Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
    Ако сега сложа Ландито и завъртя 1-2км, утре ще запали без проблем. Двата по принцип са с малко по различни таблици, но като цяло пак казвам дългите тримове нарочно съм ги направил на мааалко по бедна смес, защото иначе глъхне като е студена.
    Не вярвам да е дюза, защото ще го прави и с двата изпарителя. И за мен няма логика освен ако е нещо механично което просто не го виждам а ще ми извади очите За това и питам тук.

    Утре вечер ще махна маркуча, за всеки случай...
    Проблема е в бензиновата помпа. Губи налягането сутрин, 3-4 пъти на контакт и запали пеферктно.
    Явно другият изпарител е изпускал газ през вакуума, защото с него палеше от първият път сутрин Това успях да измисля днес сутринта, тъй като не разполагам с манометър да премеря на рейката какво става.

    Сега един въпрос: както знаете, при мен няма маркуч за излишното гориво към резервоара. Всичко върви по един единствен. Възвратният клапан е една кръгла джаджа на самата помпа - нали така?
    Мога ли да повредя помпата, ако сложа едно ето такова клапанче веднага след нея на бензинопровода:
    Attached Files


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • Нищо не може да и стане на помпата заради допълнителния възвратен клапан. С или без него тя си подържа зададеното налягане на изхода посредством вградения регулатор на налягане.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Това трябва да е този регулатор за налягането нали?
        От него зависи дали и загасена колата ще държи нялагане в системата или греша?


        А въпроса дали мога да прецакам нещо с монтирането на допълнително клапанче е породен от факта, че като го надуваш с уста, все пак се усеща прилично съпротивление....?
        Attached Files
        Last edited by D22DJ; d.m.y г., 21:08.


        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

        Comment


        • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
          Това трябва да е този регулатор за налягането нали?
          От него зависи дали и загасена колата ще държи нялагане в системата или греша?


          А въпроса дали мога да прецакам нещо с монтирането на допълнително клапанче е породен от факта, че като го надуваш с уста, все пак се усеща прилично съпротивление....?
          Всичко онова, което затруднява изходния дебит от помпата разбира се я товари повече, но тя все пак е проектирана да работи при такива условия. Примерно при принудителен празен ход се случва именно това.

          Всъщност защо искаш да слагаш клапана? Ако откачиш маркуча от рейката и го надуеш наобратно към помпата минава ли нещо? Ако не, мисля че допълнителният клапан е излишен. А и да пада налягането на изхода на помпата, ако тя е наред би трябвало за 1 - 2 секунди след подаване на контакт тя да създаде нужното налягане.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Ми сутрин въртя по 4-5 сек. за да запаля. Както писах днес дадох 3-4 пъти на контакт и запали от раз.
            Не съм се сетил да пробвам с въздух към помпата, ще го пробвам и това.
            То малко на чат стана ама...

            Може и нещо самата помпа да си има проблеми, незнам профилактично, дали да не я сваля и да почистя цедката, то друго май няма какво да и се направи.


            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

            Comment


            • Аз винаги така паля контакт 3-4 секунди чакам и паля.
              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

              Comment


              • Аз също докато ми изгаснат контролните лампи, въпроса е, че след това въртя сума ти време за да запали. Както и да е, днес сутринта и веднъж през деня палих аварийно на газ, защото на бензин не пожела
                Късният следобяд, закачих един маркуч към помпата за да видя реално колко бензин качва. На снимката долу се вижда - това е от 3 пъти даване на контакт - смятам, че е изключитело малко. Кофтито е, че след това не държи бензина в маркуча а го връща обратно Залагам на спукан маркуч или онази джаджа да се е прецакала. Сега съм сложил един възвратен клапан като този по горе на снимката. Горе долу ще свърши за няколко дни работа. След това ще сваля помпата да вида какво се случва.

                Самото клапанче в помпата има ли начин да се тества свалено понеже имам и една стара помпа, ако се е прецакало ще го сменя?
                Attached Files


                Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                Comment


                • Днес имах малко време и разглобих помпата, от снимките долу може да видите за каква гняс иде реч. Тъй като имам и една стара помпа, неработеща, замених кожуха и филтъра с нейните.
                  Незнам дали и вътре в самата помпа не е същото положение. Пробвах на кошницата да я почистя - никакъв шанс. Както и да е, сложих другите които бяха без никакви налепи включително и на филтърчето.
                  За съжаление пак същата работа. Не успях да запаля на бензин. На газ авариино запали без проблеми, поработи малко цъкнах ключето да превключи на бензин и угасна. Пак запалих на газ покарах малко из квартала, след което вече прехвърляше на бензин.
                  След час престой на място, запали на бензин, от вторият път малко несигурно - а да угасне, а не.


                  Иначе на помпата маркучите са здрави, пробвах с уста да духам не би трябвало да връща бензина.

                  Нямам идея какво да правя. Утре ако остане време ще махна маркуча на рейката , за да видя след като е стояла без да работи какво се случва там.

                  Приемам всякакви съвети.
                  Attached Files


                  Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                  Comment


                  • Премери колко волта ходят до мотора на помпата. Мери на изводите на буксата, без да я разкачаш. Всичко това може и да е заради лоша ел. връзка по веригата. Няма да е зле да намериш начин да премериш и налягането на изхода на помпата.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:30.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Не разполагам с манометър.
                      В аутодата дават налягане 3,3-3,7, тоест при работа от 30сек, трябва да изпомпи окло 600-700мл. гориво приблизително, нали така?


                      P.S. Допълнителният възвратен клапан от снимката по-горе се прецака. Пропуска си смело и в двете посоки
                      Last edited by D22DJ; d.m.y г., 22:45.


                      Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                      Comment


                      • Мой колега имаше подобен проблем с фиата и се оказа регулатора на налягането на бензина.Но негова кола е без връщаща линия всичко е в помпата.Не знам как е при теб но наистина премери налягането и виж дали го държи след като изгасиш колата
                        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                        Comment


                        • Все още не знам какво се е случило, тъй като бяха почивни дни, но да си кажа какво се случи. Сядам в колата, паля и при запалването се чу силен гърмеж(алармите се разпищяха), след което угасна и видях лек пушек от двигателния отсек... Та след кратко стъписване, реших да запаля пак за да видим барем ще запали ли и кое гръмна. Та запали все едно съм махнал гърнетата от двуцевката и угасна пак. Оставих я там да си почива, а утре ще пробвам да я закарам на доктор, реших да попитам тук, за да знам какво да очаквам и как да предотвратим повторен взрив
                          Благодаря предварително за мненията ви.
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                          Comment


                          • Значи първо пишем, после четем... видях доста подобни теми и най-вероятно ще си търся всмукателен колектор. Тъпото е, че все гледам газовата да е настроена добре, а това нещо си губи настройките за щяло и нещяло.. датчици си заминават постоянно и като реши прави чалъми с паленето след като е карана на газ.. та очевидно няма пълно щастие и все трябва нещо да се тамъни по тая уредба.. Здраве да е, между другото газовата е българска бигаз или нещо подобно, дано колегите с по-хубави газови уредби нямат толкова чести проблеми, поздрави!
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                            ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                            Comment


                            • Ти видя ли добре дали всмукателният колектор се е потрошил? Аз мисля, че ако се е разпаднал, не би могъл да запалиш изобщо след гърмежа. А факта, че си запалил и звукът е бил като да нямаш ауспух, ме навежда на мисълта, че може гърмежът да е бил в изпускателните тръби,


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Днес погледнах на светло и няма видими поражения по пластмасовия колектор, по изпускателния също не видях, но нямам добра видимост. Може би си прав, но от къде на къде ще има не изгоряла газ в изпускателния колеткор?
                                Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                                ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                                Comment

                                Working...
                                X