Известие

Collapse
No announcement yet.

За и против задното предаване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    имам две коли ...
    сузуки суифт спорт (атм. бензин, предно 125 коне, 1.1 тона) и лексъс ис220д (комънрейл, задно, 177 коне, 1.5 тона), т.е. нямат абс. нищо общо.

    и двете коли се карат с нови гуми и окачването е перфе.

    в завои:
    лексуса е номер едно като маневреност и поведение - абс. прецизен, абс. сигурен
    сузукито направо си недозавива ако даваш газ в завои, иначе е кокал.

    зимата: ако има сняг и неразчистени улици, дори не се качвам в лексуса.

    а кое все пак аз предпочитам - задно!
    Last edited by vladu; d.m.y г., 11:57.
    Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
    Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
      Предимство, което лесно може да иде цялото за скрап на мокра настилка
      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
      Разбира се, но е абсолютен факт, че колите със задно много по-често излитат от пътя и затриват хора
      Все състезатели...
      А бе колите със задно не са виновни, те не излитат сами, ако схващаш какво ти говоря. И тази причина която изтъкваш нама никакво отношение по темата кое задвижване е по-добро.
      Last edited by Доко; d.m.y г., 12:17.

      Comment


      • #78
        И какво се оказва, че ще стигнем до там да искаме AWD?
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
          Уф кво съм чел недочел....Доко пак ме фана че не съм достатъчно осторожен.

          RPWWD - И как ще се очистиш по лесно на мокро??? Колко читави коли със задно си карал?? и най интересното е че караш 156 поне е комби а може и VDC да имаш иначе щеше друго да говориш.
          А да ето малко сравнение кои какво ще очисти
          http://www.youtube.com/watch?v=uYUWIcw8_xg
          Да, имам VDC, и честно казано не съм карал от по-старите 156-ци, може и да е затова, но аз не съм забелязал колата ми да недозавива, а обичам много да карам планинско и съм го практикувал дълго време ежедневно по служба Пък и това далеч не е първата ми кола с предно, освен това съм имал възможност да карам и много чужди/служебни коли (все нови) и с предно, и със задно и 4х4, та имам база за сравнение.
          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          Аз от тия незнамколко си страници хич не схванах какъв е предметът на спора? Дали задното е по-добре за състезателни коли или за ежедневни - т.е. такива, с които пътуваш по магистрали, по "първикласни" пътища, по селски пътища, ходиш на работа, товариш багаж когато се наложи, ходиш в райони, където снегът не се почиства през зимата, качваш се по бордюри и т.н.

          За чисто състезателни цели май е безпредметно да се говори, ясно е, че задното е по-добро. Но ако попаднете примерно в Добринище през зимата, с тесните улички и коловозите - дали ще е по-добре да си с предно или със задно, как мислите?
          Това точно имах предвид, като писах "аман от това задно" - в тоя форум явно само неосъществени рали пилоти пишат
          Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
          А бе колите със задно не са виновни, те не излитат сами, ако схващаш какво ти говоря. И тази причина която изтъкваш нама никакво отношение по темата кое задвижване е по-добро.
          Е, айде, всички сме карали коли със задно предаване, та поназнайваме тва-онова проблема е, че това са коли само за лятото и за сухо, през останалото време трябва все да си на тръни. А дори и не е задължително да е зима, както писах по-горе една Омега не можа да потегли на равна, леко влажна ливада (беше ръснал дъждец), и се сучеше като глист по тревата, а беше с хубави гуми

          ---------- Post added at 10:34 ---------- Previous post was at 10:32 ----------

          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
          И какво се оказва, че ще стигнем до там да искаме AWD?
          Излишно висок разход на гориво, а аз съм чувствителен на темата "Как да направим Вальо Златев още по-богат"
          Giulietta 1,6 JTDm 2013
          156 SW 1,9 JTD 2003

          Comment


          • #80
            колегата Sm0k се изрази най-добре

            155 Q4 е много по-култов модел (по-уважаван с др думи) за автомобилните фенове като цяло, отколкото 156 GTA, именно заради по-доброто упрваление. Абе щом най-мощните ТТ-та и А3-ки са стандартно с Haldex AWD (което се държи на пътя повече като предно предаване, а не като задно), е ясно, че предното не е толкова спортно. Спомена се за диференциалите с ограничено приплъзване - при Focus RS e механичен, защо при Alfa Romeo трябва да е електронен (демек да използва спирачки за целта), първоначално беше механичен дифа при Q2?
            по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
              ...Но ако попаднете примерно в Добринище през зимата, с тесните улички и коловозите - дали ще е по-добре да си с предно или със задно, как мислите?
              Ми то и за това е безпредметно да се спори, ясно е че предното има голямо предимство в тия условия

              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
              Това точно имах предвид, като писах "аман от това задно" - в тоя форум явно само неосъществени рали пилоти пишат

              Е, айде, всички сме карали коли със задно предаване, та поназнайваме тва-онова проблема е, че това са коли само за лятото и за сухо, през останалото време трябва все да си на тръни. А дори и не е задължително да е зима, както писах по-горе една Омега не можа да потегли на равна, леко влажна ливада (беше ръснал дъждец), и се сучеше като глист по тревата, а беше с хубави гуми
              Без изобщо да искам да се заяждам не разбирам това с неосъществените рали пилоти проблем ли е Не знам защо трябва сега да се убеждаваме, че колите се карат само с определена цел и никога за удоволствие и то във форума на Алфа Ромео Или пък къде е казано, че само професионалните пилоти трябва да се радват на шофирането. Мисълта ми е, че който му харесва повече със задно, правото да му се радва си е негово Факт е освен това, че най-гледаното шоу за автомобили в света изпробва повечето коли на затворена писта и с професионален пилот, а не по равен селски път, по който репортера кара с 50 и ти показва къде е копчето за климатика, щото може да ти стане жега докато пътуваш към кварталния магазин

              А и един от основателите на НАСКАР (не му помня името) е казал "Няма никакво съмнението кога хората са започнали да се съзтезават с автомобили - в деня в който са произвели втория автомобил" Така че докато има коли, хората ще изпитват и някаква страст към тая работа, а не просто да го приемат като обикновенно средство за придвижване

              А по въпроса за поназнайването за задното, доста се каза от различни колеги. Пак без да се заяждам, ама май си единствения който твърди, че тия коли сами излитат от пътя по собствено желание, при първите капки дъжд. Аз продължавам да подържам квото казах в предишния пост - "Не решава колата. Ти решаваш!"
              Сега факт е, че задното изисква една идея повече концентрация, и предното е по-удобно ако искаш просто да си караш, може да се каже, че те напряга по-малко ама все пак не можеш да отречеш, че както задното може да ти спретне номер с презавиването, предното може да ти спретне подобен с недозавиването и резултата пак да е толкова "интересен"
              Last edited by Sm0k; d.m.y г., 15:26.
              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                Без изобщо да искам да се заяждам не разбирам това с неосъществените рали пилоти проблем ли е
                Проблем е, щото във форума я има трима - четирима души, които наистина имат качествата и рутината за да владеят съвършено бърз и мощен автомобил със задно предаване, я не Иначе всички искаме да ни е кеф, стига да не сме по болниците или моргите
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #83
                  И какво пречи, автомобилът със задно предаване да бъде каран бавно и спокойно, пък ако и 500к.с. да е?

                  Само дето разликата е там, че ако поискаш, може да поднесеш задницата да си направиш кефа, докато с предното не можеш. Това е.
                  Alfa Romeo 166 3.0 V6
                  Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                    Проблем е, щото във форума я има трима - четирима души, които наистина имат качествата и рутината за да владеят съвършено бърз и мощен автомобил със задно предаване, я не Иначе всички искаме да ни е кеф, стига да не сме по болниците или моргите
                    Много почваме да се изместваме от темата, ама това че я има я няма трима-четирима такива, не означава, че на останалите трябва да е забранено със закон да карат коли със задно. Навремето колите масово са били със задно, нямали са никакви системи за помагане на шофьора, за разлика от сега пък са успявали всички да ги карат без чак такава подготовка. Мисля, че малко драматизираш опасността която е свързана с предаването отзад Пък и не мисля, че всеки който предпочита задното е луд за връзване, ама това си е твое мнение
                    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                      Ми то и за това е безпредметно да се спори, ясно е че предното има голямо предимство в тия условия
                      Ами тогава да помислим колко пъти ще караме на писта и колко пъти ще се мушкаме по непочистени улици и да си направим сметката кое е по-добро .

                      ---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:12 ----------

                      Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                      А и един от основателите на НАСКАР (не му помня името) е казал "Няма никакво съмнението кога хората са започнали да се съзтезават с автомобили - в деня в който са произвели втория автомобил" Така че докато има коли, хората ще изпитват и някаква страст към тая работа, а не просто да го приемат като обикновенно средство за придвижване
                      А това, колега, ще ти го припомня следващия път, когато спорим за превишена скорост, радардетектори и т.н. .

                      П.С. Заяждането ми е чисто приятелско, нали знаеш .
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                        ...А това, колега, ще ти го припомня следващия път, когато спорим за превишена скорост, радардетектори и т.н. .
                        П.С. Заяждането ми е чисто приятелско, нали знаеш .
                        Абе знам, че е приятелско, ама какво общо имат двете Това, че някой си е купил кола със задно щото ге кефи повече, или щото колата има приятно поведение на пътя, или пък щото му харесва да е мощна, не означава че за да й се радва трябва да дава цялата газ и навсякъде по шосетата Това за "втория автомобил" го казах щото имах предвид, че хората винаги са изпитвали удоволствие и страст от шофирането от както са измислили автомобила И за това на някои им харесва задното, на други им харесва друга изгъзица Пък кой как се справя с тая страст и до колко ше спазва закона си е лично решение Според мене, това че някой не натиска колкото може да върви колата не означава на 100 процента, че не му се иска или че никога не го е правил Нарича се самоконтрол

                        П.С. Квото казах, го казвам съвсем приятелски, не искам да подклаждам нов спор по въпроса за правилника
                        Last edited by Sm0k; d.m.y г., 22:07.
                        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                          Навремето колите масово са били със задно, нямали са никакви системи за помагане на шофьора, за разлика от сега пък са успявали всички да ги карат без чак такава подготовка.
                          Навремето не е имало техническа възможност да се направят управляващите колела едновременно и задвижващи, затова се появява чудото наречено "кардан", или пък компоновката задно разположен двигател/задно задвижване. И двете са техническа изостаналост.
                          Карали са ги щото скоростите развивани от тези коли и пътните условия са били доста под съвременните такива, а в момента колите със задно са бъкани с кви ли не електронни асистенти, нищо че са "перфектно балансирани"
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #88
                            Аз немога да разбера за какво се спори?? Задното било по опасно от предното прочетох некаде..и двете са еднокво опасни!! Ти ако си некадърник ще можеш да се оклепаш и с двете еднакво качествено..

                            Аз да попитам какво предпочитата в малко по екстремна ситуация...недозавиване или презавиване?
                            Range Rover Vogue 4.4
                            Rexton 270 cdi
                            Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                            Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщение
                              Аз да попитам какво предпочитата в малко по екстремна ситуация...недозавиване или презавиване?
                              Аз предпочитам ей тва със задно нищо, че ще презавива и, че е технически изостанало и зимата няма да мога да потеглям, и като го карам по-ливадата на село в калта ще затъвам
                              Attached Files
                              Last edited by Доко; d.m.y г., 23:30.

                              Comment


                              • #90
                                Според мен никога няма да стигнем до общ консенсус по темата, защото предпочитанията към задно и предно предаване изцяло си зависят от предпочитанията на всеки един от нас поотделно. на мен лично и задното ми допада, и предното също. Те хората са го измислили 4х4 затова. въртят се всичките и няма нито недозавиване, нито презавиване Quattro на Ауди е с разпределение 60% отпред и 40% отзад. явно има защо да е така, а все пак се води че Quattro е една от най-съвършенните системи за задвижване на колелата
                                In God we trust, all others pay cash.
                                Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                                Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                                Comment

                                Working...
                                X