Известие

Collapse
No announcement yet.

Опасни и фалшиви носачи!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Добре де какви горни носачи съм имал аз на колата като я взех щом чак сега след 70 000 км единия е за смяна. И аз карам по същите пътища и влизам в същите дупки. Явно и в мненията на Спечалиста и на Вовата има смисъл.
    FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
    LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
    ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
    LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
      Добре де какви горни носачи съм имал аз на колата като я взех щом чак сега след 70 000 км единия е за смяна. И аз карам по същите пътища и влизам в същите дупки. Явно и в мненията на Спечалиста и на Вовата има смисъл.
      Незнам ама мойта като я купих не тропаше. 2 месеца след това се разтропа цялата. Смених всичко по окачването и след 10 000 км горните пак са леш.

      Вече почвам да карам като пенсионер.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от spe4elist


        Тва и да го прочета, не го вярвам ...
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ion-knock.html
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...e-failure.html
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...bone-woes.html
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...all-parts.html
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-regrease.html
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ml#post3296487
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...oth-sides.html
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...king-help.html
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...uspension.html
        Интересен пост за горни носачи - http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ne-squeek.html
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...balljoint.html
        http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...p-failing.html
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          незнам но аз определено се натресох на менте носачи фиорела за отрицателно време около 3-4 месеца сдадоха багажа и долни и горни защото реших да си ги купя по евтино за долен 209лв а в други магазини имаше същите по 360лв и в милано моторс имаше фиорела за 380лв е те ти са като искаш по евтино требва пак да ги сменям че тва тропа на желязо вече
          sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
          Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
            незнам но аз определено се натресох на менте носачи фиорела за отрицателно време около 3-4 месеца сдадоха багажа и долни и горни защото реших да си ги купя по евтино за долен 209лв а в други магазини имаше същите по 360лв и в милано моторс имаше фиорела за 380лв е те ти са като искаш по евтино требва пак да ги сменям че тва тропа на желязо вече
            ФРАП тампоните за носач са фрапантен боклук.Същите километри(по-малко от 10 000) издържаха и Фиорела...
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #36
              незнам какви са истинските носачи на алфата но на баща ми 156 1.8 вече 4-та година от както я има и не е мръднало окачването верно тои малко я е карал около 25 000км за 4г но пък за сметка на това си я кара душмански а аз сменям носаяи като консуматив на 6 месеца
              sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
              Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

              Comment


              • #37
                MOOG-пълен буклук 2 горни носача за по 5000 км неможаха да изкарат!тампона скъсан и на единия шарнира заминал!
                alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
                  MOOG-пълен буклук 2 горни носача за по 5000 км неможаха да изкарат!тампона скъсан и на единия шарнира заминал!
                  Ха и аз съм го гледал тоя филм явно твоето е 2-ра серия

                  ---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:19 ----------

                  Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                  ФРАП тампоните за носач са фрапантен боклук.Същите километри(по-малко от 10 000) издържаха и Фиорела...
                  Нема се плашиш оня ден твоите приятели даже ми казаха че не съм ги бил купил от тях и нямало да ми приемат рекламацията Ма ми дреме на .... и ги анатемосах по твой пример Лошото е че катосе случи на клиент аз съм вътрешно
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    ...
                    Първоначалното вграждане е TRW (напр. 156). Това - май всички го знаят. Проблема е, че между онова TRW и това, което се продава тук - разликата е от земята до небето.
                    ...
                    През моите ръце са минали и минават повече носачи отколкото на повечето хора в тази тема взети заедно. Сравнявал съм нееднократно TRW оригинално вграждане с това, което идва от магазина иии... са напълно еднакви!!! Същите тампони на Boge и абсолютно същата отливка. Погледни втората снимка от четвъртото мнение! Там където е изпилено седи оригиналния знак!!!

                    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                    По мое мнение горните носачи (147 -156) имат специфика на стягането !
                    Когато се стегнат до откат,при движение на носача тампона или втулката превърта,от там става лагеруване а при всяко такова особенно гума-метал износването е много бързо !
                    Мисля,че трябва да се стягат с динометричен ключ на определени кг.
                    Ефекта трябва де е: носача да се движи заедно с втулките и болта които минава през тях и същото време да не е хлабав.

                    Много полезно ще е ако някой може да открие специализирано инфо за силата на стягане на горни носачи.
                    Изобщо не ти е ясен принципа на работа на тези тампони. Вътре под втулката контактната повърхнина на гумата е на фигурки с цел да се намали триенето и съответно износването. Дължините на втулките спрямо винта и конзолата са пресметнати така, че дори и при най-зверското стягане каквото правя аз в сервиза с тръба е възможно носача да се върти около винта, чрез втулките лагеруващи върху фигурките на тампоните.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #40
                      Изобщо нямам претенций да разбирам,само коментирам !

                      Факт е, че колите от Италия си идват с оригиналното окачване на стотици хиляди километри. Или може би греша?
                      Имах 156 внос Германия,навъртях дваисе и няколко хиляди км когато смених оригиналните носачи,колата е взех 162 000км.
                      Като купих 147 навъртях 28000км и като сменяхме носачите пак бяха оригиналните (на 205 000км)

                      Как така тези носачи карат 200 000км а тези в БГ 2 000км ????

                      Изобщо не ти е ясен принципа на работа на тези тампони. Вътре под втулката контактната повърхнина на гумата е на фигурки с цел да се намали триенето и съответно износването. Дължините на втулките спрямо винта и конзолата са пресметнати така, че дори и при най-зверското стягане каквото правя аз в сервиза с тръба е възможно носача да се върти около винта, чрез втулките лагеруващи върху фигурките на тампоните.
                      Щом ще лагеруват втулка и тампон а не работят на принцип осукване,защо всички се напъват да затягат носача в работно положение ?!?!?
                      Знам за кои фигурки ми казваш и ако беше прав за лагеруването щеше да има някаква смазка задължително ! При тампоните на Ферарист е така ,има лагеруване има смазка,даже и полиуретан да е без смазка ще изкарат 1000км
                      Ако работеха на принцип осукване тампона щеше да бъде отлят (залепен) за втулката !

                      П.П.
                      От тампоните на Ферарист за сега съм доволен над 3 000км са бетон,десния когато е над 20 градуса почва да скърца но ще му сменя смазката.
                      Last edited by vovata; d.m.y г., 07:28.
                      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                        Изобщо нямам претенций да разбирам,само коментирам !



                        Имах 156 внос Германия,навъртях дваисе и няколко хиляди км когато смених оригиналните носачи,колата е взех 162 000км.
                        Като купих 147 навъртях 28000км и като сменяхме носачите пак бяха оригиналните (на 205 000км)

                        Как така тези носачи карат 200 000км а тези в БГ 2 000км ????



                        Щом ще лагеруват втулка и тампон а не работят на принцип осукване,защо всички се напъват да затягат носача в работно положение ?!?!?
                        Знам за кои фигурки ми казваш и ако беше прав за лагеруването щеше да има някаква смазка задължително ! При тампоните на Ферарист е така ,има лагеруване има смазка,даже и полиуретан да е без смазка ще изкарат 1000км
                        Ако работеха на принцип осукване тампона щеше да бъде отлят (залепен) за втулката !

                        П.П.
                        От тампоните на Ферарист за сега съм доволен над 3 000км са бетон,десния когато е над 20 градуса почва да скърца но ще му сменя смазката.
                        Защото никой не се е заглеждал в носача TRW. Преди време в една тема бях писал за това лагеруване и за греста вътре и всички ме нападнаха.

                        И аз отново го казвам. Оригинално носача ТРВ работи на принципа на лагерването. Има си грес м/у втулката и тампона и тампона е на фигурки (канали) където греста се съхраява. Мога да го снимам даже утре. Имам такъв изваден тампон.

                        При носачите на ТРВ няма значение кога ще стегнеш. Както и при полиуретана. Стягаш си го предварително и си го монтираш.

                        Ето я темата в която никой не ми вярваше преди. Чети от 24-то мнение надолу. http://clubalfaromeo.com/forum/showt...0%E5%F1&page=2

                        ето и клипчето в което показвам как се върти втулката в тампона на чисто новото ТРВ. http://tinypic.com/player.php?v=dokv3p&s=3

                        Довечера като се прибера ще снимам тампона и втулката. Да видиш как тампона е изял втулката. Между другото този тампон е твърд колкото полиуретана.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 15:25.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Ха и аз съм го гледал тоя филм явно твоето е 2-ра серия

                          ---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:19 ----------



                          Нема се плашиш оня ден твоите приятели даже ми казаха че не съм ги бил купил от тях и нямало да ми приемат рекламацията Ма ми дреме на .... и ги анатемосах по твой пример Лошото е че катосе случи на клиент аз съм вътрешно
                          Ами бих си купил части за 100-200лв-Лемфьордер,Боге,ама ньъцки-нема!
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #43
                            При мен положението е следното - ляв носач не ми е сменян никога и е оригинален TRW,Десен Оригинален TRW беше с здрави тампони и разбит шарнир като я купих сменен с Технород от както я карам в България ( 3 години) като ежедневно минавам поне по 2 км супер крив и амортизиран паваж за сега е ок .
                            sigpicAlfa 155 2.0 16v

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                              ...
                              Щом ще лагеруват втулка и тампон а не работят на принцип осукване,защо всички се напъват да затягат носача в работно положение ?!?!?
                              Знам за кои фигурки ми казваш и ако беше прав за лагеруването щеше да има някаква смазка задължително ! При тампоните на Ферарист е така ,има лагеруване има смазка,даже и полиуретан да е без смазка ще изкарат 1000км
                              Ако работеха на принцип осукване тампона щеше да бъде отлят (залепен) за втулката !...
                              Приятелю, всички тези хора, които се тормозят да стягат оста на горните носачи в работно положение си губят времето . Носачите TRW си имат смазка и това е една от причините да карат повече, но и тя не е достатъчна според мен.
                              В работно положение се стяга вилицата на долния носач, това е наистина важно! За горните е нужно просто да се сложи смазка при фигурките.
                              Поздрави!
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment


                              • #45
                                Нека да обобщим инфото до тук за да сме полезни един на друг.
                                За да изкарват повече време носачите (тампоните) им трябва смазка !
                                Досега не съм видял нов носач да върви със смазка фабрично ! Ако е имало нужда производителя щеше да сложи ,втулките щяха да са разглобени ! Както маншоните вървят със смазка !
                                В краина сметка нещо по веригата се губи,тампони смазки начин на монтаж дълъг живот.
                                Поздрави
                                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                                Comment

                                Working...
                                X