Известие

Collapse
No announcement yet.

Модифициране на 1,7 ТС 8кл (силов тунинг)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ...уффффф... ето и графиката, че я позабравих...
    Attached Files
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • доволен ли си от постигнатото?
      alfa 164 t.s ex
      tipo 2,0 16v turbo ex
      opel astra amnesia ex
      megane 2 ex
      alfa 159 jtd ех
      audi A6/S TQ 330+
      audi a4 b5 1,8 TQ 500++
      alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

      Comment


      • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
        ...уффффф... ето и графиката, че я позабравих...
        Веднага ти казвам зацепил си колата се едно ще е без вариятор и затова като го включиш всичко се омазва
        Освен това разлики от сорта на 5-10 коня на тва дино се получават от сякви простотии например налягане в гумите
        Last edited by Bobo; d.m.y г., 12:18.
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
          доволен ли си от постигнатото?
          Все още не. Бих се поуспокоил при едни 170к.с. например
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • Чай че се сетих нещо трябва много да внимавате с данните дали се дават с луфт или без луфт тва може да ви бъзика и освен това имаше там някво "количество" лифт дадено от теб което не съвпадаше с коломбовското и то може да ти прецака работата с вариятора
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Веднага ти казвам зацепил си колата се едно ще е без вариятор и затова като го включиш всичко се омазва
              Освен това разлики от сорта на 5-10 коня на тва дино се получават от сякви простотии например налягане в гумите
              Нещо такова ми се въртеше из главата. Но това на практика означава да върна всмукателя с 30градуса (на коляновия вал) назад, което пък означава, че в режим изкл. вариатор няма да има никакво повдигане на клапана в ГМТ. Това няма ли да се отрази много зле на мотора?
              И друго което не ми е изяснено още - какво е влиянието на изпускателния вал? Дали не трябва и него да го въртя назад, та максималния лифт да не се получава при 110гр, а някъде при 100-105гр.? Така ще се намали и овърлапа...
              Опасявам се, че ако върна всмукателя с цели 15градуса (30гр на коляновия вал) ще се влоши много пълненето, а и компресията ще падне драстично, заради късното затваряне...

              ---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:35 ----------

              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Чай че се сетих нещо трябва много да внимавате с данните дали се дават с луфт или без луфт тва може да ви бъзика и освен това имаше там някво "количество" лифт дадено от теб което не съвпадаше с коломбовското и то може да ти прецака работата с вариятора
              Последните данни, които ми изпратиха, бяха:
              IN: LATDC 0.5-0.7mm with 0.3mm clearance
              EX: LATDC 1.5-1.8mm with 0.5mm clearance
              В момента всмукателния вал е настроен на около 0.9мм, а изпускателния си е както те го предписаха...

              Първите данни бяха съответно 1,19 за всм. и 2.8 за изп., но пък не бяха споменали нищо за луфта м/у вала и повдигача...
              Last edited by Z:)m; d.m.y г., 13:12.
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                Нещо такова ми се въртеше из главата. Но това на практика означава да върна всмукателя с 30градуса (на коляновия вал) назад, което пък означава, че в режим изкл. вариатор няма да има никакво повдигане на клапана в ГМТ. Това няма ли да се отрази много зле на мотора?
                И друго което не ми е изяснено още - какво е влиянието на изпускателния вал? Дали не трябва и него да го въртя назад, та максималния лифт да не се получава при 110гр, а някъде при 100-105гр.? Така ще се намали и овърлапа...
                Опасявам се, че ако върна всмукателя с цели 15градуса (30гр на коляновия вал) ще се влоши много пълненето, а и компресията ще падне драстично, заради късното затваряне...

                ---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:35 ----------



                Последните данни, които ми изпратиха, бяха:
                IN: LATDC 0.5-0.7mm with 0.3mm clearance
                EX: LATDC 1.5-1.8mm with 0.5mm clearance
                В момента всмукателния вал е настроен на около 0.9мм, а изпускателния си е както те го предписаха...

                Първите данни бяха съответно 1,19 за всм. и 2.8 за изп., но пък не бяха споменали нищо за луфта м/у вала и повдигача...
                Измери колко градуса ще се върне всмукателя при зададения от тях лифт и не пипай изпускателя
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Измери колко градуса ще се върне всмукателя при зададения от тях лифт и не пипай изпускателя
                  ОК!
                  Ще пробвам и така... само че не знам кой точно уйкенд ще се случи

                  П.П.
                  с Добри сте говорили за VAF=>MAF... ако изцяло се ремапне ЕКУ'то, няма ли да стане?
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                    ОК!
                    Ще пробвам и така... само че не знам кой точно уйкенд ще се случи

                    П.П.
                    с Добри сте говорили за VAF=>MAF... ако изцяло се ремапне ЕКУ'то, няма ли да стане?
                    Ще стане и ще получиш сигурно около 10-тина коня
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                      От вчера вече имам мааалко обнадеждаващи новини...
                      Само че, колкото са обнадеждаващи, толкова са и объркващи.
                      Обнадеждаващото е, че вчера успяхме да изкараме около 156к.с. Дори в един от ръновете докарахме и до 158к.с.
                      Объркващото обаче е, че тези коне ги изкарахме при изключен вариатор!!!
                      Вместо с вкл. вариатор мотора да дава добри показатели във високите, то се получава обратното - в ниски и средни дава по-добър въртящ момент, а като стигне 6300об/мин мощността почва да пада, а при изкл. вариатор - в ниските и средните дава по-слаб въртящ момент, но за сметка на това кривата на мощността си се катери нагоре до прекъсвач.
                      Нещо ми се получава всичкото на опаки!?

                      Някой да има някакви идеи по въпроса?

                      П.П.
                      по-късно ще приложа и графиките...
                      Виж че точно това се опитвах да ти обясня още в началото
                      Просто така стоят нещата с работата на вариатора.

                      А и с това настройване по лифт в ГМТ много сериозни грешки идват.
                      Е, много по-лесно е, но реалното настройване се прави по фул лифт градусите, там няма влияние на хлабини и сериозните грешки произтичащи от това
                      Last edited by ICI; d.m.y г., 01:18.

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                        Виж че точно това се опитвах да ти обясня още в началото
                        Просто така стоят нещата с работата на вариатора.

                        А и с това настройване по лифт в ГМТ много сериозни грешки идват.
                        Е, много по-лесно е, но реалното настройване се прави по фул лифт градусите, там няма влияние на хлабини и сериозните грешки произтичащи от това
                        Обесни сега в момента какви са лифтовете и градусите според написаното от човека ? Че чак бил обеснил - в случея това е ефект тип дефект! А второто дето си го написал дано сам си разбереш кво искаш да кажеш
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • ...ако нЕкой му е интересно, тЕ тук тЕ, на долупосочения линк може да види едно кратко видео на един от ръновете, направени на дино-стенда...
                          линк: http://www.youtube.com/watch?v=F55fZp2fIw4
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                            Виж че точно това се опитвах да ти обясня още в началото
                            Просто така стоят нещата с работата на вариатора.
                            Е, няма логика бе брат... Как така във високите без вариатор ще е по-добре от колкото с вариатор? Нали овърлапа работи добре във високите обороти, а в ниски обороти дава негативен ефект?!
                            Ти как ги обясняваш нещата?

                            Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                            А и с това настройване по лифт в ГМТ много сериозни грешки идват.
                            Е, много по-лесно е, но реалното настройване се прави по фул лифт градусите, там няма влияние на хлабини и сериозните грешки произтичащи от това
                            Е, да де... Ма това става на 16кл глави, където ангренажните им колела са отвън. На моята глава не се сещам как може да стане. А зацепването по лифт в ГТМ не би трябвало да даде голяма грешка, още повече, че дават толеранс в стойностите от +/- 0.2мм, а аз съм я настройвал с точност до +/- 0.05мм. А и при зацепването по лифт в ГМТ луфтовете също не играят влияние, защото аз меря повдигача на клапана, а не гърбицата на вала...
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Обесни сега в момента какви са лифтовете и градусите според написаното от човека ? Че чак бил обеснил - в случея това е ефект тип дефект! А второто дето си го написал дано сам си разбереш кво искаш да кажеш
                              Ако Zm каже фазите на валовете, може да се каже нещо относно дефект ли е или ефект.
                              Но пък ще е един вид гадаене, понеже не са гласени по градуси на фул лифта, това е и друг недостатък на гласенето по лифт в ГМТ, че не може да се прецени реално каква диаграма на газоразпределението се получава с цел някакви сравнения и анализи.
                              Относно "второто", много добре си го разбирам, щом съм настройвал валовете на кола дето е дала 570 коня на дино

                              Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                              Е, няма логика бе брат... Как така във високите без вариатор ще е по-добре от колкото с вариатор? Нали овърлапа работи добре във високите обороти, а в ниски обороти дава негативен ефект?!
                              Ти как ги обясняваш нещата?
                              Ами ако сравниш газоразпределителната диаграма на който и да е вал с диаграмата на твоя при включен вариатор, ще видиш че при дадения му аванс се получава абсурдно ранно затваряне на смукателния клапан и точно това си видял и на диното - мотора няма време да се напълни със смес във високите.За високи се иска доста късно затваряне след ДМТ на смукателния кл.
                              Ако форума позволяваше лесно качване на изображения, веднага щях да ти постна едни кръгови диаграми за сравнение.
                              Просто тоя вариатор ти е нужен за повече динамично сгъстяване в средните за да компенсира иначе по-дългите фази на вала, които го правят слаб за работа в средни без вариатор
                              Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение



                              Е, да де... Ма това става на 16кл глави, където ангренажните им колела са отвън. На моята глава не се сещам как може да стане.
                              Още като беше постнал снимката го мъдрих тоя вариант, аз ако бях щях да си лепна градусовите колела върху зъбните, все щяха да се задържат
                              Last edited by ICI; d.m.y г., 20:47.

                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube
                              evo2 600

                              Comment


                              • Ето, поствам диаграми с фазите на валовете.
                                За да има база за сравнение, от лявата страна на листа са нарисувани диаграмите на C&B, а от дясно са диаграмите на стандартните валове за 2.0ТС 8кл. двигател.
                                Съгласи се, че тези диаграми могат да ти покажат точните моменти на отваряне и затваряне на клапаните, но не могат да ти дадат информация относно "интеграла" на гърбицата на вала.
                                А относно ранното затваряне на всмукателния клапан във високите - не е ли по-важно колко рано се отваря? Целта е да се хване импулса на излизащите газове, за да завлекат навътре свежата гориво-въздушна смес. Вярно, хубаво е и да затваря малко по-късно, което означава по-дълго време за пълнене на цилиндъра, но пък ако е прекалено късно, буталото ще започне да избутва газовете обратно към всмукателния тракт. Т.е. - търси се един много специфичен и тесен във времето момент.
                                Attached Files
                                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                                Comment

                                Working...
                                X