Известие

Collapse
No announcement yet.

Боксера повече ли върви от ТС?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ...и докато младежите си чесаха пръстчетата по клавиатурата, некой дръпна ли boxer vs TS, че да каже какъв е резултата... пък и да си дойдем на думата - дет' са вика
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • Ако си мислиш че са в един клас ок . Като се напъваш да сложиш алфата в тая група добре , всички искат да са в тая група ма не могат повечето .В А група без топка не пускат както казва един приятел. Нямало значение как изглеждали резултатите от тестовете , е как да няма ... Да сложим тогава алфата в една група с Дачия логан , туркото рено и някой друг такъв шит и феновете на Дачия да твърдят че са в един клас с алфа ... по тоя начин как ти изглеждат нещата .

      Ако не си разбрал автомобилите с марка АЛФА РОМЕО си имат своя собствена пазарна ниша и таргет фенове. Опита да се сравняват с която и друга марка винаги ще води или до превес на другата марка или при сравнение с трета марка до превес на алфата . Всеки автомобилен производител се стреми да си намери място дето не е заето от някой друг.АЛФА РОМЕО изключително лесно могата да вдигнат нивото на всичките си автомобили , ма заедно с нивото че се вдигне и цената и ще влезнат в ценовия клас на БМВ<МЕРЦЕДЕС<АУДИ , и знаеш ли тогава какво ще стане . Никой няма да купува алфа ромео

      Comment


      • Здрасти, ти защо не издадеш книга за автомобилната пазарна индустрия
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • Първоначално публикувано от SFINKS
          Ако си мислиш че са в един клас ок . Като се напъваш да сложиш алфата в тая група добре , всички искат да са в тая група ма не могат повечето .В А група без топка не пускат както казва един приятел. Нямало значение как изглеждали резултатите от тестовете , е как да няма ... Да сложим тогава алфата в една група с Дачия логан , туркото рено и някой друг такъв шит и феновете на Дачия да твърдят че са в един клас с алфа ... по тоя начин как ти изглеждат нещата .

          Ако не си разбрал автомобилите с марка АЛФА РОМЕО си имат своя собствена пазарна ниша и таргет фенове. Опита да се сравняват с която и друга марка винаги ще води или до превес на другата марка или при сравнение с трета марка до превес на алфата . Всеки автомобилен производител се стреми да си намери място дето не е заето от някой друг.АЛФА РОМЕО изключително лесно могата да вдигнат нивото на всичките си автомобили , ма заедно с нивото че се вдигне и цената и ще влезнат в ценовия клас на БМВ<МЕРЦЕДЕС<АУДИ , и знаеш ли тогава какво ще стане . Никой няма да купува алфа ромео

          Мисля си че взе малко ти да не вдяваш за какво се говори.....Първо не съм ги сложил аз в тази група. Второ все си мисля ,че тези които са ги сложили там са МАЛКО по разбиращи от теб. А за пазарни ниши и таргет групи ( таргет фенове - такъв термин в Маркетинга няма) може да си говорим колкото искаш. А примера ти с Дачия и Рено(Талбот му е името) не е много смислен... защото както преди няколко поста ти си писал може да слижим вазхвалявания ти Мерцедес до Бентли , Ролс Ройс и т.н.(тогава и той само по цена ще е на 1-во място) Кое в коя група се слага го измислят хора работещи в тази област и занимаващи се далеч по сериозно с автомобилната индустрия.

          Аз никъде не отреках качествата на немските коли, така че недей да се хващаме да пишем още глупости и то не по темата, а и ми се струва и не в правилния раздел.....
          Alfa Romeo 146 ti

          Comment


          • охх , зе да ми омръзва ама айде

            за тва дето си го написал в началото щом от първият път не си го схванал няма да обяснявам пак ( рената дето се продават в БГ се правят в Турция , пак си е рено ма много фалшиво)

            Затва че има хора дето не малко , а много повече от мен разбират от пазара на коли изобщо и не споря , ма ти не си сред тия хора . Казваш приателю че не може да се сравнява Мерцедес с Бентли и Ролс ...., е може .Ти си мислеше че S clasс е в тоя клас ли .... , в тоя клас е Майбах....

            Comment


            • Абе почети малко - виж кое с кое сравняват - да със старите Алфи до и включителни 145 сравненията бяха други - ама виж малко в кой клас е Алфа.
              Потърси сравнението на Алфа159, Авенсис, Акорд, БМВ320Д, Ц220ЦДИ,Волво 40,Пасат .......ей тея коли ги изма всичките сравнени.

              Виж форум на БМВ с кого сравняват
              http://216.239.59.104/search?q=cache:wN ... cd=1&gl=bg

              Виж и това от разни списания автомобилни и стига глупости:
              Аз не говоря за 145 - тя е в класа на Голф, Астра, Ибиза,Меган,.....
              Говорим за нови Алфи и виж
              All these magazines have tested pre-production cars and the developement of 159 has not been finished.

              I see that many of you did not read what i wrote and still are making hypothetic comments that 159 will be slower..

              159 1.9JTS BMW 318i(2.0) new engine for bmw-2006
              159 2.2JTS BMW 320i
              159 2.8JTS-230hp BMW 325i new engine for Alfa Romeo-

              2006
              159 2.8JTS Q4 BMW 325xi
              159 3.2JTS Q4 BMW 330xi

              159 1.9JTDm 120 BMW 318d 2.0
              159 1.9JTDm 150 BMW 320d
              159 2.4JTDm BMW 320d
              159 3.0JTDm Q4 BMW 330xd

              Let remind you some other mags comments...

              Independent
              a)Simple notions for people with simple prejudices. Now, please, welcome Alfa Romeo's handsome, engaging, tuneful and rather daring (to those secure in their big-brand Germans) 159. And face up to reality

              b)To the road. And have no fears about the new engine's Alfa-ness, because this one sounds almost exactly like the old 2.0 Twin Spark, (possibly the most charismatic four-cylinder production engine of recent years) with a lovely edge to its exhaust note and a crisp, eager response. It pulls better from low speed than its predecessor, too, although the 159's ample mass "just shy of a ton-and-a-half" blunts the thrust a bit.

              So far, so excellent. It gets better. The 156 had an unusual steering response, initially soft then very fast. It held the road well but made a real meal out of some bumps, especially the too-stiff Sport-suspension versions. All is fixed in the 159. The steering is more progressive in its response, although still keen and a little too light, and apart from a bit of fidget on ripply roads, the 159 rides well.


              c)This is it. This is the best Alfa Romeo saloon there has ever been, the car whose halo will best dazzle the German opposition. Not only is it rapid, with smooth torque across a broad rev-range and lots of energy at the top of it, but it flows round corners with the nonchalance of an Audi laced with the point-and-drift thrills of a BMW. It's taut, responsive, interactive, all those driver-pleasing things, yet it rides comfortably too.

              Here is the Alfa that we have wanted for years. This top 159 will probably cost about Ł28,000, but the range should begin at about Ł10K below that. If you're bored with the obvious German rivals, it looks like there's an enticing escape route at last.

              2)Autoexpress-bmw's magazine

              a)Should Italy's most famous sporty saloon be better than Germany's? Alfa says its 159 - the eagerly anticipated replacement for the 156 - has got what it takes to finally beat the BMW 3-Series; and there is good reason for the firm's optimism.

              b)So has Alfa finally created a model that will leave the BMW 3-Series bloodied? It is a tough call. Although the Italian certainly has the style and performance, reliability will not be proven overnight and buyer confidence will take time to build. However, the 159 is definitely a step forward from the 156; we cannot wait to drive one in the UK.
              John Simister

              3)Autocar

              We found the reason not to buy German
              "The engines - all of them- feel exactly like Alfa engines should. The V6 you could easily mistake for the outgoing unit, with the same all-encompassing smoothness and wide power band, the same growl progressing into a snart when you ask for serious power, except that there's more of it now. This is a serious rival for the finest BMW straight six and performance is well up to the class standard

              4)4car

              a)If this doesn't do it, it's hard to know what will. We're talking about Alfa Romeo's eternal quest to create a car able to rival BMW's ubiquitous 3-Series: not an Italian BMW, but a car of equivalent worth and desirability which retains its Italian characteristics (the good ones, at least).

              b) The four-wheel drive transmission means there's none of the bad behaviour suffered by the 156 GTA, which aimed to channel 250bhp through its front wheels alone, and the V6 Q4's handling is a delight. It points like a rear-wheel drive car and corners quickly with a gentle tail-out stance, yet the front wheels pull it straight should too much be asked of the rears. Similarly, there's almost no understeer when entering a corner quickly, because the Torsen-C centre differential diverts torque rearwards if the front wheels have too much to cope with. That 47/53 torque split is just the starting point, alterable as needed. It all makes for a highly enjoyable, very fluid drive.

              The steering is very quick to respond, high-geared like the 156's, but the action is more progressive now and the turning circle is no longer bus-like


              c)Clearly the V6 is fastest - it does 149mph and reaches 62mph in 7.0 seconds - and its flat torque curve makes the performance easy to exploit. It sounds delicious, too, the usual Alfa V6 note reproduced convincingly on this all-new engine. The 2.2 JTS also sounds correctly Alfa-esque, this time much like the old 2.0 Twin Spark


              And we must read what other Journalists say not only read english complex craps.

              1)http://www.autobild.de/test/neuwagen...89bef0e938b53a

              2)According to the best Dutch car magazine, the 159 is a very good car and to give you some quotes:

              It is without a doubt the best mass produced Alfa Romeo ever made.
              The 159 is in a class of its own when it comes to handling
              None of the competitors give the meaning to the term Sports saloon so briljantly as Alfa does.

              When it comes to handling:
              The nicest handling car on the Nordschleife (old Nurburgring in Germany) is the 185 bhp 2.2 JTS with not too much weight in the nose and therefore perfectly balanced.
              The JTD can be oversteered in corners (on the track) and the nose dives a bit much due to the heavy diesel engines.
              The 3.2 has a heavy nose as well, but the 4 wheel drive makes the car handle very nicely.


              3)http://www.lautomobilemagazine.com/images/710.jpg

              It wins in comparison tHE 407.....when French people think German-italians cars as rubbish compared to theirs...Also 159 was First theme and second was the new clio....The article does not speak for a german alternative but they beleive that it is the new benchmark.

              4)Autoweek
              Alfa Romeo introduces new 159 to the press in Munich, or Bmw-city

              159 is the D new premium leader… the English press speaks about equal comparison in all terms with the 3 for the top of the segment… and autoexpress quite it leaves to foresee that 159 is able to hold the head and to be the new leader…
              Auto Plus(F)
              "Materiali di eccellente fattura,buon livello degli equipaggiamenti e un ottimo telaio,incredibilmente rigido"

              Autocar(GB)
              "Verdetto,una buona ragione per non comprare tedesco"
              "L'Alfa 159 conserva la bellezza immediata della 156 e l'abitacolo č a misura del conducente.Da oggi,la sfida alla BMW serie 3 č lanciata."

              Auto Bild(D)
              "La nuova Alfa mostra temperamento e diversi contenuti tecnici"

              Auto Express(GB)
              "Look da vincitore.Dopo tanti tentativi falliti,finalmente l'Alfa č riuscita a realizzare un'auto dotata di anima,grinta,sostanza.Stavolta sembra davvero in grado di tener testa alla BMW."

              Auto Motor und Sport(D)
              "Finalmente dall'Italia arriva un modello capace di andare oltre la pura moda del design.Non solo estetica,dunque,ma anche e soprattutto affidabilitŕ e concretezza per una vettura che si inserisce di prepotenza nel mercato".

              AutoFoco(P)
              "Bellezza e sostanza"

              L'Auto-journal(F)
              "Provocazione muscolosa,carattere e passione latina,grazie al turbodiesel da 200 CV.Il comportamento dinamico č eccellente."






              Steering wheel

              1)Independent
              So far, so excellent. It gets better. The 156 had an unusual steering response, initially soft then very fast. It held the road well but made a real meal out of some bumps, especially the too-stiff Sport-suspension versions. All is fixed in the 159. The steering is more progressive in its response, although still keen and a little too light, and apart from a bit of fidget on ripply roads, the 159 rides well

              2)Autoexpress
              All variants cope with bumps better than a 156, though. The steering response is still ultra-quick, but it is more progressive and the turning circle - woeful in the previous-generation cars - is usefully tighter.


              3)4car
              The steering is very quick to respond, high-geared like the 156's, but the action is more progressive now and the turning circle is no longer bus-like. It feels slower in the nose-heavy, front-drive version of the 2.4 JTD, and there's more understeer as you'd expect, but the 2.2 JTS has the agility of the V6 if not quite the flowing style. This four-cylinder car's steering is a little too light for its directness and accuracy, though. All three 159 variants, the ones samples by 4Car to date, are a responsive, eager drive.

              4)Autocar
              The steering of the new Alfa 159 has a more direct response for the driver, more responsive steering and better stability control. The high double wishbone was already used on the 156 and has been further improved on the new Alfa 159.



              Alfa Romeo have recently released first details of pricing for the new Alfa 159 ahead of its Italian market arrival in September, and all the indications are that it will be very priced competitivly, significantly undercutting its closest rival - BMW's 3-series range.

              The prices now revealed are for the Alfa 159 'Progression' and 'Distinctive' versions. The Progressive package includes includes front and lateral airbags, traction control, mono-zone air climate control,alfatext interior, alloy wheels and CD player. There are three petrol versions, with the 'entry-level' 1.9 JTS costing 28,600 euros, while the 2.2 JTS is priced at 30,600 euros and the 3.2 V6 JTS Q4 at 34,600 euros. The turbo diesel range: 29,240 euro for the 1.9 JTD 8v, 30,800 for 1.9 JTD 16v and 34,600 for the 2.4 JTD. Dealers across Italy are now starting to take orders for these models (with the exception of the 1.9 JTD 8v and 2.4 JTD which will be open to ordering at the end of August).

              The 'Distnctive' level sees the list price increasing by 2,650 euros. This package includes front fog lights, bi-zone air-conditioning, audio and GSM controls in the steering wheel, leather steering wheel and gear knob, cruise control, radio CD, Alfatex upholstery, Visibility Pack 1 & 2 (rain sensor, electro chromatic interior mirror, defrosting sensor, odour sensor) and 16” alloy wheels with 215/55 tyres.

              THE BMW 3-SERIES - THE SEGEMENT BENCHMARK
              The Alfa 159 is aimed squarely at BMW's 3-series range, an ambition that Alfa's new CEO Karl-Heinz Kalbfell makes no secret of. The German car is undoubtedly the segment benchmark in all aspects that the Italian marque needs to target, including efficiency, quality, reliability and brand perception. Pricing is vital, and BMW - with their class leading image - are always able to command 'badge premiums'.

              The brand new 3-series range (codenamed E90) was launched just months ago. Widely praised by virtually all the motoring press, it has instantly claimed the number one spot attributed to its predecessor, and has set itself as the mark that rivals need to be measured against. Once again however, the new BMW 3-series is blighted by the downright ugly Chris Bangle inspired styling, and certainly in the looks department the new 3-series cannot hold a candle to the gorgeous Giorgetto Giugiaro-penned lines of the Alfa 159. Side by side there is no contest as to which grabs the attention: German styling is still no match for Italian.

              The new 3-series is 4520mm long (with a 2760 wheelbase) and prices below are for the Italian market, and - like the Alfa 159 - are quoted excluding taxes. The 'entry-level' BMW 320i 'Eletta' 4-door - as usual with rear wheel drive - has a 1995cc 4-cyl petrol engine which pumps out 150bhp at 6,200rpm, hits a top speed of 220km/h and travels from 0 to 100km/h in 9 seconds dead. BMW claim a combined fuel cycle of 38.2(35.5) mpg, while the unladen weight is a reasonably hefty 1325kg. Excluding taxes this car is listed at 30,400 euros. Directly comparable to the Alfa 159 1.9 JTS - in 'Progressive' specification - the new Italian model offers a saving of 1,800 euros. The higher specification 3-series 'Attiva' and 'Futura' both retail for 32,900 euros.

              The 3-series then steps up to the 218bhp 325i model which boasts a 2497cc V6 petrol engine, a top speed of 245km/h and a 0-100km/h time of 7.0 seconds. This model starts at 34,800 euros for the base 'Eletta', while the 'Attiva' and 'Futura' versions cost an extra 2,500 euros. The third petrol engined model in the 3-series range is the 330i, which has another V6 under the bonnet (with a displacement of 2996cc). With 258bhp on tap, a top speed of 250km/h and able to accomplish the 0-100k/h dash in 6.3 seconds, prices in Italy start at 38,800 for the 'Elettra', while the 'Attiva' and 'Futura' cost 41,800 euros.

              The three petrol engines are complimented by BMW's tried and tested 1995cc, 4-cyl diesel unit which pumps out 163bhp at 4,000rm, fitted to the 320d range. Like its petrol sisters, the 320d is homologated to EURO4. With a top speed of 220km/h, the diesel can dash from 0-100km/h in a competitive 8.3 seconds, and offers a combined economy of 49.6(42.2) mpg. The 320d model range starts with the 'Elettra' version costing 32,950 euros. Comparable to the Alfa 159 1.9 JTD, the Italian car is able to offer the buyer a saving of 2,200 euros, and comes with Alfa's highly-regarded and punchy turbo diesel unit. The 'Attiva' and 'Futura' specification packages of the 320d command a 2,500 euro premium over the base model.

              Забележи само колко авторитетни издания(от различни страни) я слагат в един клас с БМВ - значи е в неговия клас.
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • Аве ей, клавиатурни рацери и икономисти , ай някой да дръпне един TS с един Boxer, стига сте спорили за глупости!
                Аз самият признавам всичките недостатъци на Алфа Ромео, ма тази ми е четвърта по ред от 1995 година насам и най вероятно следващата пак ще е такава, въобще не ми дреме в кой ценови или автомобилен клас попада колата ми, знам че гори повече от едно Венто например, както че и частите са и по скъпи, не мисля че е по-чуплива от повечето немски возила, вярно поскърцват ефтинки пластмаси и тук там шевовете на тапицерията са поразръфани, ма МЕН СИ МЕ КЕФИ тая кола. Не е бегачка /ма то си го пише отзад 1.4 TS/ ма ще сритам задника на почти всеки 1.4 от друга марка.
                Ако ще разсъждаваме строго икономически Алфа-та е доста неизгодна покупка, но както казваше един колега "...Алфа се купува със сърце а не с разум", но това не трабва да никара да я редим до разни символи на автомобилната индустрия...може да се напишат още милион думи, на къф е смисъла ->никакъв, я си карайте колиците и си м се кефете и толкоз
                Mitsubishi Outlander
                Mitsubishi Space Star
                Daihatsu Terios

                Comment


                • Влади ами те ги дръпнаха бе - колегата с 1,4 ТС паднал от 1,6 боксер - ама 1,4 ТС е с газова - иначе имаше преди време една проба и 1,4ТС водеше с половин - до една кола разлика на 1,6 боксер - което значи че са равностойни и зависи от състоянието на колата и от шофера
                  Общо взето на по късо растояние 1,4ТС взема преднина, но на трета 1,6 боксер наваксва разликата ( по голям въртящ момент с малко ако не греша но е логично впредвид по големия му обем) и подминава с малко. Като цяло 1,6 е малко по силен и в началото преднината на 1,4 може да се дължи и на факта че се вкарва до малко по високи обороти и от превклучването.
                  Все пак зависи от конкретните екземпляри защото боксерчетата са по стари - но технически изправен боксер 1,6 дърпа на 1,4 с малко и колкото по дълга дистанцията повечко става разликата в полза на 1,6.
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от SFINKS
                    охх , зе да ми омръзва ама айде

                    за тва дето си го написал в началото щом от първият път не си го схванал няма да обяснявам пак ( рената дето се продават в БГ се правят в Турция , пак си е рено ма много фалшиво)

                    Затва че има хора дето не малко , а много повече от мен разбират от пазара на коли изобщо и не споря , ма ти не си сред тия хора . Казваш приателю че не може да се сравнява Мерцедес с Бентли и Ролс ...., е може .Ти си мислеше че S clasс е в тоя клас ли .... , в тоя клас е Майбах....
                    Никъде не претендирам да съм сред тези хора, а колкото до примера с Майбах ще те оставя ти да си помислиш дали не си написал поредното си странно противоречие.....

                    Всичко друго BatVas ти е сложил да прочетеш, повече няма смисъл.........

                    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10108

                    ето ти нещо и за Ауди да не кажеш,че само БМВ....

                    FIN
                    Alfa Romeo 146 ti

                    Comment


                    • е то че няма смисъл от тоя спор аз мнооого отдавна в тая тема написах.... виж назад .
                      Скоро ше утепаме рекорда по мнения в една тема

                      Comment


                      • ха ха

                        да ама е весело
                        Alfa Romeo 146 ti

                        Comment


                        • че весело е мноу ясно . нема нищо лошо да се спори , важното е да се спазва добрият тон и да се спори аргументирано.

                          Comment


                          • Aми от тук нататък вече чакаме да се пусне още някой с 1.4ТС срещу 1,6 боксер.
                            Щото тука станаха две теми - втората тема с два въпроса "В кой клас е Алфа" - отовор - КЛАС АЛФА "С кого се сравнява " - отговор "вече(отново след кризата) Алфа е сред престижните автомобили
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • за пускането не мога да помогна, малко съм по голям

                              за другата тема
                              - според мен е интересна и може да се търсят данни.... е така за инфо... а пък после може да минем на спора коя в кой клас е.....
                              Alfa Romeo 146 ti

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BatVas
                                Влади ами те ги дръпнаха бе - колегата с 1,4 ТС паднал от 1,6 боксер - ама 1,4 ТС е с газова - иначе имаше преди време една проба и 1,4ТС водеше с половин - до една кола разлика на 1,6 боксер - което значи че са равностойни и зависи от състоянието на колата и от шофера
                                Васка, това бях аз, аз се дърпах с една новопристигнала /преди 2 месеца/ 146 боксер, мен ме интерсува резултата от друга гонка...
                                Mitsubishi Outlander
                                Mitsubishi Space Star
                                Daihatsu Terios

                                Comment

                                Working...
                                X