Известие

Collapse
No announcement yet.

Upgrade 4 Бутални спирачни апарати

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    E да де, ама от уж от Порше бяха......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Точно за това говорим,все пак нее много готино да натискаш до долу педала особенно ако трябва рязко спиране. Аз все пак ще пробвам със стоковата пома ,но се чудя от каква кола ще пасне най лесно друга помпа с по-голямо бутало и по голям обем на цилиндъра за избягването на ефекта описан по-горе
      в ланчиа форума има една тема "ево дедра" , та нея я направих с предни Брембо от 166 а предните и оригинални апарати с 284мм дискове отидоха за задни, със оригиналната си помпа остана.
      Бруталното спиране започва след средата на хода на педала, а за нормално спиране се пипват само около 2-3 см, всичкото това става само с движение на педала без никакво усилие за натискане, даже се спира доста по-премерено с удълженият ход.
      По каталозите за спирачни цилиндри пишат диаметъра на буталото, но не съм сравнявал какви се карат на Брембовците и какви на еднобуталните.
      Другият вариант е помпите да са с еднакви буталца, но самият педал да е с по-малко отношение на рамото при Брембо версиите.

      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
      YouTube
      evo2 600

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от badmadafaka
        Ама Поршето с тия апарати е спирало към 20%, докато твоята спира на 80%...
        Поршетата са с двигател отзад !!! (поне тия къде се водят спортни)

        Делта интеграле ево също е с малки дискове и брембо 4-бутално... но са трудни за намиране също и разми мерцедеси и т.н.... но не са с радиален захват.

        Ако искате правилна трансформация - радиален захват

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от badmadafaka
          Какъв му е смисъла на това..? Така няма ли да носи задницата при спиране дори и с по-големите предни апарати..?
          ами носи я само при изключен АБС и спиране на свободна или на съединител, при включен АБС или на скорост всичко е точно, понеже е 4х4
          Файдата е че задните дискове вече са вентилирани, примерно на Калояново като карах, стандартните задни дискове си стапяха стандартните накладки за два трад дея, тоест едни 50 обиколки с макс спиране е това.

          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
          YouTube
          evo2 600

          Comment


          • #80
            Тва и аз мисля да го направя с стандартните предни на 156ца да ги слагам отзад, ама още не съм зе загледал като хората как да стане трансформацията......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #81
              Хммм а ква е разликата между 4 буталните на Порше и тея на 166,че ме обнадежди това изказване на НЕО 284 мм дискове и 4 бутално брембо
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #82
                Разликата е, че тия от Порше-то са по-компактни (можеш да слагаш 15ки джанти да речем), и са с радиален захват. Тези от 166 не са с радиален захват и са по-обемисти...
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Тва и аз мисля да го направя с стандартните предни на 156ца да ги слагам отзад, ама още не съм зе загледал като хората как да стане трансформацията......
                  при "типо" платформата слагането на предни апарати с дискове за задни става без никакви адаптори, малко се фрезова стъпването на ушите да се центрират по диска апаратите, ползва се единият резбови отвор на шенкела а другият се разпробива и нарязва с резба и готово

                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube
                  evo2 600

                  Comment


                  • #84
                    В крайна сметка някой намери ли нещо за планките ?
                    Имам четири бутално от 166 2.4 jtd face. Смятам да ги мятам на 310 диск.
                    Ама тая планка нищо не мога да намеря за нея!
                    Mercedes S320 W220
                    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                    Comment


                    • #85
                      Пиши ми по скайпа или там където си писахме....
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #86
                        В софия се продават готови планки за 156ци,сьс 4 бутални от 166ца, по 40 или 50 лв. за бройка беше,при драго
                        ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                        Alfa Romeo 145 3.0V6
                        Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                        Comment

                        Working...
                        X