...уффффф... ето и графиката, че я позабравих...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Модифициране на 1,7 ТС 8кл (силов тунинг)
Collapse
X
-
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение...уффффф... ето и графиката, че я позабравих...
Освен това разлики от сорта на 5-10 коня на тва дино се получават от сякви простотии например налягане в гумитеLast edited by Bobo; d.m.y г., 12:18.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщениедоволен ли си от постигнатото?AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Чай че се сетих нещо трябва много да внимавате с данните дали се дават с луфт или без луфт тва може да ви бъзика и освен това имаше там някво "количество" лифт дадено от теб което не съвпадаше с коломбовското и то може да ти прецака работата с вариятора0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеВеднага ти казвам зацепил си колата се едно ще е без вариятор и затова като го включиш всичко се омазва
Освен това разлики от сорта на 5-10 коня на тва дино се получават от сякви простотии например налягане в гумите
И друго което не ми е изяснено още - какво е влиянието на изпускателния вал? Дали не трябва и него да го въртя назад, та максималния лифт да не се получава при 110гр, а някъде при 100-105гр.? Така ще се намали и овърлапа...
Опасявам се, че ако върна всмукателя с цели 15градуса (30гр на коляновия вал) ще се влоши много пълненето, а и компресията ще падне драстично, заради късното затваряне...
---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:35 ----------
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеЧай че се сетих нещо трябва много да внимавате с данните дали се дават с луфт или без луфт тва може да ви бъзика и освен това имаше там някво "количество" лифт дадено от теб което не съвпадаше с коломбовското и то може да ти прецака работата с вариятора
IN: LATDC 0.5-0.7mm with 0.3mm clearance
EX: LATDC 1.5-1.8mm with 0.5mm clearance
В момента всмукателния вал е настроен на около 0.9мм, а изпускателния си е както те го предписаха...
Първите данни бяха съответно 1,19 за всм. и 2.8 за изп., но пък не бяха споменали нищо за луфта м/у вала и повдигача...Last edited by Z:)m; d.m.y г., 13:12.AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеНещо такова ми се въртеше из главата. Но това на практика означава да върна всмукателя с 30градуса (на коляновия вал) назад, което пък означава, че в режим изкл. вариатор няма да има никакво повдигане на клапана в ГМТ. Това няма ли да се отрази много зле на мотора?
И друго което не ми е изяснено още - какво е влиянието на изпускателния вал? Дали не трябва и него да го въртя назад, та максималния лифт да не се получава при 110гр, а някъде при 100-105гр.? Така ще се намали и овърлапа...
Опасявам се, че ако върна всмукателя с цели 15градуса (30гр на коляновия вал) ще се влоши много пълненето, а и компресията ще падне драстично, заради късното затваряне...
---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:35 ----------
Последните данни, които ми изпратиха, бяха:
IN: LATDC 0.5-0.7mm with 0.3mm clearance
EX: LATDC 1.5-1.8mm with 0.5mm clearance
В момента всмукателния вал е настроен на около 0.9мм, а изпускателния си е както те го предписаха...
Първите данни бяха съответно 1,19 за всм. и 2.8 за изп., но пък не бяха споменали нищо за луфта м/у вала и повдигача...0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеИзмери колко градуса ще се върне всмукателя при зададения от тях лифт и не пипай изпускателя
Ще пробвам и така... само че не знам кой точно уйкенд ще се случи
П.П.
с Добри сте говорили за VAF=>MAF... ако изцяло се ремапне ЕКУ'то, няма ли да стане?AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеОК!
Ще пробвам и така... само че не знам кой точно уйкенд ще се случи
П.П.
с Добри сте говорили за VAF=>MAF... ако изцяло се ремапне ЕКУ'то, няма ли да стане?0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеОт вчера вече имам мааалко обнадеждаващи новини...
Само че, колкото са обнадеждаващи, толкова са и объркващи.
Обнадеждаващото е, че вчера успяхме да изкараме около 156к.с. Дори в един от ръновете докарахме и до 158к.с.
Объркващото обаче е, че тези коне ги изкарахме при изключен вариатор!!!
Вместо с вкл. вариатор мотора да дава добри показатели във високите, то се получава обратното - в ниски и средни дава по-добър въртящ момент, а като стигне 6300об/мин мощността почва да пада, а при изкл. вариатор - в ниските и средните дава по-слаб въртящ момент, но за сметка на това кривата на мощността си се катери нагоре до прекъсвач.
Нещо ми се получава всичкото на опаки!?
Някой да има някакви идеи по въпроса?
П.П.
по-късно ще приложа и графиките...
Просто така стоят нещата с работата на вариатора.
А и с това настройване по лифт в ГМТ много сериозни грешки идват.
Е, много по-лесно е, но реалното настройване се прави по фул лифт градусите, там няма влияние на хлабини и сериозните грешки произтичащи от товаLast edited by ICI; d.m.y г., 01:18.
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеВиж че точно това се опитвах да ти обясня още в началото
Просто така стоят нещата с работата на вариатора.
А и с това настройване по лифт в ГМТ много сериозни грешки идват.
Е, много по-лесно е, но реалното настройване се прави по фул лифт градусите, там няма влияние на хлабини и сериозните грешки произтичащи от това0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
...ако нЕкой му е интересно, тЕ тук тЕ, на долупосочения линк може да види едно кратко видео на един от ръновете, направени на дино-стенда...
линк: http://www.youtube.com/watch?v=F55fZp2fIw4AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеВиж че точно това се опитвах да ти обясня още в началото
Просто така стоят нещата с работата на вариатора.
Ти как ги обясняваш нещата?
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеА и с това настройване по лифт в ГМТ много сериозни грешки идват.
Е, много по-лесно е, но реалното настройване се прави по фул лифт градусите, там няма влияние на хлабини и сериозните грешки произтичащи от товаAR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеОбесни сега в момента какви са лифтовете и градусите според написаното от човека ? Че чак бил обеснил - в случея това е ефект тип дефект! А второто дето си го написал дано сам си разбереш кво искаш да кажешm каже фазите на валовете, може да се каже нещо относно дефект ли е или ефект.
Но пък ще е един вид гадаене, понеже не са гласени по градуси на фул лифта, това е и друг недостатък на гласенето по лифт в ГМТ, че не може да се прецени реално каква диаграма на газоразпределението се получава с цел някакви сравнения и анализи.
Относно "второто", много добре си го разбирам, щом съм настройвал валовете на кола дето е дала 570 коня на дино
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеЕ, няма логика бе брат... Как така във високите без вариатор ще е по-добре от колкото с вариатор? Нали овърлапа работи добре във високите обороти, а в ниски обороти дава негативен ефект?!
Ти как ги обясняваш нещата?
Ако форума позволяваше лесно качване на изображения, веднага щях да ти постна едни кръгови диаграми за сравнение.
Просто тоя вариатор ти е нужен за повече динамично сгъстяване в средните за да компенсира иначе по-дългите фази на вала, които го правят слаб за работа в средни без вариатор
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
Е, да де... Ма това става на 16кл глави, където ангренажните им колела са отвън. На моята глава не се сещам как може да стане.Last edited by ICI; d.m.y г., 20:47.
Comment
-
Ето, поствам диаграми с фазите на валовете.
За да има база за сравнение, от лявата страна на листа са нарисувани диаграмите на C&B, а от дясно са диаграмите на стандартните валове за 2.0ТС 8кл. двигател.
Съгласи се, че тези диаграми могат да ти покажат точните моменти на отваряне и затваряне на клапаните, но не могат да ти дадат информация относно "интеграла" на гърбицата на вала.
А относно ранното затваряне на всмукателния клапан във високите - не е ли по-важно колко рано се отваря? Целта е да се хване импулса на излизащите газове, за да завлекат навътре свежата гориво-въздушна смес. Вярно, хубаво е и да затваря малко по-късно, което означава по-дълго време за пълнене на цилиндъра, но пък ако е прекалено късно, буталото ще започне да избутва газовете обратно към всмукателния тракт. Т.е. - търси се един много специфичен и тесен във времето момент.Attached FilesAR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
Comment