Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от BlueStorm Покажи съобщение
    Само една забележка - "елемента" който отвежда буталото в Долна мъртва точка е съвсем различен...

    ... нарича се "работен ход"!
    Ама прави разлика от "извежда" и "отвежда" МОЛЯ!
    Alfa 155 2.0TS 8V '93
    sigpic
    VW LADAVAGEN '81
    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

    Comment


    • Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
      Здравейте колеги . Искам да попитам, дали е разумно и безопасно , да се отнеме от теглото на маховика. Става въпрос за алфа 146 1.9 тд . Мераклия съм да направя тази процедура , но не знам дали ще има ефект и дали няма да направя някоя поразия по мотора . Благодаря
      Не се занимавай с глупости.
      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


      Renault Megane II Grand Tour-2004г

      Comment


      • При дизела е малко кофти тва, виж на бенз е добре.....

        ---------- Post added at 12:03 ---------- Previous post was at 11:57 ----------

        Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
        Просто без маховика идин ДВГ няма да се върти. Което значи, че олекотяването му намалява инерционния момент на механизма
        Стига бе......искаш да кажеш че кола с стоков 10 кг маховик ще се наема по бързо от кола с 2 кила маховик.....при положение че оставим празния ход настрана......
        При положение че тва се прави за повече еластичност на двгто, за какво му е инерция тогава.......
        Ти как ще изкачиш на бегом 50 метра байр по лесно - ако си засилен с 20 кмч и имаш 30 кила тежести, или си само по потник.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Та като дойдохте и до бензина, ето темата, да не се повтаря едно и също
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=44269
          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            При дизела е малко кофти тва, виж на бенз е добре.....

            ---------- Post added at 12:03 ---------- Previous post was at 11:57 ----------


            Стига бе......искаш да кажеш че кола с стоков 10 кг маховик ще се наема по бързо от кола с 2 кила маховик.....при положение че оставим празния ход настрана......
            При положение че тва се прави за повече еластичност на двгто, за какво му е инерция тогава.......
            Ти как ще изкачиш на бегом 50 метра байр по лесно - ако си засилен с 20 кмч и имаш 30 кила тежести, или си само по потник.....
            И потника ще ми е вповече с твоите сравнения.
            Значи 10кила маховик е големия зор на 140 коня мотор?
            То тогава на мен 60кила човек и брадата ще ми тежи на баира
            http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%...B2%D0%B8%D0%BA
            Alfa 155 2.0TS 8V '93
            sigpic
            VW LADAVAGEN '81
            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

            Comment


            • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
              И потника ще ми е вповече с твоите сравнения.
              Значи 10кила маховик е големия зор на 140 коня мотор?
              То тогава на мен 60кила човек и брадата ще ми тежи на баира
              http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%...B2%D0%B8%D0%BA
              Говориш пълни глупости!!!!!!!!!!!!
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                Говориш пълни глупости!!!!!!!!!!!!
                Значи ти подкрепяш мнението че кола с примерно стандартен маховик 10кг,и се олекоти маховика до 2кг тегло ще се наема по-бързо както е описано по-горе?

                п.п Неспоря просто си питам.
                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                Comment


                • Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                  Значи ти подкрепяш мнението че кола с примерно стандартен маховик 10кг,и се олекоти маховика до 2кг тегло ще се наема по-бързо както е описано по-горе?

                  п.п Неспоря просто си питам.
                  Като усещане,много по-бързо ще се развърта.Това което се губи е въртящ момент,заради по-голямата инерция на по-тежкия маховик.Затова ще има ускорение,но нагоре ще става мудно и ще се загуби от максималната скорост.
                  Друг е въпроса има ли смисъл при турбо дизел...
                  Mercedes ML 63 AMG 07'
                  159 TI 2.4JTDm SW 09'
                  156 2.0 20V Turbo
                  VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                  sigpic

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от BlueStorm Покажи съобщение
                    Само една забележка - "елемента" който отвежда буталото в Долна мъртва точка е съвсем различен...

                    ... нарича се "работен ход"!
                    Човеееек....ако за теб работния ход е елемент от ДВГ положението е мнооого сериозно
                    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                    BMW 328i

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                      Значи ти подкрепяш мнението че кола с примерно стандартен маховик 10кг,и се олекоти маховика до 2кг тегло ще се наема по-бързо както е описано по-горе?

                      п.п Неспоря просто си питам.
                      Абсолютно......
                      Finally, you see some frankly unbelievable comments on car forums about lightened flywheels such as "they might make the car faster on the flat but it'll be slower up hills because that's where inertia helps you." Yeah right, heavy things go up hills so much better than light ones. That must be why all those trucks I overtake on the motorway come flying back past me up the next rise and then I overtake them again on the way down. A lightened flywheel has exactly the same effect as making the car lighter - no more no less. It will make the car faster everywhere - up hills, down hills, round my lady's chamber.
                      http://pumaracing.co.uk/FLYWHEEL.htm
                      Даже са го и сметнали.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Добре компетентните се изказаха,записвам си час за другата седмица да ми пуснат една стружка на маховика,ще го направя 1 кило,ама се чудя де*а тая турбина дали ще я развъртя някога....
                        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                        Comment


                        • До колкото съм слушал от хора, които според мен са доста на ТИ с тунинга - на турбо колите им трябват дори по-тежки маховици...За атмосферките, обаче и аз съм на мнението, че лекия маховик е ПЛЮС...Нагледни доказателства и примери бол (дори и от форума) ...
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            До колкото съм слушал от хора, които според мен са доста на ТИ с тунинга - на турбо колите им трябват дори по-тежки маховици...За атмосферките, обаче и аз съм на мнението, че лекия маховик е ПЛЮС...Нагледни доказателства и примери бол (дори и от форума) ...
                            Я посочи един от тия на ТИ, та барем обясни как става така, че е по-добре да ти е мега тежък маховика при състезателните коли

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • ТУРБО колите, не атмосферните

                              Посочвам ти еднин от Серес - Синьото купе турбо говореше момчето, че ще слага по-тежък маховик от стоковия
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                                Добре компетентните се изказаха,записвам си час за другата седмица да ми пуснат една стружка на маховика,ще го направя 1 кило,ама се чудя де*а тая турбина дали ще я развъртя някога....
                                Ще ми развъртиш ***, само като ти се включи вентилатора на радиатора и мотора ти ще изгасне /на празен ход/. Дано нямаш и климатик
                                http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%...B2%D0%B8%D0%BA
                                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                                sigpic
                                VW LADAVAGEN '81
                                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                                Comment

                                Working...
                                X