Известие

Collapse
No announcement yet.

БДЖ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Абе човек ти не разбра ли наи накрая че във много страни по света пътническите превози са на дотации от държавата не е само тука така.Печелившото перо навсякъде по света са именно товарните превози,именно и това е целта на последото разделение да станем пътническо и товарно движение и след време товарното движение да мине под частна ръка,такива са апетите на частните превозвачи, които по последни данни мислят да правят сливане по между си,по горе съм написал кои,от там се сещаи защо БДЖ тъне във разруха и мизерия и няма никакво развитие от което губим всички.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #47
      В крайна сметка пътника го интересува да пристигне навреме и да пътува добре, а не дали е частна или държавна компанията която го превозва .
      Дори нещо повече явлението - масово пътуване гратис на цели цигански махали ми се струва по-малко вероятно ако компанията превозвач е частна.
      sigpicAlfa 155 2.0 16v

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
        В крайна сметка пътника го интересува да пристигне навреме и да пътува добре, а не дали е частна или държавна компанията която го превозва .
        Дори нещо повече явлението - масово пътуване гратис на цели цигански махали ми се струва по-малко вероятно ако компанията превозвач е частна.
        Еми да прав си,даже мисля че присъствието на органите на реда трябва да е по засилено именно заради такива гратисчии.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #49
          Железниците са си стратегическа структура и всяка стабилна държава има сериозно отношение към тях.
          Трябва да се разграничава труда на работещите в тях - хората от администрацията и обслужването със специалистите и хората подложени на неблагоприятни за труд и тежки атмосферни условия.
          Съмнявам се една частна компания да успее в дългосрочен план да подържа такава структура с обучени, опитни и отговорни кадри.
          Last edited by old alfist; d.m.y г., 02:23.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #50
            бдж

            Гледам плюете по камионите.Ае аз като водач на такъв да ви кажа малко истини.
            Няма стока или товар,която да може да се придвижи по-бързо след самолетната услуга.
            Малко предистория;В Германия 20-30 години на 19 век,министър председателя на транспорта,въвежда драконовски мерки за автомобилния товарен транспорт.По причина,че въпросния шваба е привърженик на железниците.Човека,взел да се притеснява че с камион,по-бързо и по-удобно една стока се придвижва от точка А до точка Б.Следва закона за тахошайбите,намаленото работно време на водача и ред подобни акита.
            Така,тежкотоварния автомобилен транспорт няма аналог в цял свят.Дори и товари които пристигат с фериботи и железници,отново се претоварват на камиони за да стигнат до местоназначението си.
            Света се движи,храни,облича.....заради автомобилния транспорт.Дори хляба който си купувате сутрин от магазина е дошъл с камион,житото също,мазута за пещите....
            За колегите които сляпо вярват на плиткоумните ни и търсещи сензаций журналисти.Колеги,игнорирайте тая шитня телевизията,такова нещо като претоварване не съществува!Дори и да има камиони които "са претоварени" това с нищо не влошава управляемоста на един камион.В милата ни родина,закона е определил максимална товароносимост от 40 тона за 5 осна композиция.Или 44 тона за 6 осна.Само да внеса малко светлина.
            Значи имам Волво ФХ12,произведено в Швеция,на което по оригинални документи от завода производител му определят максимално допустима маса от 48 тона,а оптималното му натоварване е 55 тона.Значи в България автоматично ти "резват" едни 10 тона,защото;
            Пътищата ни са слаби
            Защото ДАИ /АИ е една хранилка,хранеща се от неописуемо тъпи закони,глоби от които най-малката е 150 лева и стига до 12 000.
            Защото законите ни са още от СОЦ времената
            .....
            Претоварването не се извършвя от водача,извършва се от товародателя!
            Демек аз те викам с твоето магаре,товаря го 200 кила,вместо дадените от закона 100.Спира те полицая и те глобява щото Аз,който те товаря не съм ти казал че ще му кача още 100.Щото е по лесно да натоваря твоето магаре с 200 отколкото да викна още един и така да платя за 2 товара.Нещо такова се получава.
            По въпроса с тахошайбите,само ще ви кажа че в Турция,Щатите,Австралия,Япония,Швеция...там това го няма.Ама ние нали сме по-добре от тях.....

            И пак да кажа,света се движи от тежкотоварните камиони.


            Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

            Comment


            • #51
              Митак бъркаш се нещо.Никои не е плюл по камионите.
              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

              Comment


              • #52
                е , нали ставаше въпрос че имало някакви схеми, някакви игри и конспирации в ущърб на бдж.
                точка

                Comment


                • #53
                  Те продължават да стават просто не са спрели.
                  АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    е , нали ставаше въпрос че имало някакви схеми, някакви игри и конспирации в ущърб на бдж.

                    Именно заради коснпирацията го написах горното.
                    Незнам дали съм прав,но ми се струва че просто имаме една ненужно голяма железница.В смисъл,тя е строена за времената когато големи камиони не е имало,а пред блоковете е имало по 1-2 коли.Големи заводи и много работна ръка,която трябва да се предвижи от едно място до друго - от това се нуждае железопътния транспорт.Но това е било във времената когато автомобилния транспорт е бил в зародиш.
                    Сега просто няма начин да се пребори с логистиката и спедицията на камионите.

                    Разбирам защо роптаете срещу критиките за БДЖ,за вас това е работно място и начин за доходи.Никой не твърди че невършите работа или сте в тежест на някой.Но просто идват времена когато едни неща се заместват от други и първите стават излишни.
                    Никога няма да забравя репортаж от японски завод за аудио касети,последният им работен ден и коментарите на работниците ( това беше преди 12-15 ) Как в продължение на 20 години се е слушало музика на касетки а сега е дошло времето на компактдисковете.

                    В интерес на истината не съм си купувал диск с музика от поне 5 години,всичко се дърпа от нета,флашки,преносими хард дискове,чат-пат да драсна някой диск за в колата.

                    Та според мен като цяло има място за всички в траспортният сектор.Но нека да не плюем по другите и да търсим под вола теле и схеми за сасипване на един транспорт от друг.


                    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                    Comment


                    • #55
                      Абе човек ти не разбра ли че никои не плюе по транспорта със камиони та го споменаваш пак във последното си изречение.И друго ще ти кажа една добре развита и функционираща железница е признак за добре работеща икономика на дадена държава.Така че железницата ни е достатъчно голяма според това което имаме,а това че се съсипва умишлено е друг въпрос.
                      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                      Comment


                      • #56
                        Аз пък не искам да има големи камиони по скапаните ни пътища. Много пъти ми се е случвало скучаещи водачи да се забавляват, да си устройват гонки - два пъти съм изтръпвал за живота си, защото един камион изпреварва друг на неподходящо място, без изобшо да се съобразява с насрещнодвижещите се автомобили - и както може да си представите, това отнема адски много време. Затова тежките товари на железница - естествено хляба от хлебозавода до кварталния магазин няма как да се качи на влак, но много други могат... Докато не се направят пътища железницата е единствения начин да се разтоварят съществуващите такива и да станат поне с малко по-безопасни.
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          Аз пък не искам да има големи камиони по скапаните ни пътища. Много пъти ми се е случвало скучаещи водачи да се забавляват, да си устройват гонки - два пъти съм изтръпвал за живота си, защото един камион изпреварва друг на неподходящо място, без изобшо да се съобразява с насрещнодвижещите се автомобили - и както може да си представите, това отнема адски много време. Затова тежките товари на железница - естествено хляба от хлебозавода до кварталния магазин няма как да се качи на влак, но много други могат... Докато не се направят пътища железницата е единствения начин да се разтоварят съществуващите такива и да станат поне с малко по-безопасни.
                          И аз неискам да има коли по скапаните пътища,ама ей на има.Нагледал съм се на рацери,економици,дъртаци,професори....всички с мнение как се кара най-правилно!
                          Четох някъде по-нагоре,как някой каза че заради камионите и автобусите се прави секано на БДЖ.

                          Като спряха камионите по пътя за морето и през петък и неделя,кво стана?Пак се трепят като мухи!

                          И ае да ви питам ако си поръчаш част от майната си за колата,дали ще дойде за 48 часа (за толкова идвам от Волфсбург,Германия - DHL-София) или ще се татрузи 5 дена с влак?
                          Вие извън пределите на страната излизали ли сте?Вижда ли ли сте,по немските,френските,италиянските..магистрали за какво става дума?


                          Поради естеството на бизнеса в България,няма начин стоките да се предвижват със зелезница.Нито пък потока на хора може е оправдан за да се разкарват празни вагони.Съгласен съм че железопътен транспорт ни трябва и не трябва да се закрива
                          Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 20:29.


                          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                          Comment


                          • #58
                            Митак чакаи малко и успокои топката.Пак бъркаш нещата.Мисля някои ти го каза по горе.Не бъркаи двете понятия куриерска фирма и железници.Много на далече отиваш.
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                              Митак чакаи малко и успокои топката.Пак бъркаш нещата.Мисля някои ти го каза по горе.Не бъркаи двете понятия куриерска фирма и железници.Много на далече отиваш.
                              ще ме извиняваш колега , ама има едни контейнери с надпис maersk на тях. що ги виждам само на камиони а не на железницата
                              бдж не поддържа собствената си инфраструктура
                              не поддържа дори тази част от нея която се ползва
                              голямата част от машините ви просто трябва да бъдат спрени от движение. нали си имате технически прегледи там.
                              за това състояние на железницата са отговорни 1-хората имащи власт, но отнесли се с безхаберие и 2-всички останали служители които се чувстват незаменими и насигурно и не им дреме (както всички други държавни служители)
                              точка

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                                всички останали служители които се чувстват незаменими и насигурно и не им дреме (както всички други държавни служители)
                                На какво основание е това обобщение? Познаваш ги всички лично и си следил работата им поне за кратък период?
                                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                                Comment

                                Working...
                                X