Нормално е да са еднакви стоиностите на дебитомерите на 1.7 1.8 и 2.0 понеже и дебитомерите са еднакви и номера е еднакав.На 6 цилиндровия мотор сигурно е друг заради пружината ма стоиностите са пак същите понеже системата е същата .Аз никога несъм го пипал преди на верижния мотор 350 000 километра ,но важното е ,че никога не съм карал на газ,дебитомерите страдат от неграмотни газаджии и неграмотни газови уредби.
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеникога не съм карал на газAlfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение+1 купувал съм три коли с АГУ и веднага се ДЕмонтиратsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеГлупости са това...Alfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение+1 купувал съм три коли с АГУ и веднага се ДЕмонтират
Аз изкарах малко над 2 години само на бенз но като карам повече особенно извънградско нещо ми излиза дебело. Честно казано ако стандарта ни в БГ не беша такъв и ако можех да си го позволя и аз бих карал на бенз,но уви.....EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеХаахха браво или си маниак или си паралия
Аз изкарах малко над 2 години само на бенз но като карам повече особенно извънградско нещо ми излиза дебело. Честно казано ако стандарта ни в БГ не беша такъв и ако можех да си го позволя и аз бих карал на бенз,но уви.....
Гадна си е газта, но стандарта ни също е гаден ... меко казано !!!
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщениеПодкрепям на 1000% !!!
Гадна си е газта, но стандарта ни също е гаден ... меко казано !!!
Глупости дрънкате!Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Абе колеги-един лаишки въпрос, но понеже напоследък съм се наплашил от пренатягане на разни детайли по колата... Днеска си смених маслото-за масления филтър има ли негативно последици, ако е стегнат повечко? На ръка го стягах, но съм малко по-ячък в ръцете и слаб в преценкатаАко трябва да намеря начин да го отхлабя тоя филтър-макар че вече на ръка не дава да се отхлабва, ще трябва да търся ключ
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеАбе колеги-един лаишки въпрос, но понеже напоследък съм се наплашил от пренатягане на разни детайли по колата... Днеска си смених маслото-за масления филтър има ли негативно последици, ако е стегнат повечко? На ръка го стягах, но съм малко по-ячък в ръцете и слаб в преценкатаАко трябва да намеря начин да го отхлабя тоя филтър-макар че вече на ръка не дава да се отхлабва, ще трябва да търся ключ
155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеНе го пипай добре си е, така трее да е стягаш го яко на ръка и крайХодих да я стягам наново ей сега-явно оригиналните пробки си искат доста голяма сила. Изобщо се оказва, че тая работа с нютонметрите хич не са я измислили хората "за всеки случай", ами явно всяко резбово съединение си има много малки толеранси на отклонение от необходимата сила на затягане.
П.С. Сетих се за една история, дето май е истински случай-в едно ТКЗС навремето ново момче взели и трябвало да стяга май колело на някакъв трактор. Питало то колко се стяга и майсторът, явно да му види акъла, рекъл-стягаш болта до скъсване и връщаш на 90 градуса, с идеята, че тракторните болтове не може да се скъсат на ръка. Оня малкия по едно време се появил и рекъл-майсторе 8 болта скъсах, още 8 остават
Comment
-
Колеги моля ви, кажете ми, колко трябва да се стегне тая гадна пробка на картера, че пак сълзи. Конусна е, в момента стърчи на 3, максимум 4 витки, толкова е стегната, че не мога вече с шестограма да я мръдна. Ако искам да я стягам още, трябва тръба да слагам! Колко навътре трябва да влезе тая пробка, че да затегне най-после? Да рискувам ли да я стягам още?Last edited by Dimicha; d.m.y г., 20:07.
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеКолеги моля ви, кажете ми, колко трябва да се стегне тая гадна пробка на картера, че пак сълзи. Конусна е, в момента стърчи на 3, максимум 4 витки, толкова е стегната, че не мога вече с шестограма да я мръдна. Ако искам да я стягам още, трябва тръба да слагам! Колко навътре трябва да влезе тая пробка, че да затегне най-после? Да рискувам ли да я стягам още?155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеТЯ трее да има колега една медна дифтунга и ако я няма или е износена ще сълзи.Аз като я стягам задължително с една водопрободна тръба дълга около 50 см и я стягам яко.Мерси за помощта, колеги!
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеАм нямаше дифтонга-на тоя картер, който сега сложихме е оригиналната конусна пробка, абсолютно същата като на скоростната кутия....явно си иска още стягане, щом казваш, че с тръба я стягаш. Май точно за маслото ще почна да ходя на майстор да му се невиди...срам не срам, че не мога едно масло да си сменяМерси за помощта, колеги!
155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
Comment