Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщение
    ако самозалъгването, че всичко е ОК те задоволява няма ядове

    честно казано графиката на въртящият момент и мощност на най-маловажните при едно качване на дино
    температура на изходящите газове и "смески" ще са ти много по-полезни
    Друго да, но самозалъгване не.
    Колата си върви и смесите са вече наред отделих няколко дена за донастроиване.
    Лошото е, че тея дни няма да има време да се замери пак..
    А по-лошото е че нещо ще трябва да се прави със скоростната кутия и със сцеплението с асфалта...
    Ще се мисли/прави и това по-натам...
    На тоя етап всичко е ок! Доволен съм.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • Кутия от 2.0 Турбо с "вискодрайв"? Май ги има на Делта 2 и Фиат Купе...
      Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
      Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

      Comment


      • Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
        Кутия от 2.0 Турбо с "вискодрайв"? Май ги има на Делта 2 и Фиат Купе...
        ама не пасват на 8 клапановия агрегат...


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          ама не пасват на 8 клапановия агрегат...
          кой каза?

          ALFA ROMEO 146 1.9JTD
          Fiat Punto 1.9JTD

          Comment


          • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            ама не пасват на 8 клапановия агрегат...
            Що да не става бре ?
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Що да не става бре ?
              Какво се променя/преправя!?

              Скоро демонтирах двигател от Шкода, като двигателя е реално VW
              За да се напасне тоя двигател към скоростите обаче имаше един фланец/редуктор м-у двете...

              За тая година няма да променям нищо, но по-натам скоростите с все съединителя маи ще се подменят с нещо по-яко... (така си мисля поне)
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • 164 8v т.с. е с едрата ск. кутия, нали? И към нея трябва да се хващат крепежи и тампони от 155 td/v6/q4?
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • Мимо, ако тръгваш в тази посока със скоростите, обади се, имам полуоската и чисто ново виско на 9000км.
                  Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                  Comment


                  • А това "виско" с какво бързодействие е?
                    При даване на газ в завой и превъртане на вътрешното колело, колко скоро реагира виското?
                    И колко пъти в последователни завои и употребата му може да се ползва, впредвид, че при работа маслото в него загрява?


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      А това "виско" с какво бързодействие е?
                      При даване на газ в завой и превъртане на вътрешното колело, колко скоро реагира виското?
                      И колко пъти в последователни завои и употребата му може да се ползва, впредвид, че при работа маслото в него загрява?
                      Определено ще трябва да мисля и за сцеплението с асфалта защото положението не е никак добре.
                      Стандартните гуми 195/60/14 не вършат нищо.


                      Маи с последните гласения подминахме и 250-те коня и определено е много "хлъзгава" работата...

                      За тая година обаче приключвам... По-натам ще се правят скорости и гуми/окачване и тн...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • На 1-ви цилиндър, на изпускателния колектор ми се извади шпилката...
                        Някои играл ли си е с тея му там пружини които се навиват и тн!?
                        Някак не ми се сваля пак всичко за да го правя с по-дебела шпилка...
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          На 1-ви цилиндър, на изпускателния колектор ми се извади шпилката...
                          Някои играл ли си е с тея му там пружини които се навиват и тн!?
                          Някак не ми се сваля пак всичко за да го правя с по-дебела шпилка...
                          Има едни лепила на основата на течен метал, който вършат чудеса...течни и на пластика....може и да свършат работа...използвал съм ги...едното е като пластелин, другото е двукомпонетно и се смесва....но ми се струва, че трябва да намалиш усилието при затягане...)...течното е на бизон...а пластелина не мога да се сетя, но го предлагат в Евро 07...и е доста ефектно...с него си залепих външната дръжка на вратата, действа на всякакви метали и сплави...подлежи и на обработка след като стегне...не е проблем да играеш с метчика...аз естествено шлайфах и стана като нова....а и не отслабва.....просто като идея ти споделям......издържа на температура....
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • Според мен това с пружините е по-добро от лепене от.н. Неудобното в случая е ,че трябват други шпилки защото по спомен от към главата не бяха на метрична резна. Но предполагам това няма да ти е проблем.
                            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              Има едни лепила на основата на течен метал, който вършат чудеса...течни и на пластика....може и да свършат работа...използвал съм ги...едното е като пластелин, другото е двукомпонетно и се смесва....но ми се струва, че трябва да намалиш усилието при затягане...)...течното е на бизон...а пластелина не мога да се сетя, но го предлагат в Евро 07...и е доста ефектно...с него си залепих външната дръжка на вратата, действа на всякакви метали и сплави...подлежи и на обработка след като стегне...не е проблем да играеш с метчика...аз естествено шлайфах и стана като нова....а и не отслабва.....просто като идея ти споделям......издържа на температура....
                              Принципно при правенето на там турбини и тн, шпилките са навивани и развивани безброи пъти. Като цяло на всичките резбите им са станали по-плитки/лабави един вид

                              Има обаче вариант да съм пренатегнал с малко....
                              Ще разуча дали да е някаква химия или втулка пружинна.
                              Не ми се разглабя всичко за да го правя по класическия начин то това е проблема...
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Вземи си 1 комплект от пружинните втулки, направи ги всичките и никога няма да имаш вече проблеми. Аз постоянно ползвам от тях и работата става неразрушима
                                Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                                Comment

                                Working...
                                X