължител да е с накрайник за камъните. И не трябва да е скъп. Сега стомана всеки знае да прави. По-високата цена е заради марката.
                    Купуваш си свездогаечни: 7,8,10, 13, 14, 15, 17, 19, 22, 24 мм.
                    Гаечни: 8-10, 12-13, 14-15, 16-17, .... Тоест един комплект.
                    В Баумакс имаше 36 мм камък за 1/2". Това е за главините ни.
                    Като екстра можеш да потърсиш 3/8", 7/16" , 9/16" и 5/8".
                    Първият и последният са за гъзария, но другите.... Уж е 11 мм, ама не влиза, защото е 7/16, а 9/16 е 14,2 мм. Има ги доста по газовите .
                    Чичко Иво, остаряла ти е информацията, 33-ки не останаха в движение. В съвременните Алфи, които са Фиат и GM се ползват доста разнообразни неща, липсващи в твоето описание.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                      .....
                      Иманно затова казвам, че Рико в момента не става. В момента най-доброто на паара от евтините инструменти е Force. Има естествено и по--качествен инструмент, но на него цената му рязко отива нагоре. Това е към автора на темата.
                      Ами това да го беше написал в предишния си пост, вместо да спамиш и да се правиш на велик разбирач.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Ами това да го беше написал в предишния си пост, вместо да спамиш и да се правиш на велик разбирач.
                        Аз иманно затова попитах нормално, кой се занимава професионално с това, ма ти на елеметарния въпрос се заяде. Идеята беше ако някой се занимава професионално, да сподели за актуалното качество на инструментите. щото на тоя свят в наши дни всичко се праменя бързо. Няма нищо константно.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #27
                          Вкъщи сме с Facom с доживотна гаранция, от този инструмент имаме счупени един 19 звездогаечен и клещи тип "Чирак" от по-компактните. Миналата година ходих на международен панаир да искам рекламация, онези ми викат първо трябва да видим дали са експлоатирани според изискванията, държаха се изключително неприятно и неусложливо. НЕ ГИ ПРЕПОРЪЧВАМ ГНУСНИТЕ ПРОДАВАЧИ, иначе инструментът е безупречен, но...

                          Бих препоръчал "Gedore" защото камъните им са шестостенни а на "Facom" са деветостенни и по-лесно превъртат.

                          П.С.
                          Последният инструмент, който е купуван е преди 10г. и повече, така че информацията не е актуална, за разлика от обслужването на "Facom".


                          П.П.С.

                          Също така ми направи впечатление, че пропускате големи камъни - 31, 32 ... без този така жизненоважен инструмент, как ще си развием гайките на първичния вал на скоростите, ако решим евентуално да сменяме някоя предавка на нашите бараки...
                          Last edited by boris037; d.m.y г., 22:17.
                          alfa romeo sprint 1984

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Аз иманно затова попитах нормално, кой се занимава професионално с това, ма ти на елеметарния въпрос се заяде. Идеята беше ако някой се занимава професионално, да сподели за актуалното качество на инструментите. щото на тоя свят в наши дни всичко се праменя бързо. Няма нищо константно.
                            Като знаеш нещо полезно, го казвай и това е. Какво значение има дали човек се занимавал професионално или не. И в двата случая е еднакво неприятно, некачественият инструмент да те предаде.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                              Вкъщи сме с Facom с доживотна гаранция, от този инструмент имаме счупени един 19 звездогаечен и клещи тип "Чирак" от по-компактните. Миналата година ходих на международен панаир да искам рекламация, онези ми викат първо трябва да видим дали са експлоатирани според изискванията, държаха се изключително неприятно и неусложливо. НЕ ГИ ПРЕПОРЪЧВАМ ГНУСНИТЕ ПРОДАВАЧИ, иначе инструментът е безупречен, но...

                              Бих препоръчал "Gedore" защото камъните им са шестостенни а на "Facom" са деветостенни и по-лесно превъртат.

                              П.С.
                              Последният инструмент, който е купуван е преди 10г. и повече, така че информацията не е актуална, за разлика от обслужването на "Facom".


                              П.П.С.

                              Също така ми направи впечатление, че пропускате големи камъни - 31, 32 ... без този така жизненоважен инструмент, как ще си развием гайките на първичния вал на скоростите, ако решим евентуално да сменяме някоя предавка на нашите бараки...
                              Да, нашите дистрибуторчета на Facom са малко киселяци. Аз в сервиза почупих доста камъни Facom, но поне ги сменят. Неохотно, но ги сменят. Иначе досега, парадоксално дори за самия мен още не съм чупил Force, въпреки, че е относително евтин инструмент. Примерно един комплект на 3/8 , тресчотката всеки ден я ползвам 7-ма година, изпилил съм и дръжката, за да слагам тръба , за удължение, всеки ден яде бой и не мре.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Да, нашите дистрибуторчета на Facom са малко киселяци. Аз в сервиза почупих доста камъни Facom, но поне ги сменят. Неохотно, но ги сменят. Иначе досега, парадоксално дори за самия мен още не съм чупил Force, въпреки, че е относително евтин инструмент. Примерно един комплект на 3/8 , тресчотката всеки ден я ползвам 7-ма година, изпилил съм и дръжката, за да слагам тръба , за удължение, всеки ден яде бой и не мре.
                                Какъв вандалин си ти бе човек!?! Как ще чупиш камък факом... не вярвах, че е възможно!

                                Шегувам се разбира се, нямам наблюдения върху други марки инструмент, но ти вярвам, че има качествени нереномирани железа.

                                Това, което бих посъветвал автора на темата е да си пазарува инструмент, спрямо ремонта. Ако е решил сам да се тормози. Така гаранция по средата на първия ремонт, вече ще се е отказал.
                                alfa romeo sprint 1984

                                Comment

                                Working...
                                X