If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
разликата между задно и предно предаване и автоматични и ръчни скорости е от небето до земята как и да си говориме италианска кола от немска със същите коне неможе да падне
разликата между задно и предно предаване и автоматични и ръчни скорости е от небето до земята как и да си говориме италианска кола от немска със същите коне неможе да падне
зависи и от шофиора за голф-а ако наистина е 90 коня мисля че ще го биеш просто гледай да нямаш много гориво в резервоара,свали излишните неща и немисля че ще паднеш пък ако сте на кантар му дай алфата и земи голф-а за едно дърпане
Абе за G60 210коня несам чувал но и да има... Върха на черешката самоче даже според мен и лафа обърка върха на сладоледа трябваше да кажеш е VR6 3.2 коне беше над 200 незнам колко точно а на голф 4-ките май само найменованието се сменя от VR6 na R32 ама несам сигурен може и да са различни мотори
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Според мен колкото и да са зле Гоуфа и шофьора, ако е GTI ще те бие .
Аз съм се дърпал само веднъж с един приятел, като колата ми едно , че беше с 10-тина коня повече и второ- доста по лека . И колкото и да беше издухана, и на гас, и с лош старт (за мен) пак го минавах .
Тъй че един съвет-вдигни капака на Гоуфа и виж какво има отдолу (моноинжекцията веднага се познава) и ако е пълна инжекция по-добре се откажи .
Абе за G60 210коня несам чувал но и да има... Върха на черешката самоче даже според мен и лафа обърка върха на сладоледа трябваше да кажеш е VR6 3.2 коне беше над 200 незнам колко точно а на голф 4-ките май само найменованието се сменя от VR6 na R32 ама несам сигурен може и да са различни мотори
От Голф4 нагоре най-яките модели са R32, и са с подобрен вариант на VR6 мотор и 4х4 задвижване За съжаление политиката на VW се попромени в последните 10 години и отдавна нямат за цел да правят най-добрия хетчбек...
Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата
Бате не знам до кой клас си учил средно (или май основно), ама като ти гледам правописа си повтарял доста Не съм искал да хваля голфовете, просто ти разясних кои са топмоделите на Голф през годините, щото ти очевидно не знаеш Това, че ти го приемаш като хвалене си е твой проблем, но на мене лично ми мирише на комплекс
И да, вярно е, че има ужасно много селтаци с голфове и мене лично ме е срам от това Но трябва да ти кажа, че напоследък виждам все повече селтаци с алфи (1.4 по-често), отколкото гореспоменатите селтаци с голфове Даже Shoxxx може да ти даде няколко примера...
Но Голф-а не си избира кой да го купува Това, че просто в България има прекалено много селяндури не мисля, че трябва да означава, че колата е селска
Ся като спомена возия и поддръжка Гледам пак не си особено запознат Първо няма начин да ме накраш да повярвам, че италианските коли возят хубаво Второ Голфа вози достатъчно добре за концепцията на окачването му, която има една-единствена цел - да бъде здрава. Което следва от възможно най-малкото компоненти, от които е направено въпросното окачване. От което следва, че поддръжката е по-евтина...
Бате ти си болен мозък опитах се да говоря нормално с тебе даже никаква лична обида не отправих!!За правописа ми са ми писали 2ки в училище ти неси даскалка да ме критикуваш относно това..Също написах какво знам за VW даже подчертах че незнам много а и неме интересуват!!!Сега разбираш ли или май в постовете ти се вижда кой избива коплекси като нападаш лично хората !?!
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата
Бате не знам до кой клас си учил средно (или май основно), ама като ти гледам правописа си повтарял доста Не съм искал да хваля голфовете, просто ти разясних кои са топмоделите на Голф през годините, щото ти очевидно не знаеш Това, че ти го приемаш като хвалене си е твой проблем, но на мене лично ми мирише на комплекс
И да, вярно е, че има ужасно много селтаци с голфове и мене лично ме е срам от това Но трябва да ти кажа, че напоследък виждам все повече селтаци с алфи (1.4 по-често), отколкото гореспоменатите селтаци с голфове Даже Shoxxx може да ти даде няколко примера...
Но Голф-а не си избира кой да го купува Това, че просто в България има прекалено много селяндури не мисля, че трябва да означава, че колата е селска
Ся като спомена возия и поддръжка Гледам пак не си особено запознат Първо няма начин да ме накраш да повярвам, че италианските коли возят хубаво Второ Голфа вози достатъчно добре за концепцията на окачването му, която има една-единствена цел - да бъде здрава. Което следва от възможно най-малкото компоненти, от които е направено въпросното окачване. От което следва, че поддръжката е по-евтина...
Понеже темата отиде в друга посока аз спирам
подкрепям всичко което казваш фв си е резня и ще си остане както и всички немски коли
Comment