Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак имам въпрос?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Гледам и невярвам на ушите си както казваше един професор.Чак ми се плаче.Абе хора потдържаите си колите,или си купуваите голфове,или въобще не си харчете парите за мпс-ета има и алтернативни начини за предвижване от т.А до т.Б скеиборд ,колело,градски транспорт и тн.Писнами вече знаини и незнаини капацитети да плюят марката и особенно този модел.Оставили колата пред разпад и почват.кошница,барака...и после излиза име че колитени за нищо нестават.Като нямаш дупце или те изтрах от мечки неходи в гората бе толкова е просто.Нямат пукнат лев за подръжка пък тръгнали да се газарят,Колата е уникално красива,рядка и след време ще има колекционерска стоиност,нещо с което малко модели могат да се похвалят.Не вървяла била тежка и тн. абе чакаи малко бе това са 150-155к за наи масовата модификация ,кво искате да летили.Досега били на каруцата и искат да летят.Ами като си ербаб даи камара пари и си купи или 3,2л от модела или някое Ферари ,па се кефи...леле гледам и невярвам на ушите си...тц.тц.кви кока-коли кви 5лева...

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
      ...
      Именно де, аз какво казах (ма по заобиколен начин)...

      Comment


      • #33
        Така като я гледам темата е напълно неспасяема.
        За това е чат раздела, да си поспамите малко.
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
          Следя темата ей така от любопитство.
          Тази кола, която се дискутира не я очаква хубаво и дълго бъдеще.
          Към колегата,който без да иска е станал собственик мога да кажа, че всеки един човек, кадърен, занимаващ се с ремонт на автомобили, би погледнал колата и би отказал да се занимава с нея. Причината е че много неща са омазани по колата и времето за ремонта, както и неговите стойности са неизвестна величина.
          Остава варианта за закърпване на положението и експлоатация до момент в който колата отива в раздела "продава се на части".
          Точно така.
          Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

          Comment


          • #35
            Колега, вземи махни тая бутилка (koka kola) от там и си възстанови нормалните въздушни пътища.
            После си намери читав газаджия... и си провери окачване, спирачки и управление (щом си я придобил между другото).

            Другия вариант ... мини през читав сервиз дай 50-100 лв. за пълен опис състоянието на колата, прави сметка дали цяла или на части - и се отървавай от нея.

            Щом не ти допада, по-добре я продавай...

            Мислене - ще караме докато се разпадне е опасно, ами ако се разпадне от към управление/окачване/спирачки?
            Last edited by morfius; d.m.y г., 13:44.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
              Колега, вземи махни тая бутилка (koka kola) от там и си възстанови нормалните въздушни пътища.
              После си намери читав газаджия... и си провери окачване, спирачки и управление (щом си я придобил между другото).

              Другия вариант ... мини през читав сервиз дай 50-100 лв. за пълен опис състоянието на колата, прави сметка дали цяла или на части - и се отървавай от нея.

              Щом не ти допада, по-добре я продавай...

              Мислене - ще караме докато се разпадне е опасно, ами ако се разпадне от към управление/окачване/спирачки?


              Еее , не е толкова зле колата , прегледана ми е предницата в клубен сервиз и там констатацията бе - "всичко е здраво" , смених каре (все пак ходих в Пернишко чак , за части) , смених цял макферсон , регулирах преден мост , изправях джанти , отзад е здрава...малко скърца отляво само. Смених маслото в двигателя когато лепих картера. Спирачките са ми "Ок" , защото се наложи да сменя всичките накладки...барабар с един спирачен апарат...и спирачната течност е нова , защото в системата нямаше въобще такава.

              АБС ми работи.

              Управлението ми е безгрижно , хидравликата ми е здрава...парното ми е супер , музиката свири , настроих си газта сам ...какво повече ?
              Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

              Comment


              • #37
                Е тогава остава да махнеш кока колата и да оправиш евтиното гориво и си готов
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • #38
                  Ей, оставете човека да си минава 100 км за 8 лв.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                    Управлението ми е безгрижно , хидравликата ми е здрава...парното ми е супер , музиката свири , настроих си газта сам ...какво повече ?
                    Батенце ,сори ама тва ами звучи като- Колата е иделана- " Музиката-свадба, парното е лято, фаровете-ден имам си и шахта на тавана...."
                    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                    Comment


                    • #40
                      Оплюйте ме ,ама бъдете честни-всяка марка си има плюсове и недостатъци , всяка кола се чупи.Аре стига сме ги превъзнасяли алфите
                      ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                      Comment


                      • #41
                        [/COLOR]
                        Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
                        Оплюйте ме ,ама бъдете честни-всяка марка си има плюсове и недостатъци , всяка кола се чупи.Аре стига сме ги превъзнасяли алфите
                        Чиче , погледни по-горе...иронизират ме двама , единия от които е на 22 години и кара първата си кола в живота , а аз съм имал повече коли , от колкото години той е живял...и друг , който е събрал пари , само за Алфа 145...ама кара на бензин , щото няма кинти за да и сложи газ.

                        Andro88 , как пък ти звучи на тебе , като си на 22 години , на базата на богатия си житейски опит ли се изказваш?

                        Аре млъкнете вече , половината форум карате ебаси избушляците и се чудите , от тази или от следващата заплата да смените носачите , ама сте седнали мене да иронизирате , аз поне карам...каквото си поискам , вие карате...каквото имате.

                        Като чета , как си рециклирате въпросните носачи и какви циганий правите по задното окачване , чак ви се чудя на наглоста.
                        Last edited by snaiperisto; d.m.y г., 00:00.
                        Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                        Comment


                        • #42
                          Ти пък не им се вържи на младоците. Ще ги пооблъска и тях живота и ще си сложат газови уредби
                          Сега като се замисля - и ние на техните години сме мислели по различен начин.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                            Ти пък не им се вържи на младоците. Ще ги пооблъска и тях живота и ще си сложат газови уредби
                            Сега като се замисля - и ние на техните години сме мислели по различен начин.
                            Мдаа , на 22 , таман бях сменил "опасния" ми Москвич 408 I ( "И"-то , не означава "инжекцион") с ,мого "по-опасен" ... Фият 125Р (значи от тогава имам нещо обчо с Италиянките , макар че той беше Полски)...и направо ...все едно карах самолет , правех Жигулите на точка в огледалото... харчеше 15 на 100км...ама бях "най бързия". Тогава , на тези Фияти слагаха карбуратори от Шкода...от тия Шкоди , дето бяха линейки , за да свалят разхода с няколко литра , ама мене тая работа не ме вълнуваше.

                            Та така , всяко нещо ... с времето си.
                            Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                              Мдаа , на 22 , таман бях сменил "опасния" ми Москвич 408 I ( "И"-то , не означава "инжекцион") с ,мого "по-опасен" ... Фият 125Р (значи от тогава имам нещо обчо с Италиянките , макар че той беше Полски)...и направо ...все едно карах самолет , правех Жигулите на точка в огледалото... харчеше 15 на 100км...ама бях "най бързия". Тогава , на тези Фияти слагаха карбуратори от Шкода...от тия Шкоди , дето бяха линейки , за да свалят разхода с няколко литра , ама мене тая работа не ме вълнуваше.

                              Та така , всяко нещо ... с времето си.
                              Жигулките мое си бягал, ма Ладичките 1600 например, имаше едни с много приятни дифове ти даваха бинокли сигурен съм Както и да е не е въпроса колко коли си сменил и каква кола караш. Важното е да няма шише от Кока-Кола в двигателния отсек и да си му харесва на собственика. Ако твоята кола е гледана като хората, ти няма да има какво да пишеш във форума колега. "Таксиметровия комплекс" от държавните таксита от преди 10ти той съсипва колите, а не това че дадена марка е по трошлива или не.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                                Жигулките мое си бягал, ма Ладичките 1600 например, имаше едни с много приятни дифове ти даваха бинокли сигурен съм Както и да е не е въпроса колко коли си сменил и каква кола караш. Важното е да няма шише от Кока-Кола в двигателния отсек и да си му харесва на собственика. Ако твоята кола е гледана като хората, ти няма да има какво да пишеш във форума колега. "Таксиметровия комплекс" от държавните таксита от преди 10ти той съсипва колите, а не това че дадена марка е по трошлива или не.
                                А знаеш ли какво е чувството , да караш Лада 1500S , на три години , на 28 000км. , маслено зелена (Корекомска) , гаражна , с касетофон "Ачико" - АУТОРЕВЕРС , направо "ИЗВЪНЗЕМНА" ..чисто нова (не беше моя)... на път за морето...89та или 90та год....малко преди Варна...магистрала , призори...няма живо пиле по пътя...в далечината , отдясно от някакъв път светят фарове...някаква кола ме изчаква , за да излезе на магистралата в моята посока...подминавам я с около 150...след малко гледам в огледалото , в далечината - фарове , след още малко , фаровете ме настигат...давам газ , вдигам малко над 160...и ме изпреварва ЗАЗ-968А ...???
                                Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                                Comment

                                Working...
                                X