Известие

Collapse
No announcement yet.

За и против задното предаване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    аз съм за алфа с задно задвижване определено ми липсва жулиетата бог да я прости на мене ми е по лесно да овладея колата когато предницата и тръгне на някъде с задно отколкото с предно ама на мене,всеки по различен начин го усеща
    sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
    Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
      Определено не си прав, двете коли от горното видео са над 200 коня и са с предно.
      и това е. Тези двете. РС-а има някакъв извънземен диференциал който му позволява да стои на пътя, а Мегана съм го карал и си има недозавиване сериозно. При мен в момента в който влезна в бууст в завой и предницата отива на майната си. Просто за да караш спортни или на писта толкова мощна кола с предно ти трябва страховито окачване, много добри гуми и страхотни умения.
      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

      Comment


      • #33
        Ако имаше 156-ци с предно и със задно, тия с предно ич нямаше да ги погледна даже......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Аз съм твърдо ЗА задното, ако си говорим за спорт и съответно за Алфа Ромео, защото в миналото това е било синоним на спортна кола.

          ПС: Нека дойде момента кога Алфа пак започнат да правят такива коли http://vbox7.com/play:747327aa
          1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
          1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
          2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
            и това е. Тези двете. РС-а има някакъв извънземен диференциал който му позволява да стои на пътя, а Мегана съм го карал и си има недозавиване сериозно. При мен в момента в който влезна в бууст в завой и предницата отива на майната си. Просто за да караш спортни или на писта толкова мощна кола с предно ти трябва страховито окачване, много добри гуми и страхотни умения.
            Дам, но от Форд споделиха, че определено им е по-евтино да сложат този диф вместо задно Целта оправдава средствата - малко пари и много мощност, ще се жертвам да карам 300 коня Алфа с такова предно
            Arena Coast Customs

            Comment


            • #36
              Не трябва ли Алфа първо да направят спортна кола,че после да мислят за задно.
              Други марки имат задно но имат 300/400/500 и тн. к.с.
              Ние с тези малолитражки 100/150 к.с. каквото и задвижване да ни сложат все си е тая !
              А на който му трябва булид си го прави както му оттърва 1х1 2х2 4х4 и тн. и бегом на пистата.

              Поздрави
              И както каза колежката :някои го обичат от пред други отзат,ама някои нямат възможност за ни едно от двете.
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #37
                Аз съм за задното
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                  пичове, някой от вас качва ли се е на мощна кола с предно? Имате ли представа, че на кола с над 200 коня и предно взимането на завой маааалко по-бързичко е много спорен момент? а аз съм с шпер....
                  не се изказвайте неподготвени. Мощна и бърза кола с предно е грешно инженерно решение.(точка)
                  Че, коя от колите в подписа ти е над 200 коня?!? Кола с пършив мотор 1,4 MPI вдига 160 км. в час, да не живееш в Германия и да няма отраничения по "магистралите" ни, че искаш да караш с 250 км/ч
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #39
                    Има и писти.
                    I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                    Roosevelt

                    Comment


                    • #40
                      искам пък колата ми да може да вдига 300 и да я карам с вратите напред в завой когато поискам

                      боли ме куро, че няма никога да ги вдигна тея километри

                      така искам, аз давам парите

                      айде сега ми дайте аргумент против това ?
                      sigpic
                      днес съм в почивка ---

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                        Че, коя от колите в подписа ти е над 200 коня?!? Кола с пършив мотор 1,4 MPI вдига 160 км. в час, да не живееш в Германия и да няма отраничения по "магистралите" ни, че искаш да караш с 250 км/ч
                        Ааа... чакай сега Gran Turismo Veloce-то май имало жокери под капака, т.е. наистина е Veloce Пък то в подписа си пише, с къв мотор е, очевидно е че е с петица с турбо

                        Освен това наистина има и писти.

                        Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                        ...айде сега ми дайте аргумент против това ?
                        Против това аргумент няма, и аз така искам, пък който не го кефи аргумент не може да ти намери
                        Ама има аргумент да не се произвеждат такива коли под път и на път - такива като тебе са много малко и половината от тях вече са клиенти на БВМ, а другата половина нямат да са навити да кихнат мангизите за тая кола, пък автомобилните компании май не искат да се чудят къде да си ги пъхат после тия коли
                        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                          и това е. Тези двете. РС-а има някакъв извънземен диференциал който му позволява да стои на пътя, а Мегана съм го карал и си има недозавиване сериозно. При мен в момента в който влезна в бууст в завой и предницата отива на майната си. Просто за да караш спортни или на писта толкова мощна кола с предно ти трябва страховито окачване, много добри гуми и страхотни умения.
                          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                          Че, коя от колите в подписа ти е над 200 коня?!? Кола с пършив мотор 1,4 MPI вдига 160 км. в час, да не живееш в Германия и да няма отраничения по "магистралите" ни, че искаш да караш с 250 км/ч
                          Как коя, ето я 200+ коньовата пуйка с предно, друго си е ако беше със задно. http://www.alfaromeo-bg.com/forum/sh...ad.php?t=40607

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                            искам пък колата ми да може да вдига 300 и да я карам с вратите напред в завой когато поискам

                            боли ме куро, че няма никога да ги вдигна тея километри

                            така искам, аз давам парите

                            айде сега ми дайте аргумент против това ?
                            Кеф ти Ферари, кеф ти Мазерати, това са "състезателните" брандове на фИАТ груп, ако можеш давай си парите Алфа Ромео не е състезателен автомобил, готиният дизайн явно създава грешно впечатление у някои клиенти

                            ---------- Post added at 09:23 ---------- Previous post was at 09:19 ----------

                            Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                            Как коя, ето я 200+ коньовата пуйка с предно, друго си е ако беше със задно. http://www.alfaromeo-bg.com/forum/sh...ad.php?t=40607
                            Интересно защо разни колеги със 159 2,4 JTDm, която серийно си е 200, а от известно време и 210 к.с., не са ревнали за недозавиване, а обясняват точно какъв кеф било да се кара тая кола по завоите
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • #44
                              Колегите със 159 2.4 не реват,защото са 2 тона Ела да ти покажа,какво значи недозавиване при наличието на диф.Аха,да са малко по-стари гумите и си загубил каузата "завой".
                              Напълно подкрепям Стоян Георгиев и Баунсър
                              А и може да поспорим дали алфа не е състезателен автомобил.Специално 156-цата е печелила,не 1 и 2 състезания,в не 1 и 2 поредни години
                              Mercedes ML 63 AMG 07'
                              159 TI 2.4JTDm SW 09'
                              156 2.0 20V Turbo
                              VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                                Колегите със 159 2.4 не реват,защото са 2 тона Ела да ти покажа,какво значи недозавиване при наличието на диф.Аха,да са малко по-стари гумите и си загубил каузата "завой".
                                Напълно подкрепям Стоян Георгиев и Баунсър
                                А и може да поспорим дали алфа не е състезателен автомобил.Специално 156-цата е печелила,не 1 и 2 състезания,в не 1 и 2 поредни години
                                156-ците от туристическият шампионат нямат нищо общо с нашите стокови ежедневки и като двигатели, и като окачване, и като подсилване на купето. Друг е въпросът, че си сложил неподходящ за твоята кола мотор, артик
                                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                                156 SW 1,9 JTD 2003

                                Comment

                                Working...
                                X