Известие

Collapse
No announcement yet.

Генерация - що е то...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • и все пак с такова гърне с камера ефекта от генерацията ще е 0 нали ? нищо че тръбите ще са по големки
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

    Comment


    • Нали човека ясно написа, че може да е проходно..? Проходно значи като погледнеш през дупката да виждаш какво има от другата страна.
      Искам да кажа, че няма да забавя или спира кой знае колко нещата дето минават през него...
      Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 16:33.

      Comment


      • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
        Проходно значи като погледнеш през дупката да виждаш какво има от другата страна.


        Е това е пояснение!
        Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
        ех.. Малкото КуВе
        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение


          Е това е пояснение!

          като твойте уши василе
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
            съжалявам че вдигам стара тема ама искам да попитам знаещите значи става въпрос за атмосфер 2.0 ка колата беше само по права тръба с крайно гърне на ф60 .. резултата беше че стана адски шумна и одаря ли прекъсвач почва да излиза огън от крайното гърне .. след което веднага се сложи резонатор на Ф60 ми пооправи се работата съвсем малко с шума и вече нямаше огън .. та въпроса ми е има ли някакъв начин да се направи генерация за тая кола на 60 мм ОБАче да утихне доста е не да е като сток ама поне да не ме спират от движение че големи проблеми с тия куки ??? Питам и за гърнетата с тапи ако сложа 1 такава тапа ще утихне ли поне като искам да я карам нормално ? Представям си го така .. с 2 резонанса на 60 мм другото права тръба + крайно гърне с тапа .. с 2 резонатора ще утихне ли или ефекта няма да много положителен ... Сега съм със стоково средно гърне (това най голямото по обем) което мисля че е на 50 мм и тръбата ми е стоковата и със крайно гърне на 60 мм и нещата поотихнаха ама пък ефекта във високите се изгуби почти нацяло .. Може ли атмосферка с тиха генерация или не тва ми в въпроса
            Миналото лято на мястото на катализатора сложих гърне с камера, поръчано в известен софийски тунинг сервиз (цилиндъра на снимката). Много съм доволен от резултата. Колата се отпуши и не стана по-шумна.
            Attached Files
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

            Comment


            • това на какъв диаметър е гърнето? с какъв диаметър тръби си? .. до отзад има ли още гърнета или само крайно ... на каква цена закупи гърнето имаш ли контакти на сервиза и дали пращат от разтояние (с доставчик примерно) Можеш ли да качих клип да видя колко е шумна колата че направо не се кара така моята и я ся пак съм със сток тръби и гърнета
              alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
              Fiat punto GT in progress ~200hp

              Comment


              • Каква генерация да сложа?

                Здравейте колеги, след като се стопли времето съм решил да отпуша алфата. Идеята ми е смяна на генерацията, челен кулер и ремап. Въпроса ми е, с какъв диаметър да бъде генерацията за този мотор?
                Alfa Romeo 146 1.9 JTD 01' ex
                SAAB 9-3 SS 1.9TiD
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от Grizoo Покажи съобщение
                  Здравейте колеги, след като се стопли времето съм решил да отпуша алфата. Идеята ми е смяна на генерацията, челен кулер и ремап. Въпроса ми е, с какъв диаметър да бъде генерацията за този мотор?
                  на 50-55 ще е напълно достатъчно

                  Comment


                  • Добре, а след като ще се прави и ремап не е ли по-добре някой по-голям диаметър ф63 примерно? Другия въпрос ми е от крайното гърне като вървя към двигателя какво да слагам....крайно гърне>права тръба>резонансно гърне на мястото на катализатора>права тръба>мека връзка?
                    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 01' ex
                    SAAB 9-3 SS 1.9TiD
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Grizoo Покажи съобщение
                      Добре, а след като ще се прави и ремап не е ли по-добре някой по-голям диаметър ф63 примерно? Другия въпрос ми е от крайното гърне като вървя към двигателя какво да слагам....крайно гърне>права тръба>резонансно гърне на мястото на катализатора>права тръба>мека връзка?
                      63mm при теб ще е безполезно и най вероятно с обратен ефект. останалото си го знаеш

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Grizoo Покажи съобщение
                        Добре, а след като ще се прави и ремап не е ли по-добре някой по-голям диаметър ф63 примерно? Другия въпрос ми е от крайното гърне като вървя към двигателя какво да слагам....крайно гърне>права тръба>резонансно гърне на мястото на катализатора>права тръба>мека връзка?
                        Kолега, виждам че си с 1.9 двигателя. При теб спокойно можеш да останеш от двигателя с "права" тръба на 55 и само с крайно гърне. Аз на моята (2.4) съм от край до край "права" на 63, нямам проблем с шума нито в града, нито на дълъг път, а за промяна в ефекта на вървене е излишно да коментирам
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                        Comment

                        Working...
                        X