If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
После в сервиза ми казаха че всичко тръгнало от лошо работеща маслена помпа.Колата преди това доста тракаше като дизел, а в интерес на истината сега е значително по тиха.
А има ли някакъв начин да се разбере маслената помпа дали работи както трябва или се разбира когато вече е късно
Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
Audi A4 1.9 TDI
А има ли някакъв начин да се разбере маслената помпа дали работи както трябва или се разбира когато вече е късно
Маслената помпа до последно е работила, но незнаем на какво налягане де. Стружките се виждат и на смукателя на снимките. Като е засмуквала стружките са се набили по двете зъбчатки на помпата. Челните им стените (които по принцип са идеално гладки) бяха много надрани. Знчи е смукала яко до последно.
Маслената помпа до последно е работила, но незнаем на какво налягане де. Стружките се виждат и на смукателя на снимките. Като е засмуквала стружките са се набили по двете зъбчатки на помпата. Челните им стените (които по принцип са идеално гладки) бяха много надрани. Знчи е смукала яко до последно.
значи на тия обороти не е останало масло в картера, защото помпата го е качила в главата - вал на сухо и ефекта е потресаващ... май обратните маслени магистрали не са останали с достатъчна ширина за тия обороти...
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Колеги, проблема дойде от това, че маслото е завряло от продължителното каране на високи обороти. Иначе бях сложил Elf Sporti, което никак не е лошо. Мисля и за този вариянт с бедна смес, която предполага Нено и Мъри, но ме съмнява, защото добре ускоряваше дори и над 200. Така или иначе хващам колегата Ангелов за ушите и идваме в София при Бобо за малко промени по софтуера.
Колеги, проблема дойде от това, че маслото е завряло от продължителното каране на високи обороти. Иначе бях сложил Elf Sporti, което никак не е лошо. Мисля и за този вариянт с бедна смес, която предполага Нено и Мъри, но ме съмнява, защото добре ускоряваше дори и над 200. Така или иначе хващам колегата Ангелов за ушите и идваме в София при Бобо за малко промени по софтуера.
Помисли още малко и ше се сетиш,иначе когато поискаш заповядай,само звънни преди това
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Колеги, проблема дойде от това, че маслото е завряло от продължителното каране на високи обороти. Иначе бях сложил Elf Sporti, което никак не е лошо. Мисля и за този вариянт с бедна смес, която предполага Нено и Мъри, но ме съмнява, защото добре ускоряваше дори и над 200. Така или иначе хващам колегата Ангелов за ушите и идваме в София при Бобо за малко промени по софтуера.
изненадваш ме с тия опити с маслото.....
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Нено, ти не беше ли с друга зъбчатка на 5-тата?
Гледам, че на 220+ е оборотите са били в началото на червеното. А колегите от форума, на които и е изпушил двигателят при продължително каране с такива скорости и обороти не са 1 или 2-ма, за съжаление
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Нено, ти не беше ли с друга зъбчатка на 5-тата?
Гледам, че на 220+ е оборотите са били в началото на червеното. А колегите от форума, на които и е изпушил двигателят при продължително каране с такива скорости и обороти не са 1 или 2-ма, за съжаление
ей кюмурджия....
моята кола взимаше цялата магистрала в червеното... поне пет пъти на заварена газ... но реших да щадя мотора и сложих друга пета....
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
моята кола взимаше цялата магистрала в червеното... поне пет пъти на заварена газ... но реших да щадя мотора и сложих друга пета....
Твоята - да, но знаеш много по-добре от мен колко други ТС двигатели на са имали ксъмета на твоя. Аз за тоя проблем чета откакто съм се регнал в тоя форум преди не-знам-си-колко години Явно има нещо в тея двигатели.
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
моята кола взимаше цялата магистрала в червеното... поне пет пъти на заварена газ... но реших да щадя мотора и сложих друга пета....
И моята е издържала 2 пъти варненската с "пидала до митала" ако не се лъжа за 15 минути я зех единия път другия за 20 а софииската 2-3 пъти по същия начин ... начи да се радвам че не съм пъснал такава тема и аз ...занапред ще я давам по леко докато не се сложи чип до колкото разбрах от вашите мнения с чипа се разминавало с такива инциденти
Твоята - да, но знаеш много по-добре от мен колко други ТС двигатели на са имали ксъмета на твоя. Аз за тоя проблем чета откакто съм се регнал в тоя форум преди не-знам-си-колко години Явно има нещо в тея двигатели.
нема проблем.... ако знаеш какво правиш.... бензин, свещи, чип, масло и т.н....
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Направо ме хвърлихте в размисли с тази тема като се сетя колко често вкарвам в прекъсвач.
Rado145QV пожелавам ти много безаварийни ........ с новия мотор.
Comment