Относно Шел - изпращал съм официално оплакване от нафтата им до централата в Холандия. Отговорът беше - Шел България е франчайз и ние нищо не можем да направим, т.е. вдигнали са ръце. Горивата им са пълни боклуци според мен, а ви-паурите се бъркат на място от цистерните
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки за газта и проблемите ни
Collapse
X
-
Колеги ,мои приятел има проблем с газовото Блутроник на ауди а3 1.8. Колата прекъсва и забива постоянно и всичките газаджии в района искат да сменят цялото газово без дори да погледнат колата ,което ме навежда на мисълта ,че просто не знаят и не могат да работят с тази марка уредби. Ще е супер ако някой ме насочи към човек в североизточна България ,който действително може да диагностицира проблема и работи с тази марка. Благодаря.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеКолеги ,мои приятел има проблем с газовото Блутроник на ауди а3 1.8. Колата прекъсва и забива постоянно и всичките газаджии в района искат да сменят цялото газово без дори да погледнат колата ,което ме навежда на мисълта ,че просто не знаят и не могат да работят с тази марка уредби. Ще е супер ако някой ме насочи към човек в североизточна България ,който действително може да диагностицира проблема и работи с тази марка. Благодаря.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениенека ми се обади - 0988 869 689Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеДай по конкретно колега.
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеКолеги ,мои приятел има проблем с газовото Блутроник на ауди а3 1.8. Колата прекъсва и забива постоянно и всичките газаджии в района искат да сменят цялото газово без дори да погледнат колата ,което ме навежда на мисълта ,че просто не знаят и не могат да работят с тази марка уредби. Ще е супер ако някой ме насочи към човек в североизточна България ,който действително може да диагностицира проблема и работи с тази марка. Благодаря.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщениеТук нещо чатове, обяви, разпити..
Добре, че не съм ви модератор..
Нали за това е така кръстена темата-общи приказки.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщениеЩо бре?
Нали за това е така кръстена темата-общи приказки.
Comment
-
Знам, че за DEK говориш, но колегата искаше координати на сервиз /в което много се съмнявам, че има такъв/в североизточна България, та не виждам за какво ти е тая информация.
---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:03 ----------
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеА и момчетата от ДЕК са ми комшии и приятели. И точно те слагат газов инжекцион без течна фаза на директно впръскване
BLUETRONIC 4.4DI има алгоритъм за "синхронизиран" самостоятелен режим с добавено бензиново впръскване. Добавеното бензиново впръскване е важен фактор за опазване на бензиниовите инжектори по време на работа на газ.
Поради спецификата на отделните модели автомобили и малкото информация за тях, този контролер се подготвя индивидуално за всяка марка по заявка от сервиза в който ще се монтира.
При наличие на широколентова ламбда сонда, задължително се добавя модул - BTWBIF2 между нея и контролера BLUETRONIC 4.4DI.
Налична информация и карти до момента има за:
MITSUBISHI GDI, CITROEN C5, MAZDA CX-7.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщениеЗнам, че за DEK говориш, но колегата искаше координати на сервиз /в което много се съмнявам, че има такъв/в североизточна България, та не виждам за какво ти е тая информация.
---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:03 ----------
Ето ти малко инфо от сайта им-
BLUETRONIC 4.4DI има алгоритъм за "синхронизиран" самостоятелен режим с добавено бензиново впръскване. Добавеното бензиново впръскване е важен фактор за опазване на бензиниовите инжектори по време на работа на газ.
Поради спецификата на отделните модели автомобили и малкото информация за тях, този контролер се подготвя индивидуално за всяка марка по заявка от сервиза в който ще се монтира.
При наличие на широколентова ламбда сонда, задължително се добавя модул - BTWBIF2 между нея и контролера BLUETRONIC 4.4DI.
Налична информация и карти до момента има за:
MITSUBISHI GDI, CITROEN C5, MAZDA CX-7.
Колкото до другия колега с проблема, има какво да го питам и да му кажа сам да си го направи
Comment
-
Колата я оправихме. Благодаря на Алекс и Роби за информацията. Майстора казал ,че цялата била задръстена (каквото и да значи това) и някой си е играл с дюзите... И за скромна сума колата работи перфектно. И това направено от човек ,който принципно не се занимава с газови уредби. Сега остава да видим разхода как ще е.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Филтърът на изпарителя се задръства здраво и трябва да се сменя. А за дюзите всеки държащ на себе си и името си газаджия трябва да има стенд за регулировка
Колкото до регулировката - аз закачам едновремено и газовата и ЕКУ-то на колата за да следя какво да регулирам и колко. Не правете богата смес особено в ниските оборотиLast edited by Alex_26; d.m.y г., 07:27.
Comment
-
Здравейте колеги, да попитам за съвет.
Програмата на Фобос-а като се закача към газовото ЕКУ ми предлага да обновя софтуера на ЕКУ-то, да го обновя ли или да си остане стария ? Четох в други форуми, че момчетата са имали проблеми след обновяване та затова се допитвам и до вас.
И другото е, че на газ до 3000об. колата забива придърпва като я настъпя, струва ми се, че е богата и без това разхода мисля, че е висок последно за 110км заредих 12литра извънградско каране със средна скорост 110-120.
Автоматична настройка ли да и пусна или да пробвам да намаля показанията в таблицата в тези обороти ?
Колата е 1,6тс 105кс. ГИ е Фобос 4.147 1,6 105к.с. 2002г.
Comment
-
Първоначално публикувано от NoFeArr Покажи съобщениеЗдравейте колеги, да попитам за съвет.
Програмата на Фобос-а като се закача към газовото ЕКУ ми предлага да обновя софтуера на ЕКУ-то, да го обновя ли или да си остане стария ? Четох в други форуми, че момчетата са имали проблеми след обновяване та затова се допитвам и до вас.
И другото е, че на газ до 3000об. колата забива придърпва като я настъпя, струва ми се, че е богата и без това разхода мисля, че е висок последно за 110км заредих 12литра извънградско каране със средна скорост 110-120.
Автоматична настройка ли да и пусна или да пробвам да намаля показанията в таблицата в тези обороти ?
Колата е 1,6тс 105кс. ГИ е Фобос 4.
Колкото до твоя проблем - пусни колата само на бензин, покарай малко и виж как ще е за да си сигурен, че е от газта на 100%
Comment
Comment