Известие

Collapse
No announcement yet.

Лек проект Алфа 145 от 1.4 т.с. до 2.0 турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • време е да се вземете в ръце и да дойдете най-накрая на пустия Серес...

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
      Новогодишни подараци ...

      Последната снимка я прикачвам, че да знаят онези, които се подиграваха с колата и нейните коне, каква е една от главните причини за това лошо представяне. ( проблема не е мапера ) /повече няма да говоря по този въпроси/

      Турбината е от EVO 9. Налягането на което ще се нагласи е 1.5 бара. Ако някой ден се реша да сменя буталата, може и да качим нагоре, но за сега 1.5 бара ще си е повече от достатъчно.

      Направихме и малък ъпгрейд на окачването отпред. Остана да се оправи изп. колектор (пълна ревизия и ремонт)

      Като се нагласи колата и се мапне на диното, очаквайте видео и резултати.

      п.с: колата вече има работещ климатик!
      Евала Тони шапка ти свалям Турбинка бранд ню в кашонче Така се прави... В моторШпорта трее да си луд с пари (в добрия смисъл), защото много сме лудите, но без $$$$, а така не става

      Колата ти е подготвена за Серес, както казва Нено време е да се покара тая машина на истинска писта
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
        Новогодишни подараци ...

        Последната снимка я прикачвам, че да знаят онези, които се подиграваха с колата и нейните коне, каква е една от главните причини за това лошо представяне.
        Проблема за ненадуването е от това че студения охлюв се е завъртял леко и така актуатора е изгубил натяг и гейта на практика остава леко открехнат, заради което и бууста идваше чак след 5000 об/мин

        Тия пукнатини на колектора не са изпускали почти нищо макар че не трябва да се получават когато е направен както трябва.
        Last edited by ICI; d.m.y г., 20:24.

        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
        YouTube
        evo2 600

        Comment


        • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
          време е да се вземете в ръце и да дойдете най-накрая на пустия Серес...
          Работи се по въпроса
          Проблема не е в това дали да отиде колата на Серес или не. А кой ще я кара.

          Трябва и да се намерят подходящи сликове 17-ки. Това ще е предизвикателство.

          AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
          AR 155 2.0 16v SUPER
          Toyota Corolla 2014 S Premium
          Moskvich 2140

          Comment


          • Хахаха ей нямаш грижи, ако няма кой да я кара, аз съм насреща и сликове ще и намеря хехехе
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
              Новогодишни подараци ...

              Последната снимка я прикачвам, че да знаят онези, които се подиграваха с колата и нейните коне, каква е една от главните причини за това лошо представяне. ( проблема не е мапера ) /повече няма да говоря по този въпроси/

              Турбината е от EVO 9. Налягането на което ще се нагласи е 1.5 бара. Ако някой ден се реша да сменя буталата, може и да качим нагоре, но за сега 1.5 бара ще си е повече от достатъчно.

              Направихме и малък ъпгрейд на окачването отпред. Остана да се оправи изп. колектор (пълна ревизия и ремонт)

              Като се нагласи колата и се мапне на диното, очаквайте видео и резултати.

              п.с: колата вече има работещ климатик!
              Тука ми намирисва на найстина силна 145ца. Обаче ако удариш силните коньове, трее го ловиш ICI да мята 4x4, че инак ще ни бегат много по Хасвалта

              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Хахаха ей нямаш грижи, ако няма кой да я кара, аз съм насреща и сликове ще и намеря хехехе
              Тук се сещам за два лафа : "Удри Стойчо мъжо ми е у Коми" и "чужда булка кокали нема " хахахах.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                Тука ми намирисва на найстина силна 145ца. Обаче ако удариш силните коньове, трее го ловиш ICI да мята 4x4, че инак ще ни бегат много по Хасвалта
                със сликове до към 400 коня на предно бива
                но и няма да се засилва на толкова, понеже има риск със сток биелите откъм надеждност.

                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                YouTube
                evo2 600

                Comment


                • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                  със сликове до към 400 коня на предно бива
                  но и няма да се засилва на толкова, понеже има риск със сток биелите откъм надеждност.
                  И все пак класиката си е Алфонс около 400 коня 4x4
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                    със сликове до към 400 коня на предно бива
                    но и няма да се засилва на толкова, понеже има риск със сток биелите откъм надеждност.
                    Колега ако не е таина я ме светни коя е тази кутия на предно кадето ще устиска на 400 коня говорим за стокова кутия,понеже има истински кутии ма са цифра пари.Аз на 150 стокови коня ,20 умрели ,10 избягали,10 болни,други 10 вадят вода,да поливат зелето,или с една дума 100 истински,като им добавя и 2 кани вино,и на другия ден сутринта,вие дифа,та представи си,че ако не ги умори Шап повечето от тези 400 за които говориш то ,веднага си отива кутията.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      И все пак класиката си е Алфонс около 400 коня 4x4
                      Мда, хубаво ще е наистина, но не се намират вече и трансмисии 4х4, и си е голяма спънка.

                      nicola 59
                      Фиат Купе турбо кутията си устисква до 400Нм , а с пипване и до 500Нм.

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                        Мда, хубаво ще е наистина, но не се намират вече и трансмисии 4х4, и си е голяма спънка.

                        nicola 59
                        Фиат Купе турбо кутията си устисква до 400Нм , а с пипване и до 500Нм.
                        Колега може и да е така ,аз съм лаик ,и сега прохождам в тунинга,ма си мисля ,че иде реч,за 400 коня,от селските вечеринки,или тия дето ги вадите,на дино вие,ма ако на тази кутия и метнеш един мотор от М5 98 година Е39.кадето има 400 коня на яве не на хартия от диното,ще и извади всички колелета,за една секунда.И още нещо една кола с 400 коня от магазина,като Е39 или РС4 се равнява на 1000 коня ,тия от диното.

                        Горе долу иде реч ,че ако се качиш на едно М5 ,сток и после се качиш на твоето типо ще разбереш,че имаш около 275 коня на долу от него,оставям на тебе да познаеш колко коня е емката,и колко коня е типото.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • Абе ти нямаш ли си друга работа та ръсиш глупости по темите? Една свястна тема ако има и там гледаш да се изцвъкаш веднага , тия коне не били като ония коне... Струва ми се се опитваш да си оригинален с някакви лафове от кръчмите ама ... нещо не ти се получава май.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                            Колега може и да е така ,аз съм лаик ,и сега прохождам в тунинга,ма си мисля ,че иде реч,за 400 коня,от селските вечеринки,или тия дето ги вадите,на дино вие,ма ако на тази кутия и метнеш един мотор от М5 98 година Е39.кадето има 400 коня на яве не на хартия от диното,ще и извади всички колелета,за една секунда.И още нещо една кола с 400 коня от магазина,като Е39 или РС4 се равнява на 1000 коня ,тия от диното.

                            Горе долу иде реч ,че ако се качиш на едно М5 ,сток и после се качиш на твоето типо ще разбереш,че имаш около 275 коня на долу от него,оставям на тебе да познаеш колко коня е емката,и колко коня е типото.
                            Абе понеже точно е39 м5 съм се гонил с неговите "истински" 400 коня,та да ти кажа седи 2 коли зад дизела ми който на хАртия от диното няма да покаже повече от 220коня.
                            Предубеден си за някой неща и си изграждаш много грешно мнение за нещата.
                            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                            Comment


                            • Чесно да ви кажа, аз 350 - 390 коня на предно, на тая тежка алфенска предница(а и на Купето също), със хубави и държащи сликове, на писта при харно натоварване, с тоя мършав преден носач дето типовата платформа има, си е чист хазарт да се кара.......
                              Аз съм с такъв от Либра отзад на движещите гуми и ако сега си погледнете палеца на дясната ръка - точно с толкова е мърдала цялата гума напред при подаване на газ......затова сложих и надлъжна щанга......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
                                Абе ти нямаш ли си друга работа та ръсиш глупости по темите? Една свястна тема ако има и там гледаш да се изцвъкаш веднага , тия коне не били като ония коне... Струва ми се се опитваш да си оригинален с някакви лафове от кръчмите ама ... нещо не ти се получава май.
                                Ти ако имаш забележки към мене ,пиши на лични за да не усираш темите повече и от мене.

                                Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                                Абе понеже точно е39 м5 съм се гонил с неговите "истински" 400 коня,та да ти кажа седи 2 коли зад дизела ми който на хАртия от диното няма да покаже повече от 220коня.
                                Предубеден си за някой неща и си изграждаш много грешно мнение за нещата.
                                Може и да е въпрос на предубеждение ,ма имах предвид ,че много се спекулира с конете,понеже дори и въпросни коли да ги имат много коне,то тези коли ги имат за много малко време,ако и подаваш един ден газ,и ще се счупи нещо,а тези готовите коли си ги имат конете постоянно,и цял живот може да си ги ползваш.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X