Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз викам утре ще я пързаляме, па то нямаш накладки.....надявам се поне датчика за дъжд да сте вързали, че както вали


    А някои нещо против червения салон ли има???????

    Comment


    • Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
      Аз викам утре ще я пързаляме, па то нямаш накладки.....надявам се поне датчика за дъжд да сте вързали, че както вали


      А някои нещо против червения салон ли има???????
      Гиги ще го даряваш за каузата ли?

      Щото ако така вървят нещата Змея ще трябва да дари и червен анцунг на Пламен.

      Пламене, до Серес имаш още 2 месеца - демек няма да има нормално човешко оправдание, ако не я завъртиш из гръцко.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
        Млагодаря за поздравлянията от колегите... като най-съпречастен към проекта!!!! Пак благодаря!!!!

        п.с. поръчах ти колодки

        п.с. Вече съм почти сигурен, че никой не чете тоя форум и само ние си пишем....

        не е ли автоматк и с червен салон не трупа овациииииии
        Аааа, то мрънкането съпричастност ли било?
        Благодарско за накладките, значи вече ще може и да се спира
        През шнура ми е кой чете форума...то и без динографика не съм атрактивен...
        Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
        Нено, по-добре е така, вЕрвай ми. Освен това, Пламене избери си ново заглавие за темата. Щото така вЕрно само 5 човека знаем за какво става въпрос.
        То пък чак чудо голямо, та да го чете цяла България Феро е поетична душа, той сменя заглавия - не мога да го стигна...
        Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
        Аз викам утре ще я пързаляме, па то нямаш накладки.....надявам се поне датчика за дъжд да сте вързали, че както вали

        А някои нещо против червения салон ли има???????
        Сега пък зор за пързаляне...аз си мислех, че счетоводството те влече повече...
        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Гиги ще го даряваш за каузата ли?

        Щото ако така вървят нещата Змея ще трябва да дари и червен анцунг на Пламен.

        Пламене, до Серес имаш още 2 месеца - демек няма да има нормално човешко оправдание, ако не я завъртиш из гръцко.
        Много си прав Боби, ама имайки предвид от колко време се прави колата, аз и за миналата есен на Серес нямам оправдание...
        ))

        В тоя ред на мисли, за да вървят нещата напред, търся читав датчик, който да чете от гривната на коляновия вал, датчик за налягане на маслото, датчик за температурата на водата /за лампата на таблото/, един презервтив за фара /този кръглия, върху куплунга на крушката/. Все досадни дреболии...

        Comment


        • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
          Много си прав Боби, ама имайки предвид от колко време се прави колата, аз и за миналата есен на Серес нямам оправдание...
          ))


          Абе в общи линии имате най-важното налице - работещ шистак в коша, останалите неща са по-скоро доизглаждане, отколкото конструиране, а пък вече е време да видят гърците какви 75-ци си имаме тук.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Абе в общи линии имате най-важното налице - работещ шистак в коша, останалите неща са по-скоро доизглаждане, отколкото конструиране, а пък вече е време да видят гърците какви 75-ци си имаме тук.
            странно е като чета....все едно е тръгнала да ходи таз кола..съвземете се бре..

            ---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:16 ----------

            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Баси ся гледах чек видеото и съм почти развълнуван от честа......абе нещо много за кратко я позапалихте - имаше ли масло изобщо, да не тече от някъде че тия маслени преходници нещо нали, а?.....
            не маслен преход ....направо липса на тапа беше хахахахха.все едно да си оставиш картера без пробка
            75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
            kavasaki zzr-600 100 жребеца
            147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

            Comment


            • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение


              п.с. Вече съм почти сигурен, че никой не чете тоя форум и само ние си пишем....
              Направо представа си нямаш още колко народ четем тоя форум... Само че тука се правят предимно сериозни неща и някакси не върви кибиците много да се обаждат, ако нямат да кажат нещо полезно
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                Направо представа си нямаш още колко народ четем тоя форум... Само че тука се правят предимно сериозни неща и някакси не върви кибиците много да се обаждат, ако нямат да кажат нещо полезно
                Абсолютно и аз това мислех да напиша, но пак се въздържах. Форумът се чете, ама като няма какво да кажем, само благоговейно се наслаждаваме на постиженията на другите.

                Comment


                • Пичове, благодаря...ама чак ми стана неудобно - "сериозни неща", "постижения"...
                  Не че в целия форум няма много народ, дето се взима много на сериозно...и искрено се забавлявам и аз с такива, които сериозно са си повярвали.
                  Правя всичко за собствен кеф и далече не сериозно. А "постижението" за момента е придвижване с репатрак през 3-4 месеца
                  Правя си експерименти, пък какво ще излезе...надявам се скоро да се разбере.
                  Форума не е лекция на някой велик професор, та да се пази тишина...нека всеки да пита или да дава мнение - разбира се, глупостите са си за негова сметка
                  Иначе малко днешни новини - охлаждащата система с бая сериозния радиатор е глътнала над 9 литра антифриз, мотора е побръмчал, стигнал е до към 100 градуса /не трепери, Феро!/, не е потекло отникъде засега...хидравликата нещо не е искала да си глътне масълцето, ама там имаме ремонтирана рейка, помпа от 166, допълнителен радиатор...произволна компилация, от която всичко може да се очаква

                  Comment


                  • Пламене, кво правим? Моята събра 13 литра охлаждаща течност, но беше напълно празна. В твоя блок имаше, ли течност? Двигателното масло колко литра е? Моята с преработен картер от 116та серия събра 10 литра.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • 9 литра,13 литра - аматьори.......23 литра си носим и ся сме много рахат.......понатежава малко, но даваме повечко газ.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Те 4 цилиндрвовите събират една вана охладителна течност. Тони да каже колко събираше точно турбото , че аз съм забравил. Но 9 литра на 6-так не ми се връзва ,и то с по-голям радиатор.
                        sigpic. It's not what you drive. It's what drives you.

                        75 Turbo -- Miata MX-5 -- Omega Dual Ram Automatic

                        Comment


                        • За 4 цилиндровите това няма значение, те са направени да издържат и без вода
                          sigpic
                          === 75 1.8 T '86 ===
                          === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                          If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщение
                            За 4 цилиндровите това няма значение, те са направени да издържат и без вода
                            Че ако са с много вода,току виж им изгнили ризите
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                              Пламене, кво правим? Моята събра 13 литра охлаждаща течност, но беше напълно празна. В твоя блок имаше, ли течност? Двигателното масло колко литра е? Моята с преработен картер от 116та серия събра 10 литра.
                              Блока не съм го тръскал като Ферарист, изгаснал на пистата - туба...сигурно е имало нещо вътре... Някъде май гледах, че на 166 с тоя мотор дават 10,3 литра течност. И двамата с теб сме с по-сериозни радиатори, но пък по-къси маркучи от 166, не знам парното на 75 как е спрямо 166 като обем... Двигателното масло /преди да ти консервира балатума в гаража/, беше точно 5 литра, на макс. на пръчката, но при празен филтър и маслен радиатор. На 166 май го дават 5,9 литра. При мен като гледам май 5,2-5,4 и ще е на макс при пълен филтър, тръби и радиатор...картера ми е окастрен бая...
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              9 литра,13 литра - аматьори.......23 литра си носим и ся сме много рахат.......понатежава малко, но даваме повечко газ.......
                              Не ми се прави на непукист, заради тия 10-15 кила отгоре ще сънуваш кошмари една седмица...
                              Кротко и с газта, че тия 70 градуса на маторя плашат...на ръба си да покапе разтопен алумин от некъде...

                              Comment


                              • Днес вече имаме "постижение" - движим се на собствен ход, а не с бутане или репатрак!
                                http://www.youtube.com/watch?v=zm7V6...ature=youtu.be
                                Днес биде монтиран кардан с експерименталното каре. Бай стругар го е избачкал много точно, наниза се точно на болтовете. Самото му завиране в камбаната обаче...приключение Важното е, че кардана заспа. Няма вибрации...поне на място. Монтирани са вече нов датчик за лампата за температурата на водата и за налягане на маслото. Масления обаче ще се смяня...уж е нов, а показва 1 бар още на контакт, а като заработи мотора малко над 4.
                                Но всички уреди бачкат, даже новия /за темп. на маслото/ по едно време показваше 70 градуса.
                                Пак го замотах Тони до 22.30ч....много кафета ще има да го черпя

                                Comment

                                Working...
                                X