Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    Виж я на диагностика и датчика за температурана на Екуто колко показва ако е той прави някакви такива движения нагоре надолу, значи имаш проблем с самата охлаждаща система. това което описваш наистина клони към термостат. Парното и да е запушено нее проблем понеже си има байпас, но всепак пробвай да дадеш да духа студено, за да си му затвори кранчето към парното и да си мине напълен байпас и наблюдавай какво ще стане.. ако епак същата работа, значи нее от радиаторчето ти и работата клони наистина към кофти термостата, нищо чее нов
    След още едно промиване на систестемата с лимонена киселина и обезвъздушаване като, че ли парното стана доста по сериозно като градуси. Не съм я карал още на извънградско да видя как ще се държи, защото досега все падаше температурата до към 70 градуса по табло.
    Доколкото виждам досега колата е карана с вода, тъй като след няколко промивания продължава да излиза някаква отвратителна ръжда.


    Имам следното питане - възможно ли е някъде да е била толкова запушена системата в самото радиаторче, че въобще да не преминава антифриз през него и съответно да няма топло, и симптоми на постоянно отворен термостат?

    Говорим за автомобил от друга марка, няма байпас /кранче/ на радиаторчето.


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • Нямаш си идея какво може да излезе от радиаторите, на една друга марка/лада/ съм разпоявал радиаторите/месингови бяха/ и със шина 10 мм широка съм чистил една по една тръбичките.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • Имам на идея всъщност, по-скоро въпроса ми беше малко по-друг:

        Възможно ли е някъде да е била толкова запушена системата в самото радиаторче, че въобще да не преминава антифриз през него и съответно да няма топло, и симптоми на постоянно отворен термостат?


        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

        Comment


        • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
          Имам на идея всъщност, по-скоро въпроса ми беше малко по-друг:

          Възможно ли е някъде да е била толкова запушена системата в самото радиаторче, че въобще да не преминава антифриз през него и съответно да няма топло, и симптоми на постоянно отворен термостат?
          Ако под симптоми за неработещ термостат имаш впредвид това, че парното работи зле, то да - възможно е.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • И не само това. Падане на температурата в движение и вдигане при работа на място......?Абе ше видим, днес по-късно ще покарам малко повече и ще се види имало ли е смисъл от вчерашната интервенция....


            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

            Comment


            • Ако температурата пада в движение, това може и да е заради калпав термостат. Но иначе, колкото е по-запушено радиаторчето на парното, от това следва температурата да расте вместо да пада.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Какви са симптомите ако е запушено радиаторчето м/у входа и изхода му?


                Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                Comment


                • Много слабо парно, дори и при нормална температура на мотора.
                  Може и да пипнеш двата маркуча към радиаторчето.
                  При нормална циркулация през него трябва и двата маркуча да са горещи и да има едва доловима разлика в температурите между вход и изход.
                  Ако са студени или има голяма разлика в температурите между двата - няма нормална циркулация през него.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Питах защото на моменти входният маркуч е по студен от изходният/този от страната на термостата/.......а би следвало да е обратното, все пак нали вентилатора го обдухва..


                    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                      Питах защото на моменти входният маркуч е по студен от изходният/този от страната на термостата/.......а би следвало да е обратното, все пак нали вентилатора го обдухва..
                      Маркучът, който отива към термостата би трябвало да е изходящия на радиаторчето.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Обикновено от термостата е входа, понеже там е най-топла водата.
                        Но не беше това въпроса май...
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                          Обикновено от термостата е входа, понеже там е най-топла водата.
                          Но не беше това въпроса май...
                          Прав си. Грешката е моя.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Здравейте, след няколко промивки на охладителната система, парното се появи. Духа доста прилично топло.

                            Сега трябва да реша проблема, че дори и с нов термостат, температурата си блуждае от 70 градуса при каране по магистрала, до 100 градуса при градско. Приемам всякакви съвети.


                            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                            Comment


                            • Колеги тия дни се заиграх с алфадиага и забелязах разлика във времената на впръскване при бензин и газ 4,05-4,25 на газ и 4,6-4,8 на бензин. Това е на празен ход.Колата на газ върви доволно няма грешки,но на бензин се замисля при подаване на газ.
                              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                              Comment


                              • снимката е от обява в мобиле.бг
                                Attached Files
                                Video meliora proboque deteriora sequor.

                                Comment

                                Working...
                                X