Известие

Collapse
No announcement yet.

Upgrade 4 Бутални спирачни апарати

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Ся се занимавах с тва, налагах апаратите директно на 305 диск върху колата и нещо не пасват тия брембота от ГТВ - 130мм разстояние е малко, така двете издатини от шенкела където се хващат двата болта на старите спирачни апарати, съвпадат почти с издатините на болтовете на брембото.....така въпреки че планката не е проблем, спирачния апарат не може да влезе достатъчно навътре за да захапе целия диск, 8 мм не може да се обхванат..... има начин тва разстояние за се намали на 2-3 мм, но това значи да се пили от шенкела по малко и от апарата, а тва някак си не ми харесва......
    Някой знае ли решение на тва......
    Убеден ли си че сичко е точно? щото съм виждал баш на 305 да влизат идеално... на 284 видя ли дали лягат?

    Comment


    • #47
      Тук има снимка , на която се виждат адаптери.
      ...

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
        Убеден ли си че сичко е точно? щото съм виждал баш на 305 да влизат идеално... на 284 видя ли дали лягат?
        На диска свален си вллиза, на 284 не ме интересува как е......просто захвата е твърде кофти, може да се наппави планка, но кофти....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Ся се занимавах с тва, налагах апаратите директно на 305 диск върху колата и нещо не пасват тия брембота от ГТВ - 130мм разстояние е малко, така двете издатини от шенкела където се хващат двата болта на старите спирачни апарати, съвпадат почти с издатините на болтовете на брембото.....така въпреки че планката не е проблем, спирачния апарат не може да влезе достатъчно навътре за да захапе целия диск, 8 мм не може да се обхванат..... има начин тва разстояние за се намали на 2-3 мм, но това значи да се пили от шенкела по малко и от апарата, а тва някак си не ми харесва......
          Някой знае ли решение на тва......
          Връщаш 305мм дискове и взимаш от 312 нагоре Мерене му е майката
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #50
            Е 312 ще станат безспорно, 305 ми бяха на Купето и затва тях ползвах.....реално 9 мм от диска стоят "незахапани" така че изглежда всичко над 310 -312 ще е бомба......междуболтовото се коригира лесно, тва не ми е проблем, ще трябва да премеря офсета само как е....
            Мерси...
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #51
              Я да питам аз на 284мм дискове като се сложи това брембо,възможно ли е да се кара с 15"-ки джанти,че не ми е оферта да си търся зимно 16"ки гуми при положение че имам 4 хубави зимни 15,а едвали ще взема да сменям апарати всяка зима о пролет.
              Та някой слагал ли е 4 бутално брембо на кола с 284мм дискове ?
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #52
                Аз мисля, че точно това Брембо не може да се сложи на 284мм диск И също така не може да се кара с 15ки
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  Та някой слагал ли е 4 бутално брембо на кола с 284мм дискове ?
                  Никой......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #54
                    Ясно,да не се вкарвам в приключение значи освен ако не сменя и дисковете
                    Мерси за инфото
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Я да питам аз на 284мм дискове като се сложи това брембо,възможно ли е да се кара с 15"-ки джанти,че не ми е оферта да си търся зимно 16"ки гуми при положение че имам 4 хубави зимни 15,а едвали ще взема да сменям апарати всяка зима о пролет.
                      Та някой слагал ли е 4 бутално брембо на кола с 284мм дискове ?
                      Може да потърсиш на Wilwood, но повечето им модели нямат прахозащитни маншончета или от по-стари модели на БМВ, евентуално от Mazda RX7...
                      Alfa Romeo 155 1.8TS
                      Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        Ясно,да не се вкарвам в приключение значи освен ако не сменя и дисковете
                        Мерси за инфото
                        Ако не се лъжа 16ВТ купето е с 284мм дискове и 4 бутално брембо
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #57
                          16вт е с 284мм диск и спирачни апарати като на 147/156 2.0тс
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от ALFA CORSE Покажи съобщение
                            Може да потърсиш на Wilwood, но повечето им модели нямат прахозащитни маншончета или от по-стари модели на БМВ, евентуално от Mazda RX7...
                            Това с по-старите модели на БМВ- за М-ки ли говорим и за кои модели дол горе,че досега не съм чувал БМВ с 4 бутално брембо
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #59
                              От Е38ца...
                              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                              OEM & Ventura Garage
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                Това с по-старите модели на БМВ- за М-ки ли говорим и за кои модели дол горе,че досега не съм чувал БМВ с 4 бутално брембо
                                Да но тва Брембо е с 130 междуболтово на апаратите, а тва си е такова приключение в което надали някой иска да участва.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X