Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Каква е уредбата - газов инжекцион или класическа?

    Подобно нещо може да се случи, особено с класическа уредба, някой клапан по трасето на газта не затваря добре и така докато моторът не работи, всмукателният колектор се запълва с газ. Когато тръгнеш да палиш за първите няколко оборота тази газ преминава в изпускателните тръби и при първия пламък гръмва. Може да гръмне и във всмукателния колектор.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Газов инжекцион български.. И явно пуска от някъде газ, защото след по дълъг престой пали трудно(около 7-8 завъртания) Също така е странно, че бутилката е 35л., а редовно събира 33-34л. газ
      Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
      ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

      Comment


      • След като си изгасил мотора, изчакай 10 минути, откачи изхода на изпарителя (тръбата към рейката) и вакуумен маркуч, ако има и с една гъбичка със сапунка мини по изходите на изпарителя за да установиш дали има теч на газ. Ако има, най-вероятно причината е в недобре затварящ входящ клапан. С евро-сонда ли си на бутилката?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Ще я направя тази проверка, а за евро сонда не знам. Газаджията, каза че трябва да събира около 80% от обема си, но явно този защитен клапан не работи. Мислиш ли, че е опасно да събира почти целия си обем?
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

          Comment


          • Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
            Ще я направя тази проверка, а за евро сонда не знам. Газаджията, каза че трябва да събира около 80% от обема си, но явно този защитен клапан не работи. Мислиш ли, че е опасно да събира почти целия си обем?
            Мисълта ми е, че ако си с евро-сонда, трябва да има електромагнитен клапан на изхода на бутилката. Т.е - има 2 последователни клапана и вероятността и двата да изпускат е малка. Въпреки това е възможно само предния да изпуска а количаството течна фаза от тръбата между бутилката и изпарителя е достатъчно да обгази колектора, ако вторият клапан не затваря добре.

            Това за пълненето на 80% от обема на бутилката е много важно, особено в летните жеги. Добре е да му обърнеш внимание и да го оправиш.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Да с електро-магнитен клапан е. А този клапан, който е отпред на изпарителя го смених с чисто нов преди около 3 месеца, защото пак правеше някакви чалъми.. Благодаря за съветите колега, ще действам и ще пиша като има по-ясно становище
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
              ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

              Comment


              • За да стигне газта до двигателя и да го "пълни", трябва да не затваря някой газов инжектор. Дори и да не затварят и двата клапана /на бутилката и изпарителя/ налягането ще се повиши до максимум 2.5-3 бара и ще остане постоянно в маркуча ДО газовата рейка. В този случай обикновено колата гасне при обръщане на газ.
                Last edited by robygas; d.m.y г., 23:21.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • Да, при мен, също не угасва при превключване на газ, следователно имам проблем в някоя от дюзите, което е доста вероятно предвид поведението на колата. Мисля, че ми се изясни картинката. Дано не съм разказал играта на мотора покрай това палене с газ в двигателя
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                  ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                    За да стигне газта до двигателя и да го "пълни", трябва да не затваря някой газов инжектор. Дори и да не затварят и двата клапана /на бутилката и изпарителя/ налягането ще се повиши до максимум 2.5-3 бара и ще остане постоянно в маркуча ДО газовата рейка. В този случай обикновено колата гасне при обръщане на газ.

                    Ако изпарителят е дал фира, няма ли вероятност газта да се набута в колектора през извода за мап сензора?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Има, но тогава ще прави проблеми и при обръщане на бензин, защото ще вкарва гориво /газ/ докато изхарчи това дето е в камерата на изпарителя.
                      И това също е условно, защото така ще бъде само ако направо си духа от там. Ако изпуска малко може и да не се усети на бензин.
                      Това е сравнително рядък проблем, но не е изключено да го има.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • Ето какво прави хубавата родна газ с филтрите ....
                        Изпарителя беше като горивна камера на дизел
                        Attached Files
                        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                        Comment


                        • Колеги кой мотор на алфа понася най-добре гас, за да знам какъв да гледам
                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ditko1 Покажи съобщение
                            Колеги кой мотор на алфа понася най-добре гас, за да знам какъв да гледам
                            Всеки един, стига да не е JTS.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Проблемът при мен беше от 1-ва дюза на газовата рейка, сменихме и клапанчето и заспа. Предстои една хубава настройка в движение и това е.
                              Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                              ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                              Comment


                              • Колеги трябва ми каквато и да е информация за системата по долу на снимките. Даже незнам като модел какво точно се води.
                                На тъмното успях да видя набързо изпарител AG SGI, силно казано дюзи/интересно ми е какво има вътре в тях/.
                                Изпарената газ влиза в тази кутиика, от там излизат маркучетата за дюзите. В "кутииката" влизат няколко букси и май е това.....даже не успях да видя компютър. Някакво подобие на Колтек ми се струва но е до там.
                                Attached Files


                                Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                                Comment

                                Working...
                                X