Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 145 vs Golf2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от acko88
    Бате ти си болен мозък опитах се да говоря нормално с тебе даже никаква лична обида не отправих!!За правописа ми са ми писали 2ки в училище ти неси даскалка да ме критикуваш относно това..Също написах какво знам за VW даже подчертах че незнам много а и неме интересуват!!!Сега разбираш ли или май в постовете ти се вижда кой избива коплекси като нападаш лично хората !?!
    Явно не носиш на майтап, но както и да е. По принцип хората, които подпалват от най-малкото имат някъкви психически разтройства, ама нямам време и нерви да ти разяснявам Умната!

    Първоначално публикувано от gaidata
    Първоначално публикувано от Kingpin
    Първоначално публикувано от acko88
    Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата
    Бате не знам до кой клас си учил средно (или май основно), ама като ти гледам правописа си повтарял доста Не съм искал да хваля голфовете, просто ти разясних кои са топмоделите на Голф през годините, щото ти очевидно не знаеш Това, че ти го приемаш като хвалене си е твой проблем, но на мене лично ми мирише на комплекс

    И да, вярно е, че има ужасно много селтаци с голфове и мене лично ме е срам от това Но трябва да ти кажа, че напоследък виждам все повече селтаци с алфи (1.4 по-често), отколкото гореспоменатите селтаци с голфове Даже Shoxxx може да ти даде няколко примера...

    Но Голф-а не си избира кой да го купува Това, че просто в България има прекалено много селяндури не мисля, че трябва да означава, че колата е селска

    Ся като спомена возия и поддръжка Гледам пак не си особено запознат Първо няма начин да ме накраш да повярвам, че италианските коли возят хубаво Второ Голфа вози достатъчно добре за концепцията на окачването му, която има една-единствена цел - да бъде здрава. Което следва от възможно най-малкото компоненти, от които е направено въпросното окачване. От което следва, че поддръжката е по-евтина...

    Понеже темата отиде в друга посока аз спирам
    подкрепям всичко което казваш фв си е резня и ще си остане както и всички немски коли
    Ти май не разбра нищо, а?

    Comment


    • #62
      Кингпин гледам ,4е само 2 бройки са произведени . Освен високота цена каква е била причината да не влезе в производство дори и лимитирано ? Голф рали с Г60 мотора ,какви сериозни дефекти дава ,4е съм си харесал едно корадо с този мотор ,а все чета ,че е издънката на ФВ?
      Най-якия сериен Голф3 е VR6, но има един лимитиран и се води A59

      http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm
      BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от hristiqn
        Кингпин гледам ,4е само 2 бройки са произведени . Освен високота цена каква е била причината да не влезе в производство дори и лимитирано ? Голф рали с Г60 мотора ,какви сериозни дефекти дава ,4е съм си харесал едно корадо с този мотор ,а все чета ,че е издънката на ФВ?
        Най-якия сериен Голф3 е VR6, но има един лимитиран и се води A59

        http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm
        Ами то никак не е малко това за цената да ти кажа Сам се сещаш, че ако тоя голф се беше появил на пазара на нормална цена, от Делта Интеграле и Ескорт Косуорт нямаше да остане и помен Както казах политиката на VW понякога ме отвращава, но нищо не мога да направя по въпроса... Аз си го обяснявам с това, че от VW както винаги са искали да го направят предимно здрав (че 275 коня не са шега работа от 2.0 мотор по онова време) и явно цената за това е била висока. После по онова време тия коли всички знаем, че не са особено стабилни в заводски вариант, били те и 4х4. От друга страна във WRC VAG са си имали предостатъчен представител в лицето на Audi S1 Quattro и може да не им се финансирало нова кола...

        Иначе G60 е ужасно здрав мотор, нищо, че е само 8 клапана. Със заводски карантии държи между 300-350 коня, в зависимост от сетъпа. Издънката им е, че са сложили тоя СКАПАН компресор, който на 10,000 км трябва задължително да се ревизира. Има неедин турбосетъпи на неотварян G60 мотор и трябва да ти кажа, че има доста "матрял" в него Та ако си взимаш кола с тоя мотор се приготви за слагане на турбина, че ще ти излезе по-евтино

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Kingpin
          Първоначално публикувано от hristiqn
          Кингпин гледам ,4е само 2 бройки са произведени . Освен високота цена каква е била причината да не влезе в производство дори и лимитирано ? Голф рали с Г60 мотора ,какви сериозни дефекти дава ,4е съм си харесал едно корадо с този мотор ,а все чета ,че е издънката на ФВ?
          Най-якия сериен Голф3 е VR6, но има един лимитиран и се води A59

          http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm
          Ами то никак не е малко това за цената да ти кажа Сам се сещаш, че ако тоя голф се беше появил на пазара на нормална цена, от Делта Интеграле и Ескорт Косуорт нямаше да остане и помен Както казах политиката на VW понякога ме отвращава, но нищо не мога да направя по въпроса... Аз си го обяснявам с това, че от VW както винаги са искали да го направят предимно здрав (че 275 коня не са шега работа от 2.0 мотор по онова време) и явно цената за това е била висока. После по онова време тия коли всички знаем, че не са особено стабилни в заводски вариант, били те и 4х4. От друга страна във WRC VAG са си имали предостатъчен представител в лицето на Audi S1 Quattro и може да не им се финансирало нова кола...

          Иначе G60 е ужасно здрав мотор, нищо, че е само 8 клапана. Със заводски карантии държи между 300-350 коня, в зависимост от сетъпа. Издънката им е, че са сложили тоя СКАПАН компресор, който на 10,000 км трябва задължително да се ревизира. Има неедин турбосетъпи на неотварян G60 мотор и трябва да ти кажа, че има доста "матрял" в него Та ако си взимаш кола с тоя мотор се приготви за слагане на турбина, че ще ти излезе по-евтино
          Точно компресора ме интересуваше, на това ми казаха 4е компресора е ревизиран и има чип и е около 190 магарета Значи отпада
          А за конкуренцията си прав. Доколкото разбрах този модел започва да се конструира през 92-ра и е готов 94-та . Точно по времето на С2-ката на Ауди , която е 2.2 и сток си е много здрав мотор ,да не говорим на колко мунинг държи . Незнам 4&4-то от какво е ако е от Ауди конкурентите могат да се радват ,че не е пуснат в производство ...
          BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

          Comment


          • #65
            За Голфа е повече от ясно че е 90 коня.Правил съм го много пъти(естественно нали е голф) Притеснява ме факта че е 1.8 а аз съм 1.3 а конете са равни.Дали по голямата кубатура е в негов плюс?
            Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
            Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

            Comment


            • #66
              еми бате, гледах некво клипче в youtube как 146 1.4 ТС дърпа яко на старт един голф 3 1.8, ама при тебе нещата са различни май...

              до колкото разбрах голфа е 2ка нали? той по лек от 3ката (около 900 +- ) със 3ка ако се пуснеш сте на кантар въпреки че си с 1.3 а той пак по лек...

              иначе конкретно по въпроса 1.8 е по-логично да бие 1.3 със съшата мошност. От обема що годе зависи въртящия момент, а от него ускорението. При тоя на ФВ са 145 Нм май. на твойта алфа към 130 Нм ли бяха? (ако някой може да ми отговори точно)

              другото което мога да кажа според мойте наблюдения е, че 2ки и 3ки им отиват на паша по некой др кон. При всички стари коли е така, ама не знам за други освен фв точно колко отиват

              Аз лично подкрепям един ваш старт без $ залог ( с тия пари се губи кефа според мене)
              по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от hristiqn
                Първоначално публикувано от Kingpin
                Първоначално публикувано от hristiqn
                Кингпин гледам ,4е само 2 бройки са произведени . Освен високота цена каква е била причината да не влезе в производство дори и лимитирано ? Голф рали с Г60 мотора ,какви сериозни дефекти дава ,4е съм си харесал едно корадо с този мотор ,а все чета ,че е издънката на ФВ?
                Най-якия сериен Голф3 е VR6, но има един лимитиран и се води A59

                http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm
                Ами то никак не е малко това за цената да ти кажа Сам се сещаш, че ако тоя голф се беше появил на пазара на нормална цена, от Делта Интеграле и Ескорт Косуорт нямаше да остане и помен Както казах политиката на VW понякога ме отвращава, но нищо не мога да направя по въпроса... Аз си го обяснявам с това, че от VW както винаги са искали да го направят предимно здрав (че 275 коня не са шега работа от 2.0 мотор по онова време) и явно цената за това е била висока. После по онова време тия коли всички знаем, че не са особено стабилни в заводски вариант, били те и 4х4. От друга страна във WRC VAG са си имали предостатъчен представител в лицето на Audi S1 Quattro и може да не им се финансирало нова кола...

                Иначе G60 е ужасно здрав мотор, нищо, че е само 8 клапана. Със заводски карантии държи между 300-350 коня, в зависимост от сетъпа. Издънката им е, че са сложили тоя СКАПАН компресор, който на 10,000 км трябва задължително да се ревизира. Има неедин турбосетъпи на неотварян G60 мотор и трябва да ти кажа, че има доста "матрял" в него Та ако си взимаш кола с тоя мотор се приготви за слагане на турбина, че ще ти излезе по-евтино
                Точно компресора ме интересуваше, на това ми казаха 4е компресора е ревизиран и има чип и е около 190 магарета Значи отпада
                А за конкуренцията си прав. Доколкото разбрах този модел започва да се конструира през 92-ра и е готов 94-та . Точно по времето на С2-ката на Ауди , която е 2.2 и сток си е много здрав мотор ,да не говорим на колко мунинг държи . Незнам 4&4-то от какво е ако е от Ауди конкурентите могат да се радват ,че не е пуснат в производство ...
                Те винаги казват, че компресора е ревизиран А ако е с чип свали от 10,000 на 5000 километрите за ревизия Макарче не знам какъв е тоя чип за G60, най-вероятно е няква гаражна превъзходна Иначе 4х4-то на А59 най-вероятно е заздравено Syncro И не забравяй, че Ауди и ФВ все пак са под един покрив

                Иначе по темата: крайно време е хората да се научат, че не конските сили въртят колелата Всичко е до въртящ момент, скорости и тегло. Няма как една кола с повече въртящ момент, по-малко тегло и по-къси скорости да падне от кола с повече тегло, по-малко въртящ момент и не знам какви скорости, ама съм сигурен, че са една идея по-дълги

                Comment


                • #68
                  Моята тежи по малко от тон, 1.5 е и е 97 коня. Но срещу един такъв голф се озори много. Въртящият момент на Гоуфа е по голям, по бързо набира при ниските обороти, аз после го догонвам и дори подминавам леко. Нямам много опит в гонките, ако караше някой рацер алфата щеше да бие, но пак с малко. При мен бих казал че резултатът бе равен. Така че силно ме съмнява, че имаш шанс. Освен ако неговата кола не е в по-лошо състояние и той не е по-неопитен.

                  А, пропуснах да кажа, че като се дърпахме, голфаджията даваше старт сигналът, което си е някакво предимство за него.
                  2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                  ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    кажете после как са се развили събитията внимавайте да не се изтрепете което е по важно от това кой кого ще дръпне вземете всички мерки за безопасност които се сетите успех
                    sigpicAlfa 155 2.0 16v

                    Comment


                    • #70
                      хаха подозирам че kingpin е шпионин от голф клуба )) тука само наблюдава как се правят алфите и от време на време не се здържа като как ги храним голфо джи-джи-джийте

                      А сериозно сори че не бях написал, но карам 1.9 жтд той колегата fnt ме е допълнил. Та с въпросното бмв е 97г. и е 143кончета а не както аз си мислех 163.Опитах се да го навия човека да се пуснем е така без пари ама неще
                      От сумати време се кана да звънна на кгб-то да чипосаме алфуната ама тамън напипам малко кешовица и се откажа хахаха мн ме притеснява след това да няма последици по двигателя или турбината

                      А иначе братле оня с голфа , не се притеснявай те са си така , викат ти айде да се пуснем айде да се пуснем и ти като кажеш "айдеее" и те почват да викат .... "е чакай само това да направа.... то онова сега не ми е как требе... ама и едно има дето и то ми е счупено...." и ТАКА ! та според мойте прогнози няма да се дръпнете скоро )) ама ако все пак стане направете видео да се смеем посуе на гоуфу
                      ПРАВИТЕ ОТСЕЧКИ СА ЗА БЪРЗИТЕ КОЛИ ЗАВОИТЕ СА ЗА БЪРЗИТЕ ШОФЬОРИ!sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Kingpin изловиха ли те бре

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от gaidata
                          Първоначално публикувано от Kingpin
                          Първоначално публикувано от acko88
                          Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата
                          Бате не знам до кой клас си учил средно (или май основно), ама като ти гледам правописа си повтарял доста Не съм искал да хваля голфовете, просто ти разясних кои са топмоделите на Голф през годините, щото ти очевидно не знаеш Това, че ти го приемаш като хвалене си е твой проблем, но на мене лично ми мирише на комплекс

                          И да, вярно е, че има ужасно много селтаци с голфове и мене лично ме е срам от това Но трябва да ти кажа, че напоследък виждам все повече селтаци с алфи (1.4 по-често), отколкото гореспоменатите селтаци с голфове Даже Shoxxx може да ти даде няколко примера...

                          Но Голф-а не си избира кой да го купува Това, че просто в България има прекалено много селяндури не мисля, че трябва да означава, че колата е селска

                          Ся като спомена возия и поддръжка Гледам пак не си особено запознат Първо няма начин да ме накраш да повярвам, че италианските коли возят хубаво Второ Голфа вози достатъчно добре за концепцията на окачването му, която има една-единствена цел - да бъде здрава. Което следва от възможно най-малкото компоненти, от които е направено въпросното окачване. От което следва, че поддръжката е по-евтина...

                          Понеже темата отиде в друга посока аз спирам
                          подкрепям всичко което казваш фв си е резня и ще си остане както и всички немски коли
                          с изключение на твоята
                          alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                          Comment


                          • #73


                            С 1,3 Боксер може и да не го биеш ама аз такива двойки 90 коня ги оставям 1-2 дължини назад
                            АЛФА 145 1,7 боксер 16 v

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от sa6o_roman
                              иначе конкретно по въпроса 1.8 е по-логично да бие 1.3 със съшата мошност. От обема що годе зависи въртящия момент, а от него ускорението. При тоя на ФВ са 145 Нм май. на твойта алфа към 130 Нм ли бяха? (ако някой може да ми отговори точно)
                              На боксера 1.3 е 115 момента.... а на тоя голф го дават 137
                              Мисля, че шансовете на Алфата са нулеви. И съвсем закономерно
                              Пада по всички фактори.... обем, въртящ момент, ускоряване, маса.....
                              ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                              sigpic
                              ROVER 200 RF 2.0TDI

                              Comment


                              • #75
                                Nasko_77, да те питам такава алфа или такава като твоята какви са и шансовете с/у 145 ТД 90кс? Май пак малки за боксера? Щото една Ланча Делта с тоя дизел напрао ме изуми как набира след 120 на магистралата (дигна 190 по километраж)
                                по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                                Comment

                                Working...
                                X