Известие

Collapse
No announcement yet.

Модифициране на 1,7 ТС 8кл (силов тунинг)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Ако степента на сгъстяване е вярна тази кола спокойно може да се движи със смеси от порядъка на 13.1 - 13.3 Което ще и даде повечко респонс и мощност. Ако колата е имала детонации от бедна смес ок нормално но ако вие сте вдигали аванса и сте гасили детонациите с прекалено богати смеси не е добре - ще има отрицателен ефект
    Ами, до колкото си спомням, първо настроихме смесите в целия оборотен диапазон да са от порядъка на 12,2-12,4 (за точните стойности се наложида звънна и да попитам ) и чак след това настройвахме аванса.
    Защо такава смес?
    - ами по думите на Венци, повечето серийни/заводски коли идвали с такива смеси. А той поне има база за сравнение.
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
      Ами, до колкото си спомням, първо настроихме смесите в целия оборотен диапазон да са от порядъка на 12,2-12,4 (за точните стойности се наложида звънна и да попитам ) и чак след това настройвахме аванса.
      Защо такава смес?
      - ами по думите на Венци, повечето серийни/заводски коли идвали с такива смеси. А той поне има база за сравнение.
      Нещо силно сте в грешка
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
        Относно валовете:
        intake: 32/72, (62/42), max.lift 11,6mm, lift at TDC 1,19(3,30)mm
        - стойностите, посочени в скобите са при включен вариатор на всмукателния вал.
        Колата е настройвана с включен вариатор!
        Ако правилно съм разбрал, колата при пълно натоварване работи със стойностите дадени в скобите?
        А според мен за макс. мощност трябва да работи при тези intake: 32/72 .

        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
        YouTube
        evo2 600

        Comment


        • #79
          Май не ви е ясно баш кога работи вариатора. От 1000 до 7000 оборота варитора се активира няколко пъти. Не съм сигурен колко за точните обороти но първо от около 1400 до 2800 е активиран и после на горе след 5000 оборота мисля пак се пускаше. А когато е деактивиран тогава е активиран соленоида на колектора. Но с точни данни не мога се обоснова. Забравил съм ги. Това е за 16 в моторите. При този може би е нещо подобно.
          Last edited by oem; d.m.y г., 12:46.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            При този може би е нещо подобно.
            Идеята за пълненето си е все същата, на празен ход няма предварение на всм. вал за да има стабилен празен ход, след това на средни има, и идеята там е да се увеличи динамичното сгъстяване съответно въртящият момент чрез ранното затваряне на всм. клапан. И след това към високите вала се връща в базово положение с много късно затваряне за да може да донапълва добре.
            А клапите в колектора за променлива дължина са за отделна история, свързана с инерционното пълнене.

            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
            YouTube
            evo2 600

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
              Идеята за пълненето си е все същата, на празен ход няма предварение на всм. вал за да има стабилен празен ход, след това на средни има, и идеята там е да се увеличи динамичното сгъстяване съответно въртящият момент чрез ранното затваряне на всм. клапан. И след това към високите вала се връща в базово положение с много късно затваряне за да може да донапълва добре.
              А клапите в колектора за променлива дължина са за отделна история, свързана с инерционното пълнене.
              А ти пък колко си се объркал не е истина
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                А ти пък колко си се объркал не е истина
                не знам, докажи ми колко

                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                YouTube
                evo2 600

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                  не знам, докажи ми колко

                  Може ли да се намеся ?


                  Прочети това от край до край http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6697


                  Също и другите теми в раздел полезна информация


                  Ето тук е описано цялата "измама " относно конските сили и въртящия момент.

                  Пък после като ви обясняват, че спортния филтър вдига въртящия момент а не К.с. и затова, защото вдига въртящия момент, се усеща силата му в ниските/средни обороти, му кимнете с глава и всичко да приключи.

                  http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13753
                  sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                    Може ли да се намеся ?


                    Прочети това от край до край http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6697


                    Също и другите теми в раздел полезна информация


                    Ето тук е описано цялата "измама " относно конските сили и въртящия момент.

                    Пък после като ви обясняват, че спортния филтър вдига въртящия момент а не К.с. и затова, защото вдига въртящия момент, се усеща силата му в ниските/средни обороти, му кимнете с глава и всичко да приключи.

                    http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13753
                    Колега той тия ги е изчел по 3 пъти ма като четеш дали пак му е ясно При положение че дори в нашия форум точно на него няколко човека са му обеснявали за кво става въпрос ... едно си баба знае едно си баба бае

                    ---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:33 ----------

                    Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                    не знам, докажи ми колко
                    Е колко пъти бе ти вече трябва хонорар да плащаш на хората дето се мъчат да ти обесняват
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Колега той тия ги е изчел по 3 пъти ма като четеш дали пак му е ясно При положение че дори в нашия форум точно на него няколко човека са му обеснявали за кво става въпрос ... едно си баба знае едно си баба бае

                      Леле то даже е в същата тема на 3-та страница.

                      Та даже и drigata ме нагруби.

                      Извинявам се за спама в темата. Супер е проекта продължавай все така
                      sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                        Може ли да се намеся ?


                        Прочети това от край до край http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6697
                        ти ми даваш материал за първи клас направо

                        Само за пояснение, сетвам валове не от скоро, и се получава резултатно
                        Даже на моделите дето серийно изискват пети, ползвам рейсинг метода на сетване с индикатор и градусови колела + леека корекцийка по мое усмотрение и хората са по-доволни отколкото както са им я направили колата преди в сервиза с петите

                        И точно за това става дума, кога затваря всм. вал и в кой режим се търси максималният въртящ момент.


                        Та накратко искам да кажа, че тоя мотор ако пълненето му приключва при 42 градуса след ДМТ, няма как да изкара мощност във високите, някой иска ли да го оспори това?

                        Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                        Леле то даже е в същата тема на 3-та страница.
                        на трета страница твърденията са общо казано принципни, без да са съобразени с конкретните приложения и като предположения са грешни
                        Last edited by ICI; d.m.y г., 00:55.

                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube
                        evo2 600

                        Comment


                        • #87
                          Хубаво е, когато теорията може да се докаже с практика.
                          А практиката, в онази неделя показа, че при включен вариатор мотора има много по-добри показатели за мощност и въртящ момент, от колкото при затворен вариатор. Това го видяхме на диното!!!
                          Не знам при другите мотори как е, но при моя след 1300 об/мин и натоварване над 30% вариатора се отваря и седи отворен до момента в който горното условие не се наруши.
                          И последно да спомена на колегите - във високите обороти се търси по-ранно отваряне на всмукателните клапани, за да се увеличи оувърлапа и от там от вакуума създаден от излизащите газове да се подобри скоростта и пълненето на влизащия въздух (свежата гориво/въздушна смес).


                          Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                          ти ми даваш материал за първи клас направо

                          Само за пояснение, сетвам валове не от скоро, и се получава резултатно
                          Даже на моделите дето серийно изискват пети, ползвам рейсинг метода на сетване с индикатор и градусови колела + леека корекцийка по мое усмотрение и хората са по-доволни отколкото както са им я направили колата преди в сервиза с петите

                          И точно за това става дума, кога затваря всм. вал и в кой режим се търси максималният въртящ момент.


                          Та накратко искам да кажа, че тоя мотор ако пълненето му приключва при 42 градуса след ДМТ, няма как да изкара мощност във високите, някой иска ли да го оспори това?


                          на трета страница твърденията са общо казано принципни, без да са съобразени с конкретните приложения и като предположения са грешни


                          ---------- Post added at 08:29 ---------- Previous post was at 08:21 ----------

                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Нещо силно сте в грешка
                          Да... наистина съм в грешка
                          Оказа се, че смесите са ми на 12,8 и максималния аванса е на 19 градуса.
                          Лошото е, че и при тези насторйки пак се получават детонации при определени условия, а именно - в топло време, при изкачване на възвишение, на 4-та предавка, в диапазона м/у 2500-3000 об/мин, при умерен ход. При тези условия ако подам съвсеем леко газ, почват да се чуват детонациите. Ако пък допълнително включа и вариатора - детонациите стават съвсем отчетливи. Обаче, подам ли максимално газ - детонациите изчезват (или не ги чувам щото много ми бучи ауспуха ).

                          Е, чух се вече с Венци и момчето обеща да внесе малки корекции в аванса и смесите.
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                            Хубаво е, когато теорията може да се докаже с практика.
                            А практиката, в онази неделя показа, че при включен вариатор мотора има много по-добри показатели за мощност и въртящ момент, от колкото при затворен вариатор. Това го видяхме на диното!!!
                            Не знам при другите мотори как е, но при моя след 1300 об/мин и натоварване над 30% вариатора се отваря и седи отворен до момента в който горното условие не се наруши.
                            И последно да спомена на колегите - във високите обороти се търси по-ранно отваряне на всмукателните клапани, за да се увеличи оувърлапа и от там от вакуума създаден от излизащите газове да се подобри скоростта и пълненето на влизащия въздух (свежата гориво/въздушна смес).




                            ---------- Post added at 08:29 ---------- Previous post was at 08:21 ----------



                            Да... наистина съм в грешка
                            Оказа се, че смесите са ми на 12,8 и максималния аванса е на 19 градуса.
                            Лошото е, че и при тези насторйки пак се получават детонации при определени условия, а именно - в топло време, при изкачване на възвишение, на 4-та предавка, в диапазона м/у 2500-3000 об/мин, при умерен ход. При тези условия ако подам съвсеем леко газ, почват да се чуват детонациите. Ако пък допълнително включа и вариатора - детонациите стават съвсем отчетливи. Обаче, подам ли максимално газ - детонациите изчезват (или не ги чувам щото много ми бучи ауспуха ).

                            Е, чух се вече с Венци и момчето обеща да внесе малки корекции в аванса и смесите.
                            Тва е друга бира Относно детонацийте кажи му на късокосместото мамутче да внесе корекции в картата на парт тротълите щото от там ти идва мазалото с детонацийте И другия път като правите аванса измерете реалния аванс на колата а не тоя по картите Освен това или пак нещо ме бъзикаш или тая кола е зверски сгъстена
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                              Хубаво е, когато теорията може да се докаже с практика.
                              А практиката, в онази неделя показа, че при включен вариатор мотора има много по-добри показатели за мощност и въртящ момент, от колкото при затворен вариатор. Това го видяхме на диното!!!
                              Не знам при другите мотори как е, но при моя след 1300 об/мин и натоварване над 30% вариатора се отваря и седи отворен до момента в който горното условие не се наруши.
                              И последно да спомена на колегите - във високите обороти се търси по-ранно отваряне на всмукателните клапани, за да се увеличи оувърлапа и от там от вакуума създаден от излизащите газове да се подобри скоростта и пълненето на влизащия въздух (свежата гориво/въздушна смес).
                              Не съм пипал 8 клапанов с вариатор и искам да попитам мерил ли си реално, примерно със закачен волтмер на клапана за вариатора при кои режими се задейства?
                              Понеже съм се занимавал само с 16В, а при тях стратегията е точно както съм я описал по-преди.

                              И не виждам никаква логика 8В да работи с аванс на вала във високи, тези глави са кросфлоу и имат много сериозно продухване на цилиндъра при оувърлапа.
                              Тъй че това зверско увеличаване на оувърлапа продухва много яко цилиндъра, само от всмукателния имаш 62 градуса, от изпускателния не знам колко са ти след ГМТ, но тая схема надхвърля даже оувърлапа при фул рейс валовете.
                              Обаче файда само от издухване на цилиндъра няма, за високите трябва и дооста късно затваряне след ДМТ за да има време да се напълни инерционно цилиндъра със смес, точно тия 72 градуса след ДМТ са чудесни за тая работа
                              При затваряне на пълненето на 42 градуса когато авансираш вала въобще не може да се извади голямо ВЕ във високите, тия 42 градуса след ДМТ си е стойност като за един що годе нормален ежедневен вал.

                              intake: 32/72, (62/42 с аванс от вариатора)
                              284 градуса, Full Lift 110 (80 с аванс от вариатора)
                              Също така Фул лифт от 110-105 градуса е типичен при сетване на вал за максимална мощност

                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube
                              evo2 600

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                Тва е друга бира Относно детонацийте кажи му на късокосместото мамутче да внесе корекции в картата на парт тротълите щото от там ти идва мазалото с детонацийте И другия път като правите аванса измерете реалния аванс на колата а не тоя по картите Освен това или пак нещо ме бъзикаш или тая кола е зверски сгъстена
                                ОК. Като се чуя с него, ще споделя и твоята идея.
                                А относно бъзика - нема се бъзикам със старото куче . Истината е, че колата май си е "зверски" сгъстена. Преди да сложа валовете на C&B, замерената компресия беше около 16bar. След това, въпреки по-отворените валове и корекцията в челата на буталата, компресията пак си остана доста височка - към 13bar. Нормалното май е към 9-10bar за такъв сет-ъп?!
                                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                                Comment

                                Working...
                                X