Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една Alfa Romeo 75 3.0 24V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Не е нужно да си представям - айбахската ми 26мм щанга когато е закачена на едната си страна, със собствената си сила мога да я огъна около сант и половина нагоре или надолу - говорим без да увисвам на нея, просто прилагам усилие на ръка......сори, ама при движение направо, няма как да се получи чак такова разминаване в ходовете на двете гуми, че това да окаже влияние......не че и при по голямо то си струва да се отбелязва, но все пак гледам че се втиляваш........
    Мързи ме да търся в една друга книжка каде пише че за да почне да работи един анти - рол - бар, първо трябва да имаме РОЛ......
    Абе къде ти бяга наляво - надясно колата - карал си със 100 по Цар Борис????
    Това си ти Феро, жива легенда на сръбската музика! Що са ти книжки, в които видиш ли, не искат да напишат изрично, че стабилките не бачкат при движение направо, ами смущаващо споменават "всяка динамична ситуация"? Къде си е по-авторитетно да сгънеш на ръка щангата, да се изцепиш аксиоматично "......сори, ама при движение направо, няма как да се получи чак такова разминаване в ходовете на двете гуми"...това "няма как" ми убягваше, що ли наивно съм вярвал, че има как...
    И с тоя РОЛ земи се скрий...РОЛ не е равнозначно на ЗАВОЙ!!! Тия, дето изправят разни кочини на две колела , как успяват да ги "ролнат" при движение направо...не знам...а,да, има там едни рампи, които бутат нагоре едната страна...що ли се "ролват" тия бангии, като не са в завой...цъ-цъ-цъ...необяснимо тайнство...
    П.П.
    Специален клип, поздрав за Феро-комбайнеро https://www.youtube.com/watch?v=P_ZKzuj5ZVQ
    Last edited by pla_y_men; d.m.y г., 00:46.

    Comment


    • Предавам се.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Пламене, говорили сме си и продължавам да твърдя, че тази кола няма да може да се управлява. Гледаш ДТМските коли, че се вдигат на по две гуми, но това не е резултат само на стабилки, а на комплексен резултат от промяната на цялото окачване, като имам в предвид, промяна на ъгъла, типът и местоположението на амортесьорите, носачите и стабилките. Само със смяната на стоковите амортесьори с твърди такива, добавяне на пружини и яки стабилки, според мен няма да стане.До колкото знам има закономерност, която е с много тънка граница и ако я прескочиш не само няма подобрение, а напротив влошаване. Имам в предвид, че с яки стабилки и корави амортесьори в някой моменти ще губиш сцепление, а това е противопоказно за автомобил предназначен за управление на писта с МАХ натоварване.
        Като се заговори за управление направо знам, че за кола със задно ти трябва мека задница, а не корава, защото коравата задница е склонна да губи сцепление при рязко потегляне или в завой когато колата се накланя.Само шпера няма да е достатъчен за запазване на сцеплението.
        Не ми се изпада в подробности, но според мен трябва да преразгледаш концепцията си, а в това число и размерът гуми, все пак няма да участваш в КРОСС КЪНТРИ.
        Ф1 са с балонни гуми, но тези гуми, които използват нямат нищо общо с тези, които се продават по нашите пазари.
        Въпреки всичко се надявам да не съм прав
        Успех

        Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

        Comment


        • Това дето го вика Пешката за ДТМ колите е вярно , окачването им няма нищо общо с на нормална кола. Въпреки това, окачването на адаша изглежда сериозно, според мен с правилните гуми и настройка ще седи доста на пътя. И тестове вместо приказки.
          sigpic. It's not what you drive. It's what drives you.

          75 Turbo -- Miata MX-5 -- Omega Dual Ram Automatic

          Comment


          • Алцхаймерчо.... проекта ти е изначално объркан... може да си срежеш вените на кръст.

            Закривай проекта!

            п.с. Тия гуми са олигофренски... ма ме кефят...

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • Пичове, адски се забавлявам...знаете ли защо не се чука пичка на мегдан? Защото тълпа знаещи кибици ще дават акъл - един ще вика"не така бе, тури и го отзад", друг "не така , сгъни я на три и ребри" , трети " абсурд, не така, по-добре и го набутай в човката" и т.н. И резултата е, че ако се слушат всички акъли, момата ще си остане ненатакована...
              Много мило, съветите какво не трябва да правя са направо чудесни, но ненавременни, защото аз знам какво /да/ правя
              При всички случаи съм отворен за примерно такива съвети - сложи опред пружини 200кг./см, защото......, сложи отзад пружини 65 кг/см. защото..........сложи еди-кви си амортисьори, защото........всичко това го има еди-къде си и т.н.
              И все пак умерено финансово, защото нямам ресурса на Бургаско крайбрежно въздухоплаване например...в клас мега-бакелит-2000-енд-ПВЦ бюджета си е сериозна цифра
              Иначе за идния уикенд отново ще има нови елементи, ще се тестват и ще чакат оценката на компетентната общественост

              Comment


              • Съвет 1.

                Смени тапицерията на тия ямболски кресла за да не ти трябва пудра срещу подсичане....... на възраст си пази си висналите меса

                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • Брей, ако беше някой по лабилен, отдавна да си е посегнал......
                  Ний ся си прайм гаргара, ама земе да стане некво чудо и тоз да даде някакво ниско едно и двайсе на Серес, и сиебало майката сичкото рацер тука.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Ний ся си прайм гаргара, ама земе да стане некво чудо и тоз да даде някакво ниско едно и двайсе на Серес, и сиебало майката сичкото рацер тука.....
                    Значи ако има 5 поне да дават 1.2..... ша са сцепя и аз от каране и кеф.... даже може и за смесите на гумите да помисля... нещо амбиция да ме хване

                    Гумите ще му сменям ако дава и 1.35 даже....

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                      Гумите ще му сменям ако дава и 1.35 даже....
                      Аз и бенз ще му наливам ако изобщо падне под 1.4...........ще си купя и семсеипетица и ще я направя като неговата.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • неска се засякахме с колегата в сервиза )
                        имах честа да послушам якия звук на 6 така ))
                        alfa 164 t.s ex
                        tipo 2,0 16v turbo ex
                        opel astra amnesia ex
                        megane 2 ex
                        alfa 159 jtd ех
                        audi A6/S TQ 330+
                        audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                        alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                        Comment


                        • момчета ...не бързайте да плюете.от днес колата вече се движи доста доволно...оправихме 80% от проблема...остава още много работа ..но като се има предвид вашите коли от колко време се правят и настройват и карат и мерят на писти..значи сме с биберон в устата още.
                          но....нещата се променят към много добре и утре ще има цял ден работа и пак тестове....ако са добре нещата...ще си купувате 75 ....
                          абе незнам защо ви харесвам ....но все още е така
                          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                          kavasaki zzr-600 100 жребеца
                          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение

                            Гумите ще му сменям ако дава и 1.35 даже....
                            [QUOTE=ФЕРАРИСТ;1311864]Аз и бенз ще му наливам ако изобщо падне под 1.4QUOTE]
                            ...не било толкова трудно да се намират спонсори в днешни дни - благодаря за гумите и бензина...
                            Иначе колата застана на пътя както трябва...дори без смяна на гумите!
                            Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                            неска се засякахме с колегата в сервиза )
                            имах честа да послушам якия звук на 6 така ))
                            Колега, успех с немската техника, ама и аз мисля, че 159 си е по-добре

                            Comment


                            • Абе байно ти нещо като покарване на писта тва онва макар и за малко преди Серес не мислиш ли да напрайш, че то едно е да застане на пътя, друго е да вземе и да стои по него за по дълго време........утре тракдей, после гледам класик незнамсикво - земи дай малко напрежение там, че ако нещо кюфне е по добре да стане тука, отколкото там......
                              Добре ще е и ако си на регулир пружини отпред отзад да застанеш така малко на равно и да си опрайш височините, ама не по калниците, а по някой референ на шасито......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Отпред с регулирането на пружините ще е трудно...
                                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                                Comment

                                Working...
                                X