Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имах предвид като мотори и електроника за ланчите, че са по капризни.....а и на Делта -1 и Призма дръжките им се чупят като вафли...особено зимата)...други не съм карал и незнам....
    На задните брави при 155 е по къс лоста дето контактува с дръжката и затова не създава проблеми...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • Колеги, как да разбера от къде ми се губи антифриза? на месец доливам около 1л. Видимо никъде от долу не е мокро или някъде по пътя. Но факта че наливам значи някъде отива.
      155 1.8 8v SUPER MY95

      Comment


      • Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
        Колеги, как да разбера от къде ми се губи антифриза? на месец доливам около 1л. Видимо никъде от долу не е мокро или някъде по пътя. Но факта че наливам значи някъде отива.
        Днеска и аз се занимавах с антифриза...
        Покраи монтирането на духалката и последващите ремонти се скапа термостата и днес с Тренди се хванахме....
        Насадихме от Рено 5 термостат, като същия влезе в маркуча с нечовешки мъки!!! Ако знаех по-рано с какво ще се сблъскам... Може би пак щях да си взема оригиналния... Ако ще правите тая манипулация се заредете с мноого нерви!!!
        Тренди ако гледа да пуска снимки.... Стария термостат е изкормен а новия е набит в маркуча посредством дорник за които позлвах самата куруба на термостата
        Всичко е ок в момента!!!
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Термостата последния път ми излезе 60лв - vernet. Ако този от Рендето е 10лв, според мен не си струва да се прави тази е.авка с колата за 50лв. А и сам каза колко трудно се монтира. Ако оригиналния беше 3 цифрена сума съм по-съгласен, ама не е.

          Въпрос към каращите Т.С 8В - капачката на маслото омаслява малко капака на клапаните и главата, как да я оправя? Капачката е оригинална, не е спукана. Гумичката е чисто нова от Тин-кар, пробвах леко да натегна пластинките, но нищо не стана.
          Last edited by Scrapera; d.m.y г., 19:14.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Днеска и аз се занимавах с антифриза...
            Покраи монтирането на духалката и последващите ремонти се скапа термостата и днес с Тренди се хванахме....
            Насадихме от Рено 5 термостат, като същия влезе в маркуча с нечовешки мъки!!! Ако знаех по-рано с какво ще се сблъскам... Може би пак щях да си взема оригиналния... Ако ще правите тая манипулация се заредете с мноого нерви!!!
            Тренди ако гледа да пуска снимки.... Стария термостат е изкормен а новия е набит в маркуча посредством дорник за които позлвах самата куруба на термостата
            Всичко е ок в момента!!!
            Преди две години като го слагах моя нагрявах маркуча с един много зъл сешоар,доволно количество смазка и много"мамата".Голяма борба беше

            ---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:24 ----------

            Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
            .

            Въпрос към каращите Т.С 8В - капачката на маслото омаслява малко капака на клапаните и главата, как да я оправя? Капачката е оригинална, не е спукана. Гумичката е чисто нова от Тин-кар, пробвах леко да натегна пластинките, но нищо не стана.
            3 мм. маслоустойчива гума решава проблема.Изпитано!

            ---------- Post added at 19:42 ---------- Previous post was at 19:27 ----------

            Първоначално публикувано от reloading Покажи съобщение
            Колеги, как да разбера от къде ми се губи антифриза? на месец доливам около 1л. Видимо никъде от долу не е мокро или някъде по пътя. Но факта че наливам значи някъде отива.
            Някоя малка шупла ще да е.Явно пропуска когато двигателя позагрее .Мойта я проверявам на горещ и работещ двигател.Ровя из между маркучите,около скобите,търся някъде влага.Много ръце съм изгорил по тоя начин,ама за друг не се сещам
            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

            Comment


            • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
              Термостата последния път ми излезе 60лв - vernet. Ако този от Рендето е 10лв, според мен не си струва да се прави тази е.авка с колата за 50лв. А и сам каза колко трудно се монтира. Ако оригиналния беше 3 цифрена сума съм по-съгласен, ама не е.

              Въпрос към каращите Т.С 8В - капачката на маслото омаслява малко капака на клапаните и главата, как да я оправя? Капачката е оригинална, не е спукана. Гумичката е чисто нова от Тин-кар, пробвах леко да натегна пластинките, но нищо не стана.
              По въпроса с капачката... Преди време и аз пробвах първо с добро... Първо киснах гумата за малко в кореселин, изкара няколко месеца след това нова гума (оригинална за там си) ама пак протече след 2-3 месеца! След това от ладова капачка взех гумата и изкара известно време докато пак не протече! Накрая и навих дирекно ладова капачка и краи с теча от там!!!
              Термостат веднъж купувах за 82лв преди 2-3 години, сега пак не ми се даваха а и реших да експериментирам така или иначе! Резултата от малкото километри до момента са доста добри! Не виждам проблем да се кара с тоя термостат защото при сравнение на отвори и тн нямат осезаема разлика в диаметрите! Има една разлика само и тя е че с оригиналния термостат когато тои се отвори на максумум запушва част от малкия кръг, но не мисля че ще има проблем и без тая система...
              Бих и купил и оригинален термостат ама нали нещо трябва да се човърка (аз затова и турбина и насадих а не за да се гоня)
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • Ладова капачка няма да е в абсолютно никакъв случай. Карам Алфа, а не някакво подобие на кола, което заслужава подобно отношение. За кисненето не знам дали има смисъл, моята гума си е мека, не е вдървена. Направо я смених и нищо не се промени - след като го избърша след 2 седмици пак е мазно. Ще пробвам да сложа и двете гумички и да видим дали ще държи. Някъде 3мм ще дойдат, колкото е писал колегата.
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                  Ладова капачка няма да е в абсолютно никакъв случай. Карам Алфа, а не някакво подобие на кола, което заслужава подобно отношение. За кисненето не знам дали има смисъл, моята гума си е мека, не е вдървена. Направо я смених и нищо не се промени - след като го избърша след 2 седмици пак е мазно. Ще пробвам да сложа и двете гумички и да видим дали ще държи. Някъде 3мм ще дойдат, колкото е писал колегата.
                  С подлагане на гума става. Аз даже не с маслоустойчива, някаква гума имах от оная дето са използвали едно време за пристягане при биене на инжекция. Две кръгчета си изрязах, подложих ги и е ок. Па и честно казано-и да ти омазнява малко, не е болка за умиране

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    Днеска и аз се занимавах с антифриза...
                    Покраи монтирането на духалката и последващите ремонти се скапа термостата и днес с Тренди се хванахме....
                    Насадихме от Рено 5 термостат, като същия влезе в маркуча с нечовешки мъки!!! Ако знаех по-рано с какво ще се сблъскам... Може би пак щях да си взема оригиналния... Ако ще правите тая манипулация се заредете с мноого нерви!!!
                    Тренди ако гледа да пуска снимки.... Стария термостат е изкормен а новия е набит в маркуча посредством дорник за които позлвах самата куруба на термостата
                    Всичко е ок в момента!!!
                    2 снимки - на изкормената вътрешност на Алфовия и надутия маркуч с набутан термостат от ренде:
                    Attached Files
                    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                    Мненията са като задниците - всеки си има!

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                      Мерси, Колега.
                      А реално това ли са симптомите на запушени гърнета? Колата се дави като полудяла, понякога след като забие муцуна седи секуда-две с намалени мощност и изведнъж отпушва. Случва се да замирише на бензин в купето зверски, на изгорели газове... на всичко Знам със сигурност, че след като баща ми е изкавал въпросните стърчащи неща колата почти спряла да го прави, но мина време от тогава. Сега нищо не стърчи, но колата е по-зле от всякога. Мисълта ми е има ли шанс да е заминала лабда сондата или примерно свещи?

                      П.С. Ако на някой му се намират излишни читави гърнета за 8В може да пише
                      Смених всички гърнета и положението даже по-зле стана Но не е от тях. Може да се каже, че открих горе долу къде е проблема.
                      На самия колектор отзад (направо си е от долу, колектора е алуминиев, принципно е била с пластмасов) има едно такова като пишчица, в което влиза маркуче, чиито друг край влиза в подобна пишчица, стърчаща от едно кръгло нещо между 1вия и 2ия колектор, ако може така да се каже. Когато извадя този маркуч от долната част (въпроното кръгло нещо) се усеща как колектора смуче въздух през него. Когато го запуша колата заработва чудесно, но за кратък период от време, след което се чува нещо като издишане на натрупал се въздух някъде около колектора и оборотите отново зациклят... след което пак е временно ок докато пак от някъде се чуе въпросното издишане. Ако отпуша маркучето колата тотално полудява и не може да се кара. Когато пъхна маркучето на мястото му в долното кръгло нещо колата се държи все едно си смуче въздух от там. Въпроса е какво точно да се пипне за да се оправи това нещо, защо се чува издишане като че трупа налягане, при положение че се смуче въздух, а не обратното. И каква е функцията на това маркуче изобщо.
                      Ще се радвам ако имате някои идеи на база безумното ми обяснение.

                      Поздрави!
                      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                      Comment


                      • Благодаря на тези които ми обясниха за капачката.

                        Колега, този маркуч е за вакуумния регулатор за налягане на бензина. Той е монтиран под средата на колектора.
                        Пробва ли как върви след рестарт на ЕКУ-то (откачаш клемите на акумулатора за 15мин)?
                        Last edited by Scrapera; d.m.y г., 00:36.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                          Благодаря на тези които ми обясниха за капачката.

                          Колега, този маркуч е за вакуумния регулатор за налягане на бензина. Той е монтиран под средата на колектора.
                          Пробва ли как върви след рестарт на ЕКУ-то (откачаш клемите на акумулатора за 15мин)?
                          Мерси за отговора, колега.

                          Относно този маркуч... Преди време беше нормално маркуче, което се смачкваше. Един майстор го видя и каза, че трябва да се смени с вакуумно. Смених го с вакуумно.

                          Да рестартирам с включено маркуче, така ли да го разбирам?

                          Мерси.
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                          Comment


                          • Определено няма значение какъв маркуч си наденал на щуцерите докато го рестартираш- на компа му е все тая. Причините за рестарт са други. Направи го, карай, виж как се държи колата и пиши тук.
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                              Определено няма значение какъв маркуч си наденал на щуцерите докато го рестартираш- на компа му е все тая. Причините за рестарт са други. Направи го, карай, виж как се държи колата и пиши тук.
                              Въпроса е как да оставя колата, с маркуча където си трябва, с маркуча изваден или с маркуча запушен от едната страната, както впрочем работи най-добре. Но предполагам включен в регулатора.
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                                Въпроса е как да оставя колата, с маркуча където си трябва, с маркуча изваден или с маркуча запушен от едната страната, както впрочем работи най-добре. Но предполагам включен в регулатора.
                                Мушни го в регулатора както си трябва. Преди това обаче огледай самото маркуче дали няма пукнатини и дали влиза плътно на щуцерите. Има и още едно нещо-при мене беше изкривен щуцера на вакумния регулатор и смучеше въздух от там. Провери това също. На загасен двигател, разбира се, откачи маркучето откъм колектора, закачи го на регулатора и смукни с уста-не трябва да можеш да издърпаш никакъв въздух. Ако успяваш да дръпнеш въздух, значи има проблем.

                                Comment

                                Working...
                                X