Известие

Collapse
No announcement yet.

Предимство при кръстовище с кръгово движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не ми се иска да споря с вас, защото сте буквояди и обезмисляте всичко смислено.
    Добре...за да няма спорове, да ти го поставя въпроса по различен начин: Ако автомобил А е навлязъл в кръговото и се сблъска с автомобил Б, който навлиза в кръговото (говорим за нерегулирано кръгово), водача на кой автомобил ще се сдобие с акт?
    Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
    Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
    Lancia Kappa 2.4 5.20

    Comment


    • Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
      Добре...за да няма спорове, да ти го поставя въпроса по различен начин: Ако автомобил А е навлязъл в кръговото и се сблъска с автомобил Б, който навлиза в кръговото (говорим за нерегулирано кръгово), водача на кой автомобил ще се сдобие с акт?
      Всеки един от тях може да получи акт - зависи какво ще прецени полицая.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • Приеми, че са попаднали на най-знаещия, съвестен и неподкупен полицай.
        Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
        Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
        Lancia Kappa 2.4 5.20

        Comment


        • Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
          Приеми, че са попаднали на най-знаещия, съвестен и неподкупен полицай.
          При тези съвършени условия и съобразно сега действащия закон, въртящия ще придобие акт за неспазване на предимство, но нашата роля е да променим тази нестправедливост.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • Аз предлагам да открием нова тема в която да обсъждаме несъвършенствата на закона.
            Правенето на това в тази тема, може да има опасни последици.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Нашата роля в тази тема е да гласуваме за правилния отговор и евентуално да се аргументираме. Всичко останало са само оправдания за незнанието. А едно 'благодаря' би било много по-удачно от всякакво 'увъртане'.
              Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
              Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
              Lancia Kappa 2.4 5.20

              Comment


              • Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
                Нашата роля в тази тема е да гласуваме за правилния отговор и евентуално да се аргументираме. Всичко останало са само оправдания за незнанието. А едно 'благодаря' би било много по-удачно от всякакво 'увъртане'.
                Благодаря, колега, но не си прав, заради овчедушието което се опитвате да налагате, при явни несъвършенства.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • Благодаря, колега, но не си прав, заради овчедушието което се опитвате да налагате, при явни несъвършенства.
                  Ти сериозно ли? Кога най-после ще се научим, че закона се спазва. Ако не ни харесва, борим се за промени и след това пак се спазва. Докато това се случи, продължаваме да си спазваме закона. Когато има кратък, ясен и недвусмислен въпрос, който от своя страна има кратък, ясен и недвусмислен отговор, какво точно има да се спори? Отделно моето мнение е, че в случая този закон, може би е най-доброто, което може да се направи. Не се създават изключения за нерегулирани кръстовища, като същевременно всички кръгови са регулирани със знаци (поне аз не съм попадал на нерегулирано такова) и по този начин се избягват тапите в самите кръгови.

                  П.П. Благодарностите не към мен, а към всички, които търпеливо се опитват да обяснят защо е опасно всеки да си спазва собствени правила.
                  Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                  Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                  Lancia Kappa 2.4 5.20

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
                    Ти сериозно ли? Кога най-после ще се научим, че закона се спазва. Ако не ни харесва, борим се за промени и след това пак се спазва. Докато това се случи, продължаваме да си спазваме закона. Когато има кратък, ясен и недвусмислен въпрос, който от своя страна има кратък, ясен и недвусмислен отговор, какво точно има да се спори? Отделно моето мнение е, че в случая този закон, може би е най-доброто, което може да се направи. Не се създават изключения за нерегулирани кръстовища, като същевременно всички кръгови са регулирани със знаци (поне аз не съм попадал на нерегулирано такова) и по този начин се избягват тапите в самите кръгови.

                    П.П. Благодарностите не към мен, а към всички, които търпеливо се опитват да обяснят защо е опасно всеки да си спазва собствени правила.
                    Абсолютно сериозно и ако можеш се върни, прочети какво съм написъл, представи си едно такова кръстовище и помисли.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • Дискусията е хубава. Не виждам обаче, как би могъл да се промени правилника за движение. Ако се използваше само в България - по би имало шанс, ама то - цял свят се движи по тези правила.
                      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                      sigpic

                      Comment


                      • Явно личи кои са изкарвали книжките по стария закон и кои по новия.
                        В новия такова чудо като предимство на кръстовище с кръгово движение просто няма.
                        Ще го напиша отново...
                        Приема се като последователни Т образни, а не като цяло кръгово.
                        Идиотия или не, това са фактите.
                        До промяна в закона, предимство има дясно стоящия.

                        А тези които смятат, че трябва да се промени закона, първо накарайте АПИ/КАТ да сложат знаци на примерите за нерегулирани (аз на такова още не съм попадал), после мислете закона.
                        То и едничкото правило за дясно стоящия не знае масата... вие искате различни правила за кръгови, Т образни, 5 ъгълни и сие.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                          Регулираните са ясни, а при нерегулираните предимство има този който пръв е влязъл в кръга, и правото на десностоящия, действащо при обикновените кръстовища отпада.

                          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                          При тези съвършени условия и съобразно сега действащия закон, въртящия ще придобие акт за неспазване на предимство
                          Е как хем е с предимство, хем по закона за движение по пътищата не е и ще му бъде съставен акт съгласно същия. Би ли обяснил за простите буквояди??
                          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                            Е как хем е с предимство, хем по закона за движение по пътищата не е и ще му бъде съставен акт съгласно същия. Би ли обяснил за простите буквояди??
                            Не се опитвай да се заяждаш, а погледни как набъбва резултата в полза на моята теза.
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                            sigpic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                              Е как хем е с предимство, хем по закона за движение по пътищата не е и ще му бъде съставен акт съгласно същия. Би ли обяснил за простите буквояди??
                              Прекомерната консумация на котки води до това да не се пада по гръб


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                                Не се опитвай да се заяждаш, а погледни как набъбва резултата в полза на моята теза.
                                Не ми отговори на въпроса.
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X