До колко е "сейфти" това с разпробиването на амортисьора, че мисля моите така да ги "побългаря". Има ли вероятност като се кара на писта, да ти "мръдне" на някъде наклона? Иначе знам, че за това се продават т.нар. камбър болтове...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Лек проект Алфа 145 от 1.4 т.с. до 2.0 турбо
Collapse
X
-
нямам вяра на тия раздвижните болтове, макар че много коли излизат от завода с освободен горен болт на шенкела и само стягането ги държи да не мръднат.
Едни планки слагам с точен отвор за болта и след стенда ги заварявам за амортисьора, така става нераздвижен отвора и не се мисли повече.
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеднес малко по-обстойно изкарване, на 2500 имаме 0.3 бара
Идеята да има възможно минимален лаг, че в завоите и след сваляне на предавки, винаги да има моментен Пауър
Нямам търпение да видя крайния резултат. макар истинския и тест, ще е на някоя писта.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Принципно не е проблем да се пилнат дупките на амортисьора, червената ми отзад е разпилена първоначално за негативен камбър, а после ги правих в другата посока, щото се оказа че трябва да върна доста повече от колкото можеше.....
В тая връзка си мисля че може би за кола с баланс повече на предницата, 3 градуса може и да е в повечко, но пък това си е различно за всяка кола......в завой ще е доста добре, по при подаване на газ и като дойде вятъра ще буксува повечко......
Но пък то всичко е компромис....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
да споделя само, че пистовите алфи реглажа отзад им е между 6-9,5 градуса..... но там скоростите са други и аеродинамиката не е мит
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
такаа ... отпред се олекоти малко, а отзад отежни за по-добър баланс.
Нено, може ли да кажеш ще има ли проблеми за Серес да е с този и вид на акумулатора, без да се налага да му се прави кутия да го затваря отгоре?
Иначе стойката е стандартната, хваната с 3 болта през багажника, доволно здраво се държи.
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАкумулатора отзад си е най - доброто решение........
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеа на Серес искат ли да е покрит с кутия , или може и така да си остане открит ?
Браво за преместването. Има ли някаква особеност, освен че трябват два яки и различни на цвят кабела?
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
бях го гледал това клипче, тоя акумулатор на кабелите си увисна направо
Иначе, 35мм2 кабел в яка гофр. шлауха, 225 А бушон на + клемата, масата директно през купето.
Comment
-
Ако Оригиналният Плюсов кабел е бил пак 35 квадрата ,е добре като се удължава да му се завиши квадратурата за да няма проблемиEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
Comment