Известие

Collapse
No announcement yet.

За и против задното предаване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ранобудниче Покажи съобщение
    Боужкей... що разцепихте убавата темичка..
    За да направим една г"у"ляма спам тема.
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
      За да направим една г"у"ляма спам тема.
      За жалост.
      Четях я с интерес до момента, което (подозирам) ще се промени.
      Grande Amore: Alfa Romeo 159 1.9 JTD
      My Red Love
      AR 145 1.4 TS - ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
        пичове, някой от вас качва ли се е на мощна кола с предно? Имате ли представа, че на кола с над 200 коня и предно взимането на завой маааалко по-бързичко е много спорен момент? а аз съм с шпер....
        не се изказвайте неподготвени. Мощна и бърза кола с предно е грешно инженерно решение.(точка)
        Моята не е чак толкова мощна но определено се усеща момента... е вярно двигателя тежък отзад няма никой.
        Съвсем друг е въпроса колко от нас могат да управляват правилно кола със задно в завой и колко ще излетят защото са чукнали педала не когато трябва.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
          пичове, някой от вас качва ли се е на мощна кола с предно? Имате ли представа, че на кола с над 200 коня и предно взимането на завой маааалко по-бързичко е много спорен момент? а аз съм с шпер....
          не се изказвайте неподготвени. Мощна и бърза кола с предно е грешно инженерно решение.(точка)
          На много места се пише ,че предното е до 250 коня.
          Но аз лично съм усещал недозавиването и при 115.
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #20
            ако трябва да изкажа предпочитания между предно и задно предаване определено предпочитам 4х4. предното е кофти при тръгване от место с повече газ, защото започват да боксуват гумите, обаче за зимата е по-лесният вариянт. задното предаване е кофти през зимата, особено ако не са хубави гумите, но с хубави такива е много приятно за каране. Определено при тръгване от место с повечко газ, задното е по-добре, защото гумите почти не боксуват. Друг е въпроса че трябва да се кара по-внимателно задното предаване, а именно затова (според мен) инженерите не го слагат в коли като АР 145 например. (колкото и да ми се иска 145 със задно....ама нема)
            При 4х4 нещата стоят другояче. зима, лято караш си и това е....рахат.
            In God we trust, all others pay cash.
            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
            Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

            Comment


            • #21
              Тук спорът какъв е? Кое е по-яко ли? Защото този спор е безсмислен. Ако се постави в контекста на даден клас, мощност и т.н. кола, вече може да се спори и разисква.

              На едно БМВ 316 за какво по-точно му е задното, освен за ускъпена изработка, повече дефектиращи части, по-голяма тежест и загуба на мощност по агрегатите?
              Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
              Mazda 6 2.3 2005
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                пичове, някой от вас качва ли се е на мощна кола с предно? Имате ли представа, че на кола с над 200 коня и предно взимането на завой маааалко по-бързичко е много спорен момент? а аз съм с шпер....
                не се изказвайте неподготвени. Мощна и бърза кола с предно е грешно инженерно решение.(точка)
                Абе чак грешно е силно казано, но определено за мощна кола е най-лошото. Само, че се прави с предно, не щото инженерите не знаят, че със задно е по-добре, а защото предното е по-евтино за разработка и производство... Сега и аз искам задно, ама тва е положението - всеки гледа да намали разходите, е без БВМ, ама те ако си намалят разходите по тоя начин, на тях ше им излезе през носа щото с това са известни

                Иначе съм съгласен, че задното е по-добрия вариант за мощна кола, щото издържа по-голяма мощност и е по-добро като поведение при спортно каране (заради липсата на недозавиване).
                Ама то по тоя въпрос спор няма - на всички ни е ясно, че е така, иначе баш спортните коли щяха да се правят с предно Според мене спора не кое е по-доброто за мощна кола (щот тва е отдавна известно), а дали марката може да си го позволи и дали трябва да си прави подобни експерименти при условията в момента

                Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                На много места се пише ,че предното е до 250 коня.
                Но аз лично съм усещал недозавиването и при 115.
                Ама то тва не го пише заради недозавиването, а щото над тая мощност ше се потрошат трасмисионните елементи Иначе ако можеха да издържат, можеш и 500 коня да си сложиш отпред, пък после завоите да си ги взема който с колкото газ прецени за добре
                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                  Ама то тва не го пише заради недозавиването, а щото над тая мощност ше се потрошат трасмисионните елементи Иначе ако можеха да издържат, можеш и 500 коня да си сложиш отпред, пък после завоите да си ги взема който с колкото газ прецени за добре
                  Те могат и 1000 коня да издържат и повече. Не виждам как щом може за задно, да не може и за предно. Материали и технологии бол. Въпросът е, че става невъзможно едновременното завиване и задвижване.
                  Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                  Mazda 6 2.3 2005
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                    Определено при тръгване от место с повечко газ, задното е по-добре, защото гумите почти не боксуват. Друг е въпроса че трябва да се кара по-внимателно задното предаване, а именно затова (според мен) инженерите не го слагат в коли като АР 145 например. (колкото и да ми се иска 145 със задно....ама нема)
                    А да, това е другото предимство на задното за спортна кола - при ускорение центъра на тежестта се мести назад и дава по-добро сцепление на двигателните колела

                    А иначе задното не го слагат на тоя клас коли, просто щото не е икономически оправдано, от гледна точка на евентуалната цена на тия коли и на евентуалните им купувачи

                    Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                    Те могат и 1000 коня да издържат и повече. Не виждам как щом може за задно, да не може и за предно. Материали и технологии бол. Въпросът е, че става невъзможно едновременното завиване и задвижване.
                    Хммм... абе аз друго знам по тоя въпрос, ама няма да споря, нека да кажат инженерите, ако не съм прав.
                    Ама факт е че още не съм виждал такава кола, която серийно да е с 500-1000 коня отпред Пък ако беше толкоз лесно, все някой болен мозък щеше да си направил експеримента да го произведе

                    Иначе ти си прав, че материали и технологии бол, ама не знам като ги намерят тия материали дето да издържат 1000 коня при конструкцията на предното предаване, дали няма да ти излезе тая разработка на цената на 5 задни предавания
                    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                    Comment


                    • #25
                      Всъщност проблема с конските сили, предното предаване и въртящия момент е решен, надявам се и нашите хора да го измислят подобаващо:

                      http://vbox7.com/play:12811d83
                      Arena Coast Customs

                      Comment


                      • #26
                        Напълно поддържам мнението на @bouncer. Предно предаване на кола 200+ коня си е самоубийство, пък било то дори и да можеш да я караш. В завоите с газ има огромно недозавиване, така че на писта завоите са ти - (точка)
                        145 QV ex.
                        146 Boxer TOTAL ex.
                        147 T.S. Sele top

                        Lancia Dedra 2000 16

                        Comment


                        • #27
                          Според мен спора "задно или предно" е излишен, защото въпроса опира до предпочитания, точно както в една друга област..."отзад или отпред...".
                          Някои го предпочитат отпред, други отзад, а трети и двете
                          Има си плюсове, има си и минуси и в двата случая, но в крайна сметка е въпрос на вкус и тогава и минусите не важат толкова.
                          И аз избирам "и двете", точно защото съм карала алфа със задно(75 турбо америка) и за мен това е уникално и незабравимо усещане, но и малко опасно.
                          А в момента си карам с предно, свикнала съм, кефи ме и не се оплаквам.
                          И съм доволна и от двете
                          Иначе от обективна гледна точка ми се струва, че задното е по-добре, защото има разпределение на натоварването-предните гуми са по управлението на колата, а задните се грижат за движението.
                          При колите с предно, цялата тежест пада върху предните гуми, а задните по-скоро се въртят колкото да правят компания на предните

                          Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
                          Втора национална среща на 155

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                            Напълно поддържам мнението на @bouncer. Предно предаване на кола 200+ коня си е самоубийство, пък било то дори и да можеш да я караш. В завоите с газ има огромно недозавиване, така че на писта завоите са ти - (точка)
                            Определено не си прав, двете коли от горното видео са над 200 коня и са с предно.
                            Arena Coast Customs

                            Comment


                            • #29
                              спора тръгна от съвсем другаде,

                              говорехме си за евентуалната алфа сапйдър, която евентуално ще е със задно

                              докато не се намеси великия sen7
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                                спора тръгна от съвсем другаде,

                                говорехме си за евентуалната алфа сапйдър, която евентуално ще е със задно

                                докато не се намеси великия sen7
                                http://www.rs-auto.bg/news/article/1...0%B0-chrysler/ И несамо за спайдър, поне според тази статия публикувана от колегата siniqtzmey в темата за модела, който ще наследи на 159-ката
                                Alfa Romeo 156/1.8 T.S/ 144 h.p.

                                Comment

                                Working...
                                X