E да де, ама от уж от Порше бяха......
Известие
Collapse
No announcement yet.
Upgrade 4 Бутални спирачни апарати
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТочно за това говорим,все пак нее много готино да натискаш до долу педала особенно ако трябва рязко спиране. Аз все пак ще пробвам със стоковата пома ,но се чудя от каква кола ще пасне най лесно друга помпа с по-голямо бутало и по голям обем на цилиндъра за избягването на ефекта описан по-горе
Бруталното спиране започва след средата на хода на педала, а за нормално спиране се пипват само около 2-3 см, всичкото това става само с движение на педала без никакво усилие за натискане, даже се спира доста по-премерено с удълженият ход.
По каталозите за спирачни цилиндри пишат диаметъра на буталото, но не съм сравнявал какви се карат на Брембовците и какви на еднобуталните.
Другият вариант е помпите да са с еднакви буталца, но самият педал да е с по-малко отношение на рамото при Брембо версиите.
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaАма Поршето с тия апарати е спирало към 20%, докато твоята спира на 80%...
Делта интеграле ево също е с малки дискове и брембо 4-бутално... но са трудни за намиране също и разми мерцедеси и т.н.... но не са с радиален захват.
Ако искате правилна трансформация - радиален захват
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaКакъв му е смисъла на това..? Така няма ли да носи задницата при спиране дори и с по-големите предни апарати..?
Файдата е че задните дискове вече са вентилирани, примерно на Калояново като карах, стандартните задни дискове си стапяха стандартните накладки за два трад дея, тоест едни 50 обиколки с макс спиране е това.
Comment
-
Тва и аз мисля да го направя с стандартните предни на 156ца да ги слагам отзад, ама още не съм зе загледал като хората как да стане трансформацията......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Хммм а ква е разликата между 4 буталните на Порше и тея на 166,че ме обнадежди това изказване на НЕО 284 мм дискове и 4 бутално брембоEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Разликата е, че тия от Порше-то са по-компактни (можеш да слагаш 15ки джанти да речем), и са с радиален захват. Тези от 166 не са с радиален захват и са по-обемисти...Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТва и аз мисля да го направя с стандартните предни на 156ца да ги слагам отзад, ама още не съм зе загледал като хората как да стане трансформацията......
Comment
-
Пиши ми по скайпа или там където си писахме....156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
Comment