Известие

Collapse
No announcement yet.

Модифициране на 1,7 ТС 8кл (силов тунинг)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от VGZ Покажи съобщение
    засега е ок няма дизелова степен, свалихме компресията от 13.5 на 10.5 работи чисто но все пак има какво да се изкара над 5к оборота ... но не и със 1.7 компа и със "яката" генерация с която е в момента ... много труд и творчество има отдолу
    ...е, та тя (колата) е при един от най-добрите специалисти по генерациите де . Ти ще кажеш какво да я правим.
    А относно компа - в багажника се търкаля едно ЕКУ от 2.0ТС 8кл, но имай предвид, че понеже моя куплунг за ЕКУ'то няма извод за 26пин и когато двигателя влезе в режим за включване на вариатора и колата спира - някъде по веригата се губят сигналите.
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #32
      Колата вече от няколко дена е при мен.
      За сега не я настъпвам много, за да може да се получи добро сработване на сегментите с цилиндрите, а и лагерите да се износят равномерно. Практиката ми показа, че "юнашкото" каране в първоначалните няколко хил. км. не е здравословно за мотора.
      Хубавото е, че вече мога да си включвам вариатора, без да се удрят клапаните в буталата.
      Първия сравнителен тест на колата беше направен пътьом, прибирайки се към Кърджали, на един доста стръмен склон при изкачване. Преди, на 5-та предавка, независимо от засилката, оборотите падаха, а сега вместо да падат, започнаха лека-полека да се повишават.
      Мисля, че ефекта е доста задоволителен. Остава да потърпя известно време и тогава ще я пускаме с/у нашето КуВе, за да видим къде сме .
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • #33
        Колега,мислиш ли след като разработиш двигателя да замериш колата на дино. Миля,че на всички ще е интересно какво аджеба ще донест всички тези интервенции.
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
          Колега,мислиш ли след като разработиш двигателя да замериш колата на дино. Миля,че на всички ще е интересно какво аджеба ще донест всички тези интервенции.
          Определено имам такива намерения.
          До колкото разбрах, в близките няколко месеца, в Пловдив* ще се инсталира дино-стенд, та смятам там да направя замерванията.
          *за съжаление, информацията още не е официално потвърдена
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
            Определено имам такива намерения.
            До колкото разбрах, в близките няколко месеца, в Пловдив* ще се инсталира дино-стенд, та смятам там да направя замерванията.
            *за съжаление, информацията още не е официално потвърдена
            диното вече е доставено
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              диното вече е доставено
              Това е добра вест, защото ми писна да си правя експерименти по шосетата и да се дебнем с полицаите.
              Последните замервания - стандартна дръпка по участък от републиканската пътна мрежа - АР 155 1,7ТС 8кл(модиф. - т.е. моята) с/у АР 155 1,8ТС 16кл - до 2-ра предавка сме един до друг, на 3-та вече почвам да му взимам преднина. Това е без включен вариатор, с дръпнат напред аванс - около 3-4градуса. Надявам се другата седмица вече да съм прекарал кабелчетата към вариатора и да я пускаме с/у КуВе-то, за да видим до къде сме я докарали.
              Лично на мен много ми се искаше да ползвам ЕКУ от 2,0ТС 8кл., но там филма е голям, защото трябва да се вграждат в буксата на ЕКУ-то допълнителни кабели, а други да се режат. Май ще си го правим по лаишкия начин, пък ще се доизкусурява на диното, с чип
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                Това е добра вест, защото ми писна да си правя експерименти по шосетата и да се дебнем с полицаите.
                Последните замервания - стандартна дръпка по участък от републиканската пътна мрежа - АР 155 1,7ТС 8кл(модиф. - т.е. моята) с/у АР 155 1,8ТС 16кл - до 2-ра предавка сме един до друг, на 3-та вече почвам да му взимам преднина. Това е без включен вариатор, с дръпнат напред аванс - около 3-4градуса. Надявам се другата седмица вече да съм прекарал кабелчетата към вариатора и да я пускаме с/у КуВе-то, за да видим до къде сме я докарали.
                Лично на мен много ми се искаше да ползвам ЕКУ от 2,0ТС 8кл., но там филма е голям, защото трябва да се вграждат в буксата на ЕКУ-то допълнителни кабели, а други да се режат. Май ще си го правим по лаишкия начин, пък ще се доизкусурява на диното, с чип

                А защо не резнеш твойта и да присадиш директно от 2-ката доста по-лесно ще е и ще имаш управление на вариятора
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #38
                  този вариатор нали дава предварение на всм. вал само в средни обороти?
                  На високи си е по статичната настройка?
                  В смисъл че с него колата ще спечели момент в средните само, а във високите ще си е както с него така и без него.
                  Е ако ще е ежедневка ще си струва пригаждането на вариатора де.
                  А и от самото ЕКУ може да се изкарат кабели от платката с външна втора букса и отделна инсталация.

                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube
                  evo2 600

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                    този вариатор нали дава предварение на всм. вал само в средни обороти?
                    На високи си е по статичната настройка?
                    В смисъл че с него колата ще спечели момент в средните само, а във високите ще си е както с него така и без него.
                    Е ако ще е ежедневка ще си струва пригаждането на вариатора де.
                    А и от самото ЕКУ може да се изкарат кабели от платката с външна втора букса и отделна инсталация.
                    Добре е преди да се изказваш да попрочетеш Вариятора си работи и във високите !
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      А защо не резнеш твойта и да присадиш директно от 2-ката доста по-лесно ще е и ще имаш управление на вариятора
                      просто, броят на кабелите ме стресира малко А и не знам доколоко надеждно ще мога да направя свръзката на кабелите... не дай си боже пък да объркам някой кабел с друг - те тогава ще падне голямо чесане по главите
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                        този вариатор нали дава предварение на всм. вал само в средни обороти?
                        На високи си е по статичната настройка?
                        В смисъл че с него колата ще спечели момент в средните само, а във високите ще си е както с него така и без него.
                        Е ако ще е ежедневка ще си струва пригаждането на вариатора де.
                        А и от самото ЕКУ може да се изкарат кабели от платката с външна втора букса и отделна инсталация.
                        Според производителя, вариатора се включва над 1600об/мин (това е по спомен, та може и да греша, но със сигурност не е над 2000об/мин) и натоварване на двигателя над 30% (в това вече съм сигурен). При това, се дава предварение на отваряне на смукателните клапани с 30градуса, а от там и увеличаване на оверлапа с 30 градуса. А ти знаеш кога е хубаво да имаме по-голям оверлап . Та, затова вариатора остава включен основно в средните и високите обороти на двигателя.

                        Хубаво ще е наистина да мога да управлявам вариатора възможно най-точно и прецизно, защото и самите валове, които съм си поръчал са за вариант с вариатор, т.е. профила на гърбиците и дължината на фазите са съобразени стова.

                        П.П.
                        намерих в менуалите за вариатора. Виж прикачения файл.
                        Attached Files
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                          Според производителя, вариатора се включва над 1600об/мин (това е по спомен, та може и да греша, но със сигурност не е над 2000об/мин) и натоварване на двигателя над 30% (в това вече съм сигурен). При това, се дава предварение на отваряне на смукателните клапани с 30градуса, а от там и увеличаване на оверлапа с 30 градуса. А ти знаеш кога е хубаво да имаме по-голям оверлап . Та, затова вариатора остава включен основно в средните и високите обороти на двигателя.

                          Хубаво ще е наистина да мога да управлявам вариатора възможно най-точно и прецизно, защото и самите валове, които съм си поръчал са за вариант с вариатор, т.е. профила на гърбиците и дължината на фазите са съобразени стова.

                          П.П.
                          намерих в менуалите за вариатора. Виж прикачения файл.

                          Абе на 8 в вариатора не отваряше ли над 4500 оборота.

                          То се чува и промяната на звука точно на 4500 оборота. А за ускорението точно след 4500 няма да споменавам.


                          Все си мисля, че това което говорите за товар на мотора, и обороти от порядъка на 2000-3000 оборота се отнася за 16клапановите.
                          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                          Comment


                          • #43
                            Имах отнякъде описание и фазовите диаграми на всм. вал, ако се разровя ще ги намеря
                            Може и на Фиат да е, но е все същата идеята за всм. вал. и вариатора.

                            До 1600 об/мин вала е на статична настройка, след това се дава предварение от вариатора и всм. вал почва да затваря по-рано с цел да се повиши динамичната степен на сгъстяване.
                            По-ранното отваряне и оувърлапа който предизвиква е нежелателен ефект при средни обороти, но понеже няма променливи фази и на изп. вал нещата са оставени така.
                            От повишената динамична степен на сгъст. се печели въртящ момент в средните.

                            След 4500 об/мин вариатора се връща в начално положение и всм. вал вече е без предварение ( статична настройка) и затваря доста късно след ДМТ като бегачков.
                            Тогава оувърлапа е с що годе нормална стойност, че даже и имаше модели с нулева.
                            С късното затваряне на всм. клапан се постига подобрено пълнене във високите и увеличена макс. можност
                            Last edited by ICI; d.m.y г., 23:02.

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                              Имах отнякъде описание и фазовите диаграми на всм. вал, ако се разровя ще ги намеря
                              Може и на Фиат да е, но е все същата идеята за всм. вал. и вариатора.

                              До 1600 об/мин вала е на статична настройка, след това се дава предварение от вариатора и всм. вал почва да затваря по-рано с цел да се повиши динамичната степен на сгъстяване.
                              По-ранното отваряне и оувърлапа който предизвиква е нежелателен ефект при средни обороти, но понеже няма променливи фази и на изп. вал нещата са оставени така.
                              От повишената динамична степен на сгъст. се печели въртящ момент в средните.

                              След 4500 об/мин вариатора се връща в начално положение и всм. вал вече е без предварение ( статична настройка) и затваря доста късно след ДМТ като бегачков.
                              Тогава оувърлапа е с що годе нормална стойност, че даже и имаше модели с нулева.
                              С късното затваряне на всм. клапан се постига подобрено пълнене във високите и увеличена макс. можност

                              Колегата е с 8в мотор. Повече няма да коментирам.

                              А и
                              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                              С късното затваряне на всм. клапан се постига подобрено пълнене във високите и увеличена макс. можност

                              Да не искаш да кажеш, че във високите обороти е по добре смукателния клапан да се отвори и затвори по късно?
                              Last edited by The_Game; d.m.y г., 00:21.
                              sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                                Колегата е с 8в мотор. Повече няма да коментирам.

                                А и



                                Да не искаш да кажеш, че във високите обороти е по добре смукателния клапан да се отвори и затвори по късно?
                                когато искаме да подобрим пълненето на мотора в високи обороти се играе с презастъпванто на валовете(овърлап),фактически ги презастъпваме повече

                                а за да ги презастъпим повече трябва смукателният вал да се завърти в посока ПРЕДВАРЕНИЕ,а изпускателния в ЗАКЪСНЕНИЕ
                                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                                Comment

                                Working...
                                X