Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво мотивира работника?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
    Преди няколко поста писах, че трябва време за да станат нещата такива каквито трябва да бъдат.
    Време за губене няма живота е кратък и за съжаление е един тепърва да се открива топлата вода като в близката баня вече отдавна се къпят с нея .
    sigpicAlfa 155 2.0 16v

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
      Време за губене няма живота е кратък и за съжаление е един тепърва да се открива топлата вода като в близката баня вече отдавна се къпят с нея .
      Е, да ама Пешо Пешев и неговите работници трябва да се променят.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #48
        Нещата се променят постоянно важно е държавата стриктно да следи за спазването на законите както от едната така и от другата страна точно това най-много куца у нас за съжаление .
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
          Нещата се променят постоянно важно е държавата стриктно да следи за спазването на законите както от едната така и от другата страна точно това най-много куца у нас за съжаление .
          Тя държавата прави избирателно разни проверки, но не може да насмогне - мисленето на хората трябва да промени.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #50
            Материалните възнаграждения са важен но не винаги решаващ фактор за мотивацията на един работник. Олд алфист е прав във твърденията си но явно много хора не могат да го разберат.

            Comment


            • #51
              Работил съм и в двата вида фирми.Old alfist е прав , но това не се отнася за нашата държава.Тези фирми се броят на пръсти.Dimo е прав за нашата държава.От любовници и лизачи няма как да се реализираш.Известно време работех в техномаркета и там стана точно така:изгониха много кадърен човек , а доведоха една некадърна,проста и нискоинтилигентна жена.Тя беше от вторият тип, викаше по персонала, държеше се надменно и винаги изпъкваше с простотията си.
              За нашата държава по-добрия вариянт е Пешо.
              АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
              http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
                От любовници и лизачи няма как да се реализираш.
                Затова някои по-сериозни фирми си викат за известно време от чужбина техните топ-мениджъри.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Аз също съм съгласен с господин old Alfist въпреки че му опонирам - принципно нещата са много индивидуални и подхода може да е различен на всякъде но все пак като цяло ние двамата маркирахме основните параметри тъй да се каже двете страни на монетата един обаче изпуснах и искам да го допълня - за хората в пред пенсионна възраст един от най силните мотивиращи фактори е осигурителния доход
                  Last edited by dimo; d.m.y г., 10:13.
                  sigpicAlfa 155 2.0 16v

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                    ...за хората в пред пенсионна възраст един от най силните мотивиращи фактори е осигурителния доход
                    А би трябвало да е силен фактор за всички възрасти, защото когато достигнеш тази възраст, вече е твърде късно
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                    Блог за работа и кариера

                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      За всеки сериозен бачкатор, независимо от ранга му, основние стимул е работната заплата, удовлетвореността му от работата, възможността за развитие, работната среда, както и как се изпълняват социалните функции, които има всяка фирма.
                      Горе-долу в тоя ред.
                      Проблема е, че у нас, набързо цървулани и всякакви типове от бившия ресторантьорско-сервитьорски бранш, станаха милионери и без всякаква мениджърска подготовка, започнаха да управляват част от фирмите. Другата част се оборудва със завършили през куп за грош УНСС, с глави натъпкани с всичко друго, само не и как се управлява една гладна тълпа от хора, които трябва да ги направиш екип и да ги преведеш през блатото, а не да ги давиш в него. За това сме на тоя хал.Ръоводител не се става лесно.Нужен е опит, а той се придобива с течение на времето. Иначе казано, трябва първо да си бил подчинен на най-ниско ниво, а после, постепенно да израстваш в йерархията. Това е много важно, най-малкото за да знаеш как мислят подчинените ти.
                      Та ако някой твърди, че заплатата не го интересува чак толкова много, то значи, че е или мошеник или дебил.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        За всеки сериозен бачкатор, независимо от ранга му, основние стимул е работната заплата, удовлетвореността му от работата, възможността за развитие, работната среда, както и как се изпълняват социалните функции, които има всяка фирма.
                        Горе-долу в тоя ред.
                        Проблема е, че у нас, набързо цървулани и всякакви типове от бившия ресторантьорско-сервитьорски бранш, станаха милионери и без всякаква мениджърска подготовка, започнаха да управляват част от фирмите. Другата част се оборудва със завършили през куп за грош УНСС, с глави натъпкани с всичко друго, само не и как се управлява една гладна тълпа от хора, които трябва да ги направиш екип и да ги преведеш през блатото, а не да ги давиш в него. За това сме на тоя хал.Ръоводител не се става лесно.Нужен е опит, а той се придобива с течение на времето. Иначе казано, трябва първо да си бил подчинен на най-ниско ниво, а после, постепенно да израстваш в йерархията. Това е много важно, най-малкото за да знаеш как мислят подчинените ти.
                        Та ако някой твърди, че заплатата не го интересува чак толкова много, то значи, че е или мошеник или дебил.
                        Хм, след така точно формулиран пост темата май е изчерпана...
                        Подкрепям напълно!
                        166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                        x145 1.6 boxer

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от nhg Покажи съобщение
                          Хм, след така точно формулиран пост темата май е изчерпана...
                          Подкрепям напълно!
                          Напротив, колега!
                          Трябва тука да дълбаем и да се обучаваме!
                          Трябват ни водачи, а не счетоводители!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            ...Та ако някой твърди, че заплатата не го интересува чак толкова много, то значи, че е или мошеник или дебил.
                            Никой не твърди такова нещо, а и ти самият споменаваш още куп други фактори, които влияят на избора на работа.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                              Никой не твърди такова нещо, а и ти самият споменаваш още куп други фактори, които влияят на избора на работа.
                              Така си е - нещата са комплексни.
                              Добре е, че в крайна сметка доста хора се съгласиха с това твърдение извлечено от практиката и теорията.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Коки, напротив!
                                Веднага ще се опровергая "научно"
                                Според едно изследване, 80% от служителите в една фирма са съгласни да работят за по-малка заплата, но на кабинетите им да има табелки, които сочат, че имат по-висок ранг!
                                Това е , когато е сбъркана ценностната система.
                                За това на моя "кабинет" има скромна табелка, а взимам с 30-50% по-висока заплата от "начЕлниците" ми и ги слушам стриктно, какви разпореждания ми дават.
                                Проблема е, че аз предварително съм обсъдил с шефа проблемите, а те просто оформят юредически моите идеи.
                                Аз имам правилна политика.Решавам проблемите с шефа, но не си пренебрегвам началниците!
                                Те ми трябват за други неща. Най-малкото да ми улесняват работата.
                                Това вече си е тяхната работа и аз не я искам!
                                Да си дъвчат хартията!
                                Който я дъвче добре, има моето уважение!
                                Кой казва, че нямаме нужда от добри бюрократи!
                                Всеки професионалист е добре дошъл!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X