Първоначално публикувано от kolev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
БДЖ...
Collapse
X
-
такова извинение само ние българите може да измислим. такава конспирация е нелепа. ако БДЖ имаше вътък, облагодетелстването щеше да е директно. виж вальо топлото примерно. а на БДЖ какво да му вземеш, нафтата от локомотивите и желязо за скрап.
обясни ми как става така че един пътнически влак има закъснение от 2 часа от и без това мега удъъъължения график.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениетакова извинение само ние българите може да измислим. такава конспирация е нелепа. ако БДЖ имаше вътък, облагодетелстването щеше да е директно. виж вальо топлото примерно. а на БДЖ какво да му вземеш, нафтата от локомотивите и желязо за скрап.
обясни ми как става така че един пътнически влак има закъснение от 2 часа от и без това мега удъъъължения график.
Всичко там е далавера и то брутална...
Та за БДЖ ли ... дето администрацията им е няколко пъти на служителите, товарните превози се извършват предимно с камиони защото никой не следи натоварване на оси и нямаме забрани в пикови часове/дни за тях както в белите държави, че пътническите се дават с/у нещо под масата лицензи за очевадни дублиращи линии на определени превозвачи, че се купуват локомотиви, вагони, консумативи и се правят ремонти на петорни цени.
Кое да им е у ред?Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
е баш де, все едно да кажеш че топлофикация вдига цените и надписва сметките с цел да се облагодетелстват фирмите вносители на климатици.
а това за дублиращите линии - има пътуващи има линии. няма пътуващи-няма печалба да се пускат линии.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениее баш де, все едно да кажеш че топлофикация вдига цените и надписва сметките с цел да се облагодетелстват фирмите вносители на климатици.
а това за дублиращите линии - има пътуващи има линии. няма пътуващи-няма печалба да се пускат линии.
Същия номер го гледах със СКГТ... имаше времена когато можеше с ГТ да се прибереш в 1 часа през нощта и да тръгнеш в 5 сутринта.
После лека полека, последните станаха в 11, първите в 6... и почнаха да се гушат яко таксиджиите.
Разредиха или омазаха ключови линии... и изведнъж едни свързани хора изскочиха с маршрутки.
И т.н.
БДЖ е дойна крава на диета, какво очаквате от нея, масло в млякото ли?Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеСпоред мен проблема е, че няма икономика която да се нуждае от суровини и материали, а също така и превоз на готова продукция в големи мащаби.
Знам, че която и да е железница... оставена на пътнико превоза, би фалирала, и че на всякъде пътнико превоза е дотиран от товаропревоза в железниците.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеВсе едно да кажа, че топлофикация не пуска достатъчно топлина, за да има за продавачите на климатици...
Същия номер го гледах със СКГТ... имаше времена когато можеше с ГТ да се прибереш в 1 часа през нощта и да тръгнеш в 5 сутринта.
После лека полека, последните станаха в 11, първите в 6... и почнаха да се гушат яко таксиджиите.
Разредиха или омазаха ключови линии... и изведнъж едни свързани хора изскочиха с маршрутки.
И т.н.
БДЖ е дойна крава на диета, какво очаквате от нея, масло в млякото ли?
в тия часове само за студентски град могат да се пълнят автобусите. не е ли това логичното обяснение защо ги няма другите линии.
това е сериозния проблем на бдж- много администрация но няма кой да направи графиците и линиите като хората и за хората.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениетакова извинение само ние българите може да измислим. такава конспирация е нелепа. ако БДЖ имаше вътък, облагодетелстването щеше да е директно. виж вальо топлото примерно. а на БДЖ какво да му вземеш, нафтата от локомотивите и желязо за скрап.
обясни ми как става така че един пътнически влак има закъснение от 2 часа от и без това мега удъъъължения график.
---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 15:07 ----------
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениебе аз съм останал с впечатлението че ти е по душа пазарната икономика, а ти ме застрелваш.
в тия часове само за студентски град могат да се пълнят автобусите. не е ли това логичното обяснение защо ги няма другите линии.
това е сериозния проблем на бдж- много администрация но няма кой да направи графиците и линиите като хората и за хората.Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 18:18.АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Колев, прав си за БДЖ, но е и за причините.
Далеч по-далаверско е БДЖ да е на загуба и да се дотира постоянно. Щото дотациите се разпределят на гьотере, може да се гушиш от тях както ти е кеф. Свеж пример са милионите отпуснати за рециклиране на вагони, а те само със сменени тапицерии- яко, а?Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Comment
-
Това БДЖ си е както АЕЦ Козлодуй и много други гиганти - трябва да се смажат под предлог привеждаве в европейски и световни стандарти.
Ако някой наистина иска да се приведат в тези норми може на намери много начини за осъществяването им без съсипия.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениетакова извинение само ние българите може да измислим. такава конспирация е нелепа. ако БДЖ имаше вътък, облагодетелстването щеше да е директно. виж вальо топлото примерно. а на БДЖ какво да му вземеш, нафтата от локомотивите и желязо за скрап.
обясни ми как става така че един пътнически влак има закъснение от 2 часа от и без това мега удъъъължения график.
А Вальо топлото си беше чист "бушон"145, 1.6 boxer
156, 2.4 JTD - ex
Giulietta, 2.0 JTDm
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениебе аз съм останал с впечатлението че ти е по душа пазарната икономика, а ти ме застрелваш.
в тия часове само за студентски град могат да се пълнят автобусите. не е ли това логичното обяснение защо ги няма другите линии.
това е сериозния проблем на бдж- много администрация но няма кой да направи графиците и линиите като хората и за хората.
Какво пречеше на СКГТ да закупи малки автобусчета и да ги ползва с разреден график извън пиковите часове, вместо да затваря линии... нищо, освен желанието на някои хора да се нагушат.
Е резултата го виждаме, печалбата отиде в определени лица, вместо в СКГТ... от там започна срива и в пиковите часове, закриване на още линии и т.н.
И народа си накупи трошки да ходи на работа, те ти задръствания... икономика ли рече?
Железници разчитащи предимно на пътнически превози няма никъде по света, основните им приходи са от товари.
Е при умирающа икономика и некоректна конкуренция на товарен автомобилен транспорт (кой идиот пуска тирове на участък в ремонт през пиковите часове запитвал ли си се), печалбата намалява драстично.
А сега прибави добре познатата ни ситуация с обществените поръчки и далаверите и кажи как да очакваме друго.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеКакво пречеше на СКГТ да закупи малки автобусчета и да ги ползва с разреден график извън пиковите часове, вместо да затваря линии... нищо, освен желанието на някои хора да се нагушат.
---------- Post added at 00:26 ---------- Previous post was at 00:12 ----------
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщениеНа разни хора не им изнася БДЖ да се адаптира и върви нагоре това нещо не го ли разбра?
Български пощи са същата работа. Съществуват от 100 години, а нямат никаква организация. Нямат даже компютърна система в много от клоновете. Частните куриерски фирми са на по 10 години, а правят големи пари и се развиват бързо, но доставят пратки от и за Европа за няколко часа. С пощите една пратка може да пътува до София по 1 месец. Идва пратката в България, влиза в един склад и времето спира. Просто на никой не му пука, че така няма как да се печелят клиенти. Затова и държавата трябва да развива минимум икономическа дейност.
Comment
-
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение[/COLOR]Какво разбираш ти под графици?Защтото има графици за движение на влаковете има графици на локомотивния персонал и много други графици????!!!!!!За администрацията съотношението съм го написал по горе,линиите те са си направени.
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеНе бъркай икономическата със социалната и регулиращата роля на градския транспорт.
Какво пречеше на СКГТ да закупи малки автобусчета и да ги ползва с разреден график извън пиковите часове, вместо да затваря линии... нищо, освен желанието на някои хора да се нагушат.
Е резултата го виждаме, печалбата отиде в определени лица, вместо в СКГТ... от там започна срива и в пиковите часове, закриване на още линии и т.н.
И народа си накупи трошки да ходи на работа, те ти задръствания... икономика ли рече?
Железници разчитащи предимно на пътнически превози няма никъде по света, основните им приходи са от товари.
Е при умирающа икономика и некоректна конкуренция на товарен автомобилен транспорт (кой идиот пуска тирове на участък в ремонт през пиковите часове запитвал ли си се), печалбата намалява драстично.
А сега прибави добре познатата ни ситуация с обществените поръчки и далаверите и кажи как да очакваме друго.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеПроблемът на БДЖ е, че е държавна фирма. .Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
Comment