Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Искам да Ви попитам проблем ли е да се сложи ГИ на Турбо бензин...т.е. какви недостатъци ще има и т.н.
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
      става въпрос при натискане педала на газта ,не казваме давам бензин или нафта а газ или газ до дупка.използва се дума която влиза в действие като гориво много след като са открити дизела и бензиновия мотор.сега дано си ме разбрал.
      ха-ха! обратно, първите мотори са работели с газ за осветление, после с дизелово гориво направено от растителни мазнини, а по-късно идва петрола и неговото рафиниране....Така че дайте газ и споко!
      ALFA 145 1.4 TS JUNIOR

      Comment


      • Абе я едно въпросче относно евросондата
        Значи прецака ми се и започна да не изключва на 80%, ами бутилката се тъпче до горе (40л). Понеже моите газаджии са убийствено "компетентни", вече гледам само когато нещата са на ръба, тогава да ходя за гаранционно обслужване, защото си губя по половин ден. Вчера ми свърши газта и викам днес отивам да я видят бутилката (и без това от известно време започна и да ми мирише на газ сутрин) и да оправят каквото има. Отидох аз и се констатира, че клапана ми изпускал малко и оттам е миришело, но за евросондата видими причина казаха, че нямало да е прецакана. Както и да е, смениха ми я с нова и мисля, че тук пак се осраха. Явно не са имали за 40л. бутилка, ами са ми ръгнали някаква по-малка. Отивам да зареждам и хоп - на 23.5л. изключва, при положение, че трябва да е някъде около 31-33л (така беше в началото). Връщам се и му викам на тоя - абе какво сте направили. Той явно ме взе пак за някакъв дето лапа доматите с колците и ми обясни, че след няколко зареждания, щяло да се оправи. Ясно, просто ми дойде в повече да си тровя нервите с тях (то малко ли беше от лятото насам) и си замълчах и си тръгнах и ще си решавам проблема сам.
        Та въртят ми се две идеи след като го разгледах механизма (на Tomaseto) да го излъжа за да пълни повече. На сами я механизъм не забелязах да има някаква регулировка, ама може и да съм се заблудил. Както и да е, ето това ми се върти в главата:
        1. да изкривя рамото за поплавъка - проблема е, че при всякакви деформации, могат да ми свалят гаранцията.
        2. да разхлабя двете скоби на бутилката и да я завъртя малко - прекалено ми е подозрителен, защото е много елементарен

        Така че ще се радвам да чуя мнения и идеи как най-добре може да стане, особено от специалистите в тази сфера.
        Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 15:32.
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • Не се вкарвай в други приключения. Охлаби малко скобите и я завърти да дойде малко над хоризонтала. По принцип трябва да е 30гр. над хоризонтала. Ако е много нагоре в момента, ще зарежда още около 5 л. М-у другото натегнахте ли малко клапана? Питам защото Томасето още от нови не държат както трябва.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • Ами уж каза, че го е натегнал, пък ще видим. Ами щом казваш да я завъртя - така ще направя.
            Мерси за помощта!
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • Честно казано и аз все се чудя как се наглася тази бутилка за да е всичко по книга... При мен влизат 43-46 литра пропан-бутан. Бутилката е 60 литрова, стандартна, 315 мм диаметър. Теоретично, 80% са 48 литра. Както и да е... вчера решех да направя всичко по книга - на сондата (А.Е.Б., ГИ Бигас) пише ф315 30 градуса. Въоръжих се с регулируем транспортир и строителен отвес. Разхлабих шините и нагласих оста на сондата да сключва ъгъл 60 градуса с отвеса или 30 градуса с хоризонта (дано не съм ги объркал двете). Напълних до изключване и когато свърши ще заредя пак за да разбера, дали има някакъв ефект от интервенцията. Но въпроса ми към разбиращите е, възможно ли е ГИ да превключи на бензин преди да е изчерпана напълно течната фаза (остават 2-3 литра да кажем, но налягането е ниско) или е сигурно, че при превключване на бензин бутилката е на практика празна?
              Лудия

              Comment


              • Г.И. превключват на бензин от информацията получена от МАП сензора на уредбата. Последния следи разреждането в смусателните колектори и налягането в системата след редуктор изпарителя. Специално при Би газ от газовата рейка. Посредством софтуера /говоря пак за Би газ/ се задават минимални стойности които определят под какво налягане колата да премине на бензин. Има и времева стоиност която определя след какво време това да се счита за вярно. Сиреч ако налягането на горивото/газта/ спадне под определена стоиност ,да не обърне веднага на бензин а да изчака примерно 5 сек. и тогава да реагира. Това е с цел прирязко разтоварване/Примерно пиково форсиране на ДВГ/да не минава веднага. Та цялата тази лекция е да покаже ,че е твърде възможно в резервоара да остава някакво количество гориво, но по мое мнение това би се случило ако сондата виси и не достига до дъното. Специално в твоя случай мисля ,че ще се разбере след зареждането. AEB е много добра сонда и не вярвам да има проблем.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • Благодаря за информацията! След ден-два ще има резултат от експеримента.
                  Лудия

                  Comment


                  • Нали се сещаш ,че трябва поне два пъти да заредиш пълно празно за да разбереш. Пък и затварянето на клапана точно на определени литри е доста субективно, имайки предвид вкички други фактори.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • Откакто започна септември месец, колата започна да гори повече. Нито я карам различно, нито върви различно. Въпроса е може ли да са сменили газта по бензиностанциите?
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • Доколкото знам -Да . И то е от средата на август. Скапаха я тотално. Масовото оплакване е разход.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • Има ли проблем ако при външна температура около 0 и под нула да кажем -2 -3 да запаля на бензин и веднага да превключа на газ ?

                          Онзи ден беше под нулата и веднага превключих на газ и беше малко по-мудна в началото. Какви са проблемите от такова превключване ?
                          Обогатяване на сместа, и ако е по студено направо пропускане на течна газ в колекторите ? Следователно доста по голям разход ?
                          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                          Comment


                          • Колата можеш да си запалиш директно на газ и на -20гр. Номера е да не я форсираш , а да я оставиш да работи на празен ход докато те лъхне парното топло. Вкарварвайки я в обороти съответно през изпарителя минава повече течна газ и той е принуден да я изпарява, но този процес отнема температура /-180гр./и като не е загрят не може да смогне. Последиците в началото са :- Не добро изпаряване, съответно пре богата смес и ако продължиш да ръчкаш замръзване на изпарителя. Второто е лошо и за него/нарушава се еластичноста на мембраните/ и за ДВГ/колата се удавя/. И на последно място- пожар. Разхода на изпарител под 50гр. е двоен.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                              Доколкото знам -Да . И то е от средата на август. Скапаха я тотално. Масовото оплакване е разход.
                              Е ясно тогава. Не може юли и август да имам примерно 6 зареждания под 10, а откакто мина септември всички са над 11 почти. Тъкмо се заоглеждах за проблеми по колата. И да ни е честита и новата цена тогава...
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • Дидо ,не мога да разбера що им се вглеждате толкова на тия цени, днес левче, утре 1.02.... Нали виждаш ,че няма нищо нормално в държавата, еле пък цените! Кат не ми харесва изгрибам на някъде и това е. Койт рискува пичели!.: /Или хапва дървото/.
                                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                                Автогаз сервиз-
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                                Comment

                                Working...
                                X