Известие

Collapse
No announcement yet.

Армия от платени тролове брани БСП в мрежата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Но в случая с прототипа да електромобила нещата нямат много общо с автомобилостроенето. Поради това аз съм и скептично настроен спрямо успеха на това начинание.
    Е тогава и Тесла няма нищо общо с автомобилостроенето. Този прототип може и да не излезе на пазара но може някои технолигии разработени в него да се използват за друг модел автомобил. Важното че има проекти и се разработват нови технологии. Автоваз също имат разработен електромобил но не са го пуснали на пазара защото явно още не е момента за това.

    Comment


    • Аз руска кола, която да става за нещо също не съм виждал.Камион може и да направят иначе.
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
        Кое точно ноу хау колега? Двигателя на Лада има много малко общо с двигателя на Fiat 124, Окачването на Лада само прилича и то малко на Fiat 124 (защото е издържало 5000 км на руският полигон) Спирчанчата система и тя не е същата... по добре пак казвам прочетете историята, ако не ме лъже паметта аз съм я разкавал в тоя форум преди време на някакви млади колеги. Потърсете и да си говорим пак.
        Дори да приемем, че някой им е дал на готово всичко, за 4 години да построиш завод и на втората или третата ...........
        Коя Лада, колега Fade? Първото возило произведено от завода в Толиати се казваше "Жигули" и тогава хората иронично го наричаха "Жули-гуми". Ха сетете се защо, като ми говорите за руска модификация на окачването. Разбирам, че не сте виждали жигулов двигател (или фиатов). Иначе щяхте да знаете, че е 95% тово копие на Фиатовия мотор. Лада дойде по-късно, като единствената сериозна промяна по мотора касаеше смяната на веригата с ангренажен ремък.
        След това дойда лада Самара с първия напречно-разположен мотор, който пък беше 90 % тово копие на VW Голф. и Ауди
        Такива ми ти работи, колега.

        Сега ако започнат производството на електроавтомобила, кой знае колко "случайни" прилики ще открием с Volt или Tesla.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
          Аз руска кола, която да става за нещо също не съм виждал.Камион може и да направят иначе.
          Ако смерча 1989г не беше овършал купето на ладата и до сега щях да си я държа. За съжаление тенекеджийските ремонти не успяха да спасят положението в задоволителен за мен вид и я харизах на братовчеда, който я гони до ден днешен. Возия и в момента има несравнима с много западни кочини, въпреки че визуално е неугледна, а за двигател и окачване дума не може да се отвори, въпреки че е тормозена зверски.
          Ние може да си чешем езиците, но на Русия и дреме. Докато лъскаме с език евроценностните части на другаря БаР(р)озов, дето ни размахва пръст за "Южен поток", а в същото време муцка газчица през "Северен", румънците ще на Русия, след като "асоциира" "Югоисточна Украйна" и Приднестровието и ние ще трябва да се "диверсифицираме" с кондензирана пръдня в ибриците на "политиците" ни.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
            Аз руска кола, която да става за нещо също не съм виждал.Камион може и да направят иначе.
            Ще ти опонирам.Е тва е нещото дето става за много неща.За съжаление имах глупоста да я бракувам в точно този вид.Може да отидеш където поискаш, дори на плаж на Карадере без да си спукаш картера дори и да го удариш.Тази кола е на почти 650000 с един ремонт на двигателя.Имах я 27 години и само веднъж съм сменял тампони на стаб щангата, за разлика от алфата - за 4,5 години три пъти докато не сложих жигулски.
            Attached Files
            Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 21:15.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Ще ти опонирам.Е тва е нещото дето става за много неща.За съжаление имах глупоста да я бракувам в точно този вид.Може да отидеш където поискаш, дори на плаж на Карадере без да си спукаш картера дори и да го удариш.Тази кола е на почти 650000 с един ремонт на двигателя.Имах я 27 години и само веднъж съм сменял тампони на стаб щангата, за разлика от алфата - за 4,5 години три пъти докато не сложих жигулски.
              На 8 - годишна Лада Самара чувана в гараж се наложи да и понадя към един лист ламарина за да я позакърпя, като задната врата я смених, защото нямаше за какво да закрепя новата ламарина. Маншони на карета сменях на всеки 5К. Моторът при уставно каране изкара 200К преди да започне да гори по литър масло на 200 км. (с нови гумички на клапаните).


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Е мойта си стоеше на дъжд и сняг, 91 година смених калниците и праговете.Тва е.Кой както си я гледа.Алфата ми също е в кондиция.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Коя Лада, колега Fade? Първото возило произведено от завода в Толиати се казваше "Жигули" и тогава хората иронично го наричаха "Жули-гуми". Ха сетете се защо, като ми говорите за руска модификация на окачването. Разбирам, че не сте виждали жигулов двигател (или фиатов). Иначе щяхте да знаете, че е 95% тово копие на Фиатовия мотор. Лада дойде по-късно, като единствената сериозна промяна по мотора касаеше смяната на веригата с ангренажен ремък.
                  След това дойда лада Самара с първия напречно-разположен мотор, който пък беше 90 % тово копие на VW Голф. и Ауди
                  Такива ми ти работи, колега.

                  Сега ако започнат производството на електроавтомобила, кой знае колко "случайни" прилики ще открием с Volt или Tesla.
                  Колега, аз двигателите и двата съм ги виждал, единият съм гледал като го ремонтират а другият съм си го сглобявал разглобявл и разни други работи!
                  Единият ми Дядо караше Fiat 124 пък моята кола на коятото съм станал шофьор и като студент по ДВГ съм се упражнявал в правене на основен ремонт и форсиране беше Лада 1200!
                  Пак ви казвам изказвате се неподготвен, по добре се осведомете малко:
                  Двигателя на Fiat 124 е с долен разпределителен вал и повдигачи!

                  Само тоя факт мисля, че прави споровете по нататък излишни!
                  Под категорията ми сте и аз нямам намерение да злоупотребявам с това!
                  Last edited by fade; d.m.y г., 21:29.
                  Have A Nice Day
                  o/_______\o
                  (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                  []=о===о=[]

                  Comment


                  • https://www.drive2.ru/b/288230376152015237/
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      ....Тази кола е на почти 650000 с един ремонт на двигателя.Имах я 27 години и само веднъж съм сменял тампони на стаб щангата, за разлика от алфата - за 4,5 години три пъти докато не сложих жигулски.
                      Брей... мноо лачена ве Колега, една не съвсем благородна завист от моя страна!
                      Моята я продадох на един дето уж беше голям мераклия...
                      ако знаех че ще продаде форсираният двигател на цигани... никога нямаше да му я продам!
                      На всичкото отгоре последният път като го видях ми разправя как циганина го питал:
                      "Бате къв е тоз мотор 160 с ремаркето с агнетата дигна. "
                      Ако знаех че ще я продаде на цигани, по добре да я бях занесал на края на града и да я изгоря. Не заслужаваше да завърши така земният си път милата ми Баба Жужи. )-;
                      Have A Nice Day
                      o/_______\o
                      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                      []=о===о=[]

                      Comment


                      • http://bg.wikipedia.org/wiki/ВАЗ_2101
                        http://bg.wikipedia.org/wiki/ВАЗ_2103
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                          Колега, аз двигателите и двата съм ги виждал, единият съм гледал като го ремонтират а другият съм си го сглобявал разглобявл и разни други работи!
                          Единият ми Дядо караше Fiat 124 пък моята кола на коятото съм станал шофьор и като студент по ДВГ съм се упражнявал в правене на основен ремонт и форсиране беше Лада 1200!
                          Пак ви казвам изказвате се неподготвен, по добре се осведомете малко:
                          Двигателя на Fiat 124 е с долен разпределителен вал и повдигачи!

                          Само тоя факт мисля, че прави споровете по нататък излишни!
                          Под категорията ми сте и аз нямам намерение да злоупотребявам с това!

                          Това за разпределителния вал съм го пропуснал.

                          Имате пълното основание да се чувствате велик!


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение


                            Брей... мноо лачена ве Колега, една не съвсем благородна завист от моя страна!
                            Моята я продадох на един дето уж беше голям мераклия...
                            ако знаех че ще продаде форсираният двигател на цигани... никога нямаше да му я продам!
                            На всичкото отгоре последният път като го видях ми разправя как циганина го питал:
                            "Бате къв е тоз мотор 160 с ремаркето с агнетата дигна. "
                            Ако знаех че ще я продаде на цигани, по добре да я бях занесал на края на града и да я изгоря. Не заслужаваше да завърши така земният си път милата ми Баба Жужи. )-;
                            Аз я бракувах щото се ядосах.Колата си беше перфектна, винаги съм и обръщал внимание повече от насебе си.Исках да я дам на някой който ще я гледа и кара.Двигателя беше малко форсиран с 5 степенна кутия от 2107, не можах да намеря кутия от Абарт.До леглата на клапаните всичко беше полирано.Калниците и праговете лично съм ги калайдисвал и бяха на болтове не на заварки.Обаче все идваха разни селяци и един като каза че давал 400 ама да съм му купил и винетка се ядосах и я бракувах.Беше с 4 нови гуми нов акумолатор седалки от брава,музика тоноколони, двигател на 10-12000 с нов колянов, разпределителен вал от нива, нови клапани с изтънени стебла и увеличени легла .Идваха ми в повече 4 коли.Пък и последните две години се караше два три пъти годищно ,ей тъй от носталгия ама взе да да се заносва от стоене.И след два дена дойде едно пишлеме дето на майтап му бях казал 900 лв преди два месеца то пък взе че дойде с парите и като разбра какво съм направил направо му се доплака.

                            ---------- Post added at 22:02 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

                            Между другото до дни ще е готово нейно копие в мащаб 1/18.Ще кача снимки тук - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70053
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • От момента в който руснаците купиха технологията на Фиат и започнаха да произвеждат Жигули и после Лада, определено интересът спрямо руските автомобили нарастна значително. Не само в соц. лагера.
                              Сега може много да се омаловажава италианската технология, но е факт, че тя послужи като трамплин и благодарение на това съветското автомобилостроене можа да изкара продукцията си на чуждите пазари.
                              Не случайно за една Лада се чакаше по 10 години. Не случайно Лада, за разлика от Москвич се продаваше и в Кореком.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Като говорите за руско производство, сещайте се от време на време, че дори и сега, в условията на пазарна икономика, държавата не бяга от своите функции и налага своя контрол там, където трябва. В световен мащаб, само Русия, Китай и Израел имат правителства ориентирани към нацията, а не към чужди интереси.
                                Русия има строги изисквания към всеки един продукт и за това тоя електромобил, както и много други прототипи няма да се пуснат, защото са неефективни. Поне за момента. Те награждават конструктурите, а после слагат в сейфа добрата идея, до като и дойде времето.
                                Технологичноста е въздигната в култ и това се вижда във всеки един техен продукт. Може да не е лъскав, но пък върши работа и то в дълъг период от време.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X