Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво НЕ трябва да правите с вашата 145-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
    Аууу! Баси гледката

    Давам левче за разкривената биелка от последната снимка.
    цЪ, и на Мара - Отварачката не бих я дал Избери си нещо друго от картера.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
      цЪ, и на Мара - Отварачката не бих я дал Избери си нещо друго от картера.
      А на бас , че на Мара ще я дадеш! Даже де си доплатиш... хехе
      Поздрав и успех от мен.
      Дай да се спазарим за 2 лева?
      Alfa 155 2.0TS 8V '93
      sigpic
      VW LADAVAGEN '81
      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от dyni Покажи съобщение
        После в сервиза ми казаха че всичко тръгнало от лошо работеща маслена помпа.Колата преди това доста тракаше като дизел, а в интерес на истината сега е значително по тиха.
        А има ли някакъв начин да се разбере маслената помпа дали работи както трябва или се разбира когато вече е късно
        Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
        Audi A4 1.9 TDI

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
          А има ли някакъв начин да се разбере маслената помпа дали работи както трябва или се разбира когато вече е късно
          Баце помпата е последния проблем на този мотор
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
            А има ли някакъв начин да се разбере маслената помпа дали работи както трябва или се разбира когато вече е късно
            Маслената помпа до последно е работила, но незнаем на какво налягане де. Стружките се виждат и на смукателя на снимките. Като е засмуквала стружките са се набили по двете зъбчатки на помпата. Челните им стените (които по принцип са идеално гладки) бяха много надрани. Знчи е смукала яко до последно.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
              Маслената помпа до последно е работила, но незнаем на какво налягане де. Стружките се виждат и на смукателя на снимките. Като е засмуквала стружките са се набили по двете зъбчатки на помпата. Челните им стените (които по принцип са идеално гладки) бяха много надрани. Знчи е смукала яко до последно.
              значи на тия обороти не е останало масло в картера, защото помпата го е качила в главата - вал на сухо и ефекта е потресаващ... май обратните маслени магистрали не са останали с достатъчна ширина за тия обороти...


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #37
                Колеги, проблема дойде от това, че маслото е завряло от продължителното каране на високи обороти. Иначе бях сложил Elf Sporti, което никак не е лошо. Мисля и за този вариянт с бедна смес, която предполага Нено и Мъри, но ме съмнява, защото добре ускоряваше дори и над 200. Така или иначе хващам колегата Ангелов за ушите и идваме в София при Бобо за малко промени по софтуера.
                SPRINTAUTO service
                0893277773

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                  Колеги, проблема дойде от това, че маслото е завряло от продължителното каране на високи обороти. Иначе бях сложил Elf Sporti, което никак не е лошо. Мисля и за този вариянт с бедна смес, която предполага Нено и Мъри, но ме съмнява, защото добре ускоряваше дори и над 200. Така или иначе хващам колегата Ангелов за ушите и идваме в София при Бобо за малко промени по софтуера.
                  Помисли още малко и ше се сетиш,иначе когато поискаш заповядай,само звънни преди това
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                    Колеги, проблема дойде от това, че маслото е завряло от продължителното каране на високи обороти. Иначе бях сложил Elf Sporti, което никак не е лошо. Мисля и за този вариянт с бедна смес, която предполага Нено и Мъри, но ме съмнява, защото добре ускоряваше дори и над 200. Така или иначе хващам колегата Ангелов за ушите и идваме в София при Бобо за малко промени по софтуера.
                    изненадваш ме с тия опити с маслото.....

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #40
                      Нено, ти не беше ли с друга зъбчатка на 5-тата?
                      Гледам, че на 220+ е оборотите са били в началото на червеното. А колегите от форума, на които и е изпушил двигателят при продължително каране с такива скорости и обороти не са 1 или 2-ма, за съжаление
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                        Нено, ти не беше ли с друга зъбчатка на 5-тата?
                        Гледам, че на 220+ е оборотите са били в началото на червеното. А колегите от форума, на които и е изпушил двигателят при продължително каране с такива скорости и обороти не са 1 или 2-ма, за съжаление
                        ей кюмурджия....

                        моята кола взимаше цялата магистрала в червеното... поне пет пъти на заварена газ... но реших да щадя мотора и сложих друга пета....

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                          ей кюмурджия....

                          моята кола взимаше цялата магистрала в червеното... поне пет пъти на заварена газ... но реших да щадя мотора и сложих друга пета....
                          Твоята - да, но знаеш много по-добре от мен колко други ТС двигатели на са имали ксъмета на твоя. Аз за тоя проблем чета откакто съм се регнал в тоя форум преди не-знам-си-колко години Явно има нещо в тея двигатели.
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            ей кюмурджия....

                            моята кола взимаше цялата магистрала в червеното... поне пет пъти на заварена газ... но реших да щадя мотора и сложих друга пета....
                            И моята е издържала 2 пъти варненската с "пидала до митала" ако не се лъжа за 15 минути я зех единия път другия за 20 а софииската 2-3 пъти по същия начин ... начи да се радвам че не съм пъснал такава тема и аз ...занапред ще я давам по леко докато не се сложи чип до колкото разбрах от вашите мнения с чипа се разминавало с такива инциденти
                            Alfa romeo 145

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              Твоята - да, но знаеш много по-добре от мен колко други ТС двигатели на са имали ксъмета на твоя. Аз за тоя проблем чета откакто съм се регнал в тоя форум преди не-знам-си-колко години Явно има нещо в тея двигатели.
                              нема проблем.... ако знаеш какво правиш.... бензин, свещи, чип, масло и т.н....

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • #45
                                Направо ме хвърлихте в размисли с тази тема като се сетя колко често вкарвам в прекъсвач.
                                Rado145QV пожелавам ти много безаварийни ........ с новия мотор.
                                Alfa Romeo 145 1.6 TS '99 facelift
                                Alfa Romeo 147 1.9 jtd '05 facelift
                                Камион 2,4 jtdm Q4

                                Comment

                                Working...
                                X