Първоначално публикувано от Ранобудниче
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
За и против задното предаване
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщениеЗа да направим една г"у"ляма спам тема.
Четях я с интерес до момента, което (подозирам) ще се промени.
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениепичове, някой от вас качва ли се е на мощна кола с предно? Имате ли представа, че на кола с над 200 коня и предно взимането на завой маааалко по-бързичко е много спорен момент? а аз съм с шпер....
не се изказвайте неподготвени. Мощна и бърза кола с предно е грешно инженерно решение.(точка)
Съвсем друг е въпроса колко от нас могат да управляват правилно кола със задно в завой и колко ще излетят защото са чукнали педала не когато трябва.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениепичове, някой от вас качва ли се е на мощна кола с предно? Имате ли представа, че на кола с над 200 коня и предно взимането на завой маааалко по-бързичко е много спорен момент? а аз съм с шпер....
не се изказвайте неподготвени. Мощна и бърза кола с предно е грешно инженерно решение.(точка)
Но аз лично съм усещал недозавиването и при 115.Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
ако трябва да изкажа предпочитания между предно и задно предаване определено предпочитам 4х4. предното е кофти при тръгване от место с повече газ, защото започват да боксуват гумите, обаче за зимата е по-лесният вариянт. задното предаване е кофти през зимата, особено ако не са хубави гумите, но с хубави такива е много приятно за каране. Определено при тръгване от место с повечко газ, задното е по-добре, защото гумите почти не боксуват. Друг е въпроса че трябва да се кара по-внимателно задното предаване, а именно затова (според мен) инженерите не го слагат в коли като АР 145 например. (колкото и да ми се иска 145 със задно....ама нема)
При 4х4 нещата стоят другояче. зима, лято караш си и това е....рахат.In God we trust, all others pay cash.
Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance
Comment
-
Тук спорът какъв е? Кое е по-яко ли? Защото този спор е безсмислен. Ако се постави в контекста на даден клас, мощност и т.н. кола, вече може да се спори и разисква.
На едно БМВ 316 за какво по-точно му е задното, освен за ускъпена изработка, повече дефектиращи части, по-голяма тежест и загуба на мощност по агрегатите?Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
Mazda 6 2.3 2005
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщениепичове, някой от вас качва ли се е на мощна кола с предно? Имате ли представа, че на кола с над 200 коня и предно взимането на завой маааалко по-бързичко е много спорен момент? а аз съм с шпер....
не се изказвайте неподготвени. Мощна и бърза кола с предно е грешно инженерно решение.(точка)
Иначе съм съгласен, че задното е по-добрия вариант за мощна кола, щото издържа по-голяма мощност и е по-добро като поведение при спортно каране (заради липсата на недозавиване).
Ама то по тоя въпрос спор няма - на всички ни е ясно, че е така, иначе баш спортните коли щяха да се правят с предноСпоред мене спора не кое е по-доброто за мощна кола (щот тва е отдавна известно), а дали марката може да си го позволи и дали трябва да си прави подобни експерименти при условията в момента
Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщениеНа много места се пише ,че предното е до 250 коня.
Но аз лично съм усещал недозавиването и при 115.Иначе ако можеха да издържат, можеш и 500 коня да си сложиш отпред, пък после завоите да си ги взема който с колкото газ прецени за добре
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщениеАма то тва не го пише заради недозавиването, а щото над тая мощност ше се потрошат трасмисионните елементиИначе ако можеха да издържат, можеш и 500 коня да си сложиш отпред, пък после завоите да си ги взема който с колкото газ прецени за добре
Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
Mazda 6 2.3 2005
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщениеОпределено при тръгване от место с повечко газ, задното е по-добре, защото гумите почти не боксуват. Друг е въпроса че трябва да се кара по-внимателно задното предаване, а именно затова (според мен) инженерите не го слагат в коли като АР 145 например. (колкото и да ми се иска 145 със задно....ама нема)
А иначе задното не го слагат на тоя клас коли, просто щото не е икономически оправдано, от гледна точка на евентуалната цена на тия коли и на евентуалните им купувачи
Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщениеТе могат и 1000 коня да издържат и повече. Не виждам как щом може за задно, да не може и за предно. Материали и технологии бол. Въпросът е, че става невъзможно едновременното завиване и задвижване.
Ама факт е че още не съм виждал такава кола, която серийно да е с 500-1000 коня отпредПък ако беше толкоз лесно, все някой болен мозък щеше да си направил експеримента да го произведе
Иначе ти си прав, че материали и технологии бол, ама не знам като ги намерят тия материали дето да издържат 1000 коня при конструкцията на предното предаване, дали няма да ти излезе тая разработка на цената на 5 задни предаванияAlfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Всъщност проблема с конските сили, предното предаване и въртящия момент е решен, надявам се и нашите хора да го измислят подобаващо:
http://vbox7.com/play:12811d83Arena Coast Customs
Comment
-
Напълно поддържам мнението на @bouncer. Предно предаване на кола 200+ коня си е самоубийство, пък било то дори и да можеш да я караш. В завоите с газ има огромно недозавиване, така че на писта завоите са ти - (точка)145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top
Lancia Dedra 2000 16
Comment
-
Според мен спора "задно или предно" е излишен, защото въпроса опира до предпочитания, точно както в една друга област..."отзад или отпред...".
Някои го предпочитат отпред, други отзад, а трети и двете
Има си плюсове, има си и минуси и в двата случая, но в крайна сметка е въпрос на вкус и тогава и минусите не важат толкова.
И аз избирам "и двете", точно защото съм карала алфа със задно(75 турбо америка) и за мен това е уникално и незабравимо усещане, но и малко опасно.
А в момента си карам с предно, свикнала съм, кефи ме и не се оплаквам.
И съм доволна и от двете
Иначе от обективна гледна точка ми се струва, че задното е по-добре, защото има разпределение на натоварването-предните гуми са по управлението на колата, а задните се грижат за движението.
При колите с предно, цялата тежест пада върху предните гуми, а задните по-скоро се въртят колкото да правят компания на предните
Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
Втора национална среща на 155
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщениеНапълно поддържам мнението на @bouncer. Предно предаване на кола 200+ коня си е самоубийство, пък било то дори и да можеш да я караш. В завоите с газ има огромно недозавиване, така че на писта завоите са ти - (точка)Arena Coast Customs
Comment
-
Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщениеспора тръгна от съвсем другаде,
говорехме си за евентуалната алфа сапйдър, която евентуално ще е със задно
докато не се намеси великия sen7Alfa Romeo 156/1.8 T.S/ 144 h.p.
Comment
Comment