При мен с мега и турбо нещата свършиха с разцепена риза на първи цилиндър и колянов вал на две. Но пък вървеше много чак ме хващаше страх да я настъпва.
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеНаправих следното. Отворих моя и един от 2.0 8в 1994г. Платките са еднакви и чиповете вътре. Дори подредбата на елементите. Единственият ми шанс беше да прехвърля епрома от моя на другия и да тествам. Слава на спагетите и макароните. Колата работи и вече няма лампи и тресене и глъхнене... Утре ще се позанимая и аз с дебиломера и да приключвам сагата засега, че не съм спал тия дни ������
П.С: Вдигам над 80 вече �� Най-вероятно проблемите със скоростта идват от кода на ключа или имобилайзъра. Не намирам друга логика
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщениеПри мен с мега и турбо нещата свършиха с разцепена риза на първи цилиндър и колянов вал на две. Но пък вървеше много чак ме хващаше страх да я настъпва.
Вчера врътнах нещата още малко и... Днес съм с гуфу...
Нищо и няма върви си, но реших да не я мъча и днес че както съм тръгнал сега докато е еуфорията ще навия още и ще иде...
За сега толкова... При някакви изменения и тн ще пиша.. .sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Един съвет от мен недей да надува повече от 1.2 холд, пик може и до 1.4 но само за малко. Това важи за степен на сгъстяване 8.2:1. Знам че си ми казвал при теб колко е но не помня.Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия
Comment
-
Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщениеЕдин съвет от мен недей да надува повече от 1.2 холд, пик може и до 1.4 но само за малко. Това важи за степен на сгъстяване 8.2:1. Знам че си ми казвал при теб колко е но не помня.
Налягането е около 1.2-3 и според мен е достатъчно на тоя етап...
След няколко дена или и аз незнам кога пак ще я раздвижа малко и накрая ще иде на стенд да се види какво е сътворено.
В момента неискам и да я приближавам, защото усещам че ще навия още, уш само да пробвам...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Някои да е запознат кое дино мери най-адекватно!?!
Ясно ми е ,че тоз уред се ползва преди и след някаква манипулация за да се види дали има и каква е разликата...
В моя случаи има само едно замерване и то е "след" за това ми и трябва нещо което мери реални неща...
Колегата ми има 2-3 замервания на различни стендове и разликата е над 25 коня, като колата нее 800 за да се каже че тея 25 коня са нищо...
Хеед, Проспид и тн.. Чета много противоречиви мнения и се чудя на къде да се насочвам...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfa tuner Покажи съобщениеПри колегата OEM в Горна Оряховица
Ще преспя още няколко дена и ще реша на къде ще хващам.... Едно е сигурно, ще се мери (незнам кога и къде но ще)...
(сега е чуденето на колко да се остави, хем да върви хем да не се сцепи веднага, заводска ми е тенекията все пак, само е разредена)Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:24.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщениеОстави колата на 1 1.1 холд и си свирка. Може и малко повече но е по-сигурно според мен.
Вие с колко пръснахте вашия агрегат!? С колко е бил разреден дюзи гориво и тн (да знам да не го правя и аз така)
(иначе опитно и до 1.4 стигнах, ама буквално ме е страх че ще си иде)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
При 1.4 холд с ъс стооктанов бензин и степен на сгъстяване 8.2/1. Но тъй като нямах уред да наблюдавам моментното налягане ( при настройка ползвах МАП-а на мегата) все още имам съмнение че наду над 1.6 и тогава стана белята. За дюзите бяха около 400сс при 3 бара но аз ги карах на 3.5 без вакуумна корекция.Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия
Comment
-
Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщениеПри 1.4 холд с ъс стооктанов бензин и степен на сгъстяване 8.2/1. Но тъй като нямах уред да наблюдавам моментното налягане ( при настройка ползвах МАП-а на мегата) все още имам съмнение че наду над 1.6 и тогава стана белята. За дюзите бяха около 400сс при 3 бара но аз ги карах на 3.5 без вакуумна корекция.
Малко отпуска сме пак сега, но ще и доиде времето...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
За дюзите може и да са малко големи защото си на семи фулгруп. Тоест за един работен такт на цилиндър дюзата пръска два пъти. Аз с мегата бях на 4 независими канала на дюзите. Ако имаш възможност направи едно замерване с газанализатор докато си на диното. Така поне ще знаеш със сигурност как ти се държат смесите.Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия
Comment
-
Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщениеЗа дюзите може и да са малко големи защото си на семи фулгруп. Тоест за един работен такт на цилиндър дюзата пръска два пъти. Аз с мегата бях на 4 независими канала на дюзите. Ако имаш възможност направи едно замерване с газанализатор докато си на диното. Така поне ще знаеш със сигурност как ти се държат смесите.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
Comment