ваг
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - FiatECUscan
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от Hristo_156 Покажи съобщениеНякой би ли пуснал снимка на ваг-кабела със съответните шорткъти между пинове1-7-9 и т.н. В сайта на програмата снимката не е много ясна. Освен това ми се струва, че има противоречие между въпросната снимка и съветите на автора на програмата. Благодаря!
ТАКА ЛИ Е ?Last edited by Furious 155; d.m.y г., 21:52.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Не знам честно.
Има толкова варианти да се модифицира кабела
Иначе версия 2.6 излезе тези дни.
За отбелязване са
- Added support for Grande Punto, 500, MITO, Punto Evo
- Added PROXI Alignment (CAN Setup) Procedure
- Added Stilo Dashboard Cruise Control Light Activation
- Added Bosch Motronic Me7.9.10 CF5/EOBD Injection (1.4 16V) (Grande Punto, 500, MITO) support
- Added Marelli 6F3 EOBD Diesel Injection (Grande Punto, 500, MITO) support
- Added Service Interval Reset for Grande Punto, 500, MITO
- Added DELPHI Electric Steering (Grande Punto, 500, MITO) support
- Added Full support for Bluetooth ELM 327 interfaces
- Added faster parameter monitoring support with VagCom interfaces
Като високата скорост на опресняване се активира от настройките.
На моята го тествах - един параметър се чете около 900 пъти в минута ( 600 преди)
2 параметъра ~500 пъти в минута( преди беше 200 пъти)
Наблягам на това , понеже имаше забележки че софтуера опреснявал бавно при много параметри.
Сега ще е по-бърз от екзаминер
Няма гаранция че настройката с високата скорост ще работи на всички еку-та, просто трябва да се тества.Last edited by pr_00f; d.m.y г., 20:41.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Така е, пиновете са ясни как се свързват, но ако някой има вече модифициран кабел, моля да снима детайлно платката и да го пусне тук. Ще е полезно (по-точно безопасно) за всеки, който смята да си го преработи сам. Снимката в сайта на fiatecuscan не е читава и има риск от грешка.'98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark
Comment
-
Еми щом толкова държите ще се опитам тези дни да снимам моя на дневна светлина.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеЕми щом толкова държите ще се опитам тези дни да снимам моя на дневна светлина.'98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark
Comment
-
Всъщност моят кабел е модифициран и окъсяването на пиновете става отвън.
Ако скате да го правите изцяло от вътре, без да си личиAlfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Кабела е ?
Драйвера ?
А настройките на ком порта ?
А еку-то на колата ?Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Oк
За колегите срещащи трудности с модифицирането на кабела:
http://forum.fiatecuscan.net/viewtop...&t=255&start=0
1001 идеи и тяхната реализацияAlfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
Comment