If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами аз тестовете ги направих.
Доволен съм от резултата.
Имах предвид идните дни - събота, неделя, понеделник... нали прогнозата е температурата да пада до минус 10, интересно ми е тогава за колко време ще сгрява
pr_00f,къде и кога може да се видим?
Искам само да погледна начина по които си свързал релетата и бушоните.
Или ако ти е по-лесно направи няколко снимки на системата.Аз имам подгрев с три свещи и съм решил тези дни да го монтирам,но ме притеснява захващането на маркучите.От едната страна влиза в термостата но другата влиза в купето под някаква кора.И другият ми проблем е монтажа на релетата.В едната си част има датчик за температура,но къде да го вържа?
Благодаря ти!
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Околна температура -2 според климатроника, колата беше изгасена снощи в 18:45 , запалване в 8:20
3 минути работа на място.
Показания по стрелката на температурата:
70С - след 9 минути изминати 4.7 км
90С - след 13 минути и изминати 8.5 км.
Парното беше пуснато на 20 С, духалки на стъклата , клапа за циркулация на въздуха -затворена.
Данни от днес вечерта. Колата е преседяла в подземният гараж от 9:00 до 18:00.
Околна температура +7 С, на двигателя предполагам около +10. Температурата извън гаража -2 С.
Точно колкото сутринта
Паля и тръгвам.
90 Градуса постигнах за 18 минути и изминати 13 км.
Парното беше същото - пуснато на 20 С, духалки на стъклата , клапа за циркулация на въздуха -затворена.
И 2-та теста са относително неточни, защото са по показанията на стрелката на температурата на таблото. Но пък са съм гледал един и същ уред, а дали реалната температура е била 82 или 87 не мисля че е от такова голямо значение.
Имаме база за сравнение.
Но определено се вижда разликата със и без подгрев.
А и вечерта старта на мотора беше поне при 9 градуса по-висока температура.
Аз си реших проблема най-накрая.Сложих два картона един между двата радиатора и един пред радиатора на климатика изцяло я завих Запалвам ,работи 5 мин на място ,тръгвам и на първия светофар вече е над 50 градуса.Като дигне 95 градуса включва перките,термостата отваря и пада на 80.Много съм доволен -това е евтиният вариант
Четох темата отгоре отгоре. Мислех си дали искам да се хващам да слагам и аз подгревни свещи на антифриза, ама зимата я преполовихме докато мисля...
Средата на декември ходих по североизточните равнини на БГ (-12 си е тегаво, беше ми студено да изпуша цяла цигара навън, а за колата не искам да знам кво й е било). Мислех дали да не слагам некви картони/кори пред радиатора, ама ме хвана мързела.
Най-евтиния вариант досега ми изглежда най-рационален (за мен), обаче с малко подобрения
Идеята е за нещо като шлюзове на двете решетки долу и на...дупката...по средата на бронята - лятото отворени, зимата (ако е студено) затворени.
Инженерната мисъл и техническите познания ги имам как да си го направя, ама ми липсва канал на който да кача колата. Тая кора ми бърка в здравето, ама с нея ми е по спокойно.
Не сравнявай технологиите от времето на дядо си с новите.
Не сравнявай бензинов и дизелов комън рейл двигател.
Не сравнявай кола правена за руската тайга и зима с такава правена за южна Европа.
Лада 2105 1200 куб. за 5 мин. на място вече духа яко топло от парното.
Толкова за Лада и Москвич
Колкото до Алфа...
С тия номера най-много да си прегрееш колата, ако нещо се случи с подобренията ти или ги забравиш напролет затворени.
Мисли за нещо полезно, подгрев (може и с реотани в купето) или печка
Едит - Уф, нищо общо нямат топлотехниката и охладителните системи, при затворен голям кръг и спрени вентилатори, на практика от маската обдухваш само корпуса на двигателя и то незначително, там имаш и радиатор и кулер и радиатор на климатика - които значително намалят въздушната струя към двигателя. Вече като се отвори големия кръг (82 градуса антифриз) тогава играе роля тая маска отпред дето искаш да я запушиш.
Аз не съм с 1.9 с 1.3съм
но да си споделя и моя случай.
Пусна ли парното и мотора почва да изстива.
Изключа ли от скорост и ако парното е на 3 или 4 и стрелката почва да пада (а пък ако тъкмо е тръгнал да загрява мотора и стрелката почне да отлепва от най ниското положение и пусна парното на 4 и си я смъквам на долу)
Това не е така като карам. Но изключа ли от скорост става.
Колата е на няма и 5 000км
sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
На руските автомобили имаше желюзи на тия,дето ги правеха за Сибир.При здрав термостат,дори на дядо ви Москвича или ВАЗ-а няма проблем със загряването.На Москвичите им търбушеха термостатите,щото прегряваха лятото,за това зимата ги караха със сем си квиз "черджета",ма то Ганьо си е майстор.
Аз не съм с 1.9 с 1.3съм
но да си споделя и моя случай.
Пусна ли парното и мотора почва да изстива.
Изключа ли от скорост и ако парното е на 3 или 4 и стрелката почва да пада (а пък ако тъкмо е тръгнал да загрява мотора и стрелката почне да отлепва от най ниското положение и пусна парното на 4 и си я смъквам на долу)
Това не е така като карам. Но изключа ли от скорост става.
Колата е на няма и 5 000км
Колега,жертва си на принципа:Икономията е майка на мизерията.Тези мотори нямат толкова "паразитна" топлина като старите.
Comment