If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Еййй, заложил си СРС-та и в гаража на Венци, всичко знаеш, цар си на промишления шпионаж!
Ел. стъклата даже движат вече, ама тъпия имобилайзер се ебава нещо...поне до вчера - Венци може да го е намамил вече, знам ли
Щом стъклата се свалят значи ще можеш да си точиш тежкарската провесил ръка извън вратата, нежно подрасквайки с ноктите на ръката горещия(щото все пак надали ще стане скоро) орландовски асфалтопаваж......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Лесно няма. Все пак скоро ще завърша моята част от проекта.
ЕКУ-то е живо и може да се закача. Интересни данни дава за дата на първо програмиране и изминати километри.
Иначе реших на мястото на жабката да сложа имобилайзера, OBD-то и някои бушони за инжекциона. Имаме шукар-би-бит часовник-термометър вместо коледните 75 светлинки.
Окабеляването в моторния отсек приключи с монтажа на бушоните и релетата за перката на радиатора. Благодарности на Пешката (за пореден път), че спаси положението и намери нужните ми гнезда за релетата.
Какво ти лесно, тоците са леко казано гадни...
За датата на програмиране и най-вече километрите ще почеря Феро! Дадох му ЕКУ-то и вече имам почти чисто нов мотор! Ще трябва лекинко да го разработвам...
Сичкото реле и кабел се е наместило екстра!
А схемата с уреда за температурата се е получила перфектно, просто нямам думи, евала!
Тази вечер също успях да намеря малко време. Вече има кой да духа. Намерих контри за жилата на парното, така че то вече рАботи. Посъбрах жиците над жабката, свързах електрически новия уред и сглобих "там около него". Има много голяма вероятност бушонното табло да е за смяна. Проблемите с борд компютъра и чека идват от едно липсващо захранване. Утре ще пробвам с друго табло.
Тази вечер също успях да намеря малко време. Вече има кой да духа. Намерих контри за жилата на парното, така че то вече рАботи. Посъбрах жиците над жабката, свързах електрически новия уред и сглобих "там около него". Има много голяма вероятност бушонното табло да е за смяна. Проблемите с борд компютъра и чека идват от едно липсващо захранване. Утре ще пробвам с друго табло.
Щом има кой да духа, отказвам да излизам от тая кола! Добре ли виждам - на едната снимка май даже свети уредчето?
Дали и аз нямам някъде някое бушонно табло...или го харизах на някой...требе да поровя...
Венци е скромен и не ще да си признае, ама ситуацията с тоците и жиците вече е "ток и жица!"
Остава вече като се възпламени, да се види ЕКУ-то как ще бачка, какво ще вижда, какво ще търси, какво е забравило...че с тая амнезия дето е преживяло при Феро...може да си мисли вече, че е ЕКУ за осмак...
Бангията вече е при Тони, даже днес минах за малко и видях края на епична битка с ръждясали торсиони Но вече е презацепена, отпред легна и на пружините от самоделните койловъри...бая твърдо стъпва...но може още!
Даааа жиците са почти на 100% готови. Днес рано от зарана лицето Бесника натовари автомобила от нас и го придвижи до Тонката.
Радвам се да чуя, че БалкАнтон е намерил време да се захване с нея. Вече освен електрическо имаме и стабилно механично развитие.
Comment